Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PCR testy pro naše "odborníky" 355
Autor: Miroslavek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.2.2021 > Miroslavek> 


Já je volit nebudu, protože Bartoš je plazoidní inkarnační infiltrace - dokonce se neostýchá tak i vypadat.

<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 4.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> to je dobře. Proč se bojíš juliána? žes mu ani neodpověděla...
<reagovat 
 Čtenář - 4.2.2021 > Miroslavek> Magditko, to neni Julek rite spulek, co misto sam se sebou zacal cile hovorit o sobe, kdepak. Tohle je zcela autonomni lampionovy magnat. Brzy prileti i kamos na heliovych baloncich. K tomu tve star wars prupovidky a lunapark jede dal.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.2.2021 > Miroslavek> 
Kde jsem neodpověděla juliánovi?
Zase kafe? Ó děkuji, ale já trvám na tom, že veškeré sympatie se budou odehrávat na totemu. Nemám zapotřebí rajzovat republiku, aby mi někdo vysvětloval, že jsem blázen, když mám telepatický kontakty na alieny.

Že je Bartoš plazí infiltrace, to už je určitě konspirační teorie i pro konspirační teoretiky. Přitom se stačí na tu hnusnou zrůdu podívat, je to vidět.



<reagovat 
 Čtenář - 4.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> Sympatie se odehraji zde. Jakmile bude odehrano, madga si da pekne sama kafe. Tahle pretvarka si totiz zaslouzi odmenu. Predstirat sympatie k julovi, to by f2f nezahrala, to se fakt muze odehrat jen tady.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.2.2021 > čtenář> Neboj se, to chápu, že Miroslavek a X dalších jsou julovy identity. Které si tu zřejmě nasekal po dlouhodobé šikaně ze strany anonymních plazích zrůd.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.2.2021 > čtenář> 

Já mám julu docela ráda, ale že bych se kvůli tomu někam zvedla a jela na kafe, to mi přijde zbytečný.
Co mi řekne? Sundej roušku a seš blázen.
To mi může říct i tady.
<reagovat 
 Čtenář - 4.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> Sundej bederni rousku a jsi dobra figurina pro nacvik orientace v zatocinach a skulinach zenskeho genitalu. Ja vim, kvuli tohodle se nejezdi na kafe. Kvuli toho se beha na hajzl blejt, ale jula to mysli dobre. Chce si sustnout.
<reagovat 
Čtenář - 4.2.2021 > Na Donalda nam neasahej, nebo ti navzdy zmizi prsty v hlubokem tukovem podlozi oranzove kuze, a to by ti patrilo. Donald je krasny jako mesicek. Nekdy dokonce zari jako lampion.
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 4.2.2021 > já myslim, že by se tě neptal, roztrhal ti kaťátka a dostala bys, co ti už hodně dlouho schází!! Skoro mladá už je jen skok do stará, tak šoustej dokud tě někdo chce!!!
<reagovat 
 Čtenář - 4.2.2021 > Miroslavek> Takova noblesni julikova snaha vyvolat v obeti presvedceni, ze sukaci termin ji hori urgentneji nez jemu. Ve vztahu k zenam hotovy Trump.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.2.2021 > Miroslavek> 

No děkuju za velkolepou nabídku, ale já mám na tomhle světě misi a "šoustat", "prcat" a vůbec realizovat tuhle idiotskou činnost s nějakými nevzhlednými zlými bezvěreckými misogynními čecháčky nemám zapotřebí.

Nic proti sexu jako takovému, jenom si jako partnera představuju už fakt někoho, kdo na tomhle světě nežije. Spadla jsem z lodi, já si s lidmi nerozumím. Splním misi a vypadnu.
<reagovat 
 Čtenář - 4.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> Pry nekoho, kdo na tomhle svete nezije. Juloune, jeste si pockas, ale je mozne, ze po smrti si vrznes.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.2.2021 > Miroslavek> 

Hele, co se týká konspirací - dobrý. Fandím ti, já taky nenávidím uvědomnělé stádo, je to děsný průser. Lidi.
A jestli já prcám, nebo neprcám, do toho je vám vy hromado pitomců fakt kulový.
Být stará panna, to se může. Panenství bylo v dimenzionální válce důležité, z mnoha důvodů.
Kdybych nebyla panna, nemohla bych zvládnout svoji bojovou misi.
To už je vyšší dívčí, hluboká metafyzika.
Marný to tady vysvětlovat.
Aspoň jeden aspekt - volná svobodomyslná panenská fantazie.
Jakmile bych měla zkušenost s mužským, už bych to nedokázala, lítat kosmem na tak vysoký obrátky.

Nebudu vás zatěžovat pánové.
Jen to uveřejním, co mám a pak si zase vydechnete.


<reagovat 
 Čtenář - 4.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> A uzivas si aspon kakani? Kdyz se vydari, taky prijemne drazdi kyzene nervy. A kdyz se k tomu jako slastny zaver prida chladivy Poseidonuv polibek... kam se hrabe bidet. Leda do riti.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.2.2021 > čtenář> 


kakání byl veliký problém, musel mi pomáhat Bůh se vysrat, protože jsem byla tak terorizovaná impériem temnot, že jíst, vylučovat a mít sex byl enormní problém. Málem jsem chcípla a nebýt Boha - světelné sféry, tak jsem asi zdechla na zašmodrchaný střeva stresem.
Ale už je to v pohodě. Po krutých bitvách jsem se naučila v klidu srát a dokázala odstranit plazoidní nestvůry ze své postele, takže jsem prožívala a prožívám spoustu plnohodnotných orgasmů - to víš, spojení s dimenzionálními frajírky na lodi. Žádný misogynismus, ponižování, tak to jde samo.
Eště nějaký otázky?

Třeba na čůrání, blinkání, krkání, prdění, či jiné tělesné procesy, které ZNÁTE I VY?


<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 5.2.2021 > https://youtu.be/fCTDZsAymBg
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 5.2.2021 > škoda, jen neprcavka a anal, jinak samej nepoužiteknej šunt,a anonymní brak, takže nečtený a nečtivý, vystačíš si bohuno a to je dobře!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 5.2.2021 > tvůj problém je v tom, že nás zajímá jen to prcání, ostatní bláboly nečtem, takže, jestli na to nemáš, tak už ke mně nechoď, dík!
<reagovat 
 Čtenář - 5.2.2021 > čtenář> 

...s rozvahou a vlahym okem pravila neprcava Magda. Myslela, ze jsi neco vic nez primitiv, takze nemyslela. Ted pripada si chlupata, jeskynni a hloupa. Styd se julo.


<reagovat 
 Čtenář - 5.2.2021 > čtenář> Jo takhle! Takže když jsem za vše mohl já, tak jsem za vše mohl já. Ale když se naplno vyjeví hlavní hovado a má juliánovu hlavu, tak je to v podstatě jedno, důležitá je obecná nálada. Důležité je vždy to, za co aspoň trochu můžu já :)


<reagovat 
 Čtenář - 6.2.2021 > Miroslavek> Pomineme i promineme hospodsky agresivní tón typický pro primitivy a zaměříme se na to podstatné:

"vždyť ty jsi nikdy nic nenapsala a poezii už vůbec ne! Vždyť ty jí ani nerozumíš, jak bys potom mohla psát poezii!?"

...

Vždyť ty jí ani nerozumíš, jak bys potom mohla psát poezii.

Jinými slovy, julejno dodnes nepochopil, že člověk může tvořit hudbu a vůbec jí nerozumět, psát poezii a vůbec jí nerozumět a dělat spoustu jiných věcí, kterým přitom vůbec nerozumí. A přestože jim nerozumí, může je stále velmi dobře umět. Vezmi si sebe, julo. Umíš piču a přitom jí vůbec nerozumíš :))

A stejně tak člověk může věcem dokonale rozumět a vůbec je neumět.

Viz hospodští trenéři fotbalových týmů, literárněvědní kritici, hudební fajnšmekři.

Jako laboratorní zvěř jsou ovšem nejzajímavější ti, kteří prachbídně umí, čemu hovno rozumí, a prachbídně rozumí tomu, co hovno umí, a právě díky této šťastné konstelaci nedostatku rozumu i citu myslí, že tomu dokonale rozumí a navíc to báječně umí.

To jsi, už bez piče, ty, julo. To jsi ty.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.2.2021 > čtenář> 


To je neuvěřitelný, jak dlouhý text se dá napsat, aniž by to bylo o něčem jiným, než o slovech jako takových.
Ta literatura, to je teda svině, dál od ní.
<reagovat 
 Čtenář - 5.2.2021 > čtenář> Teď obtěžuješ ty mne, záměrným przněním mě/mne/mňau. Děláš to naschvál. Zastupuješ lampiony barbarského a vandalského typu, kteří nerespektují pozemský jazykový úzus.
<reagovat 
 Čtenář - 6.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jak zrovna tobě coby specializované autorce sáhodlouhých nesmyslů může připadat neuvěřitelné, že se dá něco takového napsat? :) To je samo o sobě neuvěřitelné.
<reagovat 
 Čtenář - 5.2.2021 > čtenář> No, je-li tohle fiasko výsledkem snahy o nápravu, pak beru zpět své obvinění že jsi prase, a konstatuju, že je roztomilé, jak to náš malý nemotora zase zvrtal.

Ein süßes kleines Mädchen!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 6.2.2021 > reaguji na první řádku, dál je zbytečné číst-ano, když nic neumíš, nemůžeš nic napsat, TEČKA!
hejty není poezie ani literatura, kdybys uměla tvořit, tak nehejtuješ-to je jednoduchá konstanta a rovnice! Ale chápeme, že v diagnosťáku ti tohle neřeknou, tam jsou rádi, když je chvíli neotravuješ!
<reagovat 
 Čtenář - 6.2.2021 > Miroslavek> "reaguji na první řádku, dál je zbytečné číst-ano, když nic neumíš, nemůžeš nic napsat, TEČKA!
hejty není poezie ani literatura, kdybys uměla tvořit, tak nehejtuješ-to je jednoduchá konstanta a rovnice! Ale chápeme, že v diagnosťáku ti tohle neřeknou, tam jsou rádi, když je chvíli neotravuješ!"

První řádek:

"Pomineme i promineme hospodsky agresivní tón typický pro primitivy a zaměříme se na to podstatné:"

---

Prostě klasika, dezorientovaný julajs kvadlajs neumí ani ty hejty, tak si musí vytvořit zcela mylnou představu, že je alespoň kompetentní pižlal veršů poplatných módním trendům devatenáctého století.

Ve skutečnosti samozřejmě hejt (nebo naopak adorace) klidně může mít a velmi často mívá formu básně či povídky. Autoterapie psaním, v kterém to konečně osladíme nějaké real-life svini, je zcela obvyklý motiv všemožných literárních děl, nejen persifláže či satiry.

O tom, že nenávist stejně jako láska bývá pohonem brilantní poezie (to je ta, kterou nepíšeš, juliáne), snad ani nemá cenu kdákat, když posluchač jsi ty, hluchoňu.

<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 6.2.2021 > čtenář> 
j.f.julian (Stálý) - 6.2. > Bohuno, je to prosté jako tvé zcvrklé pohlaví, říkáš že umíš psát, že rozumíš poezii, ok, tak nás přesvědč a pověz nám něco o této básni Rudé šípky a Poutníci z hvězd, případně vytkni chyby, které z tvého profesionálního hlediska nacházíš, děkujeme, jfj
<reagovat 
Čtenář - 6.2.2021 > Zcvrklý? Vždyť neumíš napsat ani scvrklý.

Jako sorry, nahecovaný amatér neschopný přijmout sebemenší výtku si zkrátka nezaslouží erudovanu kritiku. A já prostě jiné než kvalitní, trefné a poučené kritiky psát neumím.

Až splaskneš, bojechtivý vojeprostý amatére, možná ti něco připísnu, ale vzpomínáš, jak jsi reagoval na blahorodou zkoušku. Sám víš, že to nedopadne dobře.

Co by asi tak řekla ona? Teku-uteku :)) To je tak retardovaně archaické, jako by to žvatlal malej harant.
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 6.2.2021 > to se pozná impotentní slovenka, čekali jsme to, prostě píča!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter