Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SMRT NENAŘÍKÁ
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 2.3.2021 (09:02:30)
SMRT NENAŘÍKÁ

A smrt si ani nenaříká,
sama bez utrpení,
již povolává kameníka,
intimní osvětlení.

... je prosta drbů, zmaru, smíchu,
tam ticho bez ustání,
já přiznávám se bez ostychu,
život už nezaclání.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 2.3.2021 > Frodo :D

Odnynějška je tedy možno všem julka nazývati "Pytlík", aniž by nás kdokoli mohl nařknout z provokace.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.3.2021 > Dobře já, anále! Musím se pochválit nahej u zrcadla😈od rána organizuju zítřejší párty, bude veliká análka, spousta slavných, nech se překvapit...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 2.3.2021 > Jára jede od 4 hodin, budil Duchoslava, Rittiga, Tofiho, Kehara, Kuchaře... Tak co, bohuno otylá, víš kdo je na fotce??? nebo víš zasejc hovno🐽🐽🐽
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2021 > 1 helen> seznam lidí, kerý jula považuje za osobnosti. co nám tenhle blb na sebe ještě vykecá:)))
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2021 > 1 helen> Na fotce je Pytlík.
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2021 > čtenář> přeci jen, přiznejme si, s julou je větší prdel než s jíťou:)))
<reagovat 
Čtenář - 2.3.2021 >


hovno pytlík, kehar to je

Kehar, stejně jako Bhatis , je skupina / kasta lidí pocházejících z provincie Sindh a Rádžasthánu na indickém subkontinentu. Keharové žijí především v severozápadní Indii a Pákistánu. Vyskytují se hlavně mezi Chandravanshi Rajputs (Bhati). Většina skupiny následuje sikhismus nebo hinduismus; někteří se stali muslimy po muslimské invazi.
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2021 > čtenář> největší osobností v julově seznamu je slávek budil. bych si vyprosila!
<reagovat 
Čtenář - 2.3.2021 > JULO, NENAŘÍKEJ. ONI SI Z TEBE ZASE DĚLAJ PRDEL, VIĎ?
<reagovat 
Čtenář - 2.3.2021 > Pamatujete jak v pětapadesátym otrávili Eduardovi Cupákovi psa Bojara? Jak jsme všichni tůze plakali, vzpomínáte? A dnes budeme zas. To nácíček jula nás přichází dojímat, já už radši brečim od včera. Co julo?
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2021 > čtenář> :-( To je fakt příznak velkého zoufalství, psát mu takové pohrdlivé komentáře pod vážně míněnou báseň, kterou nedoprovodil žádným nenávistným sloupkem. :-(
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2021 > čtenář> A nebo takhle ti to vysvětlim: v tom filmu (Ztracená stopa) je v titulcích uváděn Ota Sklenčka. Přitom se ocitne v jedinym skupinovym záběru uplně vpravo. Víš, za co si od komunistů vysloužil takovýhle privilegia? Budete ode mě biti, co já budu živ, tak přísahám!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 2.3.2021 > 1 bohuna zase ví prd
2 vy jste jí tak zamotali kedluben, že si cákla do koulí... je tu tak málo poezie...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 2.3.2021 > julo, co z tebe zase vyleze, uá, jsme opravdu zvědavý. tak se ukaž, ciťáčku;).
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2021 > čtenář> :-( To je fakt příznak velkého zoufalství, psát mu takové pohrdlivé komentáře pod važně míněnou báseň, kterou nedoprovodil žádným nenávistnými sloupkem. :-(
<reagovat 
 Čtenář - 2.3.2021 > čtenář> Krátce: koho dvacátý století nenaučilo odporu ke vší kolektivní vině, např odsudkům všech slováků, bude bit, i kdyby se mě snažil přesvědčit o lásce ke kocourkovi čumukovi. Tečka.

<reagovat 
 čtenář Krátce - 2.3.2021 > čtenář> Kdo miluje Juliana,
ten miluje sebe,
nenaolejuje-li Tě Julian,
chováš se jak STB.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.3.2021 > dik za priznani, ze je ti pres 50 a chcánky ti žerou mozek
<reagovat 
Čtenář - 2.3.2021 > Pytlík se nad vámi hrozivě bimbá!
<reagovat 
 Čtenář - 3.3.2021 > čtenář> to teda. a ta vypitost v očích. se vůbec nedivim, že si to hodil.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 3.3.2021 > čtenář> kdo si to hodil pomatenče???????
co to motáš za krávoviny????
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 3.3.2021 > čtenář> kdo si to hodil pomatenče???????
co to motáš za krávoviny????
<reagovat 
 Čtenář - 3.3.2021 > analfagot> julo, nejsi ty nám drobánko rozrušený?:)))
<reagovat 
 Čtenář - 3.3.2021 > čtenář> to má z toho, že odmítl partnerský vztah s jíťou. mohli se i sezdat, mohl si vzít její jméno. dneska by se jmenoval Jula Milerádný a - to by hned bylo jinčí. co Lakatoš, Jula Milerádný-Alkáček.
<reagovat 
 Čtenář - 3.3.2021 > čtenář> Vy osli! Že vy jste skutečně nepoznali, co je to dle nudly za celebritu?! Dávám vám čas do oběda, pak vám to povim. A že bude prdel, to si můžete bejt JISTÝ!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.3.2021 > debile, když nevíš, co kdo je na fotce, tak nemel!
OMLOUVÁM se těm, kterým se básnička líbila, musel jsem ji v podstatě celou změnit na radu jfj.
<reagovat 
 Čtenář - 3.3.2021 > analfagot> to je jedno, kdo je na obrázku. důležitý je, že je to dle nudláče celebrita. takže hned po obědě dostanou trubkou od vysavače po kebuli voba!
<reagovat 
Čtenář - 3.3.2021 > čeká se ti dobře nácíčku?
<reagovat 
 Čtenář - 3.3.2021 > čtenář> čekej nudlo, pěkně čekej;)
<reagovat 
 Čtenář - 3.3.2021 > čtenář> čekééj nudlo, čekééj. hodnej pejsek, hezky čekej;)
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.3.2021 > kunda opět nepoznala českého herce a famózního recitátora, kterýho už představil Miroslavek, prostě TUPÝ hovado. Ale můžeme se divit, když mně píše judla? asi je slovo analfagot pro ní příliš složitý...
<reagovat 
 Čtenář - 3.3.2021 > analfagot> Analfagot heroicky
kundě oponuje,
hájí znalost tváře z fotky,
kterou zdůrazňuje.
<reagovat 
čtenář jen za 999 999 - 3.3.2021 > I) Poteču jak Mackenzie
u Julianovu trilogie.

II) S vaginální suchostí
snad i líp než ty s tou svou zahořklostí a žlučovitostí...?
<reagovat 
Čtenář - 4.3.2021 > Takže je to Pytlík a fotka na svém místě. Běsy v očích alkoholiků je třeba co nejvíc ukazovat. Jako odstrašující příklad. A vedle hloupoučkejch, sebelítostivejch hemzů obzvlášť. Príma julo, činíš, od čeho na světě jsi. Zesměšňování sebe a sobě podobných. Jako varování.
Neb kdo tohle uvidí, poleje si ksicht kyselinou a ustříhá prsty i na nohou, aby podobný nesmyslata nemohl zveřejňoval. Tip, déčko a bodů hned sedm. Tak.
<reagovat 
Čtenář - 4.3.2021 > DOBREJ KEHAR:)))
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.3.2021 > HH
<reagovat 
 Čtenář - 4.3.2021 > analfagot> kuku:)))
<reagovat 
 Čtenář - 4.3.2021 > j.f.julian> Julo, ty si fakt mega vořech:))). Kdybys byl jen z desetiny schopen pochopit, coz tu zas na sebe vymektal. Dozvíš se později, bude zábava. A teď čekej. Sedni!
<reagovat 
 Čtenář - 4.3.2021 > čtenář> Je to trubyroh, ale je s nim prdel, to zas jo.
<reagovat 
Eliška Rusková (Občasný) - 4.3.2021 > Ach to je krásná báseň! To je o umírání, že? Krása, krása. A nedej se juliáne odradit. Mně třeba vůbec nevadí, že jsi trubyroh. Tvoř dál, pěj písně, šukej nás, mladé slečny, tak. Popíjej s Lálou Peškem, filosofuj s Bohdalkou, takového tě máme rády!
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 4.3.2021 > Eliška Rusková> ON UŽ SE OMLUVIL MYŠTÍKOVI? PÁNI, TO BYL BÁSNÍK!
<reagovat 
Čtenář - 4.3.2021 > musí to bejt k nasrání, když ty hejty bohuni nikdo nečte?? mně teda zbytečná práce dost sejří...
a kde máme tlustou ufounku, tvé alterego, bohuno, asi usnulo... a nebo chcíplo na nezájem???

Fakt je, že jsi všechny na Totemu tak otrávila, že už nikdo kromě tebe komentáře nepíše a k poezii vůbec nikdo, max juliánova parta, ale dle mýho názoru už brzy odejdou jinam... co pak budeš dělat?? jenomže ty jsi tak hloupá, že ti to nedojde.
já být majitel Totemu, tak tě žaluju za zmařenou investici a dám ti do huby, píčo!
<reagovat 
 Čtenář - 5.3.2021 > čtenář> přesně si to vyystihl julo, přesně. egil z tebe bude mít radost.
<reagovat 
čtenář šest + deset - 3.3.2021 >

160!!!
160!!!!!!
Klidně i 180!!!!!!!!!
Pak třeba 260!!!!!!!!!!!!
Nebo 365!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klikne Helen,
Klikne Ufon,
Klikne ZZ
Miroslavek,

Každý klikne 3x, 100x,
bude kliků 1105!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 30.5.2022 > čtenář> 4227 dne 30.5.2022, pa, hnidopíšku!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.3.2021 > čtenář> závist??? chacha, a kolik máš ty???
jo, takhle - NIC!?!? chacha

nevotravuj a uč se česky, čti knihu- trilogie je za přátelských 9999 kačerů, tak jestli nejsi socka??...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 14.5.2022 > čtenář> Bohuňáku, už klikli přes 4000x...
ty radši nic nepředpovídej, a nebo jo, o to větší jsou čísla a o to větší jsi za nepřející kreaturu.
Možná, kdybys něco sama napsala...
Já vim, to je blbost, lepší je hejtovat a urážet, ty, kteří se o něco snaží, viď? Aspoň se u toho uděláš!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 23.8.2023 > čtenář> BOHUŇO, ZASE SIS PŘIŠLA PRO FACKU?!😁😁😁
Takhle bys to udělala TY💩💩💩
6600 zhlídnutí😂😂 to by ses uklikala k smrti, ty trondo bezcenná🤪😛

Napiš si to na svoji CHLUPATOU PRDEL👻
Já ani Julián nemusíme podvádět, protože...😜😜😜zase z tebe vytryskl jen hnus a výron závisti, malosti a nesoudnosti-jak by řekl jfj🍸🍸🍸👻
<reagovat 
 čtenář závist - 3.3.2021 > j.f.julian> Julianova trilogie
je atraktivní jak orgie!
Za pouhých 9999 kačerů,
ani Baťa by na ni nedal větší slevu!
<reagovat 
 Čtenář - 3.3.2021 > čtenář> takže kupuješ???

a pověz nám, jak si ve svym věku poradíš s vaginální suchostí???
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter