Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kdo nechlastá, není básník, to na totemu dneska veřejně hlásá redaktory jedině oceňovaný uživatel Jula Laktoš z dělnické ubytovny Strakonice-Pečárky
Autor: skleník Zednář (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 3.12.2020 > Vzhledem k tomu, že tihle, co si zkouší vynutit soustrast plkáním o zítřejším skonu, žijou nejdýl, máme o prasáckou, nácíčkovskou zábavu postaráno na dalších ještě aspoň dvacet let. A tak to má být. Děkujeme všem, co to řídí a dotují. DĚ-KU-JE-ME!
<reagovat 
Čtenář - 3.12.2020 > B O H U Ň O

každej kdo píše je lepší než slovenská kurva co hatuje!
<reagovat 
 Čtenář - 4.12.2020 > čtenář> Vychlastanej nácíček lepší toho, kdo nesmolí diletantie na totem:). Víš Nudlo, těžko říct, jsi li vtipnější nalitej či ve stavu nucený střízlivosti. Máme tě prostě rádi takovým , jakým si. Je lepší se lidské malosti smát, než se jí trápit. A od toho tě máme. Ulevíme si na tobě, zlém a ošklivém člověku, a pak se všichni vracíme s úsměvem mezi slušné lidi. TEBE FACKOVAT, to je po všech stránkách záslužná činnost, vedoucí ke kultivaci společnosti. Tak tak. A tak to bude na věky, od toho totem je.
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2020 > VŮDCE A GENIÁLNĚ-GENERÁLNÍ ŘIDITEL SAMOZVANÝCH REDAKTORŮ NA ŠKOLENÍ SVÝCH PODŘÍZENÝCH UČÍ, ŽE NEPŘISPŮSOBIVÉ LITERÁTY JE NEJLÉPE UDOLAT PASIVITOU. ALE TENTO STAV NA TOTEMU TRVÁ UŽ PŘES TŘI ROKY. NEMĚL BY TEDY TOTEM POŘÍDIT KLADÍFKOVI PORADCE? ZADARMO BY TO NEBYLO, ALE PLATÍ LI PROSTOR PRO ALKOHOLOVÉ FAŠOUNKY, PAK BY MOHL UŽ PODPOŘIT COKOLIV. TŘEBA LIGU ZA KVALITNĚJŠÍ ŽIVOT KRTKŮ ZAHRADNÍCH NEBO KLUB PEDOFILNÍCH UČITELŮ V ČESKÉM ŠKOLSTVÍ. CO??
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2020 > Autore: tisíckrát si buď vtipnější, ale stejně především používáš vypitého chudáka k výstřikům vlastní neurozy.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter