Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Děkuju -Paĺikeriben
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 4.12.2020 (10:45:42)
Paľikeriben
Paľikeriav tuke, Devla,
vaš o dživipen,
vaš oda, hoj som Rom,
hoj džav tire dromeha
savore Romenca.
Hoj rodav lenge
o čačipen baro,
o čačipen sasto.
Paľikerav tuke
vaš e romňi, vaš o čhave,
so mange len bičhaďal
andre miro dživipen.
Paľikerav tuke, Devla,
vaš o čhon,
so o soviben mange anel,
kaj man raťi te sasťarel.
Paľikerav tuke
vaš o veša,
vaš o čirikle,
so sako tosara
ušťaven man giľenca.
Paľikerav tuke, Devla,
vaš o sasťipen,
vaš o miro the mire čhavengro
the savore manušengro.
Paľikerav tuke
vaš e čerešňori,
so adaj terďol
jekh jekhori,
vaš lakero parno uripen,
so balzamos hin pre mire jakha.
Paľikerav tuke, Devla,
vaš o lačhe manuša,
vaš lengere barvale jile.
Paľikerav tuke, Devla,
vaš oda, hoj som..



Poznámky k tomuto příspěvku
PRASAČKA (Občasný) - 4.12.2020 > Kodete, co to je? Já tě znám jen jako komentujícího a myslela jsem, že jsi náš?
A ty tohle! A bez překladu!?
To ta kniha bude taky cikánsky?
Doporučil 
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 4.12.2020 >
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2020 > SLÁVA, SLÁVA! JULEK SI PRO SEBE VYMYSLEL DALŠÍ POSTAVU, O TO BUDE ZAS VÍC LEGRACE. SLÁVA A DÍK MU VELIKÁ!
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2020 > Tak jsem si to nudlo spočítal. Existuje 7 dokazatelností, že si tohle píšeš sám. Ale blb, co nezvládne ani vkládání odkazů, tomu nemusí věřit, viď:)))? Jinými slovy, Blb nemůže vědět, že je blb, protože je blb. Tvoje Bohunka, mezi přáteli zvaná Zdenek T.



<reagovat 
 kodet (Občasný) - 4.12.2020 > čtenář> ty ale neumíš počítat!
Je mi jasný, že dobrá básnička bude připsána opět juliánovi nebo análovi, s tím jsem počítal, ale zklamu tě Zkouško, to je pro mě to nejvyšší vyznamenání!
A že se ti líbila mě taky těší.

V příštích dnech budeš ještě spokojenější, pa
<reagovat 
 Čtenář - 4.12.2020 > kodet> ((j.f.julian (Stálý) - 4.12. > kodet> Já tě tu vítám za slušné lidi a autory, hodně jsem o tvém Almanachu slyšel, je to bomba, něco už jsem četl v ukázkách...:)))))
<reagovat 
taky bohuňa (Občasný) - 4.12.2020 > Vy si znás cikánů děláte prdel, ale počkejte až sem dorazí cikáni z Afgánu, to si šmáknete!

Tady jsem vám to přeložila, bohuna je sice vargoška, ale neumí pořádně žádnej jazyk, tak byste se nedočkali



Děkuji ti, Bože,
za život,
za to, že jsem Rom,
že jdu tvou cestou se všemi Romy.
Že pro ně hledám
pravdu velikou,
pravdu uzdravující.
Děkuji ti
za ženu, za děti,
co jsi mi seslal.
Děkuji ti, Bože, za slunce,
které všemu dává život.
Děkuji ti, Bože, za měsíc,
který mi přináší spánek,
aby mě přes noc uzdravoval.
Děkuji ti
za lesy,
za ptáky,
co každý den
budí mě písněmi.
Děkuji ti, Bože, za zdraví,
za své, svých dětí
a všech lidí na Zemi.
Děkuji ti za třešeň,
co stojí tu sama, jediná,
za její bílý závoj,
co hladí moje oči.
Děkuji ti, Bože,
za dobré lidi,
za jejich bohatá srdce.
Děkuji ti, Bože,
za to, že jsem...


Bohuno, poděkuj ty krávo maďarská
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2020 > Případ nudlián by se měl ukazovat všem mladým. Kam to vede, když se člověk celej život ožírá. Demence takto způsobená jsou doslova zplesnivělé a odumřelé části mozku. Blb si pak není schopen ani přečíst, co napsal v předchozím komu a připadá mu, že když si nasadil jinej šaškovskej nos, nikdo to nepozná. No nepozná, ale jen on sám nepozná! Alkohol je svinstvo a možná proto to tady martin s petulou dál financují. Chtějí nám předvádět jako odstrašující příklad VŠEHO. Važme si jich proto a jen tak dál!
<reagovat 
kodet (Občasný) - 4.12.2020 > magore, už ti to tady řikali 100x, když se ani nezvládneš přihlásit, tak sem nelez, protože tě číst nebudem, já vim, jsi idiot, kterej nechápe, co ti tu povídáme... tak ok, jen info-NEODPOVÍDEJ blbe, myslel bys že se s tebou baví jfj, ale ten tě má v řiti, stejně jako já, knechte tupej!
<reagovat 
kodet (Občasný) - 4.12.2020 > já tuším že mi chceš vyždímat centrálu...prej ti praskly implantáta... tak se pak ozvi, dáme próbu!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.12.2020 > https://youtu.be/6SlOOI5bUX0
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2020 > já bych taky chtěl prubnout tu 35 letou mi. ozenšťanku, je mi 37,odkud jsi??
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 4.12.2020 > čtenář> Z galaktický federace. Na misi. Chtěl prubnout asi nestačí. Nějakej metál z třetí světový, nějaký bojový zkušenosti z multidimenzionálních čarodějnických válek? Žádný telepatický kontakty?
To nevím hochu, jsem docela namyšlená a "normálního" mužskýho už nechci a oni mě taky ne. To je VO NERVY.
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2020 > koukám že vargoška zdenek buhunak si mrská frajtra u cikánský básničky🐽🐽ty jsi prase jako hovado🐖🐖
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 4.12.2020 > https://youtu.be/aqyMZjk1viY?list=WL
<reagovat 
čtenář Čačipen - 4.12.2020 > Oda irinďas Vlado Oláh, na tu. Paľikeras leske, na tuke. Vlado Oláh sas goďaver, paťivalo manuš. Paľikeras Devleske vaš les!
<reagovat 
kodet (Občasný) - 5.12.2020 > Zdenku, to je vidět že jsi zdravá, pověz nám, kde sis nechal udělat takový obr kozy? cenu? že bych do toho taky šel...
<reagovat 
kodet (Občasný) - 4.12.2020 > neodpovědělas-odkud jsi?
ty jsi nejen idiot, ale tupej idiot!
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 4.12.2020 > kodet> Fouká tu. Jsem z Totemu
Hele dostat ,i,ozemšťanku mimo je vůbec nemožný. A nemůžu se přihlásit pod původním jménem, protože by to porušovalo kosmický zákon. Byla v tom bestie s pečetí 666.
Tím jsem z toho venku.

Protože jsem hodná holka, posílám ti ověřené frekvence.

https://www.youtube.com/watch?v=RLeXfShIlrw

https://www.youtube.com/watch?v=wmin5WkOuPw

https://www.youtube.com/watch?v=VEPqRbtalyE
<reagovat 
 Čtenář - 5.12.2020 > čtenář> "Drahá". 85% ženských postav v online pc hrách "obsluhují" muži. Nevidím důvod, proč by to tady mělo bejt jinak. A s jezabel nemáš už nic společnýho vůbec. Ta skutečná o své podstatě mlčí a dělá jen svou práci. A my, přespříliš kvalitní chlapi, dobrovolně trpíme. O tom autor písně, Matuška ani ty nic neví. Ale dobře to znají třeba někteří "dávní kluci" v Plzni. Zkusím ti to najít.
<reagovat 
 kodet (Občasný) - 5.12.2020 > čtenář> jestliže jsi hodná holka, tak mi neposílej frakvence, nýbrž ukaž frajtra!
<reagovat 
 Čtenář - 5.12.2020 > čtenář> 
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 5.12.2020 > čtenář> Nevím, o čem mluvíš. S počítačovými hrami toto nemá nic společnýho. Nevím, kdo je Jezabel, jen ta písnička od Matušky je dobrá. Nevím co jsou chlapci v Plzni.
Celkově tomu nerozumím, tomuto vzkazu :-)

Já nehrála PC hry, já byla napojená na mimozemšťany a podzemní vesmírné systémy kooperující s vědomím a všeobecně "polem" - myšleno časoprostorové pole. A do toho běhali po zemi zlí lidi se signem 666 a hrabali se dědci ropný v mimozemských systémech ...

Snad se to jednou odtajní.

A jestli máš zase starost o chlapečky, že jsou jako dobrý na PC hry a války. Tak tuhle válku ve velkým vyhrály holky. To byla čarodějnická válka. Ne že by chlapi stáli za kulový, ale ženský element tu byl tentokrát velice výrazný.
<reagovat 
 kodet (Občasný) - 5.12.2020 > čtenář> třeba Treranec
<reagovat 
 Čtenář - 5.12.2020 > čtenář> Tu písničku ti stejně pošlu, i když koukám, že to nebude k ničemu. Ale což. Časy, kdy literáti mezi sebou diskutovali, to nefungovalo loni, ale ani ne už před dvaceti lety. Zažíváme poslední dny, kdy literatura, lineární zápis myšlenek, definitivně odchází. Sbohem tobě, sbohem nám všem.

https://www.youtube.com/watch?v=9kXdTlKXgbM
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 5.12.2020 > čtenář> Jo, dobrý. Znouzectnost. Dík :-) Furt přemýšlím, o tom, cos psal s tou Jezabel - že jako mlčí. Já mlčela rok a půl, nevěděla jsem, jestli skončím na psychině, nebo pod drnem. Ale tu válku jsme vyhráli, já jsem zdravá, drakoimpérium vyhnáno a už mě nikdo nedeptá, ani mi nehučí do hlavy. Jsou tady alieni z galaktické federace. Tak nemlčím a nepokrytě si o tom plácám.
Byla to velká válka. Lidi teprve uvidí. Budou si muset zvyknout, že se jim lhalo ve velkém, budou muset spolknout děsivé fakty o tom, v čem doposud žijeme.
A nevím, jestli o tom zvládnou diskutovat literáti :-)
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 5.12.2020 > čtenář> anonyme, když chceš diskutovat, tak se přihlaš, my máme alespoň nick, takže mi můžeš třeba poslat tajně odpověď na mou otázku, aby se tam nenahrnula místní hajtra.

Otázka zní - je-li ti 35 jak píšeš, přijď zítra ve 12 hodin do Hany Bany a podiskutujeme. Otevřem všechny problémy vesmíru a my-znalci Teorie archeoastronautů tě vyslechneme.
Budu tam já, jfj a náš přelíbeznej kamarád po ktery holky fakt šílí, jestli jsi na krasavce, takže ti držíme fleka, jestli jsi mimozemšťanka tak neznáš bojácnost. Navíc, není se čeho bát, my už jenom kecáme, ty časy orgií jsou pryč.
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 5.12.2020 > analfagot> Děkuji ti za nabídku, ale nepřijdu. Ještě doznívají čarodějnické války. Navíc, já tohle nepotřebuju ventilovat někde po hospodách, s lidma, kteří tomu nevěří a mají mě za blázna. Ještě nemám dostatečné krytí, co se týká veřejných faktů. Hlavně ještě ani nepřilítli mimozemšťani tak, aby to bylo veřejně známé. Furt je to jenom pro lidi, kteří se na tom všem podíleli, což je menšinová populace, doslova nasazených. Každý má svůj příběh, své prožitky, své vlastní drama. Než se tahle záležitost dostane do povědomí širokých mas lidí, bude to zřejmě ještě nějakou dobu trvat. Neboť dimenzionální vítězství je stále ještě mladá záležitost.
Co se týká "interních" drbů, o to mi ani nejde. Já jsem sem nepřišla na seznamku. Spíš zmateně zvěstovat :-D A už bych toho měla nechat. A netahej furt toho Sklenáře z hrobu. Je to poněkud nevkusný. Můj názor znáš, proč umřel. Byl to nešťastník svým způsobem. Nebyl ze strany temných, spíš se stal jejich obětí. Nevěděl, s čím vším si hraje.
<reagovat 
 čtenář přilítnou mimozemšťani - 5.12.2020 > j.f.julian> Jasně Julo, uklidni se. Já a ty bysme nyebyli dobrý pár. :-)
Tak mysterium totemu už znáš, přilítnou mimozemšťani.
<reagovat 
 Čtenář - 5.12.2020 > čtenář> 12. > čtenář> to nám píše stará kurva po přechodu? aha💀smrt je mladší než ty👺mrdáš i zvířata?
<reagovat 
čtenář Čačipen - 6.12.2020 > Ko sal? Kaj sal? Vaš kaske keres koda buťi? Soske pes garuves andro khandune bura? Nasvalo, čororo Adam!
<reagovat 
 Čtenář - 26.3.2021 > analfagot> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter