Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Etnické sebepřiznání Bohuňi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.12.2021 (00:10:33)
Anonym Bohuňa, co má furt ty kryptožidovské fašistické Mengele výlevy se přiznal, kdo je, za koho kope.:

"Já jsem třeba žid, takže nás Aďák zjevně nevybil. To je pro národ český dobrá zpráva.
Horší je, že nestačil přistoupit ke konečnému řešení slovanské otázky a nevypakoval vás za ural."

To je úchvatný výblitek.
Český národ má být vděčný, že Hitler nevymítil Bohuňi rod a zároveň máme litovat,
že v současnosti nejsme za Uralem.
Nejsem si jistá, jak nás zachránili židi - zachránili nás prakticky Rusáci.

NWO se rozpadá, takové výblitky by si žádný spořádaný trol NWO nedovolil do této doby.
To rozeštvával lidi, ponižoval, dělal chaos, rozjebával grafiku ostatním, napodoboval jejich identity,
vulgárně napadal a sexuálně obtěžoval.
Na mne je vysazený, protože jsem s mimozemšťany z Galaktické federace proti NWO.
A nakonec přizná při takovém jednání, že je žid.
Ono je to už jedno, protože co se týká národnostní nesnášenlivosti, již běží schéma covid genocidy,
tzn. ubude lidí, ubude i národnostní nesnášenlivosti.
Ale stejně: jestli se tohle dělo i kdykoliv předtím, v těch dřívějších staletích,
diví se někdo neustálým vlnám antisemitismu???
Vždyť on provokuje, dělá vše proti společnosti.
A pak řekne: jsem žid, chachá.




Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 19.12.2021 > ýťa dytýta tvoří. jen tak dál.
<reagovat 
Čtenář - 19.12.2021 > Mítit, zamikat, smíkat.

Já mislím, že až přistanou mimozemšťani, budou eště moc rádi, že je ýťí naučí pravopis. Čeština je totiž plná pastí. Ale oni je díky ýťí snadno překonají a hnedle si nové znalosti procvičí - recitací básní čerstvě potřicáté oživlého july.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2021 > čtenář> 

Co se týká vymítat versus vymýtat, dám ti k tomu z pravopisně.cz toto poučení:

"Sloveso vymýtit je příbuzné k vyjmenovanému slovu mýtit, které používáme ve významu: kácet, zbavovat se stromů. Přidáním předpony vy- získáme sloveso ve významu: vykácet, vysekat. Výsledkem je poté mýtina (vykácené místo v lese).

V přeneseném významu se sloveso také používá ve významu: vyhubit, zbavit se něčeho, vyhladit (vymýtit nemoc, korupci, šikanu, zlo apod.). Námi nabízené druhé sloveso neexistuje a český pravopis jej nezná. Známe ale slova podobná, která nás mohou někdy poněkud mást.

Český pravopis uznává podobu: vymítat (koštětem vymetat nepořádek). V přeneseném významu se setkáváme se spojením: vymítat ďábla. V těchto případech neexistuje žádná spojitost s kácením lesů, proto píšeme „i“. "




Jinak k tomu, žes veřejně přiznal, že židi jsou NWO, to nesedí, ale budiž.

Víš co, židy a germány je potřeba vyhnat z naší země a zrušit jejich vlivy, které jsou větší, než malé.

Tzn. už žádné Faustovy baráky narvané mimozemskými technologiemi, Nepotřebujeme tady žádný hazardéry, co vyjednávají s galaktickou drakoniánskou mafií jo?
Stará magická židovská Praha potřebuje očistit od těch vašich úchyláren.
To město jsme založili my, ne ten váš skuhrající národ, co přitáhnul odněkud z Judeje, potom, co popravili Ježíše krista.

Když jste se tam konečně vrátili, tak jste se oočkovali.

Jste úchylové.

Náš problém je pořád stejný - židi a germáni.
Se SSSR se tento problém odklonil, ale nech to 30 let kvést a je to zpátky.

A to jsou židi vyhlazený de facto!
Asi zbyly jenom ultra složky NWO.

S germány je to složitý, vyhodíš je z okna, vypukne světová válka. Být v jejich sousedství není nic jednoduchého. Nikdy nevíš, kdy jim co přelítne přes nos.


<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> ýťí po vymícení vynašla další nové slovo: vymýtat :D

aby z toho mimozemšťani nebyli úplně perplex, zejména až na ně ýťí pozemšťan vytáhne i pravopisne.cz, s jehož pomocí dokázal nepoznat, že je komplet mymo
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2021 > čtenář> Dyg jo, ýťí. Znáš třeba naše cikánský vijmenovaný slova po D? Dyg, dylina, dykobraz, dýpárpl...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2021 > čtenář> 

To jako jseš cigošskej žid jo?
To nevím, proč to bydlí u nás, v Čechách?

Prý existují dvě skupiny šáhlých židů, co jsou vážně DNA upravený hybridi a nemají lidskou duši a nejsou jen nějaký fouňové, co se k židovství ve zmatku přidali.

Jedny mají Kabalu a druhý Talmud.
Ti, co mají Kabalu, věří, že budou z Izraele vládnout světu.
Ti, co mají Talmud, mají Izrael u zadku a světu chtějí vládnout přes Rotschilda, nebo jak se ten zmetek jmenuje, přes banky a NWO. A okupují všechny země, včetně té naší a snaží se tam upevnit moc.

Mimochodem, ani jedny z nich nemají pravdu.
Svět se musí zbavit hybridních ras.

Ty jseš Bohuňo asi Talmud viď?
Asi cigošskej Talmud.

<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> ty zas musíš dneska na noční, viď?
<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> ýťí, dej to fakt dohromady s julou. když mu přeci jen jednou ukážeš, že TO existuje, odkáže ti svoje dluhy a všichni budeme spokojený. odpouštěj mu ještě víc, nakonec se (v soukromí) podvolí, ty se vybiješ, štastná rodinka, šťastní čtenáři vaší společné tvorby, ach, julových vánočních veršů s tvými malůvkami ortodoxních židů:))) dneska si fakt dobrá a - s julou to bude ještě lepší!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2021 > čtenář> 

Ty nemít můj hezký vztah s juliánem, nemáš se od čeho odpíchnout co?
Obludo, když je u tebe zřetelné, že v sobě neneseš lidského ducha, už nejseš schopný ani vyvolat antisemitismus.

Vaše židovská kolaborace proti našemu národu, kterou ti přivedl udavač Slováček až na vrchol, splaskla jak pouťový balonek.
Kryptožiďáky tady trpět nebudeme.

Ty jseš NWO, jseš hnusná šupinatá obluda, nějaký rozpadlý kus z vesmírné skládky, co tu zpronevěřil poslední kousky identity.
Všichni to víme, teď co s tím.

Dokud nepřilítnou mimozemšťani, tak si budeš hrát na člověka.


<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Já nemám tvůj hezký vztah s juliánem :( A ty už taky ne. Už se vůbec nekamarádíte. On vedle oslavuje pravdu, lásku a pravdolásku našeho nejslavnějšího žida Václava Havla a ty mu to vůbec nejdeš pochválit. Zlá jsi, ýťý.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2021 > čtenář> 

NWOčko, už zhebni. Já Havla taky nijak neobdivuju a navíc se lituju, že tohle vůbec musím řešit.
Jak bez vás bude pěkně.


<reagovat 
 Čtenář - 19.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 




neneseš lidského ducha, už nejseš schopný ani vyvolat antisemitismus.



dál jsem zatim nedočetl, smích plif jsem mi na monitor



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2021 > čtenář> 


No jako já doufám, že mezi těmi prožidovskými kolaboranty je tu i pár lidí, kteří si jsou schopni mlhavě si uvědomit, nebo i ostře, že ty nejsi člověk.
Tudíž, když se zrůda vymezí jako "žid" a je ve vědomí, že je to nelidská bytost, nevyvolá to antisemitismus.

Ovšem dříve to tak nebylo, takže talmudovci způsobili vyvraždění židovského obyvatelstva napříč Evropou.
Vždycky stačilo, aby nějaká taková kreautura jako ty dělala vše proti společnosti, zrůdně se prokrucovala a škodila, jako ty, a pak řekla:
"Jsem žid."
A hned byl pogrom na světě.

My jsme v 21. století, takže si můžeme uvědomovat, že genetickou mimozemskou manipulací lze vytvořit hybridní druh, který vypadá jako člověk, ale postrádá lidskou podstatu a nemá lidskou duši, tudíž je to infiltrovaná bytost do lidské společnosti.
Proto, když taková bytost chce vyvolat hněv proti židům, je možné si uvědomovat, že to dělá nelidská zrůda schválně.

Až budeš padat do světů, kam ses upsal, Rockefeller ti nepomůže.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2021 >


Ještě bych velice ráda a s velkým širokým úsměvem zkonstatovala ŽIDOKAUZU, co tu rozjel Slováček.
Slováček chtěl nejdřív zastavit prasárny, co se tu dějí.
Celou dobu je dělal ŽID.
Nakonec podal udání na můj výbuch, kdy Zeanddrich vypadal jako kryptožidovská krysa, co se ohání MOSADEM.

Nic z toho nebylo, jen fakt, že celý Slováček místo toho, aby zabil ten otravný židovský hmyz, co to tu rozesírá, obtěžuje život mě - té, co tuhle židovskou svini nenávidí taky.

Pak jsem tady poslouchala nenávistný vejšplechty od nějakýho debilního Slováka:
"čtenář Dan - 6.5. > PřilítliMimozemšťani> Typické -zase provokatér tady jako "čtenář" rádoby napodobuje Zeanddricha -ale ten tady už několikrát vysvětloval, p oroč před slovem někdy dělá dvě tečky (a ne třeba tři, jak je to tady) -takže ses tady zase chytil sám, provokatére a falzifikátore, s bytem pravděpodobně na Ořechovce v Praze 6
Tvůrče rozbrojů a zla na Totemu"

Ten si myslel, že ta židovská krysa jsem já.
To jsem byla zlá striga a lidská zrůda Magda.
Přičemž bestiální židovská zrůda Bohuňa byla v bezpečí, na toho si nikdo netroufne, takoví jste tady velký frajeři, že si troufnete jen na nevinný.

Je to takový paradox.
Slováček, co chtěl chránit židy a zachránit totem.cz, by ho měl ochránit před židovskou anonymní zrůdou.
Asi to nevěděl.
To je ta lepší verze.

Horší verze je ta, že to od začátku myslel tak, že je s židovskou anonymní zrůdou za jedno a je taky od NWO a prostě mu vadí ta holka s mimozemšťanama.

Židi, už pojem "žid" je nadávka.

Rus, Američan, Francouz, Maročan, Libyjec, Kazach, Číňan, Ind dokonce i Australan, Belgičan, nic z toho není nadávka.
Žid je nadávka.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
Tohle udavač Slováček napsal ve svém dílu:
http://totem.cz/enda1.php?a=353563

"Dobrý den. Předevčírem se mi dostaly do rukou přesvědčivé indicie (řekněme rovnou důkazy) o tom, že jeden z uživatelů nebo uživatelek Totemu.cz spáchal trestný čin dle paragrafu 355 TZ. Shodou okolností je to ta samá osoba, která si mně před nějakým tím dnem zde v diskuzi stěžovala, že je zde na Totemu.cz napadána nebo šikanována, ale, jak se zdá, jedná se o typický příklad případu, kdy zloděj volá chyťte zloděje (tato osoba , dle indicií, bezdůvodně (či chorobně vztahovačně) napadá další pokojné uživatele Totemu.cz, navíc tato osoba prý nese největší díl odpovědnosti na odchodu spisovatele a novináře Filipa Sklenáře z tohoto světa.). Do toho se já nechci zaplétat, co je ovšem v mé kompetenci, je postavit se účinně, co nejrazantněji, proti útokům na židovský národ (shodou okolností již několik let s mými studenty zpracováváme příběhy lidí, které postihl holocaust).

Dneska ráno, poté, co jsme s několika uživateli Totemu.cz zajistili důkazy tohoty TČ, jsem podal oznam k instituci, která má toto v kompetenci.

Žádám tímto ovšem osoby další, které mají k celé záležitosti co říci, aby mi podaly zprávu na e-mail petricek.slovacek@gmail.com.

Děkuji předem za spolupráci.

Zlu je třeba, pokud možno, se postavit již v samém jeho zárodku! "









... takže podle analýzy mu židovské akce Bohuňi nevadí, vadila jsem mu od začátku já a ten chcípák Slováček je taky od NWO.

Doufám, že jeho studentíci na Bohuňce pochopili, že žiďáčkům nejvíc ubližují oni sami přes židovské mafiánské organizace.

Myslím, že lepší výukový materiál, než je tady nenajdou, ta ubohá zrůdička anonym Bohuňa nakonec přizná, že je ŽID, nikde jinde už studentíci nemají možnost tak otevřeně poznat realitu.

Tu fakultu, kde učí ten chcípák, bych zrušila.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Když zpětně přemýšlím o totemu, tak je vysoce pravděpodobné, že zrovna na tomto serveru se sešlo hodně židů a křesťanů a židokřesťanů.
Víc, než kolik je v normální populaci.
Proto to tady byla vždycky toxická špinavá díra pokřivených hodnot.

Nežiju v oblasti, kde jsou křesťani, nebo židi, neříkám, že tam není žádné zlo, ale když, tak nějak přímější, zásaditější.
Žijou tu Češi a Cikáni.

Proto mne vždy znovu a znovu šokuje taková plazivá kyselá toxická ubohost, kterou projevuje evidentně komunita, kde je hodně židů a křesťanů.
Než dát facku a říct sprostý slovo, to radši sepsat udání.

Kolik lidí, hlavně žen, tu bylo zhanobeno, zesměšněno, poníženo, vyobcováno a kdyby to šlo, tak by byly nabodeny na kůl, nebo upáleny na hranici.
Za to, že si dovolily tvořit jinak, než jak povoluje toxická jedovatá direktiva NWO židovsko-křesťanské armády totálních zmrdů.

Zajímavé, totem.cz by se dal asi použít jako výchozí studijní materiál k vypátrání "židovské otázky", tzn. co to je za chamraď, jak se projevuje, jestli je doopravdy potřebujeme,jestli jsou pro společnost doopravdy nějak přínosní.

Národ, který si nedokázal obhájit své území, byl vyhnaný, vždycky zaniknul.
Tihle byli oblblí z nějakýho mimozemskýho vehiklu a už měli pochroumaný DNA.
Tak si tvrdošíjně trvali na své debilní starověké identitě.
Způsobili moře lidského utrpení napříč všemi národy.

Dřív jsem nebyla antisemitka, neznala jsem žádné židy.
Teď už jsem jich pár poznala a co říct, než že nedivím se předkům.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Teda ne že bych předtím neznala žádný židy - 3 jsem znala. Jeden byl romantický žid, co v tom hledal nějakou mystiku a o NWO asi neměl ponětí. Druhý byl/je místní intelektuál a nijak zvlášť ho neznám a jestli je, nebo není kretén, nemám obrázek. Třetí je typický na penízky žid s obchodním duchem.
Ti se jasně profilovali jako židi, že si na tom zakládali.

Ale to jsou asi romantické typy, co v "židovství" hledají něco jiného, než o čem to doopravdy je.
Pak věřím, jsou židi, kteří už ani nevědí, že kdy byly jejich famílie židovské a považují se za normální Čechy.

Skutečné židovství je evidentně o zvráceném spiknutí proti lidstvu, kdy jedna židovská zdegenerovaná parta začala dělat pro galaktickou mafii.

Dělají svinstva proti lidskosti a když se jim to hodí, vyvolají pogrom a jako zástupnou oběť nastrčí běžné židovské obyvatelstvo.

V Evropě mezi mladými prý roste antisemitismus.

Důvody?
Arabové, ti je nesnáší.
NWO a jejich židovská identita.
Působení NWO, dělání svinstev, zabraňování zdravému vývoji, úchylárny.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Stejně - židi - to je hrozně nudný téma.
I mě otravuje, jak jsou furt tak významný a všude musí prudit, člověk o ně o ksindly vyloženě zakopává, ať chce, nebo ne.
Ten NWO obludný žid nás poslal za Ural.
Nechce náhodou Slováček podat na toho úchyla trestní oznámení za hanobení národa?
Asi ne, co?
Čechy to prostě nenapadne.
Jsme dobrosrdečný nablblí slovani a ne toxický prolhaný židi.


Nuda se židama.
To je zabitý čas, omezený obzory a malý výběh.

Jdu radši načítat Galaktickou federaci, další sesílaný info materiál mimosmyslově dnes od 16:30!

"Jak uvedla Silva není v GF vše čisté"
Dračica Válková pomlouvá GF!
Potajmu to vykládá svým ovcím, to to zase jednou česká eso-exo scéna někam dotáhla.
Esoterní scéna rozdělená na čisté a nečisté.

Já radši potáhnu se Satanem, Bohem a Galaktickou federací. Miluju i černou díru naší Galaxie, to tyhle pravdoláskaři v životě nepochopí.




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.1.2022 >


Ještě jsem objevila další úžasný článek, který naprosto ideově navazuje na židokauzu, co spustil Slováček.

Týká se jednoho uvědomělého prorežimního NWO tleskače - jakýsi Jiří Hřebenář, který také, s tak velkým ohledem na židy a s takovým strachem o ně, nahlásil jakési video astrologa Antonína Baudyše, taky kvůli židům.
No jo no, žiďáci se holt namočili do struktur NWO.


Tu je ten článek:

https://hrebenar.blog.respekt.cz/baudys-druha-svetova-byla-mimozemskou-valkou-a-zide-mohli-byt-vypiplani-mimozemstany/

Baudyš – druhá světová byla mimozemskou válkou a Židé mohli být vypipláni mimozemšťany
Jiří Hrebenar
27. 12. 2020 09:12



Velice ohnivě tam Hřebenář vysvětluje, jak ho to nehorázně vytáčí, celý Baudyš a vůbec hrozná konspirace o žiďácích.
To se mi zase líbí, aspoň že projevuje emoce.


Cituji:
"Nacismus a celá ta elita kolem Adolfa Hitlera byli podle autora videa spojeni s mimozemskou civilizací, druhá světová válka byla ozvěnou mimozemské války, zatímco Židé mohli být vypipláni mimozemšťany…
Jak tohle může někdo vůbec vyslovit? Tady chybí na závěr snad jen další obludné tvrzení, že Hitler o všem věděl, a tak se pokusil Židy vyhladit a holokaust nebylo nic tak hrozného, když šlo o vyústění mimozemského válečného konfliktu…"

"Antisemitismus ještě neskončil, stále trvá a stále přežívá v srdcích některých flastenců a čeká, až se bude moci projevit v nejrůznějších barvách, do kterých bezpochyby patří odlidštění, nebo snahy o vyřazení z kolonky člověka do kolonky těmi možná mimozemšťany vypiplanými."






No jo no, když to je těžký.
Že je Bohuňa žid a zároveň nelidská zrůda, to je tady vidět černý na bílým.
Zároveň všichni židi nejsou Bohuňa.
A všichni židi nejsou NWO.

Židi, ti praví, skálopevní, jádro NWO, jádro posluhovačů zlým mimozemšťanům, Drakoniánům, Jehovovi, to je obludná zvrácená cháska, která běžné židovské obyvatelstvo vždy obětuje.
Běžní židi jsou vždy rituální obětí té pravé party od NWO, kde jsou všelijaký ty Rotschildové a Rockefelerové.
Holocaust byl tedy velká rituální oběť pro tuto židovskou kliku NWO, aby ti se měli lépe a mohli dotáhnout svůj plán.

Tohle je třeba mít na paměti, aby se znovu taková rituální oběť nerozjela, aby nebyl nový pogrom.
Dneska se říká "antisemitismus".

No jo, ale lidi jsou jednoduchý, že jo.
Stupido, to je na ně moc složitý.

Na druhou se nemůžeme nechat ničit akcemi ži´dáků od NWO - viz. totem.cz
Rozvracení normálního lidského prostředí, nelidská šikana, bránění pokroku, snaha o sebevraždy nevinných a udavačské akce.
Toho jsme tu byli svědky od ŽIDŮ, nebo jejich fanoušků.

Takže, není to jednoduché.



A co se týká genetiky židů:
To mám od mimozemšťanů. Zruší se jejich genetika. Zanikne židovská genetika, i židovská víra. U normálních lidí se přetransformuje genetika i vědomí, u zločinců NWO dojde prostě k likvidaci, nebo odstranění z planety jiným způsobem.

Nejsou sami - ještě určité rody Číňanů, Japonců, podvný čertíci z Tichomoří a některé klany Keltů a nordických bělochů - jakbysmet.
Jako židi, končí.


Jejich genetika je prokazatelně škodlivá, degenerativní, obsahuje DNA některých mimozemskcýh ras, které samy o sobě nejsou špatné.
Ale ve vztahu s lidským DNA to nedělá dobrotu a vytváří to zlé bytosti bez lidského jádra.





<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 15.4.2022 > Já bych se tolik nečílil .... žádní židi už nejsou ... geneticky. Zbyli jen potomci Chazarů, kteří byli Tartary donuceni vybrat si jedno z "normálních" náboženství. Vybrali si judaismus a za ty staletí vpodstatě všechny původní židy vymlátili. Něco málo nich asi zbylo, ale ty těžko pohledat. Vybíjeli je i pomocí Adolfa, kterýho si Chazaři (konkrétně Rotschildi) vychovali a dosadili k moci. Tím svoje dílo takřka dokonali.

Ale to on asi ani neví :)

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4.2022 > DELTA 2> 

Já bych tomuto klidně i věřila - rozhodně jsou ale extrémně nepříjemní, drzí, nelidští a ničitelští.
Vlastně je mi jedno, co je Bohuňa etnicky, ale ta jeho rasa je extrémně protivná :-) Ze zvyku se jim říká židi, prakticky je to nějaká zprzněná ničitelská genetika.
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 9.12.2022 > No niektoré veci by tu boli snáď aj na žalobu...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 > Mister NS.> 


Jo, tady se děly regulérní zločiny, teror MK Ultra, ale dokud se to dělo jenom mě, nebyl problém.
Nebaví mě to. Já do toho soudy netahám, to dělají jenom zločinci, ubožáci atd.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter