Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Idealismus a nový věk
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.12.2020 (17:10:50)



Prudký idealismus frekvenčních horních deseti procent lidstva, což jsou napakovaný mimozemšťani a všichni, co něco znamenají v tomhle vesmíru (neplést s horními deseti procent elit starého světa z drakoniánské éry) věští:

Lidstvo je v situaci, kdy nad ním a kolem něj, a taky pod ním lítají mimozemšťani z galaktické federace. Jenom je nevidí, lidstvo - mimozemšťany.

Podobá se to situaci, kdy stál šaman z Ameriky na břehu, díval se na moře a viděl jen vlny a neviděl Kolumbovy lodě. Po nějakém čase je uviděl a teprve potom je uviděl celý šamanův kmen.

Je to fungování lidské psychiky - obranný systém, daný spiritem Stvořitele.

Dokud je lidská psychika v decimaci z událostí, kterým nerozumí, nemůže vidět lodě. Lítající. Multidimenzionální. Ale přesto povědomí o existenci mimozemských cilivizací v lidstvu je. Jednak vlastní zážitky a taky filmová produkce. Mnoho sci-fi seriálů, ať komerčních, typu Star Trek, Lost, nebo sit-comů typu Red Dwarf, nebo Stopařův průvodce galaxií, se inspirují, nebo popisují prostě a jednoduše realitu všelijakých tajných kosmických programů - jen lidstvu utajovanou.

Ač se to komukoliv může zdát neuvěřitelné, tak je lidstvo posledních 200 let na plno debilizováno, jak jenom jde, aby to prošlo – dle drakoniánského scénáře mistrovského balancování na samé hraně kosmického zákona. Máme zdebilizovanou vzdělanou elitu. „Kamenem“ exaktní vědy položeném v 18. - 19. století, který popírá inteligenci časoprostoru a zakazuje magickou realitu a její chápání.

Přitom jsme žili v „Matrixu“, kdy se nám jaksi neukazuje, že nad námi a pod námi a v nás zuří, respektive spíše zprudka zuřila, multidimenzionální válka o tuto planetu, lidstvo a jeho vlastní vývoj, ve které figurují různé druhy mimozemšťanů.
A dle kosmického zákona vyhrála Galaktická federace. „Hodní“, nikoliv ovšem blbí. Žádný konec světa se nekoná, tato možnost byla odvrácena ve vnitřních mimozemsko – vesmírných systémech v útrobách této živé inteligentní planety, který je napojen na časoprostorové kontinuum a kosmický zákon.

To je všechno pravda. Tenkrát v temném paradigmatu nebylo vidět ty možnosti, že se třeba neznásilníme a nezdebilizujeme a nesprsknem se na béžovou rasu a radši si vypneme 5G, nebo si necháme poradit od mimozemšťanů, jak to předělat, aby nám nevybouchla hlava.

Nebo že radši pochopíme "kvantové", nebo prostě jednoduše mystické zákony, typu, že dokud budeme hnát mladé býčky na jatka, tak se to tak bude dít i s námi. A že by možná bylo lepší odtoxikovat a pěstovat vysokospektrální rejstřík luštěnin na čistém vzduchu. V tomhle toxickým bordelu se totiž nic moc vypěstovat nedá.

A taky by byla skvělá ta volná energie, ten nulovej bod je supr.

Ale, jak víme, vše nejde tak najednou. Vše chce svůj čas. Vítejte ve věku vodnáře!

Jen bych pro pořádek dodala, že nejsem vegetarián. Byla jsem ve světové válce za svět, galaxii a tak dále. A tak jsem si nikdy nemohla dovolit být křehká žena, meditativní vegetariánka. Vymlátit bunkry čarovnou silou přes alienský high-tech chce energii. A přesto nejsem ork :-D A souhlasím s tím, že místo zabíjení zvířat by bylo skvělé mít čistý vzduch a pěstovat obrovské spektrum rostlinných produktů a mít volnou přírodu. Množství lidstva se dá ustálit tak, jak nám to bude vyhovovat a co zvládneme - hmotně a psychicky. Jde to i bez válek. Stačí si nechat poradit.

Alieni jsou tady a když budeme chtít, budeme mít. Jen něco za něco. Za pomoc chtějí naše odhodlání spirituálně růst.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 21.12.2020 > nebudeš ty nakonec ten mystikus?

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2020 > čtenář> Opravdu ne. S mystikusem nemám nic společného, kromě toho, že používám slovo mystika. Vím, že někdo takový tu působil, ale ne, je to jen kvůli tomu slovu.
<reagovat 
Čtenář - 21.12.2020 > Moc hezky sepsáno, čte se to jedna radost s vědomím, že je v tom obrovský kus pravdy. A přitom nemohu říct, že bych se u toho nezasmál.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.12.2020 > čtenář> Jé děkuju :-) To víte, jak se do něčeho vloží dimenze, tak věci lítaj samy :-)
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 7.11.2022 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter