Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VTIP TÝDNE
Autor: fisUfon ríp (Občasný) - publikováno 8.12.2020 (05:11:32)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.12.2020 > jestli on ti jen prostě nepřipomíná tvýho tátu...
<reagovat 
čtenář přilítli mimozešťani - 8.12.2020 > Můj táta nikdy tolik nechlastal, ale základní struktura myšlení básníka juliana tam je. Přesto ho miluju.
Vychází to ještě z koncepce Rakouska-Uherska. Je to velice staré. Každopádně původní češi byli velice emancipovaná parta, jejich problém spočíval ve slovanské nablblosti, která je nám vlastní a neboť se jim do toho vložili hned drakoniáni, vyvraždili se na genderových sporech v občanské válce hned v první generaci.
Inu, kosmické záření Bohemie.

Na tom všem by nebylo nic špatného. Problém je preadamitský gen, či zbytky tohoto DNA, rozšířeného ve střední Evropě mimochodem.
Preadamiti jsou genderově nevyvážení kanibalský obři - odpad předchozího sektoru galaxie, kde se prováděl upgrade naší galaxie.

Mám teorii, že je z toho trochu český pivní nácek, který má doma servis, protože je tak roztomile malej.
To ho odlišuje od předchozího typu - až 8m vysokého.

Přesto by to však bylo vůči českým mužům surové. Chudinky naše, musíme jim pomoct. Ta generace 50. - 60. let, ty jsou strašně sejmutý 70. léty. Tehdy se prý semlela nějaká nechutná nehoráznost v naší sluneční soustavě, odneslo to naše slunce a vznikly z toho SEDMDESÁTKY. Oploštělá chladnost o ničom plus definitivní strach z mimozemšťanů, protože tou dobou začali greys řádit ve velkém.

Tyhle vychlastaný generace přetočit na časoprostorový chápání a hodný mimozemšťany není vůbec snadný.
<reagovat 
čtenář přilítli mimozemšťani - 8.12.2020 > Tím jsem julo nucena tebe i Bohunku už nechat být. Zkopala jsem tě do rohu, stal se zázrak a tys zavřel tu nevymáchanou držku. Hodný mimozemšťani z galaktické federace tě předělávají na člověka a dělají si z tebe vzor.
Já jsem vázána kosmickým zákonem držet hubu.
Nadále. Protože by lidem vybouchla hlava.
Já nevim. Mě se to stalo. Si vyser voko, jestli se ti to nelíbí.

Až si sem ty mimozemšťani sednou, budeš čumět.
<reagovat 
čtenář přilítli mimozemšťani - 8.12.2020 > 23. 7. 2019 jsem vypustila krakena z Chebu. Rohu naší vlajky, krakena celé Evropy. Vypustila jsem kouzlo, že do roka a do dne vychcípaj ilumináti. Všichni na mystickým poli ví, co to je za datum.
Říkám, generační spory.
A to kouzlo vyšlo.
<reagovat 
 Čtenář - 8.12.2020 > čtenář> posluš si, kozino
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 8.12.2020 > čtenář> To je jako umřel Tibet. Ale stalo se to z kosmického zákona. Jemu by vybouchla hlava, bál se mimozemšťanů a byl skeptik.

To musíte bejt kurva z těch mimozemšťanů a mystiky furt tak vysraný? To je horší, než vychcaný.
<reagovat 
Čtenář - 9.12.2020 >

Přátelé mí drazí; – je fakt, že bez oděvu sem dolů
na Zem přišli jsme, a že odsud/ odejdem zas nazí, …, ale

to ještě neznamená, …, že zbavuje nás vědomí toto od/ břemene
i o svěřené věci další ( -jakými jsou, například, dělné

společenství lidské, …, příroda životaschopná, …, nebo
stát ) co nejlépe se, v rámci možností svých a sil, postarat

((...)).
<reagovat 
Čtenář - 9.12.2020 >


tuto toto totem
nečte ani hoten toten


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter