Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 14.6.
Roland
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poslední soud
Autor: P.i.k.o (Občasný) - publikováno 23.4.2003 (23:22:13)


eolus (Občasný) - 24.4.2003 > :))))) Viděla snad jak umírá sama v sobě? To ji drtilo natolik, že odsoudila ke smrti nevinné lidi? Myslím, že ano. Tím, že do ní neustále někdo zasahoval, neuvědomovala si svou duši, své já a i kvůli tomu je mohla nenávidět, že jí vzali možnost vnímat svět pozitivně, že jen trpěla neoprávněně, kdyź se ani nemohla bránit a nakonec něco přispělo k tomu, že místo aby bojovala s tím co jí ostatní způsobili, tak aby si asi? zachovala svůj zdravý rozum, najela do těch lidí. Zajímalo by mě co to bylo. Odsoudila k smrti nevinné lidi, když by to nejspíše chtěla vrátit těm, co jí opravdu ublížili. Je těžké se smířit s bolestnou minulostí... Je k tomu zapotřebí pochopení, láska a hodně práce na sobě. Pěkný. Díval jsem se na tu policejní stránku. Chtěl bych ještě podotknout, že to co udělala nebylo jen tak, že to bylo sice odsouzeníhodné k trestu smrti a myslím, že ona sama ho vyžadovala, ale že to nevzniklo jen tak, z malých a nezávažných příčin, jak jsem měl z toho textu dojem. Každé násilí má svůj původ, pokud ji znásilňovali a měla potom čistou hlavu, byl to jistě afektivní výbuch. Myslím si, že musela být opravdu krutě týrána a že to není věc, která se stává každému a mimojiné jiní lidé podle mne z téhož důvodu upadnou do kriminální činnosti. V její minulosti spatřuji krutou psychologickou manipulaci a týrání, které se jí potom vracelo. Neměla právo udělat ten hrůzný čin. Neměli právo ji týrat a ubližovat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli eolus
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter