Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Silák Véna
Autor: El condor (Stálý) - publikováno 22.10.2020 (00:54:48)
Je léto, žhavé slunce na obloze pálí jako zběsilé a ke kopečku usušené druhé trávy na restituované louce se pomalu šourá stará žena s hůlkou.
"Jsi tam, Venoušku?" zavolá tiše, když se dostane na doslech...
"Jsem, babičko!" ozve se z kopky sena.
"Chvála budiž Pánu Bohu!" pronese stařenka procítěně...
"A co tam tak dlouho děláš, chlapče nešťastná?" otáže se.
"Od loňska po tobě pátrá Česká kriminální ústředna a dědeček už požádal o pomoc Interpol! Honem vylez!"
"Já bych rád, ale jak? Jsem slabý jak třikrát převařený čaj Pigi! Vítr mne odfoukne!"
"Neodfoukne, Venoušku! Přinesla jsem ti Delisu s příchutí jahody!"



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 22.10.2020 > Co je na mně špatně, když v textu primárně hledám obsah a počet slov považuju za naprosto nepodstatný?
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 26.10.2020 > čtenář> On tě snad už někdo kritizoval? 🤔
Ovšem tohle je drabble povídka na zadaná slova. A pro drabble (může být i veršované!) platí pravidlo, že musí mít sto slov, zde navíc s nutností použít všechna zadaná slova. (Jindy může být třeba jen na dané téma!) Prostě si nás takhle jinde pár soutěží vždy první víkend v měsíci. Když budu psát určitou básnickou formou, taky musím dodržet jistá pravidla...😊

<reagovat 
 El condor (Stálý) - 26.10.2020 >
<reagovat 
 Čtenář - 26.10.2020 > El condor> Nekritizoval mě nikdo, jen se mi po minutě věnovaný takovýhlemu "dílu" vybavují upracovaný ruce našich babiček. Toť vše, sbohem.
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 28.10.2020 > čtenář> Již jsem zmínil, že to byla drabble povídka na zadaná slova. Na www.piste-povidky.cz jedna autorka každý měsíc určí téma, zpravidla vygeneruje tři či pět náhodných slov (jsou tam dva generátorky) a první víkend se vkládá (od poledne k poledni!) Je nás tam pár, co se vždycky zapojíme a soutěžíme, jen tak, pro radost...😊 Tohle je inspirováno tím starým slabikářem (červený, s Ladovými ilustracem!) Tady se asi už nesoutěží, že? Škoda... Na písmáku ano, v poezii i v próze, dík redaktorce Goře. Hele, nemohli byste si sem, vy čtenáři, psát aspoň iniciálu křestního jména, aby vás člověk odlišil? A je to tu hrozně pomalé, než se něco načte...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter