Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Již poněkolikáté se zde dočítám, co mi prý vadí
Autor: eqil (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
eqil (Občasný) - 24.1.2021 >
Přijde mi až strašidelný, jak dobře nás vyškolili. Dneska se udavačství už moc nevěnuju, ono, když se to dělá dobře, člověk se zabezpečí poměrně brzy. Ale zábava je to dodnes. Nejvíc mě ale fascinují výsledky mé zdejší práce. nejen že už nikdo ani netuší, kdo je doopravdy kdo, ale jakákoliv pravda je okamžitě vzata jako lež. Pak se člověk může i udávat a stejně je vám to hovno platný.

Schválně, jo? Já jsem ten, co se za ty leta nenaučil vložit jakýkoliv text do správné přihrádky. Pokud tu někdo DŮSLEDNĚ už leta zveřejnuje jen v názvech a podnázvech, jsem to VŽDYCKY já(?) A teď mi (prosím!) ukažte, jak vás toto přiznání zmate už definitivně.

Se z vás poseru.
<reagovat 
Čtenář - 24.1.2021 > MNĚ ZASE MEGA BAVÍ ZDEJŠÍ SYSTÉM ČLENĚNÍ KOMENTÁŘŮ. I KDYBY SE TU VYSKYTOVALY I TŘEBA I DALŠÍ ČTYŘI UFONOVÉ NAVÍC, STEJNĚ SE NEDÁ ANI TROCHU PŘEHLEDNĚ ZJISTIT, NA CO POSLEDNÍ KOMENTÁŘ REAGUJE. TOTEM JE TOTEM A PROTO HO MÁME RÁDI, ŽE? A EGILA NEJVÍC. JÁ JSEM EGIL, JÁ!!!
<reagovat 
Čtenář - 24.1.2021 > Jestli ti přijde jako týrání, že tě někdo zjevně z legrace imituje a přitom tím vůbec nezasahuje do prostoru vymezeného tvým reálným životem, ale odehrává se to čistě ve virtuálnu, do kterého jsi sama dobrovolně (a zcela anonymně) vstoupila, tak jsi prostě mimo a měla bys začít zpytováním vlastního zbytnělého vztahu ke své virtuální identitě, spíš než moralizováním ohledně počínání druhých.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter