Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tottenham Hotspur - West Ham United
Autor: víla Kulturajda (Občasný) - publikováno 18.10.2020 (16:25:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > Ten Korejec vypadá strašně nenápadně, ten nám zavaří, jistá věc. Ale Coufy ho bude stíhat. Jednoho fíka sice dá, ale Suk dva a bude.
<reagovat 
 víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > víla Kulturajda> To, že se nejdřív plní špatný předzvěsti, to nás nesmí znervoznit. Ale ten Korejec... no dobrej je, no, dobrej.
<reagovat 
 víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > víla Kulturajda> Řikal jsem Nenechat se znervoznit. OK, dva góly za sedm minut v naší síti, to bych si do refrénu nedal, ale česká esa se teprve teď budou moct předvést. Vyhrát umí každej, ale otáčet takřka prohraný zápas, na to jsme přeci dobří. Jsme národ Karla Gotta a Emanuela Moravce, nás těžko, přetěžko porazit.
<reagovat 
 víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > víla Kulturajda> V posledních kolech anglický ligy padalo hodně gólů, takže... takže i kdyby jsme prohráli, tak nehrající stejně vyhráli, jakože Češi vždycky vyhrajou, i když nehrajou. Je ti něco nejasnýho?
<reagovat 
 víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > víla Kulturajda> Prohrávat v patnáctý minutě o tři góly je dost. Ale Sukovi pořád nic nebrání ty dva góly dát. Pak zinkasuju deset tisíc a... Hlavně se nenechat znervoznit dopiči.
<reagovat 
víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > Grr. Čech nemůže prohrát a já jsem Čech. Vyhráli jsme Záhřebu, vyhráli jsme v Nagánu, dneska vyhrajem zase. A když ne... tak mi ty dva čuráci muj litr vrátěj. Se postarám!
<reagovat 
Čtenář - 19.10.2020 > PŘIZNEJ TO: SICE JSTE PROHRÁLI, TY TEN LITR, ALE FOTBAL TO BYL NÁDHERNEJ, VYSOCE PŘEVYŠUÍCÍ PRŮBĚR, STEJNĚ JAKO EGILOVI BÁSNĚ JSOU DNES NEJPŘEKLÁDANĚJŠÍMI TEXTY DO ITALŠTINY A PORTUGALŠTINY, TAK TOHLE BY SE TAKY MĚLO PŘELOŽIT A PŘILOŽIT K EFILOVEJM BLAFŮM JAKO OSLAVNÝ EPILOG. A JESTLI NE, TAK SI TO DUŠAN S OLDOU ODSKÁČOU.
<reagovat 
Čtenář - 18.10.2020 > VOLE, MĚL SI VSADIT NA NĚCO JINÝHO. PORADIM TI. TOMAN MÁ KORONÁČE, VČERA BYL U ZEMANA. ALE MILOŠ SI TO STEJNĚ ZAŘÍDÍ, NA VŠECHNY SE VYKAŠLE POZVE SI NA HRAT SEDM STATČNÝCH ČECHŮ K OCENĚNÍ. BUDOU JIMI DUŠAN A OLDA, KUTURNÍ PROVOZOVATELÉ, KUCKA BÍLÁ, ZVANÁ NÁRODNÍ POKLAD, JUL BRINNER V PŘESTROJENÍ ZA GOTTOVU POŘÁD JEŠTĚ ŽIVOU STAROU. ZBÝVAJÍCÍ CENY DOSTANOU PREVENTIVNĚ GOTTOVY DĚTI. ZEJMÉNA DOMINIKA, ŘÁD BÍLÉHO PSA I JEJÍ NORSKÝ MANŽEL A... KOLI VSADÍŠ?
<reagovat 
 víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > čtenář> Neruš, hraje se přestávka.
<reagovat 
 Čtenář - 18.10.2020 > víla Kulturajda> A HLAVNĚ, VSÁZET NA TO, ŽE CENTR DÁ DVA GOLY PROTI TAKOVÝMU MUŽSTVU MŮŽE JEN... KŮŽE. TY BUĎ RÁD, ŽE TY PŘESTÁVKY JSOU, JINAK UŽ PROHRÁVÁTE O BŮRA.

<reagovat 
 víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > čtenář> Ha! Teď si se prozradil. Ty nefandíš našim a pak tedy nejsi Čech. A běž(už).
<reagovat 
 Čtenář - 21.10.2020 > víla Kulturajda> a ty jsi slovenská šlapka
<reagovat 
Čtenář - 18.10.2020 > SKVĚLÉ BARBORO! OČIVIDNĚ TO TADY CÍTÍŠ. DNES JE TEN DEN, KDY SE NA OBLOZE ROZZÁŘÍ NOVÁ HVĚZDA. A BUDE TO ČECH JAKO HAVEL, TEDY JAKO MY. SLÁVA! KONEČNĚ SE KAŽDÝ Z NÁS DOČKÁ OCENĚNÍ. KULTURA JE JEN JEDNA A DNESKA SE TO UKÁŽE. KULTURA JE JEN JEDNA A TOTEM, ČESKÝ TOTEM, BUDE JEJÍM STŘEDEM. BÝT ČECHEM JE TOTIŽ ZÁSLUHA, TO SI NEZASLOUŽÍ KAŽDÝ. ALE ČEŠI JO, PROTOŽE JSOU NEJLEPČÍ.
<reagovat 
 víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > čtenář> Máš vsazeno?
<reagovat 
 Čtenář - 18.10.2020 > víla Kulturajda> SI PIŠ. pĚTIKILO NA VÝHRU NAŠICH A PĚTIKILO, ŽE DÁ SOUČEK DVA FÍKY. KURZ 21:1.
<reagovat 
 víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > čtenář> Si Pišpoš?
<reagovat 
 Čtenář - 18.10.2020 > víla Kulturajda> ABY NE.
<reagovat 
 Čtenář - 18.10.2020 > víla Kulturajda> ABY NE.
<reagovat 
 víla Kulturajda (Občasný) - 18.10.2020 > čtenář> Si kabinet?
<reagovat 
 Čtenář - 18.10.2020 > víla Kulturajda> Tak jasně, ale už neruš. Masíruju si lejtka, dneska budu hrát s nima. Ok, virtuálně, ale nohy mě budou bolet stejně, jsem Čech, no ne?
<reagovat 
 Čtenář - 21.10.2020 > čtenář> ty hraješ na bandžo? já myslel že umíš jen mrskat poštěváka, lesbo?
<reagovat 
Čtenář - 21.10.2020 > kundo, co je na těch sračkách o poezii? to sis spletla se Sportem ne, ty pičo!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter