|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
|
Lidstvo jako celek stojí před velkými výzvami. Faktem je, že v současnosti spadáme pod oblast Galaktické federace. Ti mimozemšťani o nás vědí, pozorují nás, zvažují, co s námi. Protože nás zachránili, jak jenom to bylo možné a jak jsme jim to umožnili svým vědomím a frekvencí.
Než se toto ale stalo, tak s námi hojně cloumali naši nepřátelé - Drakoniánsko . reptiliánsko - greys smečka plná úchylných existencí, které ztratily možnost se normálně množit, zničily si své domovské planety, změnily se na temné duševně oploštělé kriminálníky, technicistní obludy a založily gang, který nás tu velice dlouhou dobu tyranizoval.
Během 20. století uplatily lidstvo - tedy jeho satanistickou složku - technologiemi natolik, že jsme se neuvěřitelně technicky "vyvinuli". Pokud tedy považujeme za vývoj, že mají lidi potíže s krční páteří a datlujou v mobilech a zároveň nějaký magoři vlezou do něčeho, co vzniklo "reverzním inženýrstvím" z trosky UFO za pomocí greys a něčeho, co má víc šupin, než mozkových buněk a vydají se na cestu do budoucnosti.
Na obrázku vlevo má být tento výdobytek "naší" techniky - TR3B doplněný roztomilými potvůrkami z PC her, které mohou simulovat tu galaktickou pakáž, nikoliv federaci.
Galaktická federace simulována vpravo - známý obraz ze Stalkera (1979), kdy dívka umí telekinezi, když už nemůže nic.
Hojně ta situace z filmu odpovídá dnešní realitě. Lidi se radši naučili znovu čarovat a dělat zázraky. Teda někteří. Dopředu nasazení.
Problém dnešního lidstva je v tom, že tou technologií, kterou dostali od zlých mimozemšťanů, se ničí. To je technologie špatných lidstvu a přírodě nepřátelských mimozemšťanů.
Technika a spirituální úroveň musí být v symbioze. Jít dál cestou greys a drako - reptiliánů a jejich technologií (5G) znamená zničit si přírodu, ztratit plodnost a změnit se na ty potvůrky vlevo nahoře.
Hrajeme si s I-phony, ignorujeme tajné vesmírné programy, de facto veřejně známé a věříme na špagetové monstrum. Je jasné, že je třeba změnit kurz.
Co je těžkého pochopit na tom, že kosmos má vědomí, je inteligentní a že doopravdy hmotou jako takovou život nekončí?
|
|
|