Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ať jde Aštar do řiti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.2.2022 (16:17:43)

Během listopadu, prosince 2021 a ledna 2022 atd., docházelo a dochází k dekonstrukci
neviditelné energeticko - informační sítě tzv. Matrixu,
čímž se obecně myslí umělý svět umělých vjemů.
To je systém nejrůznějších podzemních instalací, které jsou dále směrovány družicemi,
je to všelijak ještě propletené s mimozemskými a jinými, jimi inspirovanými technologiemi.

Tím se omezil a dále omezuje příjem od zlých NWO psychických vlivů.
Na exopolitické show channelingové scéně se to projevilo tím,
že Megan Rose vypadl signál kvůli zlým obludám
a naše česká dračica Válková se obrátila zpět k meditacím.
Ta je aspoň chytrá a ctí kosmický zákon a umí kulantně zaobalit,
že Aštar je vypadávací.

Celá slavná Aštarovská základna je podvod.
Dle mých informací se jednalo a jedná o složitou křižovatku,
kde je bar a kde se odjakživa placatila místní mafiánská
klika galaktických šmejdů, která spolupracovala s NWO.

Proto je všude pořád nějaký debilní Aštar, nebo buzík Val Nek a USA jako
spása světa s nějakými nikdy nikým nevíděnými smlouvami mezi Galaktickou federací a lidstvem.

Fuj Aštare FUJ!







Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.2.2022 >


VZESTUP NIKDY NEBYL A NENÍ A NEBUDE O MILÍSKOVÁNÍ USA A MILIARDÁŘŮ

To je motto.
Jakto že teď mlčí všechny ty nány, jak pořád varují u mimosmyslových projektů Galaktické federace o nějakých negativních přeměrováváních energie a manipulace myšlení?????



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.2.2022 >

Dobrá zpráva:
Svobodová Křešová říká, že ten pravý Val Nek (strohý buzík) odtáhl do jiné části Galaxie. Thor Han (pravý Thor Han) kvůli tomu smutní.
Levý Val Nek (prý umělá inteligence MKUltra) začal používat rozvité věty a Megan Rose teď říká něco jiného, než Elena Danaan.
Corey Good říká taky něco jiného, než Elena Danaan a pohádal se s Dr. Sallou.

Jednoznačně z toho vychází, že kdyby Křešová Svobodová nepřitáhla tu emerickou prolhanou diskotéku Salla-Danaan, není problém a žádná komunita se netříští.

Naše česká komunita se mohla krásně chytit mimosmyslového projektu GF a kdyby to Svobodová Křešová nepomluvila, kvůli těm svým emerickým šmejdům, už jsme jinde a dál a nikdo se s nikým nehádá.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jen díky tomu, že nerozumím anglicky, mám ráda hudbu a zvládla jsem Armageddon a u Megan Rose nejdou ani automatické titulky, ale vypadá to, že je to přesně, jak jsem říkala - Megan pindá neškodící polívčičky o bezpodmínečné lásce, lásce, respektu k ostatním ... jak Plejáďani.

Říká, že si věří a vypadá docela "fresh".

Miluje Val Neka i Thora, je to drama mezi těma dvěma kokotama, Val Nek prý nedegradoval a neodletěl a miluje Meganu, to je jasný.
Ale to je levý Val Nek, neznepokojujme se, někdo z GF to bere poctivě a nebaví se tím jak já.
A je správnej levej Val Nek.
MKULTRA




<reagovat 
 Čtenář - 2.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



"Jen díky tomu, že nerozumím anglicky, mám ráda hudbu." (!!!)

Očividně na tobě nechávají vyzpovídání se u july božské následky. Teda, my se bavíme, já, Ida a Áva, ale ty tušit, co vlastně meleš, bylo by ti ještě hůř. Takže pokračujeme: základ vašeho sporu je, že podle Ávy mají ufoni zelený tykadla s puntíkama, podle Idy bleděmodrý s mašličkou, ale ty trváš na tvarůžcích s parůžkama. Jen tak dál, jen tak dál!


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 > čtenář> 


... a zvládla jsem Armageddon.
No jasně, když budeš rozumět anglickým textům, nebudeš mít rád svý oblíbený skladby.
O tom to je, hudba, že nerozumíš anglicky.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 >


https://cz24.news/cernooka-mimina-bez-belma-s-priznaky-predcasneho-starnuti-pandemicke-deti-po-geneticke-terapii-rodicu-a-gatesove-vakcinacni-odpajeni-duchovnich-center-v-lidskem-mozku-videa/


Rodí se podivná mimina, očkovaným rodičům.
2021,2022
Mají černé oči, od narození zvedají hlavičku, mají nervově nemocné pohyby, ve třech měsících se chtějí batolit a v půl roku chodit.
Jak to vypadá, vyroste z toho divný zrychlený robůtek, který v pěti letech vezme samopal do ruky.

Doufám, že se tahle divná verbež nedožije 5ti let.
Budeme to muset asi postřílet.
Zombies...

Jak jsem se ptala GF, tak nemělo by to dopadnout tak, že tyhle zmutovaný zrůdy opanují tento svět .... vyhrajeme my.
Jenže, když už se to děje, bylo by nehospodárné nám v tom ten čumák nevymáchat, ať si to kurva zapamatujeme.

Takže moc se těším, co z těch divných miminek vyroste za zrůdičky a popravdě - je mi to jedno, jestli to miminko má dušičku, já tu zrůdu chci oddělat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Lidi si nic jiného nezaslouží, když je jim u prdele, že po vysokofrekvenčních idealistech šly paprsky smrti a bandy zlých mimozemšťanů a když věří, že americký buzerantský miliardáři zachrání svět.

Než dostat pořádně po držce.

Tak si chystejte klacky a samopaly na ty miminka.
A nejezděte do tý divný oočkovaný země, jak tam maj tu kostku. Oni furt dělaj děti ... ale teď ty miminka budou kapánek divný.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Stěžejní moment, kdy jsem si řekla "oočkovaní chcípněte", když jsem zjistila, že existuje velké množství lidí, kteří na vlastní oči viděli, že na ruce drží magnety a pětikoruny a pak šli na druhou, třetí, ale i PRVNÍ DÁVKU.

Tak já nevím, pro mne jsou to hovada bez mozku a jejich zkurvený zmutovaný haranty, co z nich vylezou, bych okamžitě po porodu střílela do hlavičky.

Jděte do píči s láskou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Za čas se vyhlásí pro očkované - zákaz plození potomků - jak ti s AIDS.
Pokud těhotenství, tak povinný potrat, pokud přesto vyleze, střela do kebule.

A to jenom v případě, že někdo v téhle společnosti má ještě mozek.
A není na zkurvený lásečkový kecy.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 >


Situace je úchvatná.
Sluneční soustavu a naší planetu hlídá Galaktická federace.
Očekává se jejich přílet, kontaktní událost.
Která vyžaduje lidi schopné pochopit, že existuje GF a že existovalo/existuje NWO a chce to lidi, kteří mají minimální vnímání kosmických zákonů.
Místo toho tu je plno lidí, co na mimozemšťany pořvává, jaktože nás práškují, jaktože jsme očkovaní, jaktože dopustili to a tamto .... jakoby byli mimozemšťani povinný nás skrze naší idiocii vodit za ručičku jak malýho parchanta.

Očkovaný mutujou a rodí divný robůtkový děti s černýma očičkama ... neočkovaný sdílí srdíčka a andělíčky a valná většina z nich má v hlavě nefalšovaně nasráno ... a sdělovací prostředky, na jejichž mínění je naše psychika skoro plně závislá, vlastní NWO.

Alternativní "diskreditované a dezinformační" sdělovací sítě jsou ještě slabé a navíc jsou silně nabořené andělíčkářskou kýčovitou píčovitou agitkou NWO.
Což vede k dojmu, že alternativa sestává z debilek se srdíčkem.

Nevim, nevím .... jsme v zázračné době, ale těžko se dá očekávat, že tahle situace a její řešení se obejde bez slziček.
Jakmile se začnou rodit malí mutanti, tak to pardon, to mi srdíčková pani bude muset uhnout, až půjdu střelit její zmutovaný vnouče do hlavy.
Já tady s mutantama nebudu.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tohle je normální boj o přežití.
Vůči srdíčkovým kundám, co dělají léčitelky a mají v hlavě totálně nasráno, trpím extrémní nenávistí.
Tyhle piči jsou roztahaný ve všech diskuzích a všude zabraňují skutečné diskuzi s tím svým otravováním s Láskou.
Chci tyhle svině vidět brutálně brečet.



<reagovat 
 Čtenář - 2.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> Když ne tyhle, budeš nenávidět jiný. A proto jste s Julou páreček.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 > čtenář> 

Je fakt, že to teď vypadá na zpětný odpal z mé hlavy, kdy jsem musela vydýchávat, že když jsem chtěla cokoliv říct, okamžitě se na mne sesypaly léčitelské kundy s láskou a jaly se mne poučovat.

S tím svým slepičím mozečkem nebyly schopný pochopit ani desetinu toho, co říkám, ale všechny věděly, že potřebuji slyšet o jejich moudrosti a lásce...

Situace houstne a já tyhle piči potřebuju umlčet.

Ať zavřou zobák milé dámy.
LÁSKA se proklamuje a realizuje v životě.
Pičovat o lásce na internetu znamená čtyři věci:
1. jsem kunda s umělými nehty
2. nerozumím magii ani mimozemšťanům
3. nechápu, co se děje
4. potřebuju vydělávat peníze a mít kýčovitě čisté jméno pro svou slavnou léčitelskou praxi


Jestli tyhle láskovací kundy nezavřou zobák a budou dál jásat nad Svobodovu-Křešovou, milískovat USA a miliardáře skrze Elenku Danaan, tak absolutně nevznikne jakýkoliv prostor k jakémukoliv reálnému řešení.

Ať si ty náboženský kundy už fakt vytřou.
Dochází nám čas a mně nervy a ochota se vůbec tady takovými zmrdy zabývat.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Když jsem se rvala s NWO, dokázal se jasně princip, že oni (Drakoniáni, satanisti, krokodýli atd.) umí být FAKT PERVERZNÍ A ÚCHYLNÍ, ale já umím zase být FAKT KRUTÁ A ZLÁ.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Odmalička nenávidím ženské kolektivy, vyhýbám se jejich principům a držím se od nich dál.
Proto nemám sociální síťě plné stejně vyzobaných kamarádek, abych jim přeposílala srdíčkové kundoviny s USA milardáři jako spásou světa, jak to na 100% dělají všechny ty dutý nány.

Takže se srdíčkovými kliky tlapiček s umělými paznehty šíří jedovaté svinstvo, které naprosto diskredituje jakékoliv seriozní snahy.

Pánové, ti povznesení trotlové, jak dělaj totální hovno a absolutně jim chcípákům nedochází, v jakých sračkách jsme, si myslí, že spiritualita a Galaktická federace je záležitost kýčovitých keců jejich vypatlaných ženušek.

A zdá se, že s touto zhoubnou situací nic nepohne.
Možná pořádná rána do držky by pomohla.



<reagovat 
 Čtenář - 2.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> I k opravdový zlobě je třeba lidskost, ty si jen zhmotnělá ubohost. Patří s julou k sobě a to je dobře. Svěřujte se tu jeden druhýmu, povídejte si sami se sebou, aspoň je od vás v reálu klid.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.2.2022 > čtenář> 

Mám ti položit tématickou filosofickou otázku.
Obyčejný algoritmus převracení pravdy vzhůru kozama už nestačí.

Proto, milá umělá inteligence, co říkáš na fakt,
že tě Mistr naučil vkládat příspěvky?


<reagovat 
 Čtenář - 4.2.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mistr egil? Ten mě i jinčí věci naučil. Ej!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter