Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj život na Vega
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 13.5.2022 (18:47:27)

Prosím neřešte případné gramatické chybky, nechce se mi to kontrolovat stokrát, jsem netrpělivá :D


Úvod

Pro začátek bych chtěla říct, že Vás nehodlám unavovat zdlouhavým příběhem o tom jak jsem se dostala k spirituální stránce našeho života. Nebudu Vás unavovat ani jinými detaily jako například od malička jsem se cítila takto a měla jsem ráda toto a zažila jsem "tamhleto". Půjdu rovnou k věci a ta se má tak, že s Vámi budu sdílet svůj život, aspoň tak jak jsem ho zatím poznala v regresi, na planetě Vega v souhvězdí Lyry.

 Abych Vás tedy uvedla do obrazu. Začalo to cca před půl rokem, kdy jsem shlédla video na Gaia Tv s Debbie Solaris. Už si nepamatuji o čem všem mluvila, ale nejvíce mě zaujalo téma Lyry. Hovořila o Lyřanech, že většina z nich je inkarnovaných tady na Zemi a o jejich souhvězdí a planetách. Když započala téma Lyřansko-Drakoniáncké války projel mi mráz po zádech a po celém těle jsem měla husinu. Debbie tvrdí, že Lyřané, kteří nežili na Vega byli více orientováni na vyvíjení technologií a lidé na Vega byli spojení s přírodou a uměním. Možná to by vysvětlovalo mé počítání na prstech v mých současných 23 letech a nekonečné doučování matiky, fyziky a chemie na základní škole. Proto jsem skončila, tam kde jsem skončila - vystudovala jsem grafický design. Ten te sice nedělám, ale maluji a kreslím fantasy obrazy. Ale abych se vrátila k pointě: cítila jsem, že vím o čem mluví, že jsem si to určitě zažila. Šla jsem na regresi a ukázalo se, že můj pocit byl správný. Na regresi jsem chodila už asi průběžně rok předtím než jsem na toto video vůbec narazila. 

Chtěla bych také podotknout, že každý máme jiné vnímání reality, každý jsme výjimečný svým vlastním bytím. To co já mohu vnímat jako tragédii, nebo naopak dobrou událost se může každému jevit jinak a může mít z toho jiné pocity a to je samozřejmě i v pořádku. Prosím vnímejte tento příběh jako mojí zkušenost, tak jak jsem jí vnímala jako bytost z planety Vega ve svém vlastním životě. Také bych nerada aby toto vyprávění působilo jako "Já, já a zase jenom já" je to pouze příběh, který jsem si zažila. Nerada totiž tvrdím, že věci byly takto a takto a jinak ne, jak jsem již zmínila, každý jsme si zažil svojí vlastní zkušenost z našeho vlastního úhlu pohledu :)

Příběh

Asi nebudu příběh prodlužovat tím, jak jsem se napojila na tok informací. Nejdříve jsem se objevila na jakési neznámé planetě. Obloha nevypadala jako ta u nás, ale byla celá posetá hvězdami, hleděla jsem přímo do krásného barevného Vesmíru.Prostředí okolo mě bylo v těchto barvách: tmavě modrá, vínová, růžová a všude světélkovaly bílé záře. Pak jsem se uviděla v úzkém stojícím zrcadle. Podoba od té mojí tady a teď byla opravdu velmi jiná. Má pleť byla modrá. Byla jsem vysoká a velmi štíhlá místo velikosti košíčků prs H jsem měla tak při nejlepším áčka haha. Ale musím říct, že jsem byla opravdu krásná, se vší mojí skromností a oblibou pro samolibý humor (který jsem pochytila od své mamky) musím říct, že aspoň to mi zůstalo. Měla jsem výrazné licní kosti, velké mandlové oči, úzký nos a nádherné husté černé vlnité vlasy až pod zadek. V mém dekoltu z bílých svítivých lehkých šatů se blištil nádherný přívěsek, který zářil jako hvězda. Držela jsem v ruce jakousi hůl, ke které se v průběhu mého vyprávění ještě vrátím. Důležité ja také zmínit, že jsem měla viditelné třetí oko. Nevím zda-li bylo viditelné opravdu fyzicky, ale byla to pro mě důležitá informace, protože vysvětluje určité mé schopnosti, které ještě zmíním. 

Nacházela jsem se v jakémsi obrovském chrámu. Chrám byl opravdu obrovský i zevnitř a všude byla podélná koryta s křišťálově čistou vodou, která světélkovala, protože v ní žili malé organismy. Pochopila jsem, že jsem byla kněžka ve vyšším postavení, protože jsem se účastnila zasedání jakési Rady na naší planetě. Pak jsem měla útržek, kdy jsem velmi svižným krokem pospíchala na zasedání Rady. U takového obloukovitého stolu seděli naši a ještě poradci z jiných ras. Bohužel už  byl stav Lyry  zkormupovaný. V radě zasedala bytost, která se fyzicky jevila jako Arkturián a já jako jediná jsem viděla skrz jeho iluzi a věděla jsem, že je to reptilián. Nikdo jiný to bohužel neviděl, to asi kvůli tomu mému oku. Rada nám pouze oznámila, že Drakoniáncům povolí vstup na naší planetu, jak je to výhodný a bla bla bla. Byla jsem silně proti tomu i toho rádoby Arkturiána jsem před všemi osočila, ale radě to bylo úplně jedno. Věděla jsem, že tento sled událostí se již nedá zvrátit a tak jsem  běžela zpět do Chrámu. Pamatuji si, že v něm byly i MedBeds, dovážel mi je jakýsi Lyřan, který vypadal už jako my tady, neměl modrou pleť. Oni měli vzhled skoro i'dentický s tím naším tady na Zemi. Byla jsem napojená na jakýsi Zdroj se kterým jsem uměla pracovat tak, že cokoliv jsem si představila v hlavě tak jsem vytvořila i fyzicky. Aby to na můj vkus nevypadalo moc technicky, protože esteticky se to tam samozřejmě nehodilo, nechala jsem je obrůst květinami. Chodilo se ke mě léčit mnoho našich lidí jak do MedBeds ale i za mnou. S lyřanským mužem jsme si povídali o technologiích a mě z jeho zapálení pro nové technologie a pokrok bylo jasné, že se nic zvrátit nedá a že se to neupírá úplně dobrým směrem. Měli až zastřenou mysl myšlenkou jak to bude všechno úžasné a co vše budeme mít od Drakoniánců. Také jsem lehce nahlédla na život na planetě, kde byli Lyřané podobní nám lidem zde a zjistila jsem, že už tam započal systém velmi podobný tomu našemu tady. Byrokracie, politika apod..

 Vtipné, jak mi to až moc připomíná naší situaci tady. Odposlouchávání, chytré telefony, všude kamery, ale hlavně, že můžete zaplatit čipem a nemusíte své svaly namáhat tím, že byste vytáhli peníze z peněženky.  Vždyť přeci musíme jít hlavně napřed! To je největší pokrok lidstva! Jenom ty technologie! Já nejsem proti technologiím, taková pračka, sušička a myčka jsou úžasné vynálezy, škoda, že se to oblečení a nádobí ještě samo neuklidí. Ale jsem za to, že v životě má být balanc a že bychom se měli snažit nezastírat svojí mysl.

Ihned jak přistáli na našem území započala válka. Všude byly výbuchy, lidé a zvířata umírali ve zlomkách vteřin. Běžela jsem do chrámu a okolo něj jsem vytvořila obrovskou neprůstřelnou kouli. Vypadala podobně jako ta v posledním díle Harryho Pottera, kterou  kouzelníci vykouzlili okolo Bradavic. Pamatuji si, že jsme měli v Chrámu obrovskou železnou bránu, kterou jsem spolu s někým zapečetila jakousi magií, která dělala  runové kruhové vzory. Plakala jsem u toho, protože jsem slyšela nářek mých lidí, mé rodiny, mých milovaných, které jsem nestihla ukrýt a nemohla jsem jim pomoct. Bohužel netrvalo dlouho a na náš Chrám zaútočil obrovský Sikár. Ochranná koule byla prolomena a měl takovou sílu, že rozboural i hlavní bránu. Chvíli jsme s ním bojovali, měla jsem jakousi hůl, která fungovala jako laser. Bohužel se všechny útoky se  jeho  masivního těla odrážely jakoby nic. Jediné slabé místo měl asi v oku nebo někde u hlavy, nevím přesně, byl to velký zmatek. Regrese je celkem energeticky náročná a proto občas nevím přesné detaily, nebo vidím více sledů událostí najednou. 

Běžela jsem do jakési skryté místnosti v zadní části Chrámu. Uprostřed byl mechanický systém, který se skládal z kamenných kruhů od nejmenšího po největší a uprostřed byla díra. Když jsem  do ní zasadila svoji hůl, kola se začala sama různě otáčet  a rozsvítily se na nich runy. Pak se podlaha a koryta obrátila vzhůru vodorovně a tak za mnou vytvořila bariéru, která se nepřátelům jevila jako konec místnosti. Vzadu byla vesmírná loď. Pak už si pouze pamatuji, když mě přijali na Plejádskou loď.

Ještě mám  útržek bitvy. Bylo nás žalostně málo, opravdu jenom v rámci desítek lidí. Neměli jsme žádné vyspělé technologické zbraně a nebyli jsme bojovníci. Těmi jsme se stali až v tento soudný den, kdy nás k tomu donutily okolnosti. Na pomoc nám přišli Laan (Felini). Naši lidé seděli na obrovských kočkovitých šelmách a já bojovala po boku Laana, který vypadal jako velký mohutný Tygr, mohl mít tak dva metry v kohoutku. Budu mu říkat Draug, protože mi toto jméno na něj sedí. Svoji světelnou hůl jsem uměla rozdělit i na dvě části a tak jsem s nimi bojovala jako s dýkami i když fungovaly jako lasery. Pamatuji si, když jsem poprvé zabila reptiliánského válečníka. Jeho maso bylo opravdu velmi tuhé a jeho krev byla tmavě modrá až černá. Málem mě zabil jiný protivník, ale Draug proskočil nad mojí hlavou a na jedno kousnutí ho usmrtil. Pamatuji si jak mu z tlamy kapala reptiliánská tmavá krev. V této vřavě jsme se všichni intuitivně podívali na oblohu. V jakési spirále času se nad námi objevil na pár vteřin drak. Upřel na nás svůj zrak. Na chvíli v nás vzplála naděje, že nám pomůže, že přeci jen nejsme ztraceni, ale on zase zmizel v prázdnotě. Bojovali jsme dál ale bitvu jsme měli prohranou. Stáhli jsme se do poslední lodě. Po cestě byla všude mrtvá zvířata a lidé, byl to opravdu žalostný pohled. Informace o téro tregédii se velmi rychle rozšířila do celého Vesmíru, přátelské rasy s námi sdíleli náš zármutek a poslali nám záchranné lodě a i nám vyrazili do boje na pomoc. Pamatuji si když jsem stála v lodi jak jsme odlétali pryč a viděla jak Drakoniánci pustoší náš domov. Také si pamatuji, jak sjem viděla do naší galaxie blížící se houfy cizích nejspíše nepřátelských vesmírných lodí - bylo jich tisíce.

Pak jsem se objevila na Plejádské lodi. Přijmuli tam utečence, které našli. Byl tam celkem zmatek, Plejáďané tam pobíhali a léčili zraněné. V přídi lodi stál kapitán, ale Plejádan to nebyl. Pochopila jsem, že je z galaktické rady, vedle něj byl mimozemtan, který byl vzrůstově opravdu hodně malý a hubený. Byli tam i Felini. Opravdu neuvěřitelně hrdé a statečné bytosti, měla jsem k nim velmi blízko a i oni ke mě, měli mě opravdu hodně rádi a velmi jim na mě záleželo. Stále jsem nepřišla na to proč jsem pro ně byla tak důležitá. Netvrdím, že pro celou jejich rasu, ale aspoň pro ty se kterými jsem byla v kontaktu. Mluvila jsem s kapitánem Laanů, mohutný hnědý jaguár nebo gepard, nevím přesně. Stáli tam sním i další jeho bojovníci a po levé straně z mého pohledu při něm stál i černý jaguár. Černý jaguár byl jiný, jakoby ani nepocházel od Laan, přišel mi až jakási božská bytost z jiného Vesmíru. Nikdy mi nic neřekl ale sledoval mě svými krásnými smaragdovými oči.Felini se vyzbrojovali do boje, měli jakousi koženou zbroj a uměli bojovat jak po čtyřech tak po dvou. Byli to opravdu válečníci a pochopila jsem že mezi nimi a Drakoniánci je až skoro velká nenávist. Tyto dravé statečné šelmy Drakoniánce neměli v lásce a postupem času mi došlo, že s Drakoniánci bojovali už velmi dávno předtím, než započala válka na Lyře. Chtěli do boje a cítili velkou odpovědnost. Zjistila jsem, že oni jako jediní uměli nejlépe proti nim bojovat, Drakoniánci si s jnimi nevěděli moc rady a byli si navzájem až rovnocenými protibojovníky. Také jsem zjistila, že Kočkovití strážili jakési brány nebo možná i portály, což možná i souvisí se spojitostí koček a Egypta. Kapitán Gepard mi sdělil, že mají nevyřízené účty a až skoro se těšil až proti nim vytáhne se svými bojovníky do boje. Už byli připraveni, ale člen galaktické rady pan Kapitán jim to zatrhl a sdělil, že se mají všechny lodě stáhnout a že máme Drakoniánce nechat být. Gepard na něj zavrčel, ale nikdo nešel proti jeho rozkazu. Bohužel jsem vycítila, že to nebylo o záchraně lidských životů, ale byl zkorumpovaný - šel Drakoniáncům na ruku. Začala jsem se rozčilovat až jsem se z té bezmoci rozplakala. 

Bezmoc a pocit neschopnosti, to byly emoce, které mě dlouho sžíraly. Cítila jsem velkou zodpovědnost vůči svým lidem, byla to moje rodina, všechny jsem je milovala, mé děti. Bylo mi hrozně, když mi došlo, že naší komunitu nebudu moct dát nikdy zpět dohromady tak jak byla, protože se všichni rozprchli do různých koutů galaxie. Cítila jsem, že toto je trest za moje dary, měla jsem obrovský dar a nebyla jsem schopná ho využít tak abych všechny zachránila. 

Naštěstí i v temnotě se objevilo světlo. A to v podobě Plejádského muže, který se do mě zamiloval, hned jak mě na lodi uviděl napříč mému zuboženém stavu. Zkrátka "Zřím Tě" moment.  Pak spolu s ním pokračoval můj život na Plejádách, ale o tom zase někdy jindy. Nicméně nás tam Gepard s Jaguárem navštívili a hodili s ním řeč ať se o mě dobře postará, nebo si to s ním vyřídí. Obavy nebyly na místě opravdu se o mě staral perfektně. Také trvali na tom abych se do války nevrátila. Zjistila jsem proč to po něm vyžádali, ale nechci tuto informaci sdělit.

Dodatek k drakoniáncům

Když jsem nahlížela na drakoniánce v té dané bitvě necítila jsem z nich nenávist vůči životu, nebo lidem. Přišlo mi, že jsou hnáni určitým animálním pudem. Jako zvířata, která ví, kdy se mají množit, zazimovat, apod...Necítila jsem (aspoň z těch se kterými jsem bojovala, mimo Sikára) že by jim dělalo radost nás vraždit. Brali to jako nějaký úkol, jako zkrátka: "Jo tak teď máme obsadit jinou planetu tak tam jdeme". Nebyly v tom nějaké extra emoce. V ten moment jsem se jich přestala bát. Také jsem zjistila, že mají (aspoň ti drakoniánci z nižší kasty) respekt z draků. Jednou se mi i stalo, že se mě snažil nějaký reptík pozorovat, když jsem usínala, tak jsem si prostě našla obrázek draka a dala si ho do postele. No a od té doby je klid. Zastávám názor, že nic jak tady na planetě, tak i v celém Vesmíru není pouze černo-bílé. Proto chci upozornit, že ne všichni drakoniánci jsou zlí. Víte do určité míry se na ně ani nedokážu zlobit, protože jsem pochopila určitou stěžejní část jejich přirozenosti. Bohužel to ale zatím nefunguje tak abychom dokázali v míru žít vedle sebe. To ale zase vede k Sikárům a spol. Stejně tak jako mezi drakoniánci jsou i (v našem měřítku) dobré bytosti, tak stejně i mezi světelnými jsou temňáci. Také jsem v jedné z dalších regresí obdržela informaci, že většina reptiliánů bojovníků spí, mají naprogramované vědomí. Sikárové se údajně "probudili" a vzepřeli se bytostem nad nimi, ale nevím jakým. Do určité míry v té chvíli to bylo obdivuhodné, že své vědomí probudili, nicméně jejich skutky už tak obdivuhodné nejsou.

Vyjádření na závěr

Věřím, že to co se děje tady teď na Zemi má s Lyrou velkou spojitost kort pokud tvrzení Debbie je pravdivé, že velké procento lidí je právě z tohoto souhvězdí. Dává mi to smysl kvůli tomu, že Drakoniánci na nás používají úplně identické intriky, jako kdysi v souhvězdí Lyry. Dovolím si podotknout, že už na to nahlížím, tak, že je to velmi ohrané a trapné - stále to samé dokola. Jsem opravdu ráda, když vidím, jak lidé začínají vidět dál za oponu této divadelní šarády našich politiků a jejich loutkovodičů. Nemusí být ani duchovně založení, ale vnímají to a já věřím, že to je velmi pozitivní. Každý má svojí vlastní cestu, máte plno lidí, kteří nejsou úplně na spiritualitu, ale mají to v hlavě srovnané a žijí a nechávají žít. Věřím, že máme velkou naději a šanci si konečně zvolit a udržet svobodu. Je to na nás, je to naše volba, co si zvolíme a jak k tomu dospějeme. Věřím, že nám jsou hvězdy nakloněny a věřím hlavně v dobro ostatních lidí, máme šanci si to "vydobýt" sami a srovnat si účty. Ne válkou ale právě osvobozením se od otrokářství. Volba je jenom naše, to, že vám někdo z pozice moci řekne, že se máte nějak chovat neznamená, že se tím musíte řídit. Samozřejmě určitý řád je třeba (neubližovat si apod..) Věřme v sami sebe, každý máme právo na to být šťastný a svobodný, nechť se tak stane. Nikdo jiný to za nás neudělá a ani by neměl. Nejsme přeci žádná vesmírná lůza! :) 


Napsáno 28.02.2022

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kikimora (Občasný) - 13.5.2022 > Brečim jak želva a cítím tu bolest, kterou jste si prošli. Zřím tě.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.5.2022 >

Super, dobrý, máš pěkný čtivý sloh, inteligence je tam znát. Jak jsi začala s popisem planety Vega, intuitivně cítím, že je to pravda, že takové světy znám, že tam mají modrou kůži. A hned - bum, modrá kůže, jupí :-) Myslím, že tento typ lidí je krásně vymalovaný v sérii her Heroes of might and magic jako "Wizards", modří přátelští džinové.

http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes3/heroestower.shtml

V tom příběhu je krásně autenticky popsaný boj vyšších čistých světů s invazí nižších forem bytí, s technokracií a duchovním úpadkem. Příběh dávné Drakoniánské invaze.
Dále tam vidím ten příběh s koulí okolo chrámu, krásný popis energeticko - informačních technologií vyšších sfér.

"nebyli jsme bojovníci. Těmi jsme se stali až v tento soudný den" ... to je přesně konflikt našich přístupů s bezohledností Drakoniánů, lidstvo je zdá se v tomto převratné, jako rasa.

Dále mi sedí kočkovitá rasa jako rasa bojovníků, oni v sobě mají DNA šelmy, savčí šelmy, jsou aktivní součást, nejúdernější jednotka. Ten popis je hodně fantastický, odpovídá to této vysokodimenzionální rase v pro nás již odhmotněných světech. Tato modrá rasa je jedna z nejstarších zakládajících ras Galaktické federace jako takové. Stejně tak mohu potvrdit typ "černého jaguára", mohutný typ obranářských mimozemšťanů, také mi to rezonuje, sedí s mými vjemy.

Třeba tady:
http://www.totem.cz/enda1.php?a=354446

I popis Drakoniánů mi sedí, já je navnímala jako ty "eminence temnot", podle mých info jsou harmoničtí až od 7. dimenze.

"Do určité míry v té chvíli to bylo obdivuhodné, že své vědomí probudili, nicméně jejich skutky už tak obdivuhodné nejsou. "

Podle mých info a zážitků jsou nástroji Stvořitele, mají zvědomovat a organizovat temnotu, aby bylo možné proti ní bojovat.

Celkově jsem si velice jistá, že popisuješ velice přesně galaktickou realitu, i naše důvody, proč tu jsme.
Super, skvěle! :-)


Doporučil 
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 14.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Je zajímavé, že připodobňuješ rasy ke hře. Já mam zase takové deja vu, u příběhů ke hře World of Warcraft. Třeba u příběhu Válka prastarých, kdy se do světa Azeroth snažilo dostat zlo z vesmíru přes studnu věčnosti, což byla studna magické a životadárné energie. Podobnou situaci jsem si prožila kdysi a kdesi, kdy zlo se skrze portál snažilo odčerpat energii a fyzicky se na danou planetu dostat. U nás to bohužel nedopadlo dobře a naše planeta zemřela. Část obyvatel planetu opustila, ale moc nás nezbylo. My jsme totiž nechápali co je zlo, neměli jsme s ním žádnou zkušenost. Neustále jsme se snažili najít příčiny toho, proč planeta chřadne, ale zlo nebylo fyzicky viditelné. Když nám to došlo, už bylo pozdě. Je tam toho tolik co mi připomíná i dnešní dobu tady u nás.
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Těší mě, že s tím souzníš. No jaguáři mě úplně uchvátili, a to tam jako strážkyně jsem je i tak vnímala jako nějaké bohy. No co se týče těch bojů, viděla jsem, že jsem byla pod treningem felinu, ale vim, ze primo na ne napojena nejsem. Snazila jsem se je i najit ale jsou mimo muj dosah a vůbec prijdou mi vzdaleni buh vi kde. Spise si "afirmuji" jejich aspekty, protože jsem ve znameni tygra a v mayskem jsem ted v obdobi jaguára. Tak se z toho snazim "vyždímat" když musim resit nejaky neprijemnosti například v praci...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 > Kikimora> 

Některé hry jsou velice výstižné, o těch Heroes si myslím, že vyjadřují docela pěkně galaktickou realitu, v mnohém. No a na tomto světě je přesně ten problém, že tu není zkušenost s Drakoniány, takže ač se shodujeme, což je myslím si samo o sobě dost úspěch, vzhledem k systematickému pronásledování, tak lidi těmto příběhům nevěří. Nechápou je, myslí si, že to přece není možné, že neexistují žádné psychotronické zbraně, ani zlé rasy, že je to konspirace.
My, co jsme tu na misi s cílem odvrátit útok, to chápeme, my tu zkušenost máme, víme, jak to dopadne, pokud tu nebude NWO zabráněno tím, že se do věci vloží GF. Zkázou, degenerací, mutací, zničením přírody a světa.
Běžný člověk to ale nechápe, protože tu zkušenost nemá. Zároveň je v člověku něco velice silného, co dokáže zabrat, hodně těch vysoko civilizovaných ras tuto vlastnost v sobě nemá. Je otázka, co ale člověk s touto svojí vlastností chce udělat - jestli se přidá ke GF, nebo se přidá k Drakonům proti GF.
Ač doufám, že už je rozhodnuto, toho zparchantění lidstva proti Gf se bojím. Už si totiž nejsem jistá, co od lidí čekat. Vím jen, že já sama jsem zvenku. A mnohé mé předpoklady, kdo jsou lidi a co chtějí, vzaly za své.
Myslím si, že je důležité, aby lidi, pokud budeme zachráněni, chápali, před čím byli zachráněni.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 > Astearra> 

Našla jsem i nějakou tvou tvorbu, tvoříš krásné fantazijní obrazy, určitě je to inspirováno světy v Galaxii. Kočičí rasa je velice zajímavá. Já jsem s nimi měla kontakt v úplně první fázi, to do všeho s neuvěřitelnou dynamikou šlápli, jsou skutečně velice prudcí. Již tu nějakou dobu nejsou, i když se tu párkrát stavovali. Ale to je dobře, oni jsou armáda, takže když tu nejsou, je to proto, že nejsme napadeni a oni nemusí zasahovat. A mezi mimozemšťany jsem viděla typ velkého černého mimozemšťana, přesně, jako černý panter, ochránce, velice přátelský a původem taky spíš kočičí typ. Ten tvůj popis mi krásně seděl. Kočičí mimozemšťani mají poměrně široký rejstřík, jak vypadají.
Snad se jednou dočkáme, že už toto nebude jen "fantasy".
A rozepsala jsem se tu o docela hororových věcech, s těmi útoky přes 5G a tak. Jakkoliv to vypadá bláznivě, takové tvrzení, tak to už je pohoda. Tuto jejich technologii už dokáže GF pohlídat bezpečně a není třeba se ve skutečnosti bát. Bývalo hůř :-) Nejhorší bylo, když měli k dispozici dimenzionální techniku, nějaké blbé 5G už high-tech a know-how Galaktické federace doopravdy zvládá s přehledem.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 14.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Slyšela jsi někdy o rasách, které jsou jen pozorovateli, strážci a tvořiteli života? Kteří se nezapojují do válek, protože mají jiné poslání dané stvořitelem? Já lidem věřím, jsem přesvědčená, že to dokážou. Spousta lidi co ví, jsou introverti v anonymitě. To že navenek to vypadá, že zlo má převahu je jen to, co chtějí abychom viděli. Abysme si zoufali a báli se, ze je nás málo a že nás schlamstnou. Ty indície jsou jednoznačné, já to vidim, kam se podívám, těch lidí je spousta i když o galaktické válce nemají ponětí a přesto je vidět, ze jsou napojeni na vesmirnou tvůrčí energie. Jsou takový ze své podstaty bytí, aniž by řešili proč.----PS: Zažila jsi někdy opravu svého těla, nebo jak to nazvat? Prostě zásah do tvého těla.
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Kde jsi našla mojí tvorbu? Já jsem sice přidala jeden příspěvek, ale obrázky se mi nezobrazily, tak jsem ho vymazala. Pokud myslíš ten tak ty digitální kresby nebyly moje, to byla pouze reference.
Jo přesně, když jsem je viděla na té lodi byli uplně naspeedovaní na boj :D Vidíš tak to jsem třeba nevěděla s tou armádou, to je dobrý :)No přijdou mi úchvatní :)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 > Kikimora> 

Já jsem se popravdě příliš nezabývala rasami, navnímala jsem jen omezené spektrum, ale těch ras je určitě velice mnoho. Protože já sama jsem z nějaké bílé napůl energetické bojovnější rasy a navíc jsem v galaktických válkách taky utrpěla velké osobní ztráty a nakonec mě zachránila GF, se kterými jsem už zůstala, tak jsem sem šla s extrémní motivací to těm šmejdům spočítat. Nevím přesně, co jsem za rasu a z kterého souhvězdí, ale těch kombinací genomů je spousta.

Co jsem navnímala, jako takové málo bojovné, zato velice vlídné, kteří se přímých bojů moc nezúčastňují, tak právě tuto modrou rasu. Ale i modrých ras je určitě více a ne všechny jsou úplně stejné.

Myslím si, že harmonie bez bojů je až od sedmé dimenze, kam nižší formy života, takové ty hnusné nekromanské rasy, které občas prý vyjebají i s draky, nedosáhnou a dračí formy života jsou tam už neagresivní.

V páté dimenzi, kde žije GF, evidentně pořád boje a nečestné úmysly jsou a existují a galaktická válka se nakonec týkala všech. Pokud jsou rasy, které jsou neagresivní, nebojové, jsou závislí na bojových a agresivních, aby je ochránily, to je stejně jako v našem světě. Věřím, že jsou, určitě jsou takoví ti tmavě modří, taková vlídná rasa. Ta mi přijde k bojům opravdu i nevhodná :-)

Co se týká lidí, tak taky doufám, že se pletu, ale já jsem zažila jen špatné věci a z toho, co je vidět a slyšet, tak to vypadá naprosto katastrofálně.
A co se dělo tady na tomto webu třeba před rokem, tak to je absolutní katastrofa, kdybych si musela přiznat, že jde o obyčejné lidi, musela bych se už zabít, to se nedá vydržet. Realita je ale asi taková, že to tady čpí zlem, protože polovina účastníků je NWO.
Spíš mi přijde, že lidi mlčí, bojí se a čekají a mají v hlavě totální zmatek, protože uplynuly dlouhé roky teroru, kdy kdokoliv, kdo chtěl vyvolat veřejnou debatu, dostal od NWO šlupku do hlavy a hodně lidí asi umřelo.
Snad se pletu, bylo by to dobře, rozhodně lepší verze, než co si myslím a to totiž, že lidi jsou v pozici zkaženého dítěte, které už se dá horko těžko dát dohromady. A ta "zparchantělost" není zanedbatelná, jejich příklon k Drakům mi jednu dobu přišel naprosto reálný, že prostě nechtějí nic dobrého.
Snad jsem zbytečně pesimistická v tomto.

A se zásahy do těla - GF na mě určitě aplikuje neviditelné, energetické zásahy, kupř. mi jednu dobu hrozně trnula levá strana obličeje, protože na mě nepřátelé, kterým jsem tehdy věřila, aplikovali nějaké energetické zbraně a když jsem se jich konečně zbavila, GF mi často pomáhala s energiemi, abych se toho pnutí zbavila. To pak člověk vnímá, že nějaký energetickým nástrojem doslova operují v konkrétní oblasti. A často taky řeší vyloženě okultní psychické kličky, které jsou v energo-těle navázány jako škodlivé vlivy.
Zažila jsem třeba, že mi léčili nervový systém, prostě jsem místo prášků dostávala záření. Takže takto ano, ale napřímo, že bych měla nějaké čipy (to bych ani nechtěla), či jasné zázračné operace, to ne.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 > Astearra> 

Tady:
https://cz.pinterest.com/TarraTygris/

No vidíš, tak neva, chybka se vloudila :-)
Jo, oni v sobě mají bojového ducha, jak jsem to pochopila, tak jsou nejvýkonnější složka armády GF. Mají šelmí DNA, to z nich dělá bojovníky a jsou savčí podstaty. Narozdíl od reptiliánských druhů, se kterými jsou kromě nějakých vyklidněnějších výjimek většinou ve válečném stavu.


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo pinterest, tak tam mám jenom uloženou tvorbu od ostatních, mám ještě online portfolio ale neaktualizovaný, tak až bude čas :) No super jak jsi mi potvrdila info, které jsem dostala, mám radost :)
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 14.5.2022 > Jen jsi mi potvrdila určitou část co vím já o těchto nebojovných rasách. Moc ti děkuji za tvou odpověď. Já jsem dala slib, že o nich nebudu říkat podrobnosti. Jen mne zajímalo jestli máš o nich povědomí a také je ulevující číst, že nejsem magor :)) _____ Ta oprava těla, nebo jak to nazvat, jsem nemyslela čip, ani mě to nenapadlo popravdě :-) Mě se to stalo v bdělém stavu, když jsem šla spát. Byla jsem v té frekvenční vlně těsně před usnutím. Ležela jsem na břiše a byla jsem najednou paralyzovaná, vůbec jsem se nemohla hýbat. A podél páteře od kostrče až k hlavě jsem cítila jakoby elektrický výboje, takové šimrání nebo mravenčení, nebo nevím jak to nazvat. Pak jsem to šimrání cítila do každého bodu v mém těle, myslím si že asi do nervové soustavy. Cítila jsem to i v konečcích prstů. Prvotní strach a panika z paralýzy mne brzy opustily, vůbec jsem se pak nebála. Nevěděla jsem, co přesně tam dělali, jen vím, že jsem se ráno cítila jak znovuzrozená :-)_____ ohledně toho prozření lidí tady...Inu z logiky věci nejde, aby všichni prozřeli. Hodně inkarnovaných bytostí jsou i rasy, které škodí. Možná probuzení lidé si všímají více právě jich, protože je umí poznat. Je to o aktuálním nastavení. To víš, ty jsi bojovnice, je jasný že máš na ně radar :-) A to je dobře!! Ale i ten protipól je tady velký, já ho vidim. Proto se nějak nebojím armagedonu apod. Ale možná se pletu a mam růžové brýle :-))
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 > Kikimora> 

Tak to byly asi jejich zásahy, přesně, oni fungují takto, že léčí organismus pomocí všelijakých energetických vln. NWO taky používá techniky na dálku. Jen to používají negativně. Před usnutím je to kolikrát hodně nepříjemné, už jsem hodněkrát zažila útoky, že jsem najednou měla v hlavě zvuk jakéhosi elektrického zkratu, zadrnčení, či něco podobného, nebo se mi stávalo, že najednou jsem se na mikrookamžik dostala do absolutní temnoty bez ničeho a vzápětí se probrala do reality tím šokem, takové nepříjemné zkraty.
Kupříkladu včera mi GF našla něco na vnitřní straně spánkové kosti, říkali "tak tady to je", zkoumají různé body a stimulují je a pak dosáhli toho, že se nějaký šmejd musel dát do pohybu a vypakovat se mi z těla. To mám ještě z těch bojů, pořád se z toho dostávám.
No, ale vzápětí přišla pomsta - mikrorokamžik, kdy mi v hlavě najednou přistál elektrický výboj, fakt jak elektrošok, obrovský přetlak a elektrický zvuk, to mě plně probralo do reality. Prý to byl další pokus mě zabít, říkala GF, oni ale jistí, aby se jim to nepovedlo.
Pak jsem slyšela na pozadí, jak tam zase nějaký zločinec z NWO nadává, jaktože se to kurva nepovedlo, to snad není možný.
Jsou to šmejdi.
Nejhorší opravdu je, že lidi tyto věci považují za výpovědi šílenců, přitom ty patenty na tyto věci skutečně existují, jenom se o tom nemluví a vesele s tím zabíjejí, nebo spíš zabíjeli. Kdo se ozve proti veličenstvům zrůdám, ten je na dálku zničen.
V posledních letech se začala situace obracet a člověk, který nepoškozuje kosmický zákon a neškodí dobré věci, je pod ochranou, i když i tak to není žádný med.
Já jsem přežila tyto jejich snahy mi pustit do hlavy rozkládací program na zlomení osobnosti a když jsem to přesto přežila a začala tady publikovat, tak se tu po mě vozil vyloženě zločinec od NWO, ale publiku to přišlo asi vtipné. Chtěli mě odsud vyloženě vypakovat, protože tyto řeči mají potenciál otevírat lidem oči. To oni nechtějí.
Pořád je to válka, proti tomu, co to bylo, je NWO vyloženě už slaboučké, ale jejich zločinná podstata je nepustí do poslední chvíle.
Opravdu jde o to, pokud budou lidi zachráněni, aby si uvědomili, před čím byli zachráněni.
Protože lidi jsou zčásti zkažení a rozjívení a kdyby si to nechtěli uvědomit, dožene je to v budoucnosti. Na druhou stranu kvůli tomu, aby si to uvědomili, zavést NWO, není dobrý nápad.




<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 14.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Musim říct, že tvoje prožitky jsou opravdu jen pro silné, jen tak každý by tohle nezvládnul. Máš muj upřímný obdiv. Ještě bych ti chtěla poděkovat za upozornění na p. Roška. Zase jsem dostala další díly do skládačky. Je mi moc sympatický a jeho prožitkům věřím. Viděla jsem u tvych starších příspěvků ty komentáře, jsem byla udivená, že je vůbec někdo schopnej psát takový oplzlosti a nechutnosti. Těším se na další tvůj příspěvek. PS: Dneska Křešová vysílá s tim podvodnikem.😉
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Není náhoda, že jsi napsala zrovna toto. Nepovažuji se za něčím výjimečnou, já s nimi nemám bojovat aspoň ne tady, nejsem na to stavěná jsem až moc velká numerologicky dvojková cíta, i když v duši se cítím z velké části bojovnicí. Včera se mi při usínání stalo nejspíš to samé, úplně mě vzbudil zvuk strašně divný taky jak nějaký zkrat. No bojuji se svými démony v hlavě...úzkosti, pořád nějaký strachy občas i paranoia, musim bourat stavy, který jsem měla po bitvě na Vega, protože na Plejádách jsem to nezvládla. Nevím jestli na mě někdo dělal útok, ale zdály se mi i divné sny a měla jsem fakt depky....
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 > Kikimora> 

Jo, je to tak, já mám právě element bojové sféry, dokonce jsem se neměla do této situace podle původního plánu dostat, ale než jsem se stihla setkat s těmi, se kterými jsem měla, už byli po smrti. Celý plán se začal odvíjet úplně jinak a nakonec to s námi se všemi skoulel Stvořitel podle hesla "to nevymyslíš" a já se dostala do těchto extrémních stavů a války. Ale dle všeho, to tak má být, asi jsem celkově nakoncipovaná tak, abych to všechno vybrala. NWO si nedají pokoj, furt to zkouší. Dřív měli mimozemské základny a dimenzionální zbraně, dnes mají zase "jen" 5G a zabijácké patenty a evidentně s tím furt dělají zločiny, naštěstí to ale vykrývá GF. Oni se v tom nakonec usmaží sami. Ten úchylák, co mě tu šikanoval, je od NWO, je to natuty zločinec - mimochodem je to žid, asi chazar a bere kokain.
P. Roškovi taky věřím a právě ho používám jako protipol té prolhané Eleny - z Roška ta čistota duše úplně svítí. Z Eleny Danaan svítí faleš.
Křešovka teď bude asi s Auroranem vysílat často, ten repti komediant může točit tříhodinová videa každý den.


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 14.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> než jsem se stihla setkat s těmi, se kterými jsem měla, už byli po smrti. - tohle mě rozbrečelo. Muselo to být strašný...dovolím si říct, že chápu tvé ztráty, taky jsem si nimi prošla a je pro mě v dnešním světě těžké si do hlavy naprogramovat, že se to stát nemusí, že bych o ty své nemusela přijít. Nevím kolik válek jsem si zažila, nenahlížela jsem do toho tolikrát, ale vzhledem k tomu co píšeš možná v tomhle budeme mít něco více společného. Máš můj obdiv za to,že jsi to zvládla a jsi statečná, protože tohle není nikdy jednoduché.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.5.2022 > Astearra> 

Já ty lidi ani nepoznala, takže mě to nebolelo. GF mi toto oznámili teprve nedávno, teď, když už je to jedno, protože jsme misi zvládli, jen naprosto jiným způsobem, který kdybychom znali dopředu, zježily by se nám všechny chlupy na zadku a zdrhli bychom. NWO ty lidi nějak odpravili, když mi bylo 19. V tom věku jsem měla podivný propad psychiky, pár týdnů jsem byla naprosto vykolejená a nevěděla proč, bylo to kvůli tomu - prostě jsem nevědomě věděla, že se stalo něco strašného. Takže jsem ty lidi nepoznala, asi to byl někdo z mise a uvidím je až po smrti, taam si zase vzpomenu, kdo to je a co jsme měli původně v plánu.
No, je to smutné, ale na druhou stranu, kdyby to běželo tak, jak jsme původně chtěli, nabili bychom si nos, ten plán byl naivní. Nebyl sice blboučký, ale nestačilo by to. Toto je extrémní mise, důležité je, že se přese všechno přeci jen daří.

No a děkuju za potvrzení těch útoků - taky jsem si říkala, snad se holka ozve, protože na ni to určitě zkusili taky. Tak se tě taky pokusili sejmout, ale GF jim to zařízla. Je to nepříjemné, ale GF doopravdy nedovolí, aby nás NWO zabili.
Jsou to vyloženě technické útoky, nejsou to zlí duchové atd. Prostě to jsme si dovolily, to se NWO nelíbí.
Je to vyloženě kvůli tomu, co tu píšeme.
Jsou to rozjívení chlápci, co si myslí, že když mají trapný utajený armádní bunkřík a elektro-kolos, že něco můžou. GF jim ty jejich pokusy nastavuje tak, aby se hoši sami popálili. GF už má nad jejich rozpadlou strukturou už jednoznačnou technickou převahu, doopravdy bývalo hůř.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jakkoliv to zní šíleně, je to tak.
NWO totiž takto na dálku likviduje lidi našeho typu, hlavně aby se probůh neukázalo, že nelžeme, že Galaktická federace doopravdy existuje, že nejsme šílené.
Když se takto najde progresivní hlouček a vytvoří se jádro, na kterém by se dalo dál stavět, tak je postřílí skrze 5G, paprsky smrti, nebo sežehnou dobrou náladu a nainstalují depresi.
Případně nasadí trola, který všechny rozeštve.

Tak, vidíme realitu.

Nejdřív se NWO nepodařilo mě zabít v dimenzionální válce.
Pak se NWO nepovedlo přes anonymního žida na kokainu mě tady na totemu odradit od publikování a dovést k sebevraždě.
Teď se NWO nepodařilo umlčet děvčata z galaxie paprsky smrti a elektrickými šlupkami do hlavy a ještě to tu nehorázně rozmáznu.

No jo no, NWO jsou neschopní.
Kdyby vyhrávali, tak se toto skutečně neděje.

Proto, není třeba propadat panice.
Kdyby nás GF ochránila úplně absolutně, což by mohla, tak bychom tento fakt nemohly jakkoliv zviditelnit a mluvit o tom a zůstali bychom hloupí a nevědomí.
Proto, pokud se ty technické útoky třeba budou opakovat, doopravdy netřeba panika, jsou to technické útoky, před jejichž přímými dopady nás GF ochrání.
Nemůžeme zemřít.

Jsou to naprosto hloupí, namachrovaní idioti, co mají primitivní technologii proti GF. Samozřejmě, bez mimozemských zásahů bychom už nežily.
Tak to je, je to krutá realita.

Ale bývalo skutečně hůř - na konci minulého léta se podařilo GF vyrvat zločincům z NWO dimenzionální technologie z rukou.
To byl mnohem horší problém, než primitivní 5G.
Ať si s tím střílí do nevinných lidí, jediní, komu nakonec vyžahnou mozek, jsou oni sami.



<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 15.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak to potom jo. To je hodně zajímavá část příběhu. Já vím, že jsem ztratila mnoho blízkých na kterých mi záleželo. Bohužel jsem i často viděla ve svých minulých životech i tady umírat své partnery před vlastními oči a nemohla jsem s tím nic dělat.

Já jsem na to úplně zapomněla až jsem si na to vzpomněla, když jsem četla tvůj komentář. Jsem ráda,že mám ochranu, věřím, že i bytostí se kterými jsem ve spojení. Jestli se domnívám správně o té jedné, no tak to si asi fakt nepomohli, protože z té mám respekt i já :)Nemyslela jsem si tedy, že by na mě dohlížela GF a pokud opravdu ano jsem vděčná, některé věci pomůžou prostě pouze od ze shora.
Děkuji za tvé vysvětlení a jsem ráda, že píšeš svoje zkušenosti.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 > Astearra> 

Oni dohlíží na celou planetu, naše země je speciální, už roky je na nás NWO zaměřené, pouštěli nám psycho vlny a snaží se nás zadupat a chemií zasypat a Fialu na nás poslali a válku Rusku za nás vyhlásili a teď chtějí, abychom šli hladoví bydlet na chodník a a a a ... vůbec nás tu nesnášejí.
GF hlídá všechny jejich snahy zabíjet nevinné lidi, je jedno, jestli ten který člověk má, nebo nemá přímý telepatický kontakt.
To je teď, bývalo ale mnohem hůř, kolem r. 2000 NWO ještě zabíjeli, jak se jim chtělo.
Je to masakr. NWO jsou už zoufalí, dělají chyby, jednají už otevřeně zločinně a průhledně.
Ale skutečně, jsme chránění, není třeba se doopravdy bát.



<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 15.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak to je hustý. No s tou náladou to sedí. Bude to určitě i něco mého uvnitř. Ale většinou jsou takové stavy u mě na denním pořádku. Až poslední dobou to v sobě bortím, no přišla mi další zkouška do života a snažím se tím nějak probojovat, občas se zadaří a jindy zase ne.

Souhlasím s tím, že kdyby to bylo absolutně ztratilo by to pointu právě kvůli probuzení.

Přiznávám, že do žádných bojů s nimi nechci, není to tady a teď moje cesta. Spíš přemýšlím nad tím jak se chránit i sama.
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 15.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> No tak aspoň že tak. To je celkem nářez....
Děkuju.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 > Astearra> 

Je to drsné, skutečně. Jejich armádní arsenál je už v rovině sci-fi, ale není to skutečně mimozemská úroveň. Technická telepatie, vytváření zvuků v domácnosti, změny nálad, elektrošlupka do hlavy, to je jejich arsenál, který získali utajeným vývojem, reverzním inženýrstvím, kdy se snažili pochopit technologie mimozemšťanů, kdy nějaké létající talíře sestřelili, případně něco dostali od zlých mimozemšťanů v rámci špinavých kšeftů.

Většina lidí tomu nevěří.

Není nutné s nimi bojovat, do toho se dostali lidi, kteří k tomu měli nějak předpoklady, já se do toho dostala až po třicítce, tam už je člověk vnitřně víc "vytuněný", myslí už jinak, ta mladistvá citlivost už je utlumená, atd.
Máš v životě třeba jiné úkoly, než se na ostro mlátit s NWO.

Různí esoterikové poskytují různé návody, jak se chránit.
Za sebe mohu doporučit takový nejzákladnější přístup. Říct si, jsem nevinná, zasloužím si ochranu vyších sil - Boha, Stvořitele, vyšších sfér, zkrátka vevnitř komu věříš. To uvědomění si, já si zasloužím pomoc při takových nehoráznostech. Být si vědomá propojení s kosmickým vědomím, věřit mu a nepodléhat panice. Je důležité nepropadat strachu, ten je takový blokátor a udržuje člověka ve stavu, kdy se na něj snáze útočí.

Jinak, co se týká nálad, taky se mi to děje, že skáčou. Je to dané mnohými umělými vlivy - od chemtrails po tyto útoky skrze 5G. Sice to okamžitě nepomůže, ale je dobré vědět, že to není dáno přirozeností života, že si za to nemůžeme sami a chyba není v nás.
Dobrou noc, snad bude klidnější, než minulá.


<reagovat 
Čtenář - 15.5.2022 > Bylo jen otázkou času, kdy si i tahle začne povídat jak nudla sama se sebou.
<reagovat 
Čtenář - 15.5.2022 > A těch gramatických chyb! Fuj!!!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 >

No, takže hnusný zfetovaný kokainový židovský hovado od NWO se tady pustil do slečny:

"Čtenář - 15.5. > Bylo jen otázkou času, kdy si i tahle začne povídat jak nudla sama se sebou.

Čtenář - 15.5. > A těch gramatických chyb! Fuj!!!"

Za prvé, ne nemá tam gramatické chyby a ne, nejsem to já. To každý s IQ pozná, holt se NWO nepodařilo nás postřílet svými paprsky smrti a dalšími technologiemi, které mají, tak se vrátili ke staré dementní diskreditace a šikaně.
Co bude tvůj další krok dementíku?
Dáš jí sem obrovskou grafiku, která jí to tady graficky rozhodí?
Budeš se po ní vozit, šikanovat a slizce ji obtěžovat?
Založíš si nick stejný, jako má ona?

No jo no, redakce nezasáhne, ty jsi redakce.
Jste zkurvený hovada a doufám, že jednou, ve spravedlivých časech, budete souzeni.
Za spolupráci s NWO.




<reagovat 
čtenář Chanel - 28.1.2023 > Hi totem.cz webmaster, Thanks for the informative and well-written post!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter