Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Věk vodnáře
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.12.2020 (18:47:42)




Lidstvo vstupuje do věku vodnáře.

Vodnář je kardinální znamení, jehož elementem je vzduch. V astrologickém zvířetníku představuje člověka jako takového. Výraznými znaky vodnáře je originalita, zvídavost a svobodomyslnost. V prvotní extrémní fázi i šílená experimentálnost.

V prvotní fázi jsme. V šíleném experimentu, kdy si šílení vědci a mocipáni, navedení od zlých mimozemšťanů, spustili experiment s časoprostorem a polem lidského spiritu a vědomí. Kdy musel lidský spirit prokázat, jestli je vůbec hoden toho, vstupovat do věku svobodného člověka. Prokázalo se, že toho hodni jsme. Bylo nám pomoženo. Ze strany Galaktické federace, co se týká bezprostřední podpory a Stvořitele, jakožto autority nejvyšší, kosmické. Prostě lidi, s kvalitní vibrací, do kterých to napálilo Drakoniánské NWO parapsychickými zbraněmi, to vydrželi, celkově. A další, kteří měli úplné jiné úkoly, než se bezprostředně rvát s NWO, se taky nedali. Jejich spirit se nesesypal.

Kdyby se totiž nepřátelům lidstva podařilo zlomit "andílky" a další garanty lidské kvality, lidstvo by už nemělo vyšší dimenze, patronaci a doslova by nemělo s jakým duchem vůbec vstupovat do doby Vodnáře, který je o svobodné lidské volbě a potenciálu. A pak by zaniklo. Udělali jsme to pro vás, jasně, že nám za to můžete nadávat a posílat nás do blázince :-D Ve skutečnosti je to trochu podfuk, lidstvo se na tom skutečně nepodílelo – normální člověk by tohle nevydržel, kdyby mu najednou začalo do hlavy dunět NWO. Všichni byli buď mimozemšťani, nebo vysoce situované duchovní bytosti z vesmíru, strážci atd. Lidstvo je zvyklé si z takových bytostí dělat prdel. Snad ta doba přejde. Je to výsledek promyšlené dlouhodobé decimace ze strany iluminátů.

Všichni ovšem spadají pod lidstvo, jakmile jsou v lidské inkarnaci – povolené Stvořitelem - a tento duchovní celek má své Nadvědomí. Nadvědomí lidstva není idiot, nemá křesťanskou, ani Darwinovu univerzitu, proto se samozřejmě přiklonilo na stranu záchrany a pokroku.

Cílem Drakoniánského impéria bylo zlomit lidskou bytost navždy a udělat si z ní zvířecího otroka, jako výsměch a schválnost vůči Elohim. Chtěli vymítit lidstvo ve válkách, kataklizmatu, nemocech a nechat lidi zešílet na jakési "orky", člověka dimenzionálně spadlého na zvíře. Takoví by pak již nikdy nebyli schopni nové civilizace, kdyby zanikli na prahu věku vodnáře, věku, kdy se mají stát plnohodnotným člověkem.

Naštěstí se podařilo tento nekalý plán iluminátů zmařit a lidstvo má nárok se rozvinout v nadcházející éře, která by pro nás měla být dobou kultivace a rozvoje naší společnosti tak, abychom se stabilizovali, jako jedna galaktická společnost, nebo rasa. Ti ze Země.

Měli bychom se vyléčit z otřesné doby, kdy nás terorizovalo temné Drakoniánské impérium, poznat svobodu a plnohodnotnost lidské bytosti. Rozvinout své znalosti, objevit úplně nové obory bádání. Věřím a doufám, že si zachováme i rozmanitost ras a kultur. Protože při spirituálním růstu roste i tolerance a obdiv, úcta k originalitě, jinakosti a exotičnosti. A domnívám se, že většina lidstva nechce bídně a hloupě zahynout a raději si zvolí cestu pozitivního rozvoje.

Až pomine tato přelomová vypjatá doba, kdy jde o vše a vše se podaří navést správným směrem, počet lidí se stabilizuje, dá se předpokládat, že nás bude méně. Tato doba, kdy se na naší planetě nachází tak neuvěřitelné spektrum duchovních vývojových stupňů, od zvířátek po strážce vesmíru, a vše v těle člověka, zmizí. Zůstane lidstvo jako takové a to má 2 tisíce let, aby se stalo plnohodnotným člověkem. Může to klidně stihnout i dřív.

Za tu dobu se plně rozvine. Ač to tak nemusí vypadat, tak v lidstvu je v současné době vytvořeno vnitřní integrované jádro – základní – které už není jen vypiplaná skleníková kytička a má v sobě i gangstera, který se ubrání. Jen je třeba vývojem vše udělat lepší.


Poznámky k tomuto příspěvku
taky bohuňa (Občasný) - 22.12.2020 > Vodnáři jsou všichni levicoví marxisti, je to hnůj!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 23.12.2020 > julo???
nemyslíš si doufám, že to někdo čte? mně stačí jen 3 slova tvýho komentáře🐖🐖🐖
<reagovat 
Čtenář - 23.12.2020 > nech si kecy a odhal piču, to je to jediný co nás interesuje, chceme vidět skoro starou piču v šestibloku
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.12.2020 > čtenář> Nech si zy žvásty, buď jsi satansitciký hovado, nebo umělá inteligence. Za to, co jsi za odpad, za to už nemůže jenom alkohol, to poznám. Zlý, malý, špatný.,
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.12.2020 > čtenář> Satanistický hovado umělá inteligence - máš to v sedmibloku a ne piču, ale matematické principy.

Možná se v příštím životě vrátíš zase do života prasete, ony jsou to docela inteligentní zvířata, lidí je jak sr..ek, tak si tě možná půjčili. Aby se to tělíčko hýbalo.
<reagovat 
 Čtenář - 23.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Ufone, ty píčo nelidská. Jula nás žádá, aby jsme na něj byli milý. Že jsou ty vánoce. A ty nic? Ty ani na chvíli nejsi trochu lidskej, aby si zapomněl, že pohrdá ženami, že je to nácíček, fašounek, obhajovatel alkoholismu, hlupák a sprosťák a... Ne? Ani o vánocích ne? Kde se to v tobě bere. Fuj! Přitom by stačilo se na něj usmát, dát mu dáreček, co? Poblil by ti za to stromeček, sešil píču, pobil půlku slováků, ne? Ne. Jsi fuj.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.12.2020 > čtenář> Žádný Vánoce na satanisty neuplatňuju. Už mi jednou z této kvalitky hráblo, tak svátky nedržím a snažím se to zabíjet 365/24/7.
Tvoji vibraci zabíjím v jakékoliv podobě - i jako batole, nebo koťátko. Potřebuju, aby tvoje frekvence zmizela ze světa.
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 7.11.2022 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter