Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Střet generací (Povím to rovnou hned raději - mně do žil zdejší mladí vlévaj naději..)
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 29.3.2022 (00:24:15)


Ad Střet generací

Povím to rovnou hned raději - mně do žil zdejší mladí vlévaj naději..


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 29.3.2022 > Na Česku sa mi páči, že tu mladí majú široké možnosti, ako sa pozitívne etablovať - napríklad Milión chvíľok pre demokraciu, antifašistické aktivistické skupinky, protičínske, protizemanovské, protiklausovské, protiokamurovské a protiputinovské aktivity, množstvo ekospolečností a iniciatív, a pod.



Česko má úžasné mladé!
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 29.3.2022 > Novátorsky, zručně rýmované, kromě kladného obsahu
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 29.3.2022 > Skvělá. Zeanddrich a Juliánova parta tu dlouhodobě jsou jasně jako dobro a zlo, jako světlo a tma, apod.
<reagovat 
čtenář Mirek Otáhal - 29.3.2022 > Ano, myslím, že pravda a Láska by si konečně zasloužili zvítězit nad míru a pokroku
<reagovat 
 čtenář Mirek O. - 29.3.2022 > čtenář> konečně zasloužily zvítězit nad fašismem, lží, nenávistí a zlem apod. v rámci míru a pokroku
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 31.3.2022 > Nadčasové.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 1.4.2022 > Diabolská stvora sa opäť prejavuje!!!!!!!!!!!!!!!!
Hearle!! Hearle!!! Hearle!!!!


Do ohňa s tebou, ty pekelná stvora!!!!!!!!!
Pryč z Totema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3.2022 >

Zdejší mladí? Tím asi není myšlen totem.cz co?
O jaké mladé jde?
O ty, co přemlouvají, nebo očkují bábu?
Já jsem tu nejmladší, tipuju.


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 30.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ne, „mladé" na Totemu.cz jsem určitě nemyslel:)

Myslel jsem, dá se říci, tu tzv. generaci „Z"


(( Lidé z generace „z" ( -to jsou ti, kterým řekli hned v
dětství: ..a Ty už vůbec nečekej, že něco dostaneš od
tohoto světa!) říkají dobré věci, a dobré věci


většinou i myslí; své mimi nosí na břiše, ..., třídí


odpad, …, půjčují (si) kola, a i jinak chovají se
lidsky.. . Takové teď již často potkáváme tady
u nás, ..., v Praze, v Dejvicích )).


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2022 > Zeanddrich E.> 

Takže zpracovaní systémem podle Gretky v batikovaném šátku s miminkem určeném k hození do ohně, oočkovaní.

Já děti nemám - věděla jsem, že přijde NWO a nechtěla jsem mít nervy s dítětem hozeným do ohně.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


... kvůli tomu vašemu vyjebanýmu systému panáčkování západu, NWO, zkurveným židům a BIBLI
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Batikovaný idealisti, co se chvilku umí chovat lidsky, než je zničí systém, tu běhají už dvacet let a všechny snahy o zlepšení selhaly.
Nechtěla bych být malé dítě v této zemi, psychicky už je možná harmoničtější narodit se na indickém smetišti.
Vyrůstat s facebookovou šikanou, veřejným prostorem zapraseným hulvátskými zmrdy, kde se podporuje bulvár a porno a misogynie a na druhou stranu dementní novo-feminismus, být vychovávaná k opovržení vlastním tělem a národem, terorizovaná omezeným starým světem rigidních žiďáků a křesťanů a jen pod tíhou inkvizičního pronásledování nést myšlenky nové doby. Zvládat nejistotu a nezaměstnanost a vyšinutý kecy starých zrůd, že jsme jako generace neschopní. Za socíku měli jiný starosti, 4x pomalejší pásy a tempo práce a míru stresu a ještě do nich nepálilo 5G a psychotronické systémy NWO.
Díky, už jednou jsem si to odžila a tohle si nezaslouží už žádný dítě a to jsem ještě neměla čip.

Dneska už budou haranti rovnou čipovaný, vakcinovaný, zbavené lidství.

Buď naše zbytečná generace zařídí finální převrat a pak se postará o sirotky, kteří přežili genocidium svých debilních rodičů, nebo se už nikdy nikomu nevyplatí přivést na svět dítě.
To je totiž čirý sadismus.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já nechápu, proč bych měla respektovat kohokoliv, kdo bere vážně Bibli?
Co to je za vyšinutou pitoreskní obludnost?
Proč nevytáhneme Chamurabbiho zákony? Dávají větší smysl.

Proč tihle smradlaví nábožensští švábi mají mít jakoukoliv rozhodovací moc?

Proč jako stát platíme církev?
Vždyť neodpovídá na jednu jedinou otázku současnosti.


NAOPAK brání pokroku a poškozuje společnost.

Je jak pletivo, které brání stromu v dalším růstu, škrtí ho a zahubí ho.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Jak nenávidím náboženský rigidní hajzly je asi marné popisovat.
Já totiž to přežití světa a nový rozvoj s pomocí mimozemských společností myslím naprosto vážně, narozdíl od pokryteckých starších generací, které si myslí, že peklo hodí na mladé a pak půjdou za nějakým pánbíčkem do nebíčka.

Ne, jsou dvě varianty.
Na tuhle planetu už se nikdy nepodívají, protože se půjdou tihle materialisti, křesťani a židi a další příslušníci totálně stupidních rigidních směrů uvažování vyvíjet do frekvenčně nižších, polopekelných světů, kam patří a na této planetě už se budou rodit vyšší druhy vědomí, které budou ladit s vysokými frekvencemi planety a nebo..

Nebo se sem budou ti vychytránci rodit do přesně těch pekelných podmínek, jaké nachystali dalším generacím.
To oni, nikdo jiný, než oni, si v tom nevymelou hubu.

Jsem si dost jistá první variantou, tahle mise se neděje nadarmo.
Jen se to chce zbavit toho děsivého nákladu pokrytců a lhářů, co planeta nese. Určitě se jich zbaví.




<reagovat 
 Čtenář - 1.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Diabolská stvora sa opäť prejavuje!!!!!!!!!!!!!!!!
Hearle!! Hearle!!! Hearle!!!!


Do ohňa s tebou, ty pekelná stvora!!!!!!!!!
Pryč z Totema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4.2022 > čtenář> 

Uklidni se klére.
Nejsi schopný mě vyhodit ani z totemu, jak mě chceš vyhodit z těch dimenzionálních systémů, co tohle řídí?
Diabolská stvůra sa porúčá.



<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter