Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
T. a F. ,..., a maso hovězí
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 23.11.2022 (04:37:08)



T. a F. ,..., a maso hovězí, td.

((...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2022 >

Fakt tomu věříte?
Doopravdy věříte tomu, že krávy jsou zátěž pro planetu?
To myslíte vážně?
Vy věříte tý povídačce o CO2?

Neuvěřitelný.

Jinak souhlas, že nemusíme jíst masa tolik, ale broučky budou jíst vaše vnoučata?
To myslíte vážně?

Vy jste blázen.


<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > Tá stvora sprostá tupá je teda jasne aj proti ekologii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Velkochovy – tudíž chování velkého množství zvířat na malém kousku půdy – můžou v mnoha lidech vzbudit dojem, že se jedná vlastně o ekologicky výhodnou variantu, protože přece zabírají méně místa, a tudíž tak není potřeba velkého množství půdy. Jenže když se na to podíváme zblízka, zjistíme, že realita je úplně jiná.

Tak se na to podívejme.

Přibližně 30 % suchozemského povrchu na Zemi je využíváno k pastvě hospodářských zvířat a asi třetina celosvětové sklizně obilí končí jako potrava pro hospodářská zvířata (2). Nejčastěji se zvířata ve velkochovech vykrmují kukuřicí a sójou, které k nám do České republiky ale dovážíme ze zahraničí (většinou z Jižní Ameriky) a její množství odpovídá asi 325 tisícům hektarů půdy (3), což si můžeme představit asi jako rozlohu Karlovarského kraje.

Jenže aby tahle sója mohla vůbec vyrůst, je pro ni třeba udělat místo. V Jižní Americe proto dochází k intenzivnímu vypalování tropických amazonských pralesů a jiných oblastí. Dalším hlavním důvodem, proč dochází k vypalování velkých ploch lesů, je chov dobytka, který je zodpovědný asi za 40 % odlesněné plochy amazonského pralesa.
<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > Tá stvora sprostá tupá je teda jasne aj proti ekologii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > Tá stvora sprostá tupá je teda jasne aj proti ekologii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2022 >

Na tomto mě irituje, že si to mají myslet jakoby mimozemšťani.

Ne, to si nemyslí ani ti vylízanci z globalistů, kteří tuto agendu šíří.

To si můžou myslet vážně jenom hlupáci.

Kdo nasere hnůj?
Kolik prdících krav požírajících obilí spolkne jeden let politika, nebo tanker s balenou vodou?


<reagovat 
 Čtenář - 23.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Há!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takže ta stvora je je nielen sprostá, ale aj nebetyčne tupá!!!!!!!!! Veď toto dnes vie aj každé malé dieťa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hovězí maso: 27 kg CO2
I když hovězí maso je na tom trochu lépe než jehněčí, má také velkou ekologickou stopu. Krávy produkují velké množství metanu (silný skleníkový plyn) a jejich chov má velké nároky na vodu a půdu, jak vyplývá z této analýzy.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2022 > čtenář> 


V průměrně obsazeném letadle na vaši hlavu během 1140 kilometrů dlouhého letu padne 108 kg CO2.


Víte co?
Já nevěřím agendě CO2.

Nevěřím nikomu, kdo chce krajinu vymlátit od zvířat a staletí tradované hospodářské kultury koloběhu a zničit pole chemií a donutit nás jíst hmyz.

A nechat papaláše létat po světě a v rámci korporátního kapitalismu zbytečně převážet zboží z bodu A do bodu B a jít proti místnímu zemědělství.

CO2 a jeho vliv na oteplování planety není vůbec vědecká verze, která je jakkoliv uznaná.

Je tu mnoho vlivů, včetně sluneční aktivity, které mají na oteplování vliv a které CO2 agenda nezohledňuje.

A současný "green deal" teror, s agendou CO2, reprezentováno Gretou ze Švédska, je globalistická agenda, na zničení evropské kultury a průmyslu.
Chtějí z nás udělat znovu rozvojovou středověkou zem, což chápu, že by vám to vyhovovalo, vzhledem k vašemu chabému rozumu a inkvizičnímu naladění.




<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > Ale taká stvora aj proti dobrým ľuďom, ŽIDOM I KRESŤANSTVu, ale aj proti proti prírode !!!!!!!!!!!!!!!

Napríklad toto:

Hovězí maso je na světě třetí nejoblíbenější. Cesta od telete ke steaku je ale velmi dlouhá a nákladná – a proto i škodlivá vůči životnímu prostředí. Chov hovězího stojí podle vědců za šedesáti procenty celkové ekologické zátěže veškeré živočišné výroby. Velkou hrozbou je především metan.

Metan rozhodně není žádná slabá váha. Naopak, jeho „oteplovací efekt“ je až osmadvacetkrát výraznější než u oxidu uhličitého...




<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > Eemise metanu podílí na 23-40 % skleníkového efektu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > Eemise metanu podílí na 23-40 % skleníkového efektu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > Eemise metanu podílí na 23-40 % skleníkového efektu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > Eemise metanu podílí na 23-40 % skleníkového efektu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > Zeanddrichu, máš to veľmi, veľmi dobré a nápadité, a názory tém stvory tupé protiekologické, protižidovské a PROTIKRESTANSKÉ ignoruj
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2022 >


A třeba ještě toto:
prdící a žravé krávy nikdy klima neohrožovaly.

V 18. století běhalo po severoamerickém kontinentu 500 milionů bizonů, žrali a srali a na zemi byla zima.

Ve 14. století se na našem území pěstovaly citrusy a bylo všeobecně teplo.

Kdyby bylo globální oteplování skutečně způsobeno produkcí CO2, zdravý rozum velí omezit zbytečnou dopravu a předělat korporátní ekonomický systém tak, aby zejména doprava, která je největší zátěží, nebyla nikdy zbytečná.

Také by si nikdo nedovolil škrtit a znemožňovat zavedení volných energií a zabíjet vývojáře této technologie.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Vidíme někde snahy upřednostnit vlakovou dopravu nad kamionovou?
Vidíme někde snahy rozvíjet MHD oproti osobní dopravě?
Vidíme někde snahy výrazně zredukovat vození subdodávek sem a tam a racionalizovat výrobu podle ekologie, nikoliv podle ochoty státu nechat se vykořisťovat?
Vidíme někde snahy škrtnout naprosto zbytečné obousměrné převozy totožného zboží? (např. z Evropy do Austrálie balená voda a zpátky totéž?)
Vidíme někde snahy omezit leteckou dopravu a kontrails a nepřiznané chemtrails? (Dokonce i za covidu létali piloti s prázdnými letadly a ničili planetu, prý aby nezapomněli pilotovat)

Ne, ne, ne, ne a ne.


Tak co tady na nás zkoušej?

Vybijou krávy, hnojit budeme chemií, budeme žrát GMO a hmyz.

Super, bezva.

Já jenom pro všechny ty chcípáky, kteří tomu teď dávají zelenou, těmto zločinům a podvodům.

Pokud tady na zemi propukne peklo, oni se do toho budou inkarnovat.




<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 23.11.2022 >

No jo, také bych to dříve neřekl (tohle jsem kreslil, více méně, na objednávku..)

Jedna kráva prý, dle velikosti těla a podle druhu krmiva, vyprodukuje ročně 70 -140 kilo (!) metanu

A co se týče tzv. uhlíkové stopy, ta je prý u jednoho kila hovězího masa cca desetkrát vyšší, než u jednoho kila obilí..

(a také jsem tedy - zejména v tzv. prvém kole života - toho masa něco ..sežral..)



<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 23.11.2022 > Zeanddrich E.> No áno, kravy začínajú byť veľký problém
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2022 > Zeanddrich E.> 


Spočítal někdo, kolik metanu ročně vyprodukuje jeden průměrný klerofašista?
Nebudu říkat vůl, to je nevinné zvíře, co nemá koule.
Klerofašista není nevinné zvíře, jinak to sedí, ale prostě to přirovnání není dokonalé.
A porušuje to práva zvířat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Protože jejich čistota ducha a spojení s přírodou i stvořitelem nesnese srovnání se zlou jezuitskou kvílící obludou bez napojení na zdroj bytí.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Která je prý možná i umělá inteligence vedená z jezu měsíčku...
bože.


<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > Zeanddrichu, máš to veľmi, veľmi dobré a nápadité, a názory tém stvory tupé protiekologické, protižidovské a PROTIKRESTANSKÉ ignoruj
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2022 > čtenář> 

No ještě že vás má :-D Jinak by to to ani nenapadlo.
Už vám někdo odpověděl, z těch, které otravujete?


<reagovat 
 Čtenář - 23.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> ja ťa jebem
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.11.2022 > čtenář> 


Možná kvůli vám sepíšu speciální díl o jezuitech na Měsíci a černých obřadech v Chartres. Když tady tak rozpínáte svoje jezu z Liptovského vtáka, tak proč to nevyužít.


<reagovat 
Čtenář - 25.11.2022 > Některé odloučené spolky tvrdí, že Země je na vzestupu, přijde mi, že je tomu přesně naopak. Země se propadá do pekel. I na tom jak se lidé nedokáží domluvit vůbec na ničem, společnost se čím dál víc dělí na další a další subkomunity. I ti co dokáží ještě myslet, jsou zachvacováni sílícím žárem. Při pohledu na konflikty, vzrůstající chaos a katastrofičnost světa lidstvo míří do pádu. Kdo sledujete např. jasnovidce Jackowského, nevidí nic jiného, než katastrofy, ale tím jenom naplňuje agendu 2030. Dnes si stačí jen vybrat stranu za kterou si každý bude propagovat šílenství a strhávat tím sebe i druhé stále níž, dokud se všichni neocitneme v démonských úrovních, kam s úspěchem míříme.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter