Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Golden Gate
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 25.9.2000 (04:04:30), v časopise 28.9.2000
 


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.9.2000 > To je nádhera, výborná souměrnost obrazu ... muselo dát práci ten odraz svitu měsíce tak vyměřit, mohu se zeptat, to je foceno z nějaké loďky ?
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 25.9.2000 > Tak by mě zajímalo Martine, co bys řekl, kdyby Ti Gino napsal, že to je grafika a ne fotka...či nějaká fotomontáž ? :)
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 25.9.2000 > Oba mate panove castecne pravdu. Fotografoval jsem to z ferry cestou ze Sausalita do San Francisca asi ve 4 odpoledne. Ta soumernost s odrazem slunce me zaujala a tak jsem to rychle "cvaknul". Zvedla se trochu mlha a na vode je odraz slunce, ktere nebylo prilis definovano.
V komore jsem dostal napad z toho udelat jakoby noc. "Nove" slunce jsem dostal polozenim kulate masky na papir. Pruh s mostem jsem trochu "pridrzel" a "vypalil" horni cast oblohy a vodu.Tu lod pod levou casti mostu jsem chtel napred vyndat, ale nechal jsem ji tam protoze dobre vyvazuje komposici. Nakonec jsem ve Photoshopu mirne "rozmazl" ty mraky, abych je dostal pres slunce. Takze tak.
<reagovat 
Čtenář - 28.9.2000 > NO GINO HEZKY SI TO FORMULOVAL-JEN TROCHU ODBORNĚ,ALE COŽ DŮLEŽITÝ JE VÝSLEDEK A TEN JE (A DLE MÉHO)VYDAŘENÝ.KRÁSNÉ OKAMŽIKY K FOTOGRAFICKÉMU ZACHYCENÍ TI PŘEJE SHARLLOTTA(POŘÁD MĚ TO NĚJAK PADÁ)HIHI.
<reagovat 
alaskan (Občasný) - 28.9.2000 > Parada,krasa cernobile fotky spolu s pokrokem technologie.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 29.9.2000 > Tomáš - Fajne, trocha sentimentu prý občas nezaškodí, ale dával bych si bacha, na tomhle hřišti se to dá lehce přešvihnout. Pěkné dny a fotky přeji.
<reagovat 
Geraldine (Občasný) - 30.9.2000 > Fakt nadhera!
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 1.10.2000 > Tak tohle bych si z klidem pověsil do bytu. Ač nemám rád umělé dotvořování čehokoliv, tak zde je to dovedeno téměř k dokonalosti, ačkoliv nemohu objektivě posoudit zda k lepšímu nebo horšímu poněvadž jsem neviděl foto původní.
P.S. Takto jsem se rozepsal jenom z toho důvodu, že jsem si přečetl autorův výklad. Při prvním pohledu jsem, s prominutím padl na pr...zadek.
Hezký den
sadaf - saša
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 3.10.2000 > Tak a musí to ze mě ven...

Mi tahle záležitost libí pramálo... malinko jsem se kdysi zabýval počítačovou grafikou a "naučil" jsem se doslova nenávidět dokonalost... V počítačové grafice je všechno rovné, přesné, ostré...stejně jako tahle, řekněme koláž...

Původně jsem chtěl hodnotit i zamračeným "úsměvem", ale to byste mě nejspíš považovali za uměleckého barbara.

Nepochybuji o Ginových kvalitách, jen se mi tentokrát netrefil do "vkusu"...

Ondra
<reagovat 
Smíšek (Občasný) - 3.10.2000 > Zvláštní, hezké, ukludňující.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 3.10.2000 > Rad bych jen znovu upresnil, ze tahle fotografie nema nic spolecneho s pocitacovou grafikou a byla udelana s pouzitim beznych fotografickych technik. Pouze HOTOVA FOTOGRAFIE byla scanovana a spodek slunce prikryt protazenim existujiciho oblaku.
Nazor,ze pocitacova grafika je "vsechno rovne,presne a ostre" je naprosto scestny. Je to totez jako malovat s paletou v ruce na platno, pouze se to dela elektronicky a clovek do toho muze dat co chce. Je ale napred potreba techniku pocitacove grafiky stoprocentne ovladnout a nemyslet si ze hrani si s trojuhelniky, kruhy a ctverci v ruznych barvach a deformacich "je ono".Takze kdyz to jeden umi, prace mohou zrovna tak byt"krive,nepresne a rozmazane" je-li to zamerem.Teoreticky receno, predlozim-li vam kopii treba takoveho Rubense namalovanou "na monitoru" technikou pocitacove grafiky, neuvidite podstatny rozdil. Myslim ze si rada lidi predstavuje pod pojemem "pocitacova grafika" neco sterilne umeleho a ono to tak vubec neni.Zrovna tak, jako kdyby nekdo rekl, ze namalovat caru tuzkou na papir se da udelat pouze s pravitkem...


<reagovat 
Tynic (Občasný) - 5.10.2000 > Nějak se mi nedaří poslat Ti zprávu a tak to dám s dovolením sem...

Čau Gino ;)

Na záčátek bych rád řekl, že nebylo mým záměrem nikterak Tě napadnout ( To ale myslím víš sám )

Opravdu jsem nepochopil, že veškérá grafická kouzla byla provedena pod zvětšovákem ( Tedy technicky velmi náročná ) Fotografie mi opravdu připadala opravdu jako dodělávaná v nějakém Paint Shopu ( To ty mraky )... Co se týká mého vyjádření o grafice, že je kolmá, rovná, ostrá atd... To jsem samozřejmě popisoval amatérskou počítačovou grafiku, která se nějkdy tímto jevem vyznačuje ( špatně jsem formuloval )

Je fakt, že jsem přemýšlel o tom co si o mé kritice budou myslet ostatní a to je určitě špatně, ale nakonec jsem sebral odvahu a nahlas vyslovil SVUJ názor ( a nebylo to lehké, protože máš můj hluboký respekt )

Myslím že to byl M.Stibor, který napsal, že při umění se musí počítat s lidmi, kteří jednouduše náš umělecký záměr nejsou s to pochopit...(třeba jsem to já)

Jestli se cítím silně v kramflecích ??? No abych pravdu řekl, tak ve fotografii určitě ne, protože se jí věnuji jen velmi krátce. To mi ale doufám nebere právo vyjadřovat se nad uměleckými díly ostatních, že ? (Vím že mi neodporuješ...) I když můj přínos, jakožto kritika, nemůže být příliš cenny, přesto mám potřebu zdělit své pocity...

Fotky si doma dělám sám... mám sice jen zvětšovák za 500 kaček s mizerným objektivem, ale snažím se opravdu dělat fotky sám... Jediný efekt, který jsem zatím zkoušel je expozice přes sklo pomazané teňoučkou vrstvou tuku a v ní otisk malířského plátna + tahy štětcem po konturách obrazu...nedopadlo to moc dobře :o( Proto máš můj obdiv, jak si dokážeš se světlem hrát Ty.

Díval jsem se na ONU fotku ješteě několikrát, ale jednoduše mě nechytá za srdce...připadá mi velice sterilní...Snad na první pohled přitažlivá, ale plochá a mi nic nesdělující (narozdíl od ostatních tvých fotek na Totemu)...promiň

Jsem rád, že jsi mou kritiku vzal tak dobře (trochu jsem se obával reakce)

Od teď víš, že neumím mazat med kolem huby a říkám co si myslím...Těším se na další Tvé fotografie

Přeji dobré světlo
Tynic alias Ondra (tynic@post.cz)

P.S. Máš mejla ???
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 25.10.2000 > Technicky zvládnoto jistě dobře, ale pocitově souhlasím s Tyndou. Nevzala mě též za srdce, máš lepší!!!
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 31.5.2001 > Tak tohle je asi vyjímka. :c( přiznám se že se mi to nějak náladově nelíbí. Moře a most je OK, ale nebe a měsíc? Brekeke.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter