Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Těžko někdy
Autor: Larique (Občasný) - publikováno 30.8.2021 (21:15:19)
U kulatého stolu sedí tvoje maličkost a moje tíživě tvrdohlavé pochybnosti.
Na židli prosezené od naděje je obsazeno nejasně ostrými střepy souvislostí.

Na stole fleky od nedopečených hříchů a skvrny z vykřičníků nedopitých vět.
Na talíři jen nízkokalorická verze něhy a pomačkaná mapa cesty tam a zpět.

Zbývá dohlodat poslední kost, opatrně sfouknout svíčku chtíče.
Dopít tvoji rtěnku do dna, a v tichosti doufat, že schovali sv. Petru klíče.


Poznámky k tomuto příspěvku
František Vyrut (Stálý) - 1.9.2021 >
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.9.2021 > Tyhle přívlastky za nehodící se slova a věci jsou podle lajků a amatérů poezie.
Já připomenu slova jfj, kdy říká asi toto-v nesmyslech nehledejte smysl, je to jen rádobypoezie, která se chce přiblížit "krásné" poezii.
Já osobně ale myslím (zeptáme se ho), že tenhle případ nemyslel.
Mně se to líbí. Je to narozdíl od spousty blábolů "moderní" poezie vkusný.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Megaira (Občasný) - 17.9.2021 > to bych se chtěla naučit, sfouknout svíčku chtíče :)

jinak zajímavý pokus, jen bych to trochu osekala také o zmiňované nadbytečné přívlastky
Body: 4
<reagovat 
čtenář REDAKCE - 17.9.2021 > Poslyš, toho Petra musíš dát pryč, nebo ti to neodklepnem a neprobojuješ se do finále o místo v našem prestižním magazínu. Případně to osekej, jak radí Joneli. Rozhodně na tom pracuj. My ceníme uměleckou píli a vytrvalost. Máme rádi básníky v montérkách. A věz; běžně takhle neradíme, protože hrajeme fair play a nechceme nikoho protlačovat, ale zde i egil cítí velký potenciál existenciální tísně, byť doposud zbytečně výřečné. Zapracuj na tom a kontaktuj nás s polepšenou básní na redakce@totem.cz do 15. 10. tohoto roku.
<reagovat 
Joneli (Občasný) - 9.9.2021 > Pro mě docela zajímavý pokus jít na hloubku, ale ten Petr mi do toho nesedí.
Doporučil 
<reagovat 
 Larique (Občasný) - 5.10.2021 > Joneli> ahoj, mě to napadlo jako metaforu konce, ale už me kontaktoval idalší, abych to změnil...tak hledám správná slova.
<reagovat 
 Larique (Občasný) - 5.10.2021 > Joneli> ahoj, mě to napadlo jako metaforu konce, ale už me kontaktoval idalší, abych to změnil...tak hledám správná slova.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 14.10.2021 >

asi bych nenapsal „Tvoje maličkost", připadalo by mi to neuctivé :) („moje maličkos.t" ale píši běžně :) )


a Svatý Petr mi tam také nesedí


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter