Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Včelička
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.7.2021 (18:54:31)


Pojem včelička nahrazuje termín očkování, nebo vakcinace.
Tento termín je tak vyměněn od původního pojmu pro potřeby malých dětí a současné společnosti,
protože cenzura sdělovacích prostředků to tak vyžaduje.
Na obrázku je rameno a divná obloha a kdo jak chce, si může představit buď normální včeličku,
nebo magnetek s ozdobou.

Aféra malých hravých magnetků, které se chytají na očkované, na místa vpichu,
kde se nemilosrdně drží, rozvířila konspirační scénu už dávno.
Doporučuju - vyzkoušejte si to, funguje to. To je na tom to šokující.
Když si tento pojem - vakcinace magnet - člověk nechá vyhledat googlem,
najde mu to X naprosto lživých článků z tzv. oficiálních, obecně uznávaných,
mainstreamových sdělovacích a zpravodajských médií, kde tento fenomén naprosto
lživě popisují jako video podvody.
Není to podvod, FUNGUJE TO.

Logika věci je nemilosrdná - vakcína je podvod a akce proti lidstvu.
Protože obsahuje kovy. Jinak by nepřitahovala magnet.
Lžou nám, protože o přítomnosti kovů sdělovací prostředky mlčí a odmítají fakt, že jejich
vakcíny jsou jedovaté a obsahují látky kovového původu, které fungují zřejmě v kooperaci
s 5G a z člověka se tak stává elektronicky vyhledatelné zařízení.

Že má někdo málo fantazie, je jeho problém. Je to možné a proveditelné.

Protože je populace velice zvládnutá a zpracovaná, nahnaná do kouta, jejím jediným východiskem
je přílet Galaktické federace, která jim může pomoci pomocí spirituálního vedení
a poskytnutím technologií na odstranění tohoto kovového jedu z krevního oběhu.
Do této situace bylo zřejmě lidstvo nahnáno z důvodu, aby jéje chtěli přílet
galaktické federace.
Protože děsivé odhalení, jak se s námi zachází, a jaká naštěstí už byla zlá mimozemská
realita této planety, a co se tu všechno dělo a děje, máme teprve před sebou

Je fascinující, kolik lidí, i když tento jev s magnetem vidí, zůstává v klidu.
Magnetka na svislé paži, to nic, to je pohoda.
Chce to začít myslet a pustit fantazii na špacír.




Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.7.2021 > SEM NÁS DOVEDL EGIL. DĚKUJEME!
<reagovat 
Čtenář - 28.7.2021 > zendrichovi malůfky na vás na všechny, sic si nic jinýho nezasloužíte.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.7.2021 >

IluminÁt se odhalil!!!





"Zlatíčko. Zvyšování zisků lepších lidí už desetiletky probíhá ZEJMÉNA jejich maskováním. Zdá se ti, že slábneme? Majetku že v rukách menšiny ubývá? Opravdu;)?
"



nic co bychom neznali - to nám tady tvrdí už dlouho.
Zas nechápe, o čem je království nebeské.
Jen čistí a ryzí jako malé děti vstoupíte do království nebeského. Nějakej majetek je vám k h...u.

Tady je návod, jak ovládat tuhle planetu.
1. Skamaraďte se mystikou, galaktickou federací a planetou.
2. nechte si od nich všech vysvětlit, co to jsou systémy v podzemí a jak fungují.
3. Napojte se na Stvořitele a pořádně to v těch systémech rozjeďte.

Dělám si srandu, i když zkusit to můžete, dnes už by to mělo být bezpečnější, než dřív.

Pokud možno si nedělejte obavy s majetkem - na toto doporučuju kult švýcarské banky. Frodo v pokladně.




Další návod:

Jak dostat toho hajzla totalitního, tu zrůdu bestiální, tu blblou "očko" "včelku" z těla?
Zatím se jeví, dokud nemáte mimozemský hihg-tech k dispozici toto jako šílený nápad:
Pořiďte si vědomí, svědomí a 4-5D.
Pořiďte si malou magnetku, kterou jako sterilní piercing zaneste do krevního oběhu tak, aniž by vám to způsobilo embolii.
Toto obalte krystalickou vrstvou, ideálně diamantem a hodně se oddejte Stvořiteli.
1x za 3 dny vyndejte magnetku, udělejte biochemický a kultivační rozbor a podle toho si doplňte minerály.

Tady si už fakt dělám legrajdu.
NEZKOUŠEJTE TO PROBŮH!!!
Nejsem vědec, ani doktor.
A tohle je teorie, krom té první části, to je pravda.



<reagovat 
Čtenář - 28.7.2021 > Vesmir je 3d jako 3donut, takze tve kecy o 4+d a mimozemstanech jsou groteska, ale dobry, ja se smeju, chichacha
<reagovat 
Čtenář - 29.7.2021 > NEJHEZČÍ JSOU V DISKUZI RADY OD ZENDRICHA A JULY. NO KDO BY NECHTĚL MÍT ŽIVOT JAKO ONI? SNAD JEN UFON, TEN SI TO ŽITÍ OČIVIDNĚ UŽÍVÁ PLN NEJUPŘIMNĚJŠÍ RADOSTI A LÁSKY. MY OSTATNÍ MUSÍME DOUFAT. ŽE NÁS ZENDRICH, JULA A PETULA ZACHRÁNÍ. SNAD JE K TOMU EGIL PŘIMĚJE. ABY BYLI UŽITEČNÍ A DOBŘÍ JAKO ON.
<reagovat 
Čtenář - 29.7.2021 > SMUTNÁ ZPRÁVA PRO EGILA: ZEMŘEL BASÁK ZE ZÝZÝ TOP. SVĚT UŽ NIKDY NEBUDE CHLUPÁČOVEJ JAKO DŘÍV:(
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> Jeste jednou diky za toto egilovo prso s maslickou, dar svetu. Oslava jedineho nejvetsiho (zijiciho) ceskeho internetoveho zednika. Dustojne, civilni, vkusne, jak by rekl i onan sam.
<reagovat 
Čtenář - 29.7.2021 > jestli tu ted urvicu bude presvedcovat magurku, ze je urvicu, a ona se jak male decko bude vztekat, ze neni, neni zadny urvicu a chce jen vsecko svest na urvicu, odevru si popcorn
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> ze zmatenosti tvých komů to bylo jasné od začátku. že nemáš otevřenej popkorn.
<reagovat 
Čtenář - 29.7.2021 > urcicu je rad, ze se prosadil aspon jako divadelni herec :)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.7.2021 > čtenář> 

Urvisu je legenda této stránky - a Fish Sklenář taky.
Ty jseš nějakej blbeček, co se znal se Sklenářem. Údajně.
Prakticky jseš iluminátský satanistický idotní galakticko mafiánský rozjívený pako.
Vyfasušej několik desítek tisíc let nápravy a ještě za to budeš dlouhodobě a perspektivně rád.
Navrátit se na integrovanou cestu ke Stvořiteli pro tebe bude fuška a naštěstí nám o tom příjdeš říct až za dlouho.
Ač Urvisu divně změnil vzhled a vypadá jako galaktická mafie, může to být klam.
Zatímco ty můžeš vypadat jak Ivan zamlada.
Kdo se v tom má vyznat?
Nicméně dle tvých tvrzení ve stylu:
... otravuje debil a pak říká že jsou dva - jeden jíťa jeden Magda - jeden hodnej idiot od Sklenáře druhej Urvisu ...
kdo ti to má žrát ty blbečku, když neustále vše vytváříš jen a jen ty a nikdo jinej?

Další racionální vysvětlení pro tuto situaci je ta, že nízkofrekvenční idioti podléhají temné duchovní matrici odpůrce Stvořitele, jsou to již jen rozpadající se fragmenty duší a postrádají individuální vědomí, proto působí jako jedna bytost.

Přičemž ti alibisticky dávám několik desítek tisíc let vězení, a to to máš ještě z milosti.

Být tebou si vyberu a přestanu otravovat idiote.

Nejdřív covid odhalení, pak mimozemšťani.
A ty buď poprava, nebo tě převezou živýho.
Do lochu.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.7.2021 > https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/General-Sandor-zuri-Pandemie-Mame-60-pozitivnich-denne-Jeste-zprisnit-Na-co-si-to-hrajeme-A-vrhnout-se-na-deti-671898?fbclid=IwAR16GoSRm9zk7uGE8brGbV6GCRJalLZRvpEmaWbqP-dj9j3owKfOoqQPDl8
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.7.2021 > Já zas čumím. Moc sem nechodím neb se mi cosi přihodilo, ale vidím, že jsem Bohunou či Bohuňákem stále citovaný, nicméně ta kopírka je v podstatě zbytečná-zde na Totemu je původní originál-jen jsem to trochu upravil, ale vidím, že jdeš stále po mých dílech jak mlsná koze-kozel po Sagim, což je ok.
Jinak autorka má pravdu a ty se Bohuňo dej očkovat alespoň třemi dávkami, protože neumím vložit MP4, tak nepřidám svá aktuální moudra o covidářích, ale pod mnoha mými nicky je uvidíte např. na stránkách Volného bloku, SPD, Hromada sraček, Vtipy bez cenzury-možná i Bohuně cosi dojde, dle mých "jmen", i když pochybuji. 28.8. sraz na Letné! Očkovaní radši s náhubkem, ať nás nenakazíte!
Body: 5
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.7.2021 > j.f.julian> Správně juliane, akčně na ně musíme.

<reagovat 
Čtenář - 29.7.2021 > jita urvicovi rika, ze je dement a ze urvicu je legenda teto sranky. ja mam vodevreny popkorn, chroupy chroup, jen me velmi mrzi, ze furt nevim, jestli se takovemu objemu debility smat, nebo jitu litovat, uz viiim, mne je to jedno
<reagovat 
Čtenář - 30.7.2021 > AHOJ ZENDRICHU. NEMOHL BY SI NÁM PROSÍM NAKRESLIT KOMIKS K HURIKÁNU NA MORAVĚ? RÁDI BY JSME SE O TOM NĚCO VĚCNĚJŠÍHO DOZVĚDĚLI. TŘEBA JAK DOPADLI MYKLÍK S PYTLÍKEM, VÍŠ? DĚKUJI.
<reagovat 
Čtenář - 30.7.2021 > SLÁVA, SLÁVA, KONEČNĚ JE NA TOTEMU JASNO. DOBRO ZVÍTĚZILO A - TAK TO MÁ BÝT!
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> Zdravím iluminátský satanistický idotní galakticko mafiánský rozjívený pako. A maličko prosím: aspoň ty nech svůj pytlík popkornu neotevřený. Svět je zavelen vkusem, básněmi a moudry skleníkovsky-egilýho střihu. Ale nenastal spíš čas nechat jej trochu odpočinout? Co, ty iluminátský satanistický idotní galakticko mafiánský rozjívený pako?
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> Iluminátský satanistický idotní galakticko mafiánský rozjívený pako je dobrej termíň, to jíťa, magďa a jula dobře vymysleli. Vůbec každý slovo v tom termínu je bomba, když logicky vyvrací předešlé a pro jistotu hned i následující. To jíťa s julou dobře vymysleli, jsou to naši myslitelé a umělci.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 30.7.2021 > čtenář> 

Ale nekňourej, ten dlouhej pojem tě vystihuje. Přestals se vyvíjet? Přestal. Jseš rozjívenej? Jseš. Jseš sadistický hovado, co rádo mučí lidi a jde proti lidským zájmům a spirituálnímu vývoji? Ano. Jsi satanista? Ano. Máš lidskou duši? Ne. Tím pádem jsi z galaktické mafie, pokud jsi na tom ještě jakž takž dobře.

Prakticky ses prodal do duchovního království odpůrce Svtořitele a pokud tam hodláš setrvat, už se jen a jen budeš rozkládat na fragmenty.
Pokud se rozhodneš otočit, máš před sebou několik desítek tisíc let - a to minimálně - práce na sobě - než se vrátíš na integrovanou cestu vývoje tak, jak je dána od Stvořitele.

Jen tě informuju, nekňourej, že se ti moje pojmy nelíbí.
A prachy si strč do svý iluminátský zadnice.
Tyhle číslíčka ti opravdu nepomůžou.


<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> A peníze do prdele strkat nebudu. Ještě bych si mohl spléct prdel profesionálky z tvojí a udělat to, k čemu se mě ty chudá snažíš přimět.
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> "Iluminátský satanistický idotní galakticko mafiánský rozjívený pako je dobrej termíň." Vskutku, lépěji nejde vyjádřit, že mi něco vadí. Nakonec bude mít pravdu zas ten roudnickej prdelorýp: na obrázku je egilova bradafka s křidélky. A zítra jíťo-magda založí rodinu s vyřezaným julou. Pak se jim adopcí narodí sedm dětí, které pojmenují podle ústředních osobností moderního totemu. MILUJU TO TADY!
<reagovat 
 čtenář PřilítliMiozemšťani - 30.7.2021 > čtenář> 


Jo se mě snažíš přesvědčit, že jste dva co?


Jeden rýp z Roudnice, buzik od Sklenáře a druhej někdo, kdo má být Urvisu a z Ostravy. Ale není.
Prakticky jedna vyšinutá bytost, co ztratila duši a nemít kokain, tak nedejchá a nemít prostitutky, tak nemá ani fyzickou soulož.
O lásce mluvit nebudu, to tady nemá význam.

Co k tomu říct, než - fuj hnůj satanistickej iluminátskej.

Stačí jen a jen naštvat dav, aby takový jako jsi ty svrhl.



<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> 
Jula Neodpaněn: TALENT (KOZY)
(aneb představa julova o sobě samém)



Mám tajemný hlas a v témbru bas

a je v něm tolik síly,

že překřičím i slabost svou,

roztrhám pouta víry!

takový jsem borec já

božský jula pln magdiny síly



Mám talentů sta životů,

jsou plné světských krás.

To pro tu něhy čistotu

povím vám bez příkras...

(mluv julo, mluv, magda už teče!)

~



Mám talent na sex a jistěže,

to není běžná věc. (julo ty si fakt mega debil:)))

I na sex musíš talent mít,

chceš-li „housátko“ ukojit!



Každý se chvástá, jenomže,

když přijdu já, tak dívka „má“,

pozná, kdo umí a kdo lže.

Kdo cituprázdným sobcem je,

či v „milování“ neselže.



~



Líbám tvé ňadry, Marucci,

nestálé vlny úbočí,

bradavky egilovy, perly básníků,

majáky, co zří do očí.



V žíznících dlaních štíhlý pas,

až k pasu černočerný vlas.

Boky, jak harfy vlní se,

rety, co lůno chvějí se,

vzdechy, jenž prostupují nás!



Tvá zadnice - ach, Bože můj,

dva holoubci v mé hrsti.

Ty zlíbám tak, že ustrnou,

než do stehen mě vpustí.



~



Mám talentů sta životů

a do tebe, když vnikám,

v zrcadlech šírých zorniček,

v zajetí bujných osmiček,

zase vám slečno vykám...





VĚNOVÁNO MAGDĚ
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> Julián je básník a aktivista, já jen iluminátník a satanista. :)))
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> ACH TO JSOU KRÁSNÉ VERŠE. MARTIN A MAGDA JE JISTĚ OCENÍ.
POVÍDEJ NÁM DÁL SVÝ PŘEDSTAVY O SOBĚ JULO, DÁL A DÁL, NIC NEUVĚŘITELNĚJŠÍHO NA TOTEMU TĚŽKO NALÉZT. SLUŠÍ VÁM TO S MAGDOU, JEN CO JE PRAVDA. JULA, MAGDA A JIŘKA BODALOVÁ. PAK UŽ CHYBÍ JEN FLÁKANEC.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 30.7.2021 > čtenář> 


Hele - prznit cizí díla je jediný co umíš ubožáku.
Julián je básník a aktivista, ty jsi jen a jen satanista a iluminát, odpad nic víc.

<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> Julián je básník a aktivista, já jen iluminátník a satanista. :)))
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 30.7.2021 > čtenář> 


Prosimtě, vždyť to je jediný, co můžeš - smutně závidět všem těm, co maj duši.
Sám máš kulový, kokain, peníze a děvky.
Četla ti maminka pohádky, kdyžs byl malej?
Že nevíš jak to chodí?
Nebo vám satanistům maminky nečtou pohádky?


<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> Ne že to magdi smažeš. Zatím to "ne"mám uložený, tyhle neuvěřitelný výplodky dnešních typických literátů, july, jíťii a supraegyla.
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> v skutku, maminka mi pohádky nečetla, navíc jsme byli dosti chudí. Dál jsem mezi rodiči nezaznamenal nikdy ani náznak sexuality. Snad právě proto miluji tvoje a julovy názory k těmto tématům. Doplňujete mi vzdělání, tak, plníte vírou a smyslem, že TAKHLE se má žít. Skromně. Vykastrovaně. Bez soudnosti a nápadů prostě po totemowsku. Děkuji!
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 30.7.2021 > čtenář> 


No já nevím, julián po práci soudce pokračuje v aktivismu a ještě je umělecky plodný a já jsem se podílela na fenomenální mytologický válce o tento svět jako bojovnice světla a mám známý v Galaktický federaci, furt jseš na tom s tím kokainem a penězma a prostitutkama a příslušností k satanistům hůř.
A tvoje maminka, ani tatínek za to s dost velkou pravděpodobností nemůžou.
Ani tu o hodným Jeníčkovi, jak pomáhal zvířátkům ti nečetli?

<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> přesně. jula o sobě jako o nej mrdákovi, lampionová jíťa se zase podílela na fenomenální, vítězné mytologické válce o tento svět jako bojovnice světla. a nakonec egil, kterej se proslavil nálezem zkameněliny na lokalitě 93IVb, kde se něco takovýho podařilo naposledy před třemi měsíci. ano, je skvělé být ÚSPĚŠNÝM aktivistou. jen tak dál!
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 30.7.2021 > čtenář> 
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> Jsi průhlednej. I když se snažíš vyjadřovat jako prase, neplýtvat nápady prostě nezvládneš.

<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> ČUMUKO, ČUMUKO SE NÁM VRÁTIL! STARÁ ZATOP:)))!
<reagovat 
Čtenář - 29.7.2021 > A dost řečí. Nejdřív je potřeba naučit se základy!

https://www.stream.cz/tipy-za-hubicku/tohle-by-mel-znat-kazdy-kutil-jak-spravne-ohnout-kovove-trubky-64113017#dop_ab_variant=587030&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=WHYAIHYIPNH-202107290324&dop_id=9200571&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> JAKOŽE DONUT NEBUDE - DEJ SI OHNUT?!
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> kristovo noho. tak poezii alá trulo-jula, "kresby" od zendricha, ufona jíťu na kosmologii, redaktorstvo k hodnocení prostých a - nakonec rýp s cukrovinkami? tohle už neni ani k smíchu, z toho se jen potí nohy.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 29.7.2021 > čtenář> 


Stejně kdybych viděla, jakej chcípáček to tady rozkládá, asi bych byla konsternovaná - jedním dobrým kopem mu kopnout do držky, podebrat bradu, zlomit vaz - jedna jediná věc v tom je blbá - že i tyhle zrůdičky nelidskýho původu mají tzv. lidská práva. A jejich likvidace, i když jsou infiltrace do lidské rasy, by byla považovaná za vraždu.
Bez alienů se nehnem.

<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> Jeste jednou diky za toto egilovo prso s maslickou, dar svetu. Oslava jedineho nejvetsiho (zijiciho) ceskeho internetoveho zednika. Dustojne, civilni, vkusne, jak by rekl i onan sam.
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> skoro všechno je zpochybňovatelné, ale i z textu se dají vyvozovat axiomy: např jíťa si myslí, že po ní (my) jdeme. kosmickými lasery minimálně. nebo že by ji túze těšilo mučení druhých. celej jula, celej jula. ještě že ten totem máme.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 29.7.2021 > čtenář> 


Tak ty jseš jenom nevědomá temná potvora nelidského původu - ale patříš k temným a ty měli bohužel jako galaktická mafie i ty zbraně, kterýma to do mne napálili. A já se ubránila, proběhla válka, podala jsem svědectví, tys mě mučil, protože jsi satanistickej úchyl, tak se nediv, že tě chci vidět mrtvýho. Takový jako jsi ty je potřeba vyvraždit, jste infiltrace do lidské rasy.
To by ale nebylo mučení - ale jedna efektní rána, rychlá smrt.
Pomalý brutální mučení a vygenerování co nejvíce bolesti je specialita vás - temných.
Ty ses tady pokusil dovést k sebevraždě mne i juliána, nechutným psychickým mučením, ponižováním a terorem.
Náš styl je jiný - rychlá smrt, hlavně že bude po tobě zrůdičko.

<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> Zpochybnitelne karvinsky. A pak axiomy, jaaj, skoleny panacek.
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> ano, jsem skolený panáček. to vtipnost tvých komů mě kolí a školí. jaj.
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> Ajaj. Uz svuj nabeh k ublizenemu fnukani "kamufluje" sarkasmem. Ted nekdy cekam agresivni vybuch :))
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> Bude diškuze, supr! Jula už jede převleky, jíťa hladí lampion. Zendrich zapnul program Malování, redaktorstvo sepisuje žalobu... bude veselo!
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> čekej, du se sousedkou na brko
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> To s vama souhlasim. To s vama naprosto souhlasim.
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> jaaj, ostravsky komin utekl ventilovat frustraci formou dymu se sobe podobnou opryskanou zoufalkou :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter