Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bohuno, co je to?
Autor: ZZTOP (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 14.1.2021 > asi vůbec nevím o co jde... proč tu mluvíte o juliánovi? ten na rozdíl od vás píše básně...
asi se nudíte, ale o kom se mluví, ten je opravdu slavný, lidé mu závidí...

spíš se holky voholte!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.1.2021 > Další mystifikace pana ZLO? Tentokrát snaha napodobit šílené příspěvky juliánových identit?
Julián neútočí na Zeanddricha. Ani nepoužívá "že???"
<reagovat 
 Čtenář - 14.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Nee vubec :D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.1.2021 > čtenář> A jako proč to děláš ty úchyle?
Co tě opravňuje k takovýmu jednání?
Kdyby tenhle příspěvek udělal julián, tak už si to tady sedmkrát obodoval a doporučil a protočil tu X magořin.
Pořád to má ale jinou, daleko pozitivnější frekvenci, než to tvoje ZLO.

O co se tady furt snažíš?

já za to nemůžu, že jsi přeně ta úchylácká iluminátská kvalita, se kterou jsem vedla válku ve svý hlavě.

Vypadni už z totemu, ty debilní ještěre. Mezi lidma nemáš co dělat.


<reagovat 
 Čtenář - 14.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> :D tohle je ale klasik julian, obcas si dava nacas. Kazdopadne mudruj, zatim se tahle tva aktualni mimoza neomrzela. Zasvecene mudruj.
<reagovat 
 Čtenář - 14.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Problem je, ze ac sam kunda, Slovacek ma ohledne Juliana recht. To, ze je nekdo srovnatelna, vetsi nebo jen proste takykunda, jeste neznamena, ze julek neni kunda s nepovida si sam se sebou a neuverejnil tuto snedou chlupatou zenu. Coz ti asi potrva nejaky cas pochopit.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.1.2021 > čtenář> 

obludo nepřekrucuj.
I kdyby tentokrát julek porušil svůj lidský program, aby se dopustil kruté nemorálnosti vůči Slováčkovi - tobě ty hovado, že napodobil tvůj amorální Drakoniánský styl, kdy ukázal hnusokopýtkem na Zenaddricha, kterýho normálně docela i míjí, tak mu to odpustím, i kdyby se k tomu čirou náhodou přihlásil.

Spíš je to tvoje hnusoplazojedí práce.

Blíží se váš konec ilumináti. počkej, až tohle lidi pochopí, co ty jsi za kvalitu.

To se totiž šeredně pleteš, že budeš srovnávat "takykunda"

To je rozeznatelný. Jen si s tím člověk musí dát práci, když má za sebou multidimenzionální válku proti Drakoniánům.
A eště to neni lehký.

A TOHLE jsou ilumináti sestřelený na 3D. JENOM 3D !!!

<reagovat 
 Čtenář - 14.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Proste jde-li o prunik do hierarchie totemoveho kurevstva, jsi nedoperene holatko,i kdyz v realu jiz zajiste fousatis.
<reagovat 
Čtenář - 15.1.2021 > copak slováček, to je ďábel...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter