Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Návrhy ilustrací, žákovské citáty -ad ..Muž a žena, 06. kapitola
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 22.8.2021 (15:24:54)


Návrhy ilustrací, žákovské citáty -ad ..Muž a žena, 06. kapitola

((...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 22.8.2021 > kopirajt na přiznaně ukradnuté?
<reagovat 
čtenář zeanddrich e. - 22.8.2021 >

Copyright na poctivě nalezené v odpadkovém koši,..., a na obrázek :)

(( ...)).




<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2021 > čtenář> děti to vyhazujou a ty to hodláš prodávat. jen tak dál, tudy cesta VEDE.
<reagovat 
 čtenář zeanddrich e. - 22.8.2021 > čtenář> 

Z vžitých pravidel pro tuto sběratelskou ..oblast opět vyjímám:





-jednotlivé výroky je možno krátit nebo naopak scelovat, ..., je možno přidávat, ubírat či modifikovat jednotlivá slova, …, je záhodno opravovat hrubky a hrubé faktické chyby (tohle já se snažím dělat bezvýjimečně, zejména pokud jde o letopočty, o jména a názvy,…, a o známé (dohledatelné, doložitelné) příbuzenské poměry mezi jednotlivými osobami, o profese jednotlivých osob, a o další z veřejn.ých zdrojů dohledatelné údaje ).





Pro autora výroku se ponechává jednoduchá závorka, pro vpisky či poznámky redaktora potom závorka dvojitá.





Pokud je ve výroku uváděna podstatnější faktická jednotlivost, nedohledatelná ve veřejn.ých zdrojích, umísťuji za tuto většinou, rovněž do dvojité „redaktorské“ závorky, tázací znaménko.











((...)).





V mých výběrech je cca 90 – 95 % výroků (citátů) přímo z mé „vytěžovací“ činnosti, zbytek je ze studentských časopisů, nástěnek a tabel (přebírám vždy jen ty autorsky nechráněné).





V naprosté většině případů neznám přímo autora jednotlivých výroků – zvláště po nabytí účinnosti Zákona o ochraně osob.údajů (( )) si nechávám u slohových či dalších prací ze škol odstřihnout údaj se jménem žáka či studenta, třídy a školy,…, atd., apod. (je zjevné, že (zejména u zkouškových prací jakéhokoliv druhu) při nedostatku času, a naopak při značně zvýšeném stresu žák či student mnohdy napíše něco, co by jinak nenapsal, nebo co by si po sobě sám opravil, kdyby měl možnost si práci po sobě ještě znovu přečíst.. . Již z tohoto důvodu si myslím, že je dobré jména jednotlivých „autorů“ neuvádět ve všeobecnou známost).








Pokud dostanu někdy zásilku prací z jednotlivých škol poštou (e-mailem), snažím se tato „pravidla“ na ně přenést rovněž.





..


..


Na žákovských a studentských výrocích -kromě toho, že se neustále dál sám „všeobecně“ vzdělávám -mne osobně především zajímá neotřelý pohled či úhel pohledu na jednotlivé záležitosti (i když je zjevné -zvláště, když se v pracích jednotlivých zejména mladších žáků určité školy objevují téměř identické výroky -že mnohdy jde o pohled, či o úhel pohledu především učitele).


..
..


(( ...))ˇ.

Řešit autorství bych prý musel pouze v okamžiku, kdyby mi někdo ..dokázal, že je autorem nějakého výroku - a to by asi, v těchto případech, šlo jen stěží - výroky z písemek a slohovek, td., jsou prý právně na tom jako reč, průběžně vypouštěná do éteru.. .

..
..


<reagovat 
 Čtenář - 23.8.2021 > čtenář> komentář, tedy asi spíš výmluvu, si dávám stranou na odpoledne. bude to vrchol dne - tvoje "vysvětlení" proč... už se moc těším, brněnskou logiku naprosto zbožňuju!
<reagovat 
Čtenář - 23.8.2021 >
To je úžasná pohádka. Jak právě tobě odvzdávaj učitelé písemky, aby si je zužitkoval.
Nejdřív nůžkama ustřihnout jméno, pak to okopčí a odešlou. Telefaxem nejspíš. Bože.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 23.8.2021 > čtenář> 

((...)).

No třeba proto, že někteří jsou mými spolužáky z gymplu:)

Druzí zase třeba proto, že jsou to bývalí mí ..soudruzi z divadla,..., z víkendových sešlostí ..u nás ve sklípku,..., či z našeho horolezeckého oddílu ( a tak, jak mi věřili, když jsem je lanem jistil ve skále, tak mi věří i teď, že je prostě ..neprásknu:); -ale i kdyby jo, neměl by to b.ýt větší problém, než ten, že se to prostě nějakému žákovi, či jeho rodiči nemusí z nějakého nepodstatného důvodu zrovna dvakrát líbit).. . Atd., apod. (...).

A končím zde tuto neplodnou diskuzi na toto téma; - použít výrok z vyhozené písemné práce žáka je prostě údajně totéž, jako citovat politika z jeho veřejného projevu.


<reagovat 
 Čtenář - 24.8.2021 > Zeanddrich E.> Ukonči diskuzi, ano, ale my si dál budeme na šmíráky dětí dávat pozor. Ale mezi ně ty nepatříš, nemusíš se obávat, sklípkový politiku a horolezčce. To co zveřejňuješ, jsou očividně JEN TVOJE PŘEDSTAVY o dětských názorech a citacích. Mladí nejsou zaplaťdábel automaticky blbé, a už vůbec ne podle tvých představ o humoru.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 24.8.2021 > čtenář> Kdyby Zeanddrich nebyl tak blbej, že ztrácí diskuzi s tebou, protože se nechce připojit k Juliánovi skrze non-korektnost a k mimozemšťanům skrze fakt, že chce zůstat "normální", "důvěryhodný", tak by tu měl kamarády.
Ale rozhodl se být prozápadní a pro Mosadovská sketa, která občas utrousí slovo pouze s tebou.
S tebou občas komunikuje.
Na všechny se vybod a odpovídá jen a jen fanouškovi odpůrce Svořitele.

Prostě politická hvězda, co věří v demokracii.
Klasicky falešná cesta do pekel.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 24.8.2021 > čtenář> Ale klidně si ho sežer kokainovej mengelíku, já blbec se ho snažila podporovat a chránit, než jsem se dozvěděla, že podle Zenaddricha si nějaký žiďáci skrz Mosad můžou u nás, v ČR dělat co chtějí mafiánským stylům.
Prodat území a český národ židům, to neodpouštím.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 24.8.2021 > čtenář> Nikdy jsem si tak tvrdě neuvědomila nehoráznost nějakýho nadnárodního Mosadu, než to tady vlastizrádce Zenaddrich vytáhl.
Jakým právem si nějaký žiďáci dělaj nadnárodní mafii, která si nárokuje území kohokoliv, kde žije pár infiltrovaných židů??? Jako že tam budou dělat pořádek, když někdo namítne cokoliv proti žiďákům???
Takhle roste antisemitismus.
Nikdy před Zenaddrichem jsem nebyla takovej antisemita jako dnes.

Stavět nějakou židovskou obec nad státní policii.
To je napřesdržku.
Ať táhnou do Izraele tyhle vlastizrádci.


<reagovat 
 Čtenář - 24.8.2021 > čtenář> estlipak tu spíš ty neztrácíš čas:). ale jistě ne. protižidovských hemzů neni nikdy dost. sláva julovi, sláva zendrichovi, sláva ufoní jíťě. sláva.
<reagovat 
 Čtenář - 24.8.2021 > čtenář> na něco si zapomnělo, ne?
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 24.8.2021 > čtenář> 

Zeanddrich a Slováček, dva prožidovský kolaboranti, tuhle věc ukázali v celé širé kráse.

"Peslov (Občasný) - 7.4. > Mám v izraelském národě -a nejen v Izraeli, ale po celém světě-spoustu přátel. Pociťuji tedy povinnost i jistou kompetenci hájit je proti útokům všeho druhu. Je ale pravdou, že síla židovského živlu po druhé světové válce opět roste, a že tedy zvládají účinně brát svou ochranu do svých rukou, prakticky kdekoliv ve světě."

Ať se žiďáci laskavě sestěhujou do Izraele, přestanou se roztahovat i se svou národní identitou po světě, narušovat národní politiku všude, kde žijou a bude po antisemitismu.
Jen u nás je tolik kolaborantů, pro který je žid víc než čech, že je to na blití.
Co si myslej??? Že se budou chovat jako svině a hájit si svý nároky nějakým mafiánským Mosadem bez ohledu na kterým území kterého národa se roztahujou???
V historii bylo tolik národů, které ztratily a neuhájily území a prostě zanikly a my neznáme ani jejich jméno - a tyhle se udrželi díky parazitování na jiných národech a tvrdohlavosti o svý vyvolenosti.
Izrael je proočkovanej, tak tam brzo bude dost místa, aby se tam mohli sestěhovat všichni židi z celýho světa a zbytek můžou doobsadit arabové.
Snad od nich bude časem pokoj na věčný časy.

<reagovat 
 Čtenář - 24.8.2021 > čtenář> a největší sláva básníkovi egilovi
<reagovat 
 Čtenář - 24.8.2021 > čtenář> no proto!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter