Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A JE TO TADY-už z vrahů covidmafie leze pravda!!!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 1.8.2021 > opět se meritum člámku minulo u idiotů účinkem, marná snaha juliáne
<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > čtenář> MŇA, PŘESNĚ TAK. MERITUM MINULO. TAK HLAVNĚ ŽE SE JULA S UFONKOU TREFUJÍ. DO PODSTATY, TEDY OČKOVÁNÍ. A TAK TO MÁ BÝT!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 >

Je třeba udělat bordel.
Jen ať takhle melou pantem dál.
Až lidem dojde, že nasedaj do transportu na smrt, tak doufám, že budou řádit.
Že ta jejich nesnesitelná občanská apatie vezme za svý.

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> To tvrdím už rok, bohužel se plní všechny mé předpovědi, které jsem tu chtěl zveřejnit už před oficiálním covidem. Ale co by se stalo, kdybych tu napsal vše co jsem viděl v klinické smrtI? Jak vidno, ani teď to napsat nemohu, lidi by se tomu-mně zase jen smáli. Oni prostě nechtějí věřit, že si s nimi hrají, že jsou loutky a užiteční idioti. Facebook, resp. Google, Gates atd. stojí za těmi vakcínami, za covidem, tak není divu, že očkování nakázali jako povinnost zaměstnancům, a dnes se toho chytají i ti naši šmejdi, už není pochyb že to je organizovaný zločin a že to bez krve nepůjde, což se zase jen opakuju. Když jsem si četl-opravoval jednu ze svých knih napsanou před deseti-15 lety, tak jsem se zděsil nad svými předpověďmi, jak se to všechno plní... Nemyslím si ovšem, že mám nějaké zvláštní nadání, myslím jen, že od narození přemýšlím jinak než běžné ovce a vidím věci v jiném světle. Aby měla Bohuňa a další přizdisráči radost-je to ovšem vyváženo mojí neschopností žít v tomhle světě...
Chce se mi tu napsat další události, i celosvětové, ale proč? Nikomu nic dokazovat nemusím, tím méně blbům, a pak také, v podstatě si s tím nevím rady, asi začnu léčit lidi, aby ty mé schopnosti byly alespoň k něčemu... (vtip?)

Vzpomeneš-li si Bohuňo na vše, co jsem ti předpověděl, měla bys mít staženou prdku...

Lidi bordel udělají, ale až se to každého osobně dotkne, podle mě LIDSTVO nestojí za to, abych komukoliv cokoliv radil, doufám, že brzo chcípnu-datum už znám, jen mu moc nevěřím...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > j.f.julian> 

Hm, to je právě ono - že NWO navedlo lidi brutálně na víru v psané slovo zpravodajské svaté, takže jestli jsi měl v klinické smrti vizi, která se plní, i kdyby to byla 100 % pravda, nebude to bráno vážně.
Protože lživé slovo zpravodajské svaté má vždy přednost.

Kdo v tom žije odmalička, nemá ani šanci přerušit svůj program, pokud měl v totalitu věřící rodiče, ničím duchovním, ani ryze lidským se nevymiňující systému.
Tím nemám na mysli rádoby disidenty a přesvědčené pravicové antikomunisty.

Kdo víc vidí, ten víc řádí a žije na samý hraně přežitelnosti v této šílené společnosti. Jsme na misi, zvolili jsme si to sami. Máme příliš velké svědomí, že jsme sem pro to LIDSTVO skočili - neměli bychom klidné svědomí, kdybychom to aspoň nezkusili.

Ale záleží to taky na nich - a i když vidíme, že nic nedělají a že jsou stádo tupců, tak řádíme.
Zajímavý.
Naše programy taky nikdo jen tak nezlomí :-)

<reagovat 
Čtenář - 1.8.2021 > tohle je vyjadreni z jara 2019, magore, a tyka se povinneho ockovani
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> kokainovej satanisto, prosimtě i kdyby to bylo z ledna 1825, to vyjádření mluví za vše - už žádnou injekci, ani povinnou hexavakcínu. Když se nějakej magor rozhodne přivést dítě do totality, kde držej magnetky na ručičce a mainstream nám tvrdí, že to nic, to je hoax, tak jedině rodit v lese u potoka a používat bylinkovou medicínu a učit děti zase s lukem a šípy.
Dokud nepadnete, nemá smysl nic.
Až budete mrtvý, dá se žít dál.

<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> ten magor to dal do scestne souvislosti s nepovinnou vakcinaci proti covid-19, ale zjevne jste se bouchli do hlavy pri spolecnem padu ze stejneho kolotoce
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 

Jde o to, že celý ministerstvo zdravotnictví má povinně lidi vybízet jen a jen k vakcinaci, která je jednoznačně prospěšná a bezpečná.

Nemají existovat žádný vyjádření toho typu, že když vám exne dítě, dáme vám almužnu.

Ještě za socialismu to zřejmě sloužilo ku prospěchu lidstva - hexavakcína byla rozdělena na dvě etapy, teď se to iluminátsky bezohledným stylem flákne do mimina najednou, ať si klidně zhebne.

Nehledě na to, že po celé covid vakcinaci s magnetizující srajdou v krvi spolupracující s 5G už je jakákoliv vakcína podezřelá.



<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.8.2021 > https://otevrisvoumysl.cz/exkluzivne-dr-martin-odhaluje-jak-covid-pandemie-byla-naplanovana-jak-covid-vakciny-nejsou-vakcinami/?fbclid=IwAR1qEYvM34pp7ei4SwZEUTnIJ_l7dqAnS08gN_5YhC4pYctpVuL5uJG9THs
<reagovat 
Čtenář - 1.8.2021 > toníku, nebo jak sy mentinele jmenuješ - skvělá práce! za všechny redaktory ti děkuji (musím tajně, redakce teď dočasně pracuje v utajení, neb ufoni a zendrich se už houfují k útoku na naše demokraticko-kulturní ideály).
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> tys asi myslel sentinel-mentinel je krásný novotvar, proč tu jen trolíš a nezkusíš psát básně-třeba bys prorazil mezi nás-Velké kumštýře!
<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > čtenář> NECH ZENDRICHA NA POKOJI, TEN JE JEN NEVINNÉ KLADÍVKO V RUKÁCH BRNĚNSKÝCH MAFIÁNŮ. UZPŮSOBEN NIČIT TO, CO ORGANIZOVANÝ ZLOČIN A CELÁ JIŽNÍ MORAVA NEJVÍC NENÁVIDÍ, TEDY VZDĚLÁNÍ, VKUS A amUMĚNÍ. NEHOUFUJÍ SE TEDY UFONI A ZENDRICH, ALE UFONI A PETULINA NÁPRAVNĚ VÝCHOVNÁ OSÁDKA NEBESKO-ÚTOČNÉHO TANKU "OSLIZLÝ FILIP".
<reagovat 
Čtenář - 2.8.2021 > Čtenář - 1.8. > egil (Stálý,Redaktor) - 29.5.2013 > Die Poesie ist tot> To případě dořeší policie. Nedávno podobnou kauzu úspěšně řešili na mém pracovišti. Kriminalisti při řešení podobných záležitostí za poslední roky dost pokročili, mají nové nástroje. Jsem už docela klidný - když to přepálíš, následky si poneseš sám.




NEZAPOMÍNEJME!!!
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> PŘESNĚ! HLAVNĚ EGILA NEPŘEPALTE. PŘEPÁLENEJ EGIL ZTRÁCÍ VŮNI KRAKONOŠOVINY. TAKŽE NA EGILA A JEHO POLICII BACHA!
<reagovat 
Čtenář - 1.8.2021 > tak a jedině tak. julu a jíťu maj v reálu všichni za blázny, takže bohunka, která je dala dohromady, udělala nejlaskavější počin pro dva opuštěné ztracence. ano ano, bohunka je největší dobroděj totemu. tedy hned po emilovi.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 

Máš pravdu kokaine.
Opravdu mě i juliána má společnost za blázny.
ti 3 čtenáři, kteří se tu potulují, by si mohli všimnout, jaks to tady mafiáne z NWO nejdřív zaprasil tak, že julián působil jako zločinec, který to tu rozkládá a moje působení tady odhalilo, že je to jinak.
Že julián je julián se svými básnickými díly a zločinec jsi ty - pan kokain.
Pan kokain za NWO samozřejmě důsledně pronásleduje ty dva neposlušné systému, kteří se tu objevili.

I julián by si měl přiznat, že ho ještě naděje nepustila.

Ono se to možná ještě vyvrbí.
Podzim má být zase dimenzionálně stoupací a já doufám, že nějací ti mediální hrdinové se syrovou pravdou taky vstoupí na scénu.
A ovečkám se protočí panenky.

<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> ano julo, ano jíťo. hlavně stále věřit, nepodlehnout beznaději. šance pořád existuje, na vztah dvou bláznů, nedejbůh dokonce SEX dvou bláznů! pak nám o tom něco napíšete, ju? děkuji, vaše bohunka (ta, co to (zatím tajně) dala dohromady s romanem z brna) AHÓJ!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 

Kokaine, sex bez lásky, drogy bez přesahu, násilí a duševní dno bez čehokoliv vznešeného, to je vaše parketa - NWO.

Já i julián máme ideály - vysoko v dimenzionálním spojení s vyššími světy.
Nepleť se furt do toho, drž se dole kam patříš.

<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> obávám se, že ti jíťo nebude vyhověno. rasisti a jejich kamarádi jsou moje láska a pozornost si nepochybně zaslouží.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 

No vidíš, to jsem zapomněla zdůraznit.
Takoví jako jsi ty - satanističtí kokainisti od NWO, oploštělý anti-lidský zrůdičky, sociopati, bazírují na genderu a rasismu, ač jsou sami misogyni a na černejch jim nezáleží ani trošku, stejně jako na všech ostatních lidech.
Je to jejich jediný zdroj, jak oprávnit svoje působení ve společnosti, které spočívá v chladnokrevném teroru nevinných lidí - proto vymysleli politickou korektnost.
Díky, málem jsem zapomněla.

<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > čtenář> ANO BOHUNKO, TVŮJ BOJ SE ZLEM JE BOJ SPRAVEDLIVÝ. RASISTI, ALKOHOLICI A PODOBNÝ PÓVL MUSÍ BÝT STÍHÁN. JSEM VŽDY S TEBOU, TVŮJ EGIL ZEDNÍK (jé, jestli jsem teď něco neproflákl;))
<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> jsem pičo kokain nedobažený bazírovánim. přesně ufonko, přesně! s julou k sobě prostě patříte.
<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > čtenář> se spíš bužíš bazerací, ne:)))
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 

A ty jseš černej?
Já bych řekla, že jseš bílej.
Tipuju ostrej esesáckej nos, úzký rty a nadutý výraz.
I když--- kdo ví, tohle jsou stejně spíš roboti, ani nefetujou.
když fetuješ, tak jseš možná černej.
Počkej, jestli přiznáš, že jseš černej, dáš zelenou rasismu, protože ten by byl od té chvíle obhajitelný.

Tak si dej radši nejdřív lajnu na ispiraci, než přiznáš božskou.

<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> po těch letech, kdy si z tebe dělám bez vyjímky prdel, naprosto mě odzbrojuje tvoje naděje, že bych se s tebou někdy bavit vážně. ale co bych se jednou "nepřiznal":))). fotrovu mámu jsem nezažil, ale on tvrdil, že prej černá byla až neuvěřitelně. možná fakt byla cikánka, mě je to jedno. rád ale tenhle postup používám v hospodě. když někdo začne rasistický hemzy, nepřímo ho chvilku podporuju, pak mu ale oznámim, že mi právě urazil babičku a můžu si ho následně libovolně urážet nebo bít. mám vás - zlý lidi - rád. člověk si na vás může svobodně ulevovat od svých zvířecích podstat.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 

Takže černá babka a to jenom možná.
Nedělala v uhelných dolech třeba, nebo neměla příliš pigmentu a nedělala na poli?

Já tu dimenzioální válku o svět otočila i s bělochy, cikány, černochy, číňany i araby - tak bych byla nerada, kdyby se prokázalo, že za tvou antilidskou satanistickou podstatu může černá bába.


<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> ti nevim. fotr moc hodnej člověk nebyl, a když zrovna vona ho vychovávala... to až já jsem se stal nejspravedlnějším a vrcholně ohleduplnym.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> no ty ale zatím nesplňuješ definici člověka, tak já budu doufat, že tvoje černá babka byla poslední z linie, kdy jste byli ještě lidi. Neměla tatínka s esesákem? To víš, druhá světová, co se všechno dělo.

<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> vskutku se v těch časech děly v rodině mnohé zvláštnosti;). hodnoť si jak chceš, nuda s náma prostě nikdy nebyla. a kdybys nebyla hloupá a stačily ti síly na základy predikátový logiky, úvaha o vyšší vhodnosti jakékoliv aktivity bez ohledu na její "dobro" by byla dobrým základem k smysluplné diskuzi. tobě ale hajlování s julou sluší víc. fuj vám oběma, nesnášenlivej, zahořklej lidskej póvle.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 

No víš jak, jestli si neumíš rozklíčovat karmu vaší rodiny, tak se pořád nabízí služby psychoterapeutů, rodinné konstelace atp.

Jinak já nehajluju, to si pořád namlouváš, že jsem rasistka, já začala světovou válku tím, že jsem musela spřáhnout Orient s Evropou na civilizační bázi, pak jsme se spojili s Ruskem na rozumové bázi a pustili se do toho nevychovanýho iluminátskýho fracka USA. Tak jsme zabránili dalšímu rozvoji světové války, zabránili válce s Íránem a vůbec dokázali spoustu zázračných věcí.

Sice to není úplně ideální v současnosti, ale věc se posouvá dál a pokud se podaří dosáhnout dostatečného prozření lidstva, dosáhneme vědomého kontaktu s galaktickou federací, kteří nám pak budou nápomocni jako duchovní mistři, aby se podařil skloubit spirituální vývoj s technickým vývojem a zastabilizovat civilizaci na zemi tak, aby žádná rasa nebyla bitá.
To vyžadovalo idealismus nejvyššího kalibru, čisté myšlení, ryzí srdce.

Toho bys nebyl schopnej. Mně je třeba úplně jedno, jestli tvoje babča byla černá, nebo zelená.
Ty ses nepovedl.
A že musíš hledat na nevinných lidech rádoby prohřešky, aby ses cítil líp, to ti nepomůže.
Sám jsi jeden velký prohřešek a infiltrace nelidské bytosti do lidské rasy.


<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> Čtenář - 1.8. > egil (Stálý,Redaktor) - 29.5.2013 > Die Poesie ist tot> To případě dořeší policie. Nedávno podobnou kauzu úspěšně řešili na mém pracovišti. Kriminalisti při řešení podobných záležitostí za poslední roky dost pokročili, mají nové nástroje. Jsem už docela klidný - když to přepálíš, následky si poneseš sám.




NEZAPOMÍNEJME!!!
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> a co teda vyváděla ta tvoje famílie za druhý světový? schovávali jste Hitlera ve sklepě obchodovali s třetí říší? Lítali esesáckýma ufíčkama? Černá babka kolaborovala a udávala? Nějaký pikantérie?
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> černooký bača ovečky zatáčá
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.8.2021 > a ty to Bohuňáku přepaluješ rád, viď? Čím víc je ten kmen vočouzenej, tím víc si šmákneš!
Na odpověď máte už jen pár minut, pak všichni přešaltujte k Mystikusovi!

TEČKA!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.8.2021 > ZÍTRA TO MAŽU, tak si rychle vylejte svá srdíčka!
<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > j.f.julian> to byz nám přece neudělal, vypitej panici:))) zatím neexistuje tvoje "dílo", který by ses nepokusil na ruznejch serverech vnutit už minimálně 20x, a o tento poklad že by si nás připravil navěky?:))) ty? prase jedno blbý rasistický, ty?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.8.2021 > čtenář> bohuňo, nepřekvapils. Slušnost, sečtělost, prostě shemale co pálí i mrtvoly-už máš jen pár minut-pak k Mystikusovi, TEČKA!
A nesleduj mě na celém netu, nebudeš z toho pak mít halucinace, stejně jsi mnoho webů, kde hraji hlavní roli neobjevil. A můj hlavní jsi nikdy nerozklíčoval, tak to budeš technicky zdatný asi jako já, ne-li hůř, když se neumíš ani přihlásit, GRATULUJEME, JOUDO!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.8.2021 > to byla divná otázka na Bohuňáka! Jeho bába byla maďrská vargočka a byla černá jak koks! Teď jsme jí zamotali palici...
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > j.f.julian> co víš, co se v tý divný familii dělo - vnouček je esesák jak sviňa, tak mě to zajímá
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> SPOLEČNÁ PROSBA UFONÍ MAGDY A NEODPANĚNÉHO DŮCHODCE? NU DOBRÁ:))) TO BYLO TAK: jednoho předpolední se děda hrabě probudil a ptal se po hraběnce. "Je v lese, dala se k partizánum," povidá služebná, co měla právě službu uvázaná k pelesti. A děda hrábě na to: "Hmm hmm." A tak to nakonec i skončilo. (pokračování klíště)
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> jo, tak to bude ono – dědek hrábě, stará zdegenerovaná šlechta, babka černá uprchlice ze skromných a nehumánních vargošských poměrů – ob generaci je to bolestně znát. Geny jsou geny, svině jedny neúprosný.
Nějaký český tradice, jako venkovský prostý zemědělský lid žijící v lásce, městské vzdělané vrstvy, proletariát s odporem ke šlechtě … nic takovýho.
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> MYLUJU VAŠE PŘEDSTAVY O SPOKOJNÉM ŽIVOTĚ PROSTÝCH PRO LÁSKU A CHUDOBU. JEN JE DIVNÝ, ŽE KDYŽ VÁM MY, LEPŠÍ LIDI UDĚLÁME PÁRKRÁT ZA ROK ŽRANICI ZADÁČO, POBIJETE SE MEZI SEBOU VŠICHNI PRO KOBLIHU. TO NEDOSTATEK FYZICKÝCH TRESTŮ Z PÓVLU UDĚLAL PÓVL JEŠTĚ ROZBLEMTANĚJŠÍ.
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> to neokecáš, špatný vlivy předků, nakonec dělá catering u Babiše
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> no. takže nudla taky věří, že koblihu vymyslet andrej. bože bože.
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> A přitoms to vymyslel ty, jehož jednu čtvrtinu genetického původu už známe a není to zrovna růžový.
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> kdybys stál co za co, tak zařídíš jako andrejův volební catering croissanty s párečkem.
Ale ty nemáš rád lidi!
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > čtenář> U MAGDY SI NEJSEM JISTEJ, ALE JINAK VŠECHNA SPEKTRA ZDEJŠÍCH MAGORŮ OBSAHUJE POTŘEBY ZMINOVAT ANDREJE. A VĚTŠINOU I V DOBRÉ! TOTEM MÁ DOBRÝ KOLEKTIV. PEVNÝ A SILNÝ. I KDYŽ... JE TU POŘÁD JISTÉ JÁDRO DELIKVENTŮ, KTERÉ VŠAK NEPOCHYBNĚ EGIL BRZY POCHYTÁ, VYŠETŘÍ A - NÁSLEDNĚ ZNIČÍ! V SOUČASNÉM NEJ-PODEZŘENÍ JSOU:
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.8.2021 > čtenář> 

Jestli chceš pro Andreje něco udělat, zařiď ty croissanty s párečkem.
Já to zbodnu a pak půjdu dát hlas komukoliv, kdo je proti NWO a očkování. Zatím je to Volný a jedna malá strana. A nikdo tam nemá alieny.
To je chyba.

<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> Andrej nepotřebuje pomoct, já nepotřebuju pomoct, takový už jsou naše životy. Přál bych ti, aby sis to uměl aspoň představit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter