Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Básnit neumím, ale ti, co sem dávají mraky, také ne!
Autor: Palach (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.3.2022 >

Až budou mít lidi v Praze docela hlad a taky zimu a přestane je bavit si říkat, hladové a zmrzlé - to jsme ti to nandali, Putine - tak by se mohly konečně dát věci do pohybu.

Asi to zařídí ten Petrorubl.




Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 27.3.2022 > Ruští občané žijící v České republice svolali na sobotní odpoledne protest proti válce na Ukrajině. Chtěli Čechům ukázat, že nesouhlasí s násilím a jsou proti prezidentu Vladimíru Putinovi. Průvod následně vyrazil na Staroměstské náměstí. Podle policie se ho účastnilo asi tři tisíce lidí. Demonstrace trvala tři hodiny, skončila proslovy proti Putinovi.
<reagovat 
Čtenář - 27.3.2022 > Fašistov a vlastizradcov treba KONEČNE vylúčiť z Totemu!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 27.3.2022 > Ruští občané žijící v České republice svolali na sobotní odpoledne protest proti válce na Ukrajině. Chtěli Čechům ukázat, že nesouhlasí s násilím a jsou proti prezidentu Vladimíru Putinovi. Průvod následně vyrazil na Staroměstské náměstí. Podle policie se ho účastnilo asi tři tisíce lidí. Demonstrace trvala tři hodiny, skončila proslovy proti Putinovi.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.3.2022 > čtenář> 

To je moc hezké a moc to těm Rusům přeji. Kdyby se svolala demonstrace proti krokům Fialovy vlády, kdy chce náš národ nasměrovat proti Rusku, jistě by se ta demonstrace tak poklidně neodehrála, podivní nastrčení demonstranti by totiž vyvolali násilí a bylo by nutné policejně zasáhnout. A navíc, takové demonstrace na podporu Ruska jsou teď ZZZakázané.



<reagovat 
Palach (Občasný) - 27.3.2022 > A po čem jako voláme??! Především je třeba fašistických Slovákou vrátit zpátky na Slovač!

<reagovat 
 Čtenář - 28.3.2022 > Palach> Nie, dnes už dávno ste fašisti VY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 29.3.2022 > Poznámku o mracích nechápu, poezii tu nevidím
<reagovat 
Palach (Občasný) - 27.3.2022 > no, takže jsi objevil Ameriku, hejtře!??
Kdyby s Putinem souhlasili, tak by neutíkali zbaběle k nám a bojovali by hrdinně u zdroje, né? To tě nenapadne, že koho chleba žereš, toho píseň zpíváš?
NE, to je na Chvilkaře a Sluníčkáře moc složitá konstrukce, že...
Mě spíš napadá, co jsi říkal Putinovu proslovu k národu o válce??? Nebo, že by ho chytrák neslyšel???
<reagovat 
 Čtenář - 29.3.2022 > Palach> Zeanddrich a Juliánova parta tu dlouhodobě jsou jasně jako dobro a zlo, jako světlo a tma, apod.
<reagovat 
 Čtenář - 29.3.2022 > Palach> Ja si myslím, že v krásnom demokratickom veľepriestore (nechcel by som to zakríknuť, fašizmus a autoritárstvo číhajú takmer vždy za rohom) EÚ je každá osoba s mierom a slnkom v duši doma v akejkoľvek členskej krajine.
<reagovat 
 Čtenář - 29.3.2022 > Palach> Ja si myslím, že v krásnom demokratickom veľepriestore (nechcel by som to zakríknuť, fašizmus a autoritárstvo číhajú takmer vždy za rohom) EÚ je každá osoba s mierom a slnkom v duši doma v akejkoľvek členskej krajine.
<reagovat 
Čtenář - 30.3.2022 > https://www.facebook.com/100007116361518/videos/1410439489392119/

to v tv nedají?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter