Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
5
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 14.12.2020 (10:36:35)
tentokrát je to i s umělecký stínem, tak čekám chválu
a reakce na text, kterej je opět pravdivej jak noha
Pro ženský - Schopenhauer je něco jako julián (schopný haur-frajer)


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 14.12.2020 > Nějaké námitky?
Myslím že ne, že každý ví, že to je pravda pravdoucí!
Ty nám Kodete vychováváš ženy a otvíráš oči mužům.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.12.2020 > Ženy rovněž myslí jen na jedno - na prachy, neb, nic jiného, než kupčit s vagínou nesvedou!

FACTUM! BEZ DISKUZE! VYŘÍZENO!
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2020 > j.f.julian> a když už ne s vagínou, tak s bunkrama a jinejma děrama
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2020 > Schopenhauera si pamatuju, že je to filosof, který nenáviděl ženy. To je jediný, čím se proslavil, proto o něm matně taky vím.
<reagovat 
 kodet (Občasný) - 14.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> tohle už nikdy o nikom neříkej, spis je to jediný, co o něm víš
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2020 > kodet> Cha chá, teďs mě pobavil. Julo, pořád jsi v podezření, že jsi umělá inteligence. Pořád v tobě poznávám NWO. Je to logický. Ty jsi idiot, ale svatý. Vzals roli a milion odmítnutých bylo na tvou svatou roli.
Nejidiotštější z lidtsva, co se ještě vyplácí odpouštět a zachraňovat, může VŽDY a za všech okolností vydírat kouličkama.
NIKDY. Já se aspoň mrknu na wiki ... počkej ... je vošklivej jak razinger... pesimista černokněžník ... už jsem ho vyřadila.


Zajímá vás Trump? Je to drakonián, který otočil ke Stvořiteli, zřítil se z celé drakoniánksé linie a teď je ve 3D a v rukou kosmického vědomí. Je vydíratelný a šílený prezident USA. Nikdo vydíratelnější a šílenější už jako prezident USA nebude.

Měl by to vyžvanit o těch mimozemšťanech.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2020 > j.f.julian> Julo, vzhledem k tomu, že bylo NWO vyloženě misogynský spolek, který se dlouhé tisíce let ze všech sil snažil, aby se probuzené ženské vědomí nedostalo do těch podzemních mimozemských počítačů, protože to znamenalo jejich konec ... tak ... tak se mi snažily obludy nasimulovat co nejvíc mužské hlouposti a zla, tak, abych upřímně nenáviděla muže. Hrdinně jsem to unesla a muže - lidi - dokázala uhájit. Kdybych propukla skutečné misandrii, tak by byl konec světa. A vůbec, jak by to dopadlo.

Ne né julo, to je špatná cesta. Budeš si muset zvyknout. A ženy už nebudeš moct tak veřejně nenávidět. Tak 20 - 30 let. To už možná zapomeneš, k čemu že vlastně jsou a o čem to ten obšourník píše.

To si musíte uvědomit, misogyni, že vám končí éra. Šlápli jsme na držku vůdci.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2020 > kodet> No dovol. Já jsem ženská, jenom ne podle toho idiotskýho sterotypu. Dovoluji si být probuzená a nemám ve zvyku stereotypy myšlení, které se vnucují ženám. Tím matu. Dokonce jsem tady dělala pokusy, kdy jsem se vyhýbala své genderové definici a dokud jsem byla chlap, měla jsem respekt. Jak jsem byla ženská, začala světová. Jak v bunkrech. Furt mi to něco připomíná.

Ty julo... ta pointa byla o tom, že nemáš propadat ani misogynii, ani misandrii, ani mizérii.
<reagovat 
kodet (Občasný) - 16.12.2020 > BOHUNO. prcat se musí a kecy jsou nahovno!
<reagovat 
Čtenář - 14.12.2020 > stín je prostě in a text je nezpochybnitelnej
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 16.12.2020 > čtenář> tady jsem narazil na rozumného anonyma!???
hurá!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter