Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zeanddrich velice ochotně radí lidem kolem sebe již od dětství
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 4.11.2020 (21:42:04)
Zeanddrich velice ochotně radí lidem kolem sebe již od dětství:



(( ...)).

Zde, např., Zeanddrich /v Jihomoravském kraji ochotně lidem lekce dává
o tom,..., jak vinná réva se správně obdělává



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář hhodný mimozemšťani - 4.11.2020 > co proboha donutí člověka publikovat svý fotky z dětství do prázdna a společnosti dvou šílenců?
<reagovat 
 Čtenář - 4.11.2020 > čtenář> bezmoc a opuštěnost
<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2020 > čtenář> ZASE BLBĚ, TY BLBÁ BOHUNA. ZENDRICH NÁM FOTOGRAFIÍ ODPOVÍDÁ NA LETITOU OTÁZKU, PROČ VŠECHNA JEHO "DÍLA" MAJÍ PRESECÍ PODOBU. ZDE VYCHÁZÍ NAJEVO, ŽE KDYŽ NĚCO DĚLÁ, ČUMÍ KDOVÍKAM, ALE ROZHODNĚ NE NA SVOJE RUCE.
<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2020 > čtenář> Ale blbost -ve dvacátých a třicátých letech bylo ještě běžné, že se lidé dívali do foťáku (viděli ho třeba zrovna po prvé)
<reagovat 
Čtenář - 5.11.2020 > Takovou čepici, se čtyřmi proužky, jsem také měla
<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2020 > čtenář> Bambuli měla bílou
<reagovat 
Čtenář - 5.11.2020 > Ale ta fotka sama o sobě je nádherná. Jsem také tedy nostalgicky trapná? Nebo by tu skvostnost čenobílosti ocenili i dnešní mladí? Ale tyto otázky jsou jen řečnické. A snad nedojde na nejhorší a nepokusí se mi odpovědět sám vševěd, humorista, samozvaný pomahač a autor zendrich (…)/ - -“() z Brna.
<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2020 > čtenář> Roman je opravdu výjimečně a nadprůměrně hodně dobrý pomahač!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2020 > čtenář> JEDEN Z DŮVODŮ DOJMU DOKONALOSTI U TĚCHTO OBRÁZKŮ JE RETUŠ NEGATIVU. TO SE DĚLALO JEŠTĚ NEDÁVNO. NO FAKT. DOKONCE I MNĚ TAKTO VYLEPŠILI FOTKU NA MATURITNÍ TABLO. JSEM NA NÍ JÁ V OSMNÁCTI - BEZ JEBÁKŮ! JINEJ ČLOVĚK, POVIM VÁM:). CELEJ DELON, I KDYŽ SPÍŠ VYPADÁM JAKO BELMONDO, ALE HOLKY VE ŠKOLCE MI ŘIKALI PITE, NA STŘEDNÍ BARTOŠKO A NA "VEJŠCE" TYUŽNEPIJJELITO.
<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2020 > čtenář> Tak tak. Tací Pomahači umějí vyměnit celej ksicht. Ale myslím, že jsem tu již zmiňoval práva kreslených postav. Tedy mi přijde zvláštní, že zrovna nad nimi se Roman nesmiluje.
<reagovat 
Čtenář - 5.11.2020 > Zeanddrich má tvářičku jako andílek
<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2020 > čtenář> K čemupak by se dala přirovnat tvářička té druhé osoby?
<reagovat 
 Čtenář - 6.11.2020 > čtenář> Symbol ušlechtilé laskavosti
<reagovat 
Čtenář - 6.11.2020 > NENÍ PRAVDA, ŽE NA THOTHEMU SI POVÍDAJ JEN DVA LIDI PORÁD DOKOLA SAMI SE SEBOU. NE. JSOU TŘI. THOTHEM JEDE!!!
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 5.11.2020 > Po tzv. „Světové válce“ panoval v ..Česku optimismus, snoubící se s odpovědností (i když lidé na pomezí „Sudet“ pociťovali jisté, „nadprůměrné“ pnutí )
<reagovat 
 čtenář třetí světová - 6.11.2020 > Zeanddrich E.> Přesně, optimismus snoubící se s odpovědností. Taky to vyhlížím. To přijde, to vždycky chodí po světových válkách.
<reagovat 
F.N. (Občasný) - 7.11.2020 > :-) Hezké.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter