Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lidstvo, mimozemšťani a víra
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.12.2020 (11:46:22)



To, že přilítli, respektive oficiálně teprve přilítnou, mimozemšťani, by mohlo do kdekoho klasicky věřícího zavést docela zklamání a splín.

Pochopitelně, že mimozemšťani jak z Galaktické federace, tak z Drakoniánského impéria, se na naší planetě v naší historii promítli jako kdejaké božstvo.
Jako nejhorší a nejprotivnější božstvo, které jsem zažila, se ukázal Jehova. Někdo kdysi zakázal vyslovovat jeho jméno a dobře věděl proč. Měl to být něco jako zastánce původního drakoniánského spiritu naší Galaxie. V současné době je naštěstí už výrazně oslaben.

Sadistická božstva, krvavá a krutá, bažící po lidských obětech, jsou drakoniáni. Galaktická federace se snažila o pozvednutí a kultivaci lidské bytosti a vytvořit naopak kulty větší důvěry a sebedůvěry.

Nyní by to mohlo vypadat, že je všechno jenom technika a mimozemšťani. Ale tak to rozhodně není – stále platí, nebo dokonce ještě o to víc je zapotřebí vzít na vědomí všeobecnou mystiku. Mimozemšťani rozhodně netrpí materialistickým ateismem, bezvěrstvím, nebo rigidní oddaností jakémusi jednomu bohu. Rozumí časoprostorovým záležitostem a jsou si velice dobře vědomí vědomí. Tzn, faktu, že vše, co je živé, má ducha, spirit a s tímto duchem je možné mluvit. Taktéž jsou si vědomí existence jednotlivých dimenzí a bytostí v nich a nic a nikoho nepovažují „jen za ducha“.

Např. mimozemšťani z galaktické federace by si nedovolili působit na této planetě, aniž by se zeptali naší Matky Země, zda mohou. To není vtip. Skutečně, nejdřív komunikovali s planetou a jejím vědomím. Naše planeta je nadšená, že tu jsou, protože to je jediná verze, jak se zachránit i s lidtsvem. Drakoniáni se pochopitelně naší planety neptali a hned ji začali škodit.

I z toho vyplývá, že mimozemšťané nejsou jedinými „božstvy“, které známe - že skutečně lidská bytost je schopná se duchovně spojit a naladit s mnohým galaktickým, vesmírným, nebo rovnou kosmickým fenoménem a mocností. Ne všechno jsou mimozemšťani, ovšem bezprostřední „dobrý duch“, který nás tu chrání, i fyzicky, jsou mimozemšťané z galaktické federace.
Mimozemšťani sami mají jistě své vlastní druhy víry, přesvědčení atd., chápání kosmologie, mystiky a spirituality, co je však bezpečně všechny spojuje, je oddanost kosmickému vědomí – Stvořiteli – vědomí nekonečna, věčnosti a bytí. Toto nejvyšší všepropojující vědomí je považováno za autoritu nejvyšší.

Zároveň k tomu patří i znalost faktu, že sami jsme projevem Stvořitele, proto je namístě být aktivní, sám si pomoci ke štěstí. Základní trend je být lepší bytostí. Mimozemšťané netrpí vírou, kterou máme my – bojácná víra ve velkou autoritu spojená s apatií a pasivitou kombinovaná sebemrskačstvím. To jsou ovšem pozůstatky negativního drakoniánského působení.

Na naší planetě existují dva hlavní celky – východní celek s reinkarnací a západní celek náboženství s jedním bohem. Oba systémy mají své plusy a mínusy. A cílem je vzít si plusy a propojit je a definitivně zahodit negativa.

Reinkarnace je pravda. Díky tomu jsou asiati přizpůsobivější a trpí méně rasismem. Na druhou stranu jejich kultické systémy jsou plné nelidských dračích a bůhví jakých ještě bytostí a člověka jako takového staví do role malého tvora, který má ty obludy donekonečna uctívat.
Západní monoteistická náboženství dělají z lidí egoisty a rasisty. Na druhou stranu už v křesťanství se podařilo dostat člověka jako kultickou bytost na pedestal k uctívání. Tzn. Na rozdíl od východu jsme si tu na západě dokázali vytvořit kult člověka, jako takového. A to je obrovský pokrok oproti minulosti.

Doufám, že jednou se bude mystika učit ve školách jako normální věc. A že nám k tomu pomůžou mimozemšťani :-)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 19.12.2020 > u tohodle obrázku se už jula uonanuje. jen mu tam udělej šipku, kde by se jednotlivé sexuální znaky měli vyskytovat, on s tim má drobánko problémy:))).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2020 > čtenář> :))) To jo. Jsou to kozy, dudy, nebo ruce v sepjetí? Jula bude zmatenej, je mi to jasný :)
<reagovat 
Čtenář - 19.12.2020 > Ty vole, to je PORNO!
Tuhle špínu bohunu nám byl čert dlužen, taková pohoda je tu bez tý sprostý posraný vargošky, už jdi konečně do prdele, svině černá vypasená!
Hraje si na ženskou přitom má zakrslíka a neví, co je vulva a stydkáče, takhle dopadne ta transgenerace, přitom pořádky pysky jsou základ rodiny, vo tom by Nicky Love mohla vyprávět! Potřebovali bysme vod tý špinavý děvky z Hlaváku aby nám sem dala nějakej virál jak na sebe kadí s cikánama, ale doufám, že to přijde až pochopí, že ty její ujetiny s ufouny jí nikdo nečte, píča!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2020 > čtenář> 5 jich je asi - i s tebou teda, ty to taky nečteš. Hele mě to neva, třeba si časem zvednu sledovanost, když začnu malovat nahý ženský.
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 7.11.2022 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter