Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Covidpas na obzoru!
Autor: romann (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář PřilítliMimozemšťani - 20.4.2021 >


Já se taky nedám očkovat, nebudu dělat pokusnýho králíka a třeba budu někdy chtít ještě děti, až se vyřeší jestli vyhraje/nevyhraje NWO.
Nechte si ty "pomatený".
Třeba jste jenom "naočkovanej" a věříte propagandě jak malý dítě.
Rychlokvaška, vedlejší účinky, náhlá úmrtí, nakažení se při i po očkování, X druhů toho viru, přičemž očkování funguje jen na jeden typ … hmmm?
Furt pomatená?
Fu
<reagovat 
čtenář PřilítliMimozemšťani - 20.4.2021 >


Taky hrozí, že očkovaný bude pasivní přenašeč viru, nebo bude paradoxně oslabený a jiná verze stejné choroby ho může sejmout o to více. Nikde není řečeno, na jak dlouho má očkování vydržet a nikdo neví, co do toho kdo doopravdy narval.
Už ten vir sotva vzniknul samovolně, je to bio zbraň a někdo s náma cvičí. Ten někdo je NWO.
Je naivní si myslet, že se všichni oočkujem a svět bude jako dřív.
Už nikdy nebude jako dřív. Možná se řítíme do horší, než Orwelovské totality.
Účinky té vakcíny mohou v pozitivním smyslu vyprchat nehezky brzo, ale negativní účinky se mohou projevit na celý život.

Já mám od alienů z Galaktciké federace, že vakcíny naruší plodnost. Pak by to znamenalo, že uvědomělé stádo žije poslední generaci a pokud bude tento svět osvobozen alieny a bude zabráněno plánům NWO na zotročení lidstva a jeho degradaci, tak zůstanou jen ty "pomatenci", blázni, schizofrenici, paranoici a jiní alternativci a všichni ti, kteří jsou uvědomělou propagandou nakrmenou společností považováni za pakáž.
To by pak mohlo být to království nebeské, pravda.

Tak se uvidí.
Pěkně do řady a nevyčnívat.
Všicinky to přece myslej dobře.

<reagovat 
romann (Občasný) - 20.4.2021 > Jo, fantazie a fantasmagorie, to je lidem vlastní... Skočili na všecko, i na komunismus a fašismus.
A země je prý placatá, žejo? A pozor na 5G sítě a Sorose a Gatese! Máte už alobalové čapky?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.4.2021 > romann> Co to meleš?? Ty jsi skočil na covidismus!!
Takže těm co skočili na komunismus můžeš podat ruku!
Je neuvěřitelné, kolik je v národě hlupáků, kteří aby mohli jet k moři nebo na lyžovačku si nechají do sebe prát jedy!

Ale to je v poho, já ti to přeju a rád ti dám svojí vakcínu, abys nemusel stát frontu!
A možná ti přinesu ještě květinu na hrobeček...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 20.4.2021 > romann> 


Každopádně mainstreamový ovčí lid považuje za normální urážet všechny s jiným názorem.
Tahle věc s tím covidem je fér.
Vylikviduje to tyhle ovčí arogantní hlupáky a normální lidi budou moct dýchat, uznat spiritualitu, telepatii i mimozemský život.
Bez lidí vašeho typu bude lépe a radostněji, když už se nenamnožíte.
Tak šup, pokud máte vnoučata, dejte jim dvojitou dávku, ať už nehrozí další generace ovčích arogantních hlupáků.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 20.4.2021 > romann> 


Víte, když někdo věří mainstreamu, nechápe, že mikrovlnné záření poškozuje zdraví, tak je pro mne taky intelektově trochu pochybný.

Ne, nevěřím, že je země placatá, představte si.
A nemám ani alobalovou čapku.
Ještě nějaký odrhovačky?

Víte, židi nastoupili do rychlíku na smrt do Osvětimi, protože tomu nevěřili, to je přece blbost, že by to někdo myslel až tak zle.

Tohle je úplně stejný.
Naštěstí je v tom možnost volby, takže vy se nechte očkovat, ideálně i svý děti a já se nenchám.
Jeden z nás na to dojede, co myslíte, to je fér.


A není to fantasmagorie, protože mám ty svý kamarády z Galaktické federace vyfocené, tzn. není to halucinace.
Radši budu věřit svým očím a foťáku, než mainstreamovým ovcím.

<reagovat 
romann (Občasný) - 21.4.2021 > Já žasnu, cožpak nevíte, že se očkování provádí už přes 200 let? A že zachánilo miliardy lidí? Přečtě si laskavě něco odborného, nečtěte jen desinformační weby placené Putinem.
https://cs.wikipedia.org/wiki/O%C4%8Dkov%C3%A1n%C3%AD
Ostatně každý z vás je naočkován podle zákona hexavakcínou v dětství. A děje se vám něco?
Pilulky do sebe perete, injekce dostáváte a to vám nevadí?
Proč je to očkování takovej strašák namalovaný na vratech stodoly? Já se ho teda nebojím...
A telepatii sám dělám, říká se tomu channeling, Vydal jsem o tom pár knih
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.4.2021 > romann> 

A bez politiky čistě k tomu očkování. Rozhodně nejsem žádný odborník, nicméně slyšela jsem, že dřív se dětem dávalo všechno to očkování po 2 dávkách v nějakém časovém odstupu a dneska se do dítěte práskne vše najednou a je to surovost.

A specificky covid je prostě druh chřipky a vymítit chřipku očkováním je extrémně náročné, protože je to neustále mutující choroba, která se proměňuje. I běžné očkování proti chřipce mi připadá jako nesmysl. Protože není stoprocentní a funguje pouze rok - připadá mi to jako zátěž organismu, která je zbytečná a vše komplikující a naopak aktivující další a další mutace chřipky, protože virus může v očkovaném zmutovat, jak se přizpůsobuje vakcíně.

Proti spalničkám, nebo záškrtu vás naočkují jednou jako dítě a máte celý život klid.
Pokud vás za současných podmínek extrémní nápor hexavakcíny najednou neodrovná.

To je něco úplně jinýho.

To očkování je účelovka, nic to nevyřeší, je to nejisté řešení, věřit že neexistuje nic jako Globálně mocenský systém je sice obrana mysli, ale tahle zrůdnost je dle mých zkušeností pravda - nebyli to lidi, je to mytologicko - kosmicko - mimozemská záležitost, vesmírný vir a jeho realizace - a tento GMS samozřejmě může zneužít vakcíny pro nekalé účely, protože takovou příležitost oočkovat tak vysoké procento populace neznámou nejistou vakcínou, to si nenechají utéct, takovou příležitpst do toho narvat něco lidstvo poškozujícího.

A jak znám temnotu, nateče i tam, kam by člověka nenapadlo a situace je určitě ještě horší, než si umíme představit.

Dění v dnešním světě nejde důvěřovat.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.4.2021 > romann> 


To je všechno hezké, ale současný vývoj kolem covidu je extrémně podezřelý, já sama subjektivně jsem zažila příběh, že do mne NWO namířilo své parapsychické zbraně a já ve spojení s Galaktickou federací prožila multidimenzionální válku o tento svět a protože mám od nich informace, tak vím, že vakcína proti covidu je účelovka proti lidstvu a sníží přirozenou plodnost.

Tím pro vás spadám mezi plochou zemi a alobalové čepičky a tím, že máváte nad rukou i nad 5G, jakožto mikrovlnným zářením, které fatálně devastuje přirozenou zranitelnou biofaunu, jste pro mne jako telepat podivný, s kým se tam jako vykecáváte.

Ne všechny tzv. konspirační teorie jsou od Putina. To je dost jednoduchý náhled, že všechno je Rusko.
Vyznavači NWO USA a EU by si měli uvědomit, že ač je samozřejmě ruská propaganda u nás realitou, ne všechno je ruská propaganda.
Jsou jednoduchý jak truhlíci.

To, co razím já, je apolitická záležitost, nicméně realitou multidimenzionální války je kultický fakt, že Rusko vítěz, USA looser.
Neznamená to ovšem nadvládu Ruska nad světem, protože lidstvo se musí naprosto zbavit nějakých vojenských mocenských leadrů, policajtů světa. Je potřeba mírová éra zdravého rozumu a naprostý přechod na jiné koleje.

Bagatelizace problému NWO a nazývání to Putinovou propagandou není řešení.
I v Rusku bylo NWO a i teď tam určitě je, sestřelené na 3D, na 100% černoprdelníci.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter