Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O PSÍKOVI (NEN)
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 1.11.2021 > Věra Jourová
<reagovat 
Čtenář - 1.11.2021 > asi ti julo totem zpoplatním
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.11.2021 > https://www.facebook.com/groups/468278554092570/permalink/738022823784807/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.11.2021 > ty jo, tys to rozjel na Písmáku ve velkym stylu!a dobře tak, jen do nich negramotů poetickej, to je neuvěřitelná arogence ignorantů, co jsem si tam dneska počet!
Tady to samé, ale nic novýho, že myslím, že tvá práce NEN je pro většinu ůbásníků" marná a oni to prostě nepřekoktaj jak to má víc jak 8 slov...

za mě klasika
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.11.2021 > jojo, dneska jsem je vytočil do běla! Za jeden den přes 150 zhlédnutí, tj na Písmák asi rekord, zatím jsem tam nezahlédl Bohuňu, což mě trochu zamrzelo a tak jsem si postěžoval. Život je krásný přátelé-také máte taková pocit po dobře vykonané práci???
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.11.2021 > Já nevím Juliáne, já se v básních nevyznám, ale myslím si, že tohle je dobré. Uznalým pohledem musím uznat, že ti tu báseň věřím, má hloubku. Ovšem já a poezie, to je krátký a urážlivý příběh.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 4.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> Uznalým pohledem musím uznat uznávanost uznání uznalosti pohledu. Moc hezky jsi to řekl, Forreste, opravdu hezky.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 4.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> škoda, ale dík, tak snad až to poslechneš někdy narecitované...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 4.11.2021 > j.f.julian> 

To není škoda, mám jenom jiné životní zaměření - poezii vskutku příliš nerozumím a nijak toho nelituju, básníci jsou podle mé vlastní zkušenosti strašný úchylové, největší z umělců, řekla bych, že jsi docela výjimka, když píšeš relativně srozumitelně a nejsi jedovatá prokroucená svině.
To je u básníků výjimečné, protože jak jsem je zažila, je to samý ostentativní urážlivý chlapeček, který má ze mě osypky, proto je nemusím.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.11.2021 > to co píši je klasická neodekadence, to je styl, který nelze srovnávat s jinou poezií.
Tys mě tedy hodně urazila... já a normální? To skutečně ne! ahoj
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter