|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Ano, je to tak. „Gepard“ už není nejrychlejší. Po dlouhých téměř více jak 17 letech se „Gepard“ opět objevil na stránkách Totemu, kam kdysi občas přispíval. Byl tehdy v plné síle nabitého čtyřicátníka. Sice s jistým zraněním, ale síla mysli i ta fyzická téměř i ony hory přenášely. Teď opět přišel sem, aby zlomený tady napsal jedny ze svých posledních řádků. Ano, dostal mezitím spoustu zásahů a občas střílel i sám proti sobě. Ano, i proti sobě. Věřil v čest a férovost „spoluhráčů“, kteří však příliš často protihráli vůči němu. Gepard se domníval, že ustát jde téměř vše, pokud máš víru a hodně sil. Zrada a podrazy jsou však v životě daleko častější než zjevení alespoň občasného charakteru. Gepard byl přesvědčený, že pomáhat je naprosto normální. Opak však byl velmi častou pravdou, mnohými kolem často vyslovovanou a Gepardem "tvrdošíjně" nikdy nevěřenou.
Věřil, že měl nebo i má ještě kamarády,
avšak lidé, kteří , když bylo nejhůř, otočili se zády.
Jen potvrzení staré pravdy … jen lepší známí a věky ověřené zrady.
Říkali o mně, že atlet, inteligentní, sečtělý, vzdělaný a všestranný s přehledem vůbec, prý i pohledný "modrooký".
Síly mi ovšem došly, snad nepřišly moc vniveč a zbylo dost k prospěchu těm mladým.
Hodně jsem ale i hazardoval. A hodně lituji těch ublížení lidem, které jsem měl tak moc rád.
Napoprvé to nevyšlo. Nabral jsem trochu síly, podruhé to už vyjít musí. Už není totiž pro mne místa...
Sbohem
„Gepard“
|
|
|