Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tady píšou o přestárlý čobolce, dyž byla malá...
Autor: mrdejhrděaletvrdě (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 8.5.2021 > na tom je nejhorší, že to je fakt a pravda, že to není vtip! Tohle teď maj děti ve školkách, bravo
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.5.2021 > https://fb.watch/5nfMc-_L8e/

hujeři-tady máte pravdu o očkování-jediný opravdový virolog v ČR, nikoliv hovada z Bílé mafie vám tu řekne pravdu, ale ta se nehodí covidářům, zlodějůma ap.
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 8.5.2021 > Smiř se s tím, juldo. Brzy budou už i tříleté děti vědět, na co jsi ty sám za celý svůj život nepřišel.

Aneb kde je vagina.

Každá doba má ovšem cosi do sebe. Ty jsi zase jezdil po Praze žigulíkem. Tak nezáviď.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.5.2021 > čtenář> Julián jezdil žigulíkem, o tom píšu, ale vagínu bys nám všem měla ukázat TY, jestli ovšem nějakou máš, a jestli ji neukážeš, tak jsi shemale!
<reagovat 
 Čtenář - 9.5.2021 > j.f.julian> Už o sobě hovoříš ve třetí osobě? Ten mnohačetný rozpad netové osobnosti na tobě zanechává následky, julas.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.5.2021 > čtenář> kde je ta fotka???
<reagovat 
 Čtenář - 9.5.2021 > j.f.julian> Tvého žigulíka? Určitě na nejčestnějším místě. Hned vedle čamuka a plakátu Sagvana Tofifého.
<reagovat 
Čtenář - 9.5.2021 > https://fb.watch/5nXFjAOqgt/
<reagovat 
Čtenář - 10.5.2021 > ADE!!! Tohle je info pro očkovaná a blázny, kteří se chtějí očkovat!
Opět potvrzení údajné konspirace, že vás chtějí vakcínami zabít. Dobrou chuť!


https://fb.watch/5oAyxjCYOn/
<reagovat 
Čtenář - 10.5.2021 > https://www.facebook.com/100036361042622/videos/471830304039000/

zase pro příznivce očkování-chacha, vy jste volové, to se nevidí, příště vám řeknou, že je pro vás nejlepší skočit z okna, což je také 2 na 80!!!
<reagovat 
 Čtenář - 10.5.2021 > čtenář> Jé tak je nech ať to udělají - uvidíme ne, vždyť nikdo vlastně neví, co to udělá, jak si vědátoři sem tak přiznaj. Třeba bude brzo na světě o hodne hodně míň úplně vypatlaných debilů - a taky uvdiíme, co to vlastně udělá.

<reagovat 
mrdejhrděaletvrdě (Občasný) - 11.5.2021 > já jsem přesvědčená, že ty umřeš brzo, vyšlo mi v kartách že zaklepeš ještě tento rok!
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > mrdejhrděaletvrdě> buď já, nebo vy - tenhle rok je stěžejní - buď vyhraje NWO, nebo GF - buď se dočká povolná čubka anae toho lepšího než nácíčkovství, nebo já toho, že vychcípáte, že začne nový věk.
Je poslední rok, co tu můžeme být dohromady - kristovské lidstvo a názkofrekvenční odpad a NWO
<reagovat 
anae (Občasný) - 10.5.2021 > ve školkách se mezi dětmi provozovala spíš praxe než teorie! školka hrou ...
<reagovat 
 mrdejhrděaletvrdě (Občasný) - 11.5.2021 > anae> to je pravda
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > mrdejhrděaletvrdě> co je na tom pravda???
Dětská sexualita sice existuje, ale zakládá se na bázi základních instikntů typu doteku, laskání, mazlení, typu mozkového orgasmu založeného třeba na laskání vlasů, nikoliv pohlavních orgánů, které malé děti považují za nástroj na čůrání a až do puberty si ten orgán nijak jinak nevybavují.
Děti nemasturbují.
Anane je prostě normální pokrytecká pindalka, která bude bez rozmýšlení produkovat nesmysly typu, že děti masturbují.
Ne nemasturbují - pohlavní orgány považují za nástroj k čůrání a až do puberty, kdy se jim rozvinou pohlavní funkce nejsou schopny klasického sexuálního vzrušení - je nesmysl učit děti masturbaci, protože v tom věku nechápou, o čem je řeč.
Je pokrytectví a debilita pindat něco o dětské pohlavní masturbaci.

<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > čtenář> Todle jsou naprosté žvásty, ale mají jeden světlý bod.

Veledůležitý rádobyvzdělanecký žargon. "Zakládá se na bázi základních..."

Zakládat se na bázi základních, jako ty jsi musela vychodit aspoň tři základky :)) Ale všechny zvláštní, takže ses neměla kde setkat s dětským honěním, které je naprosto běžné.
<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> já jsem byla taky dítě, a "pipinku" jsem si opravdu nehonila. Slyšela jsem něco o chlapečcích, že si chytají pindíka v nějakém instinktivním úchopu, což je klidně možný, ale pochybuju, že jde o nějakou masturbaci.
Ale co - stejně jste pakáž do jednoho, všichni znáte dětskou masturbaci, tak to svý děti nechte učit, i když budou čumět s otevřenou pusinkou a nebudou chápat, o čem ta paní úchylka mluví - stejně pak kolem deseti let zjistí, že když mluví "o těch věcech", tak najednou potřebují čůrat a ve dvanácti jim teprve hormony začnou způsobovat první sexuální dojmy a začnou si honit tu pipinku a pindíka. I bez paní úchylky učitelky.

Anae si myslí, že jí vy - vagabundský šikanozní zrůdy od NWO - připravíte báječnou budoucnost, už se celá třese na tu globální totalitní společnost, tak do toho běžte spolu, ale na jiný planetě.
Běžte úchyláci na očkování a přeju šťastnou cestu!

<reagovat 
Čtenář - 12.5.2021 > Jaj, multioborový ignorant Magda :D

I mimina mají erekce. Jenže vysvětluj tohle borce, která je ve čtyřiceti panna.

Zaměňuješ schopnost reprodukce a sexuální vzrušivost. To jsou provázané, ale nikoli navzájem podmíněné věci. I naprostý asexuál může být plodný a i neplodný/impotentní jedinec může mít sexuální touhy.

V 10 až 13 začínají lidi sexuálně dospívat, ale to neznamená, že se až v tom věku začínají sexuálně vyvíjet.

Věnuj se fakt barvičkám. Myslitel z tebe nebude.
<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> no hlavně že ty se vyznáš, hlavně v šikaně, to je jediný co umíš doopravdy.

Děti se sebe dotýkají, včetně pohlavních orgánů, ale není to masturbace. Dětem není třeba vysvětlovat nic o pipince, přijdou si na to samy.

Já děti naštěstí nemám, tak mi to může být jedno - ale přijde mi to na blití, tyhle pirátský NWO styly.
Dokud nevychcípáte, tak je mi to šumák-
Až vychcípáte, přilítnou alieni, zastaví ty zrůdnosti, ve kterých se jede a vaše stádo typu anae nadšeně hýká, tak až vychcípáte i se svým stádem, tak teprve je možný uvažovat nad dětma.

Ale jestli se dětskému rozvoji říká masturbace, tak běžte do píči vyhnilý všichni zrůdy zasraný úchylný.

<reagovat 
Čtenář - 12.5.2021 > https://fb.watch/5rpu-vi8kL/
<reagovat 
Čtenář - 12.5.2021 > A to je ta největší legranda. Ke knížce, kterou v tomhle smyslu taky považuju za zbytečnou, jsem se až doteď vůbec nevyjádřil. Prostě jen vyvracím tvé bludy.




<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> ale hovno, žádný bludy mi nevyvracíš, prostě mě šikanuješ, protože jsi NWOčko a ta káča anae by se od vás ráda nechala vést - zaměř se radši na ní, to je tvoje masíčko, tyhle ujařmíš.
<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> a už teda umíš onanovat, ju?
<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> rozhodně lépe než ty napodobovat člověka
<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> nakonec ti ta knížka přece jen k něčemu je
<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> rozhodně - bez testu by to nešlo. Počkej až se všechno v myslích nevinných a časoprostorovém poli definitivně odreaguje, váš hnusný portál, co tu strašil od sedmdesátek, je definitivně zavřený, už jen odreagovat a máš po ptákách bestie.
Tvůj jediný um, který ovládáš, tzn. šikany a vagabundské rozkládání všeho dobrého už nebude třeba, ztratíš definitivně nárok na pobyt v našem světě a bude od tebe pokoj na věčný časy.
Ale davům bys chyběl - jak je vidět na anae, mnozí si přejí žít pod vaší tyranií. Třeba se sejdete v jiném slabším vesmíru a budete si moct dál hrát na blbečky a tyrany.
Tak pa vesmírný vire, musíme testovat, než sejdeš úplně.

<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> Inu, někdo se možná posune do jinačejší dimenze bytí, ty tady budeš dál strašit svou kuželkoidní figurou a onanovat dle návodu pro nejmenší, zatímco žárlíš na uvzdychaně a hebce leskle souložící annae, která už rozhodně není pannae.

Podtstané je, že tě takový posun v událostech těší. Holt musíš vzít zavděk trošičkou.
<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> Anae je debilka - odevzdaně vybleje sračku o nevyhnutelnosti totalitní globální společnosti a ještě to doplní tím, že snad to bude lepší, než co je teď. Tím pro mě přestala být člověk, doufám že se očkovala a tím pádem do roka zdechne.
No a u tebe přirozeně čekám taky, kdy chcípneš, protože jsi biorobot vesmírného viru a bestie - tzn. až budete poraženi, chcípneš.
Snad se zadaří.
Ještě furt jsem optimista.

<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> Stačí se jen dotknout pipinky a hned ucítíš, jak to lechtá. Lechtání ti zvedne náladu. Odeber se odpočívat do svého pokoje a hlaď si pipinku. Můžeš to dělat, když tě nikdo nevidí, takže vlastně furt. Kdo chce, aby si Magda místo svého debžo dětinského žvatlání hladila pipinku?


Já!


Jáááááá


Já!
<reagovat 
 Čtenář - 12.5.2021 > čtenář> biorobot vesmírnýho viru - dostat tu vaši špínu z astrálu ještě chvíli bude trvat, takže masturbace je pořád poněkud problematická, přes tu astro špínu kterou jste to tady zasvinili.
Sexuální obtěžování, perverze zrůd, někde vás už musí být konec.
Portál z paralelní reality už máte utnutý, mělo by to být otázka času.
Snad se dočkáme dne, kdy už nic nenapíšeš, protože budeš mrtvý.

<reagovat 
Čtenář - 11.5.2021 > tohle můžou učitelé mateřinek přeskočit stejně jako budovatelské básně o Leninovi, když budou chtít, ale co budete dělat s tím zákazem sexistických reklam?! Už žádná vycapená kurva u auta! Ani naolejovaný kus masa prodávající zmrzlinu!
To je teprve konec světa.

<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > čtenář> Ted uz zbyva, aby do reklam prikazali ospekatele burty, ktere vubec olejovat nemusis a po peti minutach na slunci se smazi ve vlastnim sadle, a konecne muzes aspon snit o kariere modelky, Magdi.
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > čtenář> no konečně!






<reagovat 
 mrdejhrděaletvrdě (Občasný) - 11.5.2021 > čtenář> taky mě zajímá, jak to mám udělat abych mohl do komentářů vložit obrázek, nedává mi to možnost???
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > čtenář> 


doufejme, že ty mrazírny, kde tyhle nanuky, který byly docela dobrý a vyráběj je ty tlustý opocený tetky, jsou dokonale proočkovaný, ty nanuky mi chybět nebudou, protože s tímhle obrazem už se žrát nedaj. Maso a zmrzlina nejdou dohromady.
Až vymřou ty proočkovaný davy, už nebudou potřeba ani naolejovaný kundy bez mozku a auta. Bude znám nulový bod a volná energie.

Ale co teď? Zakázali sexistický reklamy!!!!!

<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > mrdejhrděaletvrdě> zkus základy html
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > čtenář> "Doufejme, že ty mrazírny, kde tyhle nanuky, který byly docela dobrý a vyráběj je ty tlustý opocený tetky, jsou dokonale proočkovaný, ty nanuky mi chybět nebudou, protože s tímhle obrazem už se žrát nedaj."

Chápe někdo tohle koktavé kozí mečení?

Zapařuje se ti nejen řiť. To hned poznáš, kdy se dotyčná stydí zchladit svléknutím do bikin. Pak nezbývá než nesmyslně pindat. Pracuj alespoň na svém těle, dokud je ti jarých 39 a půl.
<reagovat 
 mrdejhrděaletvrdě (Občasný) - 13.5.2021 > čtenář> ok, přečist si to můžu, rozumět tomu nebudu!
Tvá rada je asi ve stylu, když bych tě požádal o přeložení slova FUCK, a ty mi poradíš-nauč se nejdřív anglicky!!!!
To opravdu neumíš v jedné rozvité větě popsat?! bod 1
bod2, bod3 ???

Jako učitelka bys tedy neobstála... dík.
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > čtenář> hej GF už umí zavřít ten váš portál z paralelní reality
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > čtenář> 4D pochopitelně - tentokrát ta zrada není největší svinstvo, co jsme viděli, faraktál se vám stahuje, brzo bude dobře.

A co je těžkýho pochopit na tom, že když původně dobrý nanuk propaguje opocený naolejovaný maso bez mozku, tak ten smrad masa a oleje a nulový inteligence tě oprošťuje od spotřebitelských konzumních vášní?
Pořád doufám v ženské IQ
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > čtenář> kozí mečení? se tě dotkla ta poznámka na anae? pičku poslušnou NWO?
<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > čtenář> která si myslí, že SS NWO styly budou lepší než to nácíčkovství? Já vim, že takový podbízivý kundy bez mozku vám vyhovujou.

<reagovat 
 Čtenář - 11.5.2021 > čtenář> doufám že je očkovaná čuba špinavá povolná - ať vychcípáte brzy, co nejdřív, stádo mrzáků, co ženou svět do zkázy a odmítají pochopit dimenzionální reality a etiku - už je vás dost. Zemřete co nejdřív, ať máme šanci do budoucna. Překážíte tu už dlouho a kvůli takovým mrdkám jako vy se tu nedá žít.
<reagovat 
mrdejhrděaletvrdě (Občasný) - 13.5.2021 > Dozvím se od někoho jak se vkládá obrázek do komentářů? POPIS, tak, aby tomu rozuměl i PC analfabet, dík!
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2021 > mrdejhrděaletvrdě> Obrázky se do HTML vkládají tagem , kde src je cesta k souboru obrázku. Dá se použít obrázek ve formátu gif, jpg a png, další formáty (podle podpory prohlížeče) nemusejí fungovat.

to i m g si musíš dát bez mezer abys měl img
mezi uvozovky si dáš absolutní adresu obrázku, tzn. že ho máš rozkliklý na samostatné stránce - tak mezi uvozovky vložíš tu adresu
Jestli to pochopíš, totem.cz definitivně konečně skončil


<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2021 > čtenář> < i m g s r c="url">

promiň, prostě to napsalo hned html kod

img spolu src spolu a mezi šipkou a img taky není mezera
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2021 > čtenář> doufám že to pochopíš pak teprve začne legrace
<reagovat 
 Čtenář - 13.5.2021 > čtenář> po bodech:
1. dáš si tam ten kod < i m g s r c="url">
2. vymažeš mezery - i mezi šipkou a "i", jedinou mezeru kterou necháš je mezi g a s
3. vymažeš url
4. najdeš si obrázek, rozklikneš si ho na samostatnou stránku
5. zkopíruješ adresu a vložíš ji místo url
6. pošleš to a děj se vůle boží

julo, kdybys čemukoliv nerozuměl, řekni, vážně stojím o to tě to naučit - chci tenhle server definitivně zničit

<reagovat 
Čtenář - 13.5.2021 > podle návodu zkouška:


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter