Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Kritika" jfj-Duše sebevrahů
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 16.10.2021 > Bezva, originál je perfektně zarovnanej, tady se to rozjelo, tak za to se omlouvám, ale bude to tu jen chvíli, tak to snad Bohuňák přežije a netrefí ho! Kdyžtak si může dojít na posilující vakcínku oxidu grafenu!
<reagovat 
Čtenář - 16.10.2021 > Julku, promaž ty vykřičníky.
<reagovat 
Čtenář - 17.10.2021 > sem nás dovedl egilismus. kačeři jak sám jula píše nebudou, tak aspoň tohle. běda běda!
<reagovat 
 Čtenář - 17.10.2021 > čtenář> DOBRÁ PRÁCE BOHUNKO. JEN AŤ TYDÝTA DÁL PŘEDVÁDÍ, KAM AŽ MŮŽE DOJÍT ZTRÁTA SOUDNOSTI NENÁVISTNÝCH PRASAT.
<reagovat 
 Čtenář - 17.10.2021 > čtenář> no, skleník si taky psal pochvaly sám sobě. egil, tenhle, skleník, ufonka, sáliblil... tedy díky za internet, díky za totem. v každym okamžiku mít přístup do obludária, a zadarmo? no kdo by z toho nebyl šťastný. tvoř julo, tvoč egile - milujeme vás!
<reagovat 
 Čtenář - 17.10.2021 > čtenář> TI NEVIM, KŮROVEC SE Z ČESKEJCH LESŮ TAKY VYTRÁCÍ. ABY JSME O JULU PŘECI JEN NEPŘIŠLI. NA JAKÉM LEPŠÍM PŘÍKLADĚ BY JSME PAK UKAZOVALI POTOMKŮM, CO UDĚLALO S "LIDMA" KOMUNISTICKÝ MLÁDÍ, ZALEJVANÝ NEJLEVNĚJŠIM CHLASTEM? CHVAL SE JULO, CHVAL SE DÁL. SICE SLOUŽÁŠ JEN JAKO ODSTRAŠUJÍCÍ PŘÍKLAD, ALE LEPŠÍ TENHLE SMYSL NEŽ ŽÁDNEJ, NO NE? PIŠ JULO, PIŠ EGILE, POTŘEBUJEME VÁS!
<reagovat 
 Čtenář - 17.10.2021 > čtenář> A co kdybys jíťo tohodle chudáka nechala už napokoji, co? Nevidíš, že už má fakt dost?!
<reagovat 
 Čtenář - 17.10.2021 > čtenář> NE. SEBELÍTOSTIVOST NENÍ JEN DESTRUKČNÍ PRO "AUTORA", ALE SMRDÍ AŽ DO SKLEPŮ NA OPAČNYM KONCI MĚSTA. TAM JÁ CHOVÁM KRTKY A I ONI MAJÍ NÁROK NA NEZAPACHAJÍCÍ VZDUCH. TOHODLE FACKOVAT, OD RÁNA DO VEČERA, JE ZÁSLUŽNÁ ČINNOST. A NEJEN PRO KRTKY.
<reagovat 
Čtenář - 17.10.2021 > no. jula poentuje. tak jo:(
<reagovat 
 Čtenář - 17.10.2021 > čtenář> Nudlova poenta je smrt. Jeho smrt. Už nastala stokrát, tisíkrát ještě bude. Prostě poenta - desetitisíkrát dokola ta samá. Nudla, bože.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.10.2021 > Tak ani jedna poznámka, což potvrzuje moji předmluvu... Bohuňa tu vytvořila 9 závistivých odpovědí, a o tohle jsme se s juliánem snažili. Blbec se vždycky chytí do sítě Malosti. Neblbni Bohuňo, nečetli jsme to, nám stačí 2 slova a víme že píše ignorant se 3 třídama, my ti gratulujeme k vlastnímu zesměšnění!Radši si přečti můj novej příspěvek, co tě čeká po vakcinácii!
<reagovat 
 Čtenář - 17.10.2021 > analfagot> nudlo, nezlob! :)))
<reagovat 
Čtenář - 17.10.2021 > Ty troubo spíš doufej, že se na tebe co nejdřív zapomene. Ale bez veřejné omluvy mystikusovi to asi nepůjde;).
<reagovat 
 Čtenář - 17.10.2021 > čtenář> JE TO TAK, PRÁVĚ A JEDINĚ TAK. NUDLA MYSTIKUSOVI VŽDYCKY ZÁVIDĚL. NA KONCI ŠKOLNÍHO ROKU, KDY EGIL VYHLAŠOVAL POŘADÍ SVÝCH NEJTALENTOVANĚJŠÍCH ŽÁKŮ, NUDLA VŽDY SKONČIL AŽ ZA NÍM. DODNES MU TO NEODPUSTIL. NO JO, MYSTIK, TEN UMĚL PSAL!
<reagovat 
Čtenář - 17.10.2021 > Ty vole julo, když chceš umřít na rakovinu, kde je ta duše sebevraha?:)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter