Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PřilítliMimozemšťani
Autor: HOLA (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2021 >

já se neholim
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2021 >

A znovu, kdyby něco a já byla příliš paranoidní

666 a pak zase 666

myslíte, že jsou to ty satanisti NWO?

Já myslím že jo a že je v pořádku to střelit do hlavy.
<reagovat 
HOLA (Občasný) - 8.4.2021 > drž hubu, já jsem zeandrich

<reagovat 
HOLA (Občasný) - 8.4.2021 > takže jsi rumcajs s dírou a ještě obézní, to musí bejt SMRAD!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2021 > HOLA> 

určitě z toho vymyslíš další zvracení z okna
Julo, já nevim, on ti ty básničky asi nikdo nepochválí.

Ještě je tady možnost, že hola je jakýkoliv jiný trol NWO

Pochopitelně to vyvolává otázku, jak nakládat s veřejným prostorem.

NWO - ty razíš teorii, že ve veřejném prostoru nesmíš věřit nikomu a ničemu a že nemá smysl sdílet čisté transcendentní zkušenosti a snažíš se mne poučit tím, že se chováš jako hovado.

Já - za Galaktickou federaci razím teorii, že by nebyl problém, kdybys nebyl, protože jsi temnota a tady to to rozvracíš, ty jsi škodná.

A proto existují mimozemské technologie a řešení vítězné strany Galaktické federace. Naše řešení je lepší.

<reagovat 
 HOLA (Občasný) - 9.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Bohuno, proč mi říkáš julo, ty už máš nasráno v mozku?
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2021 > Pokud tohle Martin nevymaže, má duši. Martin.
<reagovat 
Čtenář - 9.4.2021 > https://www.televizeseznam.cz/video/jak-nas-vidi-svet/nelegalni-byznys-kokain-a-heroin-svet-resi-ceske-pranostiky-64148512

izraelka se ptá, při kolika stupních u nís mrzne - náhoda, Proč ji brali do toho pořadu - možná stálo austrálii ten jejich kečup ve španělkým ptáčku ty požáry
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2021 > čtenář> 

já už to nemůžu změnit ... " u nás ..." mrzne.
je legální říct, že ta izraelka je kunda trolí NWO a nemám ráda ten blbej stát a že po tom kečupu jsem na mapě světa na austrálii jen tak arogantně šlápla a šla dál a pak tam vypukly ty požáry???

https://cs.wikipedia.org/wiki/Po%C5%BE%C3%A1ry_v_Austr%C3%A1lii_(2019%E2%80%932020)


... zrovínka za brutální řežby multidimenzionální války.

Ať si ty debilní cizinci dávaj pozor na držku, Zeanddrich je poučí Neser medium
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2021 >


máme čas na ilegální aktivity, nekorektního multidimenzionálního antidiplomatického, jedině kosmického a kosmologického charakteru.

Austrálie je evidentně plná vypatlaných debilů, co rádi žerou kečup. Země vyhnanců a trestanců, evidentně mdlého intelektu.
A jsou na to hrdí.
Stálo je to požáry, protože jakmile se tato jejich kečupoidní arogance mysli dostane do českého cooking show pořadu, stojí je to hodně.

Izraelka arogantně nevěděla, při kolika stupních u nás mrzne. Kosmologicky jsem zařídila, aby zanikl stát Izrael. Svět to tak chce. Chce to Matka země a její živly, chci to já, chce to Galaktická federace, chce to galaxie, chce to kde kdo a kosmický vědomí nás podpoří. Stačí vyhodit zeď nářků do vzduchu, zanikne židovství a od té chvíle jde řešit politiku mírovým způsobem. Nesmím vysvětlovat předchozí pravdivou linku, protože za to už by v našem bizar světě opravdu bylo možné i zažalovat.
Neser medium.

Tak uvidíme no, přinejhorším tam spadne to co na Bejrut.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2021 >



výbornej byl taky ten obrovskej hurikán proti USA jak je stál šílený prachy a 35 mrtvých. No, klasika starý dobrý kousky.
Světový multidimenzionální války jsou někdy i prča, jen to musí být v souladu s kosmickým zákonem.
<reagovat 
HOLA (Občasný) - 23.4.2021 > kafíčko, holubičko?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2021 > HOLA> 

kafíčko si dám, když se budu dívat na popravu 666 a 666

já teda nevím, co jsi za kurvu, asi mně znáš, asi satanista, sotva julián - tak doufám, že tě jednou uvidím s prostřelenou hlavou, toť vše, v co doufám, chce to trpělivost, vy temný kanální zrůdy jste už mrtvý ve spirituálním smyslu, o nic vám nejde. Nezávidím ti. Po smrti nebudeš.
<reagovat 
HOLA (Občasný) - 23.4.2021 > přesně jak řikáš, jsi kurva a jednou budeš trpět na skřipci, to ti přísahám na smrt tvých budoucích dětí! CHCÍPNEŠ
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2021 > HOLA> 

Veškeré projevy vesmírného viru, jako jsi ty, se po smrti rozpadnou a nebudou - spirituálně. Ztratils duši.
<reagovat 
HOLA (Občasný) - 25.4.2021 > máš v tom bordel! TY jsi kurva ajá jsem ĎÁBEL! Takže já tě budu trestat, plži!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.4.2021 > HOLA> 

Tak tos pobavil.
Mezi satanistou a Satanem je ten rozdíl, že satanista je malá temná bytost, která ztratila duši a jejíž potenciál v nekonečnu, věčnosti a bytí je tak malý, že již nikdy nestačí k prozření a splacení své karmy, tzn. návratu ke Stvořiteli, kdežto Satan je ryzí integrální součást vesmíru - výkonná ničivá moc.

Jako malá temná bytost se samozřejmě nemůžeš srovnávat ani s Ďáblem, což je strážce další jiné sféry našeho vesmíru, opět integrální součást vesmíru, opět ryzí vysoký spirit. Ďábel tě možná temnoto navedl správným směrem - k úplnému zničení tvé zbytečné existence, ale určitě to nejseš ty.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter