Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Václavu HAVLOVI
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 19.12.2021 > ty si fakt hotovej
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.12.2021 > Bohuňo, to byl jeden z Rolling Stones, ale ty víš hovno z pekáče, kam si srala s celou čobolskou rodinou, když jste utekli z Rumunska s maringotkou, ty mlč!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 19.12.2021 > Tak tak. A kde nepomohla pravda či láska, osvědčilo se humanitární bombardování, a také nutno vzpomenout přihořívá hoří, když jsme hledali ty chemické zbraně, vajíčka, zajíčka a ZHN, kvůli kterým (v kombinaci s pravdou, láskou a ropou) Vašek na summitu NATO 2002 podpořil chystanou invazi do Iráku.

Ale je fakt, že se tuze rád fotil s umělci, kteří byli ještě začátkem 70. let celkem relevantní, to se mu upřít nedá. S tebou, julo, by se byl taky vyfotil, jenže ty jsi relevantní až teď. A kdyby se ani teď s tebou nevyfotil, ýť by mu vylála do kryptožiďáků. A bylo by!
<reagovat 
Čtenář - 19.12.2021 > tiebe yebeZZ
<reagovat 
Čtenář - 30.12.2021 > Čtenář - 29.12. > napij se julo vodky z botky. no ty máš fakt dost!
Čtenář - 29.12. > né, táta z bláta je lepší:)))
Čtenář - 29.12. > julo, řekni, rostou ženskejm kozy zepředu nebo zezadu? co, znalče?)))
Čtenář - 29.12. > tak jako dalo se to čekat, že nudlovi bude blbnout čim dál víc, ale verš namáčím - točím, to už je snad moc, ne?
Čtenář - 29.12. > Přesně. Julo, nedej se. Příště zkus třeba verš z ánfasu - v kokosu. Nebo brzy umřu - mandarinka. Tvoř julo, tvoř! Milujem tvoje slovní hemry, jsi prostě NÁŠ BÁSŇÝK!
Čtenář - 29.12. > čtenář> TVOJE BABIČKA JE HEMR, BOHUNO ZASRANÁ! CHCÍPNI NA UFONA, PÍČO ZASRANÁ!!!
Čtenář - 29.12. > čtenář> No vidíš julo, už je to lepší. Verš zasraná - zasraná se snad i trochu rímuje. Nemáš rýmu? Pozdrav rýpu! Hehe hehe muhehe, já se z toho asi zakuckám (rímuje se luckám, pak třeba: zpívám ódu luckám (vondráčkový a černmobílý), jenom trochu kuckám. Julo, tvoř, tvoř, co ty, to fakt by nevymysle ani Pepek Vyskoč.
Čtenář - 29.12. > čtenář> TVOJE BÁBA JE ČERNÁ SVINĚ, NECH OBĚ KUCKY BEJT!
Čtenář - 29.12. > čtenář> Voříška na vás oba!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Čtenář - 29.12. > Ach, jak jste komentátoři nespravedlivý! Copak nevidíte, že je básnička-prasnička ŇUŇ? Eňo ňuňo ňuň jako sám Jula.
Čtenář - 29.12. > Tag kterej z vás je jeden ze tří? // My všichni jsme jeden ze tří. // Takže vy se nepřiznáte?! __________ atd
Čtenář - 29.12. > BLBÝNE, UŽ TO ČETLO 25 UŽIVATELŮ, DEJ SI TO DO NÁZVU:))))
Čtenář - 29.12. > Už se jula omluvil mystikusovi? Měl by, měl by...
Čtenář - 29.12. > čtenář> Jó Mystikus (trefanec z plzně:)), to byl PAN básník. To bylo počteníčko, ne tenhle zlej prasák. A co ýťa? A co Sklenář? A půjdou ještě někdy dědečkovi hodiny na výlet?
Čtenář - 29.12. > čtenář> Tak něco na tom je. Kdyby se omluvil jak se patří Mystikusovi, možná by jsme se za něj přimluvili u ýťa a voříška, co říkáte?
Čtenář - 29.12. > čtenář> Něco na tom je. Ale musel by se omluvit 2x. Jednou vylitej a jednou za střízliva. Aby si to pak zase nerozmyslel:))).
Čtenář - 29.12. > VÍTÁM TĚ, POSTŘEHU:))).
j.f.julian (Stálý) - 29.12. > tak ani jeden koment...nojo, to se nedá nic dělat...

analfagot (Stálý) - 29.12. > Hodně jsi to změnil. Že to sádelnatka neumí přečíst se dalo čekat...
Já myslím, dobrý-pošli mi to ještě narecitovaný, jestli už máš, dík. Zítra pařba?
Body: 5
Doporučil
j.f.julian (Stálý) - 29.12. > makám, zítra z mobilu, čau, nechám to uležet, čas ukáže..
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.12. >

Je to dramatické, celkově se tam něco děje.
Body: 5
Doporučil
Čtenář - 29.12. > PřilítliMimozemšťani> neke žes to četla pičo
j.f.julian (Stálý) - 29.12. > PřilítliMimozemšťani> dík, no, něco se děje... takový je život bohéma... u Bohuňi se neděje nic, tak by stačilo dvojverší...
nic slušného mě ale nenapadá, ahoj
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.12. > j.f.julian>

Já se v poezii nevyznám, ale jak jsem to četla, vytanula mi velice dramatická atmosféra, nějaká situace, přitom ty obrazy, dá-li se to tak nazvat, jsou velice nekonkrétní, ale dohromady to vytváří drama.
Zajímavé.
Bohuňa je strašidlo od NWO, žid, s tím mě nakonec i překvapil a bezodkladně se rozpadá i se svou organizací.
Čtenář - 30.12. > AHOJ NUDLÍCI. TVOŘÍTE, TVOŘÍTE? JEN TAK DÁL.
Čtenář - 30.12. > čtenář> Jula s Ýťou to nakonec daj, věřim ji. Taky aaeen s anae, zendrich s mírozemí, martin s petulou, žaža s vikoušem... Jen bohuna zůstane sama, tu nemá nikdo rád. Svině jedna černá.
j.f.julian (Stálý) - 29.12. > ok, já rozumím... o Bohuně je zbytečné mluvit, já ty haty ani nečetl, prostě něco uslintaného, uprskaného, malé sebevědomí a proto sprostá slova-jako vždy!
Čtenář - 30.12. > j.f.julian> Julo, ty tajtrdlíku, nemluv o kundách, když jejich lokaci vidíš někde na zádech. Neřikej, žes to nečetl, když víš, jaký jsou tam sprostý slova atd atd. Nech si svý texty opravit od ufonky, ty jí za to přenech v závěti svý dluhy a budeme všichni šťastní. Takhle - jak si doufám všiml, to stále nevychází. MUSÍŠ BÝT HODNÝ, MUSÍŠ MÍT ÝŤU RÁD! Jako se máme rádi my tady ostatní. Nejen chlastat, ale mít rád lidi pičo, jako Bohunka.
j.f.julian (Stálý) - 30.12. > BOHUŇO! Tak jsem si nakonec přečetl ty tvoje šplechty, tajně doufajíc, že třeba se i v Malé dušičce věčně žárlivé a záštiplné trondy pro mě skrývá něco použitelného, co by povýšilo mou báseň o stupínek výš... MARNĚ!
Zase jsem měl správnou intuici!
NIC! Jen neskutečná Malost člověka, který si není jistý ani svým pohlavím, jedině snad svým NEtalentem k poeSii. Jsou 4 ráno a já si jsem přesto znovu jistý a zcela ubezpečen, že každý člověk (i když ty prý nejsi člověk) má na něco talent. Možná, že ho nemůžeš objevit právě proto, že sis dodnes neujasnila pohlavíčko. Vždyť to sama přiznáváš, že nevíš, kde máš ňadry, v tvém případě spíš ta prověšená oslí ouška, která se tolik líbila za blaženého pohádkového času dětem ze ZDŠ Litovel, v dobách, kdy tady mohli býti mí příznivci...
Ano, Bohuňo, kdybych pro jednostrannost stále držel Soutěž o největšího BLBA roku, tak ty bys OPĚT vyhrála - za rok 2021; budiž ti to útěchou v marném mrskání svého neurčitého pohlaví, nahá před zrcadlem v chodbě paneláku, v jediném třípatrovém domě-Ústavu pro choromyslné, u vás na vesnici, což je stejně posun, protože jsi do Čech dorazila výměnou za jiného židobolševického idiota z Rumunska. Takže i k tomu ti gratuluji.
O tom, že jen BLB a jednoduchý prosťáček se vysmívá tomu, čemu nerozumí a co ho obludně přesahuje se zmiňuji po sté, takže si připadám na tomto světě trochu zbytečný, jelikož jsi to nikdy nepobrala... Ale to už je prostě úděl nás, Velkých Mužů, kterým mozek nepřekáží, mužů z rodu Werichů a Šalomounů...

Zase tedy někdy ohodnoť, svým výrazným a originálním způsobem (na 17x - jako KOKTA), nějakou moji tvorbu, ale dopředu se omlouvám, já to číst zase nebudu - nic objevného, jen výlev řídké stolice člověka chorého na mozeček, hoden tak slepičky, které nasypali zrno pod sklo a ona si sama natloukla zobáček, ve tvém podání spíše rypáček!
Zde bych použil příměr, takovou asociaci, řekl bych, z mé básně Slovíčka, která z Totemu, znovu po tvém uměleckém vyblití, musela pryč;
tak jenom závěr, jako ZÁVĚŤ, té něžné poesie...

Škoda té krásy, co není nám dopřána,
čeká dál v zákoutích na soudný den,

škoda té krásy, škoda těch slovíček,
přišla k nám s nadějí - ze srdce, od „Pána“;

mohla nám lásku dát...
však nemohou ven!
Čtenář - 30.12. > j.f.julian> Ňadry fakt nemám, ale mám tebe, svýho kašpárka. Piš julo, piš, jsi čím dál vtipnější. Ale ýťa se ti už v oplzlostech a tydýtinách přibližuje, tak pozor, veliký pozor nudlajzo ufňukaná!
Čtenář - 30.12. > čtenář> Už se nudla omluvil mystikusovi? To byl básník, ne tenhle sebelítostivej krákora.
Čtenář - 30.12. > čtenář> ANO ANO, NA MYŠTÍKA VŠICHNI RÁDI VZPOMÍNÁME. NEBO TAKOVEJ JÁRA S OPIČÍ HORY, TO BYLI OSOBNOSTI TOTEMU. I KDYŽ, HODNOTU DISKUZÍ JULA-ÝŤA TAKY TŘEBA OCENIT. MÁM TOTEM ČÍM DÁL RADĚJI. A TEĎ ZROVNA PRACUJI NA VOŘÍŠKOVI. TO JE PŘEDNÍ PSYCHOLOG A REDAKTOR PÍSMÁKU. ANO, UŽ PROJEVIL OCHOTU PŘIDAT SE K NÁM. A TO SE TEPRV BUDOU DÍT VĚCI! VŠAK SE VŠICHNI DOČKÁME.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.2.2022 > tak tohle se na VÁS chystá od WHO... hrůza, totalita, fašismus celosvětově budou řídit Farmaceutické firmy a jejich majitelé!

https://fb.watch/b93CtCNiXN/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.2.2022 >
21.02.2022 06:11
COVIDISMUS - vláda tzv. expertů je na úrovni nacismu

Václav Klaus to objasní i lidem, kteří naletěli na tzv. nemoc...

https://fb.watch/biRQSVtDUt/

a celá přednáška o covidismu je zde...

https://youtu.be/Ee3OfHQ8Gng
<reagovat 
Čtenář - 25.2.2022 > https://fb.watch/bou2ENhm1R/
<reagovat 
Čtenář - 26.2.2022 > https://fb.watch/bpXjTKiq-L/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter