Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti NWO dnešních dnů
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.5.2022 (11:25:00)



Armádní arsenál, kterým oplývá NWO, je již dávno v oblasti, kterou nazýváme sci-fi.
Je to nepřiznané veřejnosti, ač naprosto neznámé to není. Spadá to do oblasti „konspiračních teorií“.
Jde o technologie, které pracují s elektro-magnetickými poli. Jde o technologie, které je schopen
vyvinout člověk, když dostane k dispozici mimozemské technologie, aby si je prozkoumal a podle
nich, dle svého pochopení, vyvinul technologie na své rozumové úrovni.

Jde o systém různých zařízení, vysílačů, které kooperují s atmosférou, ionosférou, s 5G atd.
Jedním z chronicky známých obřích projektů tohoto typu byl třeba HAARP.
5G je samozřejmě součást tohoto terorizačního systému, který je namířen proti lidem.

Více informací se dá najít všude možně, o reverzním inženýrství se rozepsal např. Steven Greer,
ve své poslední knize „Mimozemšťané“, v českém překladu z r. 2019.
Další informace z čerstvé doby, z dnešních dnů, poskytuje mladý inženýr např. v těchto dvou
videích, kde krásně vysvětluje pro a proti technicistního šílenství dneška:


https://odysee.com/@STOP5G:9/Uvod-do-5G-Prvni-cast#f
https://odysee.com/@STOP5G:9/Uvod-do-5G-Druha-cast#6


Autor má stránky stop5G, kde má i seznamy nejrůznějších, velice zajímavých patentů, které vlastní
utajené vlády a zločinné armádní projekty, jen nás o tom moc neinformují. Pak by nás s tím totiž
nemohli terorizovat.

Třeba tady:
https://stop5g.cz/seznam-patentu-kontrola-a-zmena-mysleni-chytra-sit-o-vas-bez-vas/


Utajená technologie, kterou oplývají teroristické vlády, které ovládají ty „normální“ vlády, oplývají
možnostmi, kdy jsou schopné vyvolávat zvuky v domácnosti, dokážou u člověka vyvolat změny
nálad a myšlení, dále komukoliv do hlavy nainstalovat jakýkoliv destruktivní obsah, jakékoliv
šílenství, nebo mu tam poslat volty elektřiny, vyvolat na dálku rakovinu atp.

Co já jsem si s tímto už užila.
Dokud je člověk naivní a duchovně založený a věří tomu, že jsou to duchové, je samozřejmě
v nevýhodě. Poprvé mi celá věc přišla divná, když jsem kdysi, to už je hodně let dozadu, najednou
z čista jasna slyšela techno, tu hudbu, ve svém pokoji. Pořádný DJ set nejtvrdšího techna. Nic jsem
puštěné neměla a lámala jsem si hlavu, jak je tohle možné.
Tehdy jsem byla ještě naivní a křehká květina, o NWO jsem měla jen mlhavé ponětí.

Další zajímavý zážitek, co se mi děl, byla podivná veverka, která musela běhat nad stropem,
ač se tam neměla jak dostat a na střeše nic vidět nebylo. Kromě běžného nápadného lupání
v nábytku, dutých zvuků, imitujících duchy, se mi taky stalo, že jsem slyšela spadnout něco velice
těžkého na střechu, byla to velká rána. Tehdy jsem už byla poučenější a řekla si, že jsou to
halucinace. Když se ten stejný zvuk ozval vzápětí z dálky a mnohem slabší, byla jsem si tím jistá,
že to je umělý zvuk puštěný do hlavy.

O celé válce proti NWO jsem se již rozepsala. Galaktická federace mi celou dobu pochopitelně
vydatně pomáhala a nakonec mě zachránila, když se rozhodli mě tito odporní zločinci zabít,
zničit, dovést k sebevraždě, či do blázince.
Tehdy byli spojeni i s negativními mimozemskými společnostmi, měli k dispozici vyloženě
mimozemský high-tech a k tomu všemu ještě dimenzionální technologie za hranicí naší lidské
představivosti a rozumových kapacit.

Během války došlo k jejich poražení a odzbrojení a nyní mají NWO opět již „jen“ tento svůj
armádní arsenál, získaný reverzním inženýrstvím a utajeným výzkumem.

V minulých dnech se pod mým dílem rozvinula diskuze několika lidí, která se výsledku potvrdila,
že Galaktická federace není žádný výmysl a že se mnohé naše duševní zážitky a poznatky
v mnohém shodují.
Proto na nás NWO zaútočilo a asi nejen já a „Astearra“ jsme se dočkali elektrických útoků před
spaním do hlavy. Křešovka s Elonem Muskem jako spásou, to jim nevadí, to má NWO rádo,
ale parta idealistických lidí s mimozemšťany, co si povídají o autentických vjemech, jo, to jim vadí.
To totiž dokazuje, že GF je realita a že netrpíme šílenstvím.
Galaktická federace nás chrání, NWO se to velice nelíbí, že se nás někdo zastane.
V současnosti má NWO proti Galaktické federaci naprosto směšnou výbavu.

Včera, kvůli tomu, co tu píšu, jsem se před spaním samozřejmě dočkala otevřené bitky s NWO,
kdy už jsme si na nic nehráli. Dělala jsem si z nich srandu a deptala je, oni se ve mně snažili vyvolat
strach, což jim nešlo, chvíli jsme se hádali a pak nějaká kreatura, s divným pitorekním zlomeným
hlasem, kterým se projevovali zlomení polní maršálci po 1. světové, pronesla „...takových keců už
jsme slyšeli“ a šťouchla mě do hlavy jakoby z polštáře do ucha. Kdyby člověk nevěděl, že je to
NWO a jejich elektro-magnetická hračka, uvěřil by na zlé nekromany a černé mágy.
Okultní černomagické složky má NWO pochopitelně taky, ale toto byla bitka s nějakou armádní
základnou, toto s okultismem nemělo nic společného.
Vzápětí jsem slyšela smrt a konec této kreatuy. Protože Galaktická federace je docela kosí a zabíjí.
Jejich útoky otáčí přímo proti nim.

Ještě chvilku jsem se s nimi hádala a pak blaženě usnula. Probudila jsem se dobře vyspalá do
růžova. NWO zkrátka prohrává, tak to je.
Strašit můžou, ale arsenál jim ubývá a GF hlídá tento svět.






Poznámky k tomuto příspěvku
DELTA 2 (Stálý) - 15.5.2022 >
https://youtube.com/shorts/cT1Rp2JTi3o?feature=share
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5.2022 > DELTA 2> 
To může být cokoliv, protože podle mé GF prý na Měsíci, o který jsem se nikdy nijak nestarala, jsou sklady a základny naprosto všech stran, které to využívají, včetně GF a že je tam přísný zákaz "lézt si do zelí" a jakkoliv válčit a všichni to dodržují, kvůli nějaké technologii, která je krajně nebezpečná.
Ta technologie prý vyhasíná a končí a pořád ještě spolupracuje s tím psychobludáriem NWO. Ale prý oproti minulému roku je jen na třetině výkonnosti a její funkce bude dále vyhasínat.


<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 16.5.2022 > S.Greera sleduji delší dobu, vlastně jsem se o něm dozvěděla právě přes kanál Sueneé Universe. Nejsme cvoci, tyhle věci existují. Lidem nezbylo než přijmout, že i MK ultra projekt neni výmysl, když pod nátlakem US vláda přiznala, že je to pravda. Lidé věřim těm lžím, že tento projekt byl ukončen, pchhh. Taková blbost, přitáhli si to do US po válce s těmi nácky, které si vzali pod ochraná křídla, všechny ty výzkumníci, vryláci, thůlovci, mengelovci...skoro všechna tahle svoloč zakořenila u nich. Jen kdo dělal na projektu Apollo? Wernher von Braun. A to bychom mohli mluvit dál a dál. Jen třeba MK ultra je mazec. Ale já prostě se nehroutim a ani to nemám v plánu :-) Jak už jsem jednou psala, vědění a informace jsou naše nejmocnější zbraň, je to nutnost, abychom tento boj vyhráli.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5.2022 > Kikimora> 

Jo, to rozhodně, hlavně v současnosti už tyto potvory ani nemůžou vyhrát, už jsou v posledním tažení. Všechno už doznívá.
Teď v tom hraje roli taková kosmická zákonitost, že lidi budoucnosti musí vědět, před čím byli zachráněni. Tzn. nesmí zůstat naivní a celá věc s NWO musí být v budoucnosti plně odhalena a veřejností pochopena.
GF tady velice aktivně zasáhla a ještě se odehrávaly non-stop nadstandardní zázraky a to do takové míry, že zrůdnost toho všeho zažily jen izolované oběti a veřejnost zůstala v pohodě.
A veřejnost je schopná ty zrůdnosti popírat dál. Zavírat oči a nablble se usmívat, že to je přeci hloupost.
Proto se děl i minulý půlrok, kdy jsme byli ve špatné časové linii a děla se jedna příšernost za druhou. Přesně kvůli tomuto principu.


<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 18.5.2022 > Holky, vy dvě jste se hledaly až jste se našly. To se mi líbí.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2022 > Kikimora> 

Jo, Astearra vlila další naději, když má vidění, vize, či prožitky, které cca sedí. To znamená, že takových lidí může být skutečně více.
Existují názory, že je úplně jedno, jestli je to pravda, nebo ne, hlavně že to nějak pomáhá naším duším. To je psychologický názor, já s tím nesouhlasím, myslím si, že existuje jedna reálná pravda, kterou podle teorie, kterou vyznávám, musí potom logicky vnímat více lidí.
Tady se to schází, což je skvělé. Protože ten prožitek je vskutku extrémní, kdyby to měla být jen nějaká hra mé mysli, tak jsem fakt poněkud divné zvíře s myslí, která je ze své podstaty nepatřící na tento svět, protože to, co se dělo, přesáhlo veškeré limity. Pak jsem se bála právě toho, že se jedná jen o nějaký psychologický projekt ze strany NWO, když mají všechny ty psychotronické patenty.
Takto, když atmosféra, vjemy, děje, jakkoliv sedí a shodují se s dalšími lidmi, už vypadá celá situace nadějněji, že se dočkáme osvobození a vyléčení světa a přestaneme si konečně myslet, že jsme nejchytřejší tvor v galaxii :-) Nemůžu se dočkat, až všichni ti despotičtí ateističtí vědci budou muset sklapnout a dát prostor mládí, já myslím, že to ocení. Jsou ještě mladí, čerství, stačí jim dát prostor a určitě vymyslí fascinující věci.


<reagovat 
Čtenář - 18.5.2022 > Fajn obrázek a imbecilní žvásty. Prostě ýťa.
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 18.5.2022 > poslala jsem vám zprávu
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2022 > Kikimora> 

Mě to na tu skupinu nechce pustit, nemám na FB založený žádný profil. Nějak mi Fb nikdy nechyběl. Tak třeba to video uvidím jindy :-) Ono někde prosákne. Elena má určitě větší prestiž, ale je taky NWO.
Dělají takto lidem v myslích šílenou paseku. Lidi zažili něco doopravdy a to, co se děje teď, ve velkém ty autentické vjemy a zážitky znejisťuje.
Je to drsná válka o skutečné informace.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 18.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> To nevadí, budu sledovat ten vývoj. U Křešový jsou zatim ve fázi ověřování, zda je to pravá Elena :-)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.5.2022 > Kikimora> 

Myslím, že Křešovku toto vyjádření dost sejme. A celkově to udělá ještě větší chaos.
Bohužel, tato prosperující klika Elena Danaan je NWO, Auroran je ale taky nějaký podvod, nejvíc vypadá na reptiliány. To, že jedna pomluvila druhého, nedokazuje ani o jednom z nich, že je ten pravý.
Je mnoho skupin, které se nemilosrdně napadají, protože nemají o co přijít a o lidi jim jde až naposledy. O lidi a jejich zájmy a o zájmy planety se stará GF.
Jen jsme z veřejného prostoru dost nemilosrdně vyhnaní a jak jsme zažily, když se spojí několik lidí s autentickými zážitky, NWO se hned postará o útoky na tyto lidi.
Vládně krutá informační válka.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Je to od Eleny taková "výstraha před popravou" obrazně řečeno. Mám ráda hlášky z filmů :-). Víme jak dopadla Megan. Jsem zvědavá, jaký bude její postoj.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 19.5.2022 > Kikimora> 

Megan je v pohodě ne? co jsem slyšela tak stále vysílá. Dříve jsem ji sledovala, možná zase juknu abych viděla vývoj.

Jinak že Elen tohle napsala takto veřejně a ani Andrea to nečekala - to je taky skoro gól do vlastní brány :D na jednu stranu to je dobře, protože takové prohlášení kdyby zapadlo Andree někde mezi milionem mailů o lásce a jak jim otevřela oči, by byla škoda, hezky to houpe tou scénou :D

A je vážně naprosto super, jak někteří lidé jsou natolik zaslepení, že raději zavrhli i svou první modlu Elen než aby zavrhli Aurorana který (údajně podle nich) dělá mnohem víc než Elen - ano, on má mladší historii takže to jeho "zázračné léčení" ještě není vidět v čase včetně následků.

Podle mě to Elen musela udělat i když jsou vlastně oba na "stejné" straně - už polovina lidí ve skupině odhalila že je on podvodník, působila by nedůvěryhodně kdyby ona nijak nereagovala a hlavně asi jí taky došlo že jeho praktiky brzy prasknou - je to nevyhnutelné protože ona zatímco nabízí jenom slova útěchy a úlety, on na lidi "sahá" a tam se provalí dříve kým je. On taky na české scéně zaclání a bere si pozornost, Andrea totálně přestala překládat Elen když každou chvíli dělá dlouhá videa s tímto šaškem a kdoví kde je překlad knihy na kterou Elen spolu s Andreou udělaly reklamu :D

a to ještě nevíme jaký proslov si Auroran připravuje na úterý :D to bude srandy kopec. Jestli dštil síru na pana Smetanu tak jsem zvědavá jak odpoví na takový frontální útok přímo ve skupině. Jsem se vždy těšila až se zlo požere samo, no už se na to chystá :)

Smutné je že lidi si stále vybírají strany (to popírání jestli účet je vůbec pravý místo toho aby se chytli za nos jak jim ta jejich zázračná intuice fungovala je ukázkový příklad jak pravda bolí) a místo vysypání si popela na hlavu a omluvy k těm které označili mnoha výrazy pojedou tu svou lež asi dál - někteří určitě. Připomíná mi to očkované lidi kterým se dělalo blbě, mnohdy jim znecitlivěla tvář, ochabla ruka a přesto stále nechtějí přiznat že je něco špatně.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 19.5.2022 > Kikimora> 
A je fakt super jak se to se to vyřešilo 🤣

Auroran si založil vlastní skupinu , zatím má necelých 2000 členů, je soukromá, Andrea místo toho aby se chytla za frňák tak lovískuje, neposuzuje, vyhověla Elen a Auroran si mohl odtáhnout své příznivce...trošku jako mnichovská dohoda o duších

všichni v komentářích lovískujou, a že prý je to nejlepší řešení - takže na jednu stranu plnou hubu keců o jednotě jo, ale budou své přiznivce dělit na tábory aby se nerafali mezi sebou 🤣 žádný zamyšlení jestli na tom nebylo něco pravdy, nic... prostě lidi jsou hloupoučký, raději je dáme do oddělených klecí
Tohle je ukázka opravdu duchovního vzestupu, smíchy se plácám do kolen nad tou ironií.

a zároveň už asi chápu proč tomu zlu trvá se požrat - ono to neudělá. Už někde jsem četla, že největší mínus dobrých lidí je ten, že se nikdy nesjednotí nebo neumějí táhnout za jeden provaz, maximálně že se zvládnou respektovat, ale mají jiné úhly pohledu. Zlo se spolu vždycky dohodne, jim to problémy nedělá, bohužel.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > čtenář> Nevim jak Megan, vůbec jí nesleduju. Jen mi to připomnělo spor těch dvou, která je koraptlá a která ne, to jejich dohadování a pak odstřižení, ke kterému Elena vyzvala. Mam update... Andrea tomu nevěří, neni to Elena ani GF, ti by takhle nemluvili:-) Vytvořila novou skupinu "Zprávy z Galaxie - Auroran Dift Lavus". No já málem smíchy odpadla. Vim že to neni asi "vysokovibrační", ale já se fakt upřímně bavim :-)) Ať tak nebo tak, špatné se rozpadá. Rozpadá se skupina Andrey, která jde s Elenou, protože Andrea i přes výzvu Eleny se nechce odpojít od cecíku zvaného Aurí. A zároveň se rozpadá i skupina příznivců Aurího. Byl vražen klín a výsledek bude jen jeden, celkový rozpad. U Aurorana bude pár skalních fanatiků a u Andrey ve skupině zůstane pár lidí, co budou doufat, že Andrea prozře. No...to se asi načekají. Mé predikce byly správné, rozpad jsem čekala, ale že přijde takhle brzy, to tedy překvapilo i mne.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 19.5.2022 > Kikimora> 

Hele ne, smích je naopak velice vysokovibrační :D (zkus si zameditovat s kamarádkou na nejvyšší vibrace které můžete a budete se ještě 2 hodiny řezat smíchy) a v tom není prostě žádná zákeřnost, vždyť je to ironické a vtipné co se děje. Také se tím bavím, opravdu jsem nečekala že by Elena udělala takový rozsek tak brzy po té diskuzi co tam byla. Je to trošku jako sůl v ráně :D

Je ale vidět že umanutá mysl může jít vážně přes mrtvoly - Andrea si sluníčkaří, asi je totálně mimo proč si elen s Auroranem nevoní a samozřejmě že jednota, láska, a hlavně se nehádejme... (a předtím když lidi chtěli jenom diskutovat o svých názorech tak hned to byly hádky že). Že tam nikdo nepátrá moc po té pravdě...? že by na tom nezáleželo? hlavně mír lidi :D
LOL se nedivím že si temnota hraje s lidmi jak kočka s myší
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > čtenář> Já to beru jako zásah shůry. Nejhorší bylo, že měla tolik sledujícíh. Kdyby to bylo pár lidí, tak by si tu práci mohla dělat dál, bez jakéhokoli zásahu z jiných sfér. Těšim se na 24/05, až budou online vysvětlovat jejich "pravdu" a věrní dostanou uklidnění a notičky, jak se dál chovat a co si myslet :D
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Kikimora> 

Ty jo, tak na to se snad i podívám.
To bude náramná taškařice .... vymejvání mozků a installace "pravdy" v přímém přenosu.

:D:D:D:D:D:D
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 >

TVL, tak jsem ze vší zvědavosti vlezl na ten nástroj NWO (FagBook) ... a ten pacient tam píšé "čahýnsky".

Bože, jak můžou bejt lidi tak retardovaný a žřat to :D
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > Hele video od Eleny je jen pro lidi ze skupiny Andrey, ale skupina "hvězdná semínka, Karlovarsko - Starseeds Carlsbad Region, Oraa Nataru Shari" je otevřená, tam se můžete podívat a někdo i to video nahrál a vložil. Jsem ještě v jedné skupině a tam lidi pobíhávají jak dezorientovaný slepice. Je to fakt docela sranda :)
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 >

Emery Smith velice zajímavě popisuje práci na úrovni biologie a genetiky. Výroba, fungování klonů apod.

Corey Goody má zkušenosti hlavně s "cestováním" a setkáními s různejma "rasama". Hodně zajímavý jsou hlavně Blue Avians, se kterejma komunikovali v 80tejch letech Don Elkinds a Jim McCarty, krze Carlu Rueckert v rámci "projektu" Zákon Jednoty.
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > Andrea napsala do nové skupiny založené pro fandy Aurorana, "Myslím, že je to omyl, který se brzy vysvětlí. Praotcové zakladatelé jsou vysoko vysoko nad GFS (galaktická federace světů) a učení Aurorana je holt vysoká dívčí." No, vypadá to, že si zahrává s ohněm. Vlastně řiká, že GF jsou přicmrndové a Aurí je snad až stvořitel :-)
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 >
Tak opravdu to byla Elena.
Mimo jiné říká, že kontaktovala přímo Andreu

A Elena tam vypadá vcelku nasraně. Auri jí leze do zelí :D Opravdu velice upřímné "I love you" :D
http://uloz.to/tamhle/tL8Uf7MS3RHM#!ZJMyLwR2Z2ZlLmV3MzH2MzHmBQHkBR1VHwAVAl1QZHqxpGNmBD==
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Mě pořád leží v hlavě co předcházelo v těch Budějkách, než začala vysilat s "Aurím" To byla předzvěst, tak jsem to aspoň vnímala já.😉
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Ona už to Elena psala dřív do různých komentářů na skupině. Lidé začali zpochybňovat, že je to ona, tak udělala video. Jste šikovný, že jste to našel.👍 To I love you znělo dost nasraně podle mě, vůbec celé to video natočila v nasranosti.😉 Mojí kamošku nevykoply, tak se ke mě dostanou občas screeny.🤣
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Kikimora> 
Přrsně tak. To byl jasnej signál, co se kolem ní točí za energie a entity.

Jinak Elena to zjevně aktivně sleduje. Před chvílí tam někomu odpovídala.

Bože, proč sem se namotal na takovouhle telenovelu 🤣🤣🤭
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Je dobře, že se to zhroutilo. Ta sledovanost a oddanost nabírala na obrátky. Tisíce a tisíce lidí a to už začalo smrdět. Hlavně se k tomu začalo přiživovat SVCS s panem Tichým, politik s dlouhou působností, který se rozkmotřil s Vladmírou Vítovou z Národní Aliance před posledními volbami. Včera jsem snažila si poslechnout jejich poslední společné vysílání, ale po hodině jsem to vzdala, já měla nervy na padrť :-))Pak Pavel Zítko, no tak toho už vůbec nekomentuju. Jsem si řikala, jestli nespadla z jahody na znak, že s nim vysílá. A tohle všechno už začalo pěkně smrdět. Rozpad byl potřeba. Snad ta telenovela nebude nekonečná jako Mladí a neklidní :D
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 >

A co říkal Smetana o jeho minulosti?
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 >

No ty rody, to je moc.
Ale co teprv ta čahýnština, to je mega úlet .... to sem nežral.

Ale teď mě tak napadá .... třeba jsme ho jen špatně pochopili a podcenili.
Třeba si jen dělá ultimátní prdel z jednoduchej a naivních jedinců .... a že to rozjel ve velkym 🤣🤣

<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > No to kecáš?! V jaké skupině? V té jedné se našel jeden týpek co dal kotel Eleně i Aurímu. Ale žádný odkaz na totem jsem nenašla.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Kikimora> 

V tý veřejný Zprávy z galaxie.

<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Taky pomáhá to vypnutí větvení
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Díky za typ, já to tak složitě dohledávala :-) Myslela jsem si,že když pod svym profilem, kde se zobrazují oznámení o nové zprávě, dám označit a přečíst, že mě to hodí na ten konkrétní nový přispěvek. Ale to jsem se šeredně pletla. :D
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 >

To sem si myslel taky :)

PM mi to vysvětlila
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 >

Najednou sou všechny chytrý jak prdel. Ještě před tejdnem si z Eleny srali do bot 🤣🤣🤣

https://ctrlv.cz/DEkY

https://ctrlv.cz/nHIo

https://ctrlv.cz/tDtk
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> hotovej agent, díky :D
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Kikimora> 

Mno jo ... DELTA FORCE je vesmírná policie 😇😉
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 >

(Samozřejmě ne ty trapky z U.S. Army)
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> jak jinak :)
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > "Myslím, že je to omyl, který se brzy vysvětlí. Praotcové zakladatelé jsou vysoko vysoko nad GFS (galaktická federace světů) a učení Aurorana je holt vysoká dívčí."

Tak ta je dobře v mimoni 🤣

Ňákej týpek psal, že Rouran je soused jeho kamarádky, psal i jméno ... myslim Milan Berger, bo tak nějak .... a že se vždycky zaměřoval na ženský a že snima umí ňák manipulovat. By mě zajímalo, jak to jako dělá, vždyť ani neumí mluvit 🤣

Pravda .... nabalujou se na něj z 90% zoufalkyně a jednodušší typy.
Body: 1
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Tak tomu věřím, prootože on se na ně zaměřuje i při vysílání. Snaží se je manipulovat. No taky to nechápu, neopřela bych si o něj ani kolo. Věřím jeho minulosti o které mluvil Smetana, protože když nám tam pan dred vykládá, že mu ženský posílají nahé fotky a že to s ním nic nedělá.

Smrdí korunou a na tom by nebylo nic špatného, nicméně na to konto oblbuje ženy, že muži s nimi manipulují majetkem a penězi. To asi kvůli tomu aby náhodou nějakou uhnal na bydlení v tom jeho autě.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> On musí jen přes ženy, nevim co tedy na něm vidí, já jsem vůči jeho "kouzlu" imunní :D Ba naopak mi přijde odporný. Ale o tom mluvil i Smetana na SVCS, že to měl i v minulym životě. Nějakou sektu s orgiemi a rituály a když vidim, jak ty ženský ho zuřivě brání, tak asi na tom něco bude.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 19.5.2022 > DELTA 2> 

Jestli je opravdu reptík, tak jednoho jsem bohužel znala naživo, jsou to opravdu chameleóni co se týče aurického cítění kolem. Oni jsou schopní mít opravdu zvrácenou potěchu z něčího neštěstí a bolesti, ale skoro ani citlivá osoba to na nich neodhalí, pokud nemá nějakou imunitu vůči tomu. T se naštěstí dá vypěstovat pak velmi brzy s uvědoměním, že dotyčný je reptilián, ale dokud to člověk neví, a netuší co ti netvoři jsou zač, tak snadno podléhají manipulacím. Viděla jsem ženu která šla po 5 minutách reptiliánovi na ruku a to takovým způsobem, že jsem v tu chvíli měla i dojem že kdyby jí přikázal skočit z okna že by to udělala. Znala ho 5 minut. To mu stačilo, pak už si s ní i s jejími názory dělal co chtěl. I člověk který byl naprosto netknutý nějaké duchovní nauky nebo o bytostech z vesmíru si toho všiml a sám řekl, že to ještě v životě neviděl.
Popravdě díky této situaci se mi také hůře věří nějakým prohlášením o tom jak jsou tady reptiliáni na lopatkách, inu, možná že jejich organizace má nyní trochu horší financování, ale když ty šmejdy potkáte osobně, tak fakt nemám ten dojem, stále jim tohle jde - je to jejich přirozenost si hrát s myslí lidiček.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.5.2022 > DELTA 2> 

Vida jí Elenu :-) Je fakt, že jí na tom až podezřele záleží. lidi se budou zbytečně topit v depresích, zrovna u nás, zmatek a deprese. A ztráta naděje.
Opět hlavně u nás, v Čechách.
Jak je to krásně načasované, teď jste uvěřili Auríkovi, tak tady to máte. Čarodějnice a flekatá potvora.
Je lepší jít do přírody, naladit se na srdce planety a brát sílu z vesmíru.


No a Křešová, je zvláštní pozorovat takové výroky. Tím se celý Auroran asi nejvíc diskredituje, že nedosahuje moudrosti ani středně schopné vědmy, ale je prý z miliardy let staré rasy, která svou velkolepostí převyšuje vše :-) Křešová se na něj extrémně upnula, on je její zkáza. Když už ani Elenka není autorita, tak to je něco.


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Kikimora> 

Aha. Hmhm 🤔🤭
No na tubě ho dost agresivně obhajuje jedna nejmenovaná ctitelka, která se tam rozplýva nad jeho "luxusním tělem" a takovejch bude zřejmě víc .... děvčat co si dlouho nevrzly, pak se podívaly na ten tragickej klip a teď z toho maj divoký sny.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No právě. Brání si to jak nasraná medvědice medvíďata :-D

Jesli se snažila vypadat vklidu, tak se jí to fakt nepovedlo, což o něčem také vypovídá. A to nasraný "I love you" si měla odpustit. To její autentičnosti opravdu neprospělo.

Ale tak víme, jak už v minulosti si bránila to, že s tim svym amantem a ostatníma kontaktama může komunikovat jen ona a nikdo jinej. Tim se taky odkopala. Je to totiž blbost. Kdokoli je schopen takto komunikovat, tak se může spojit s kýmkoli.

Navíc ... kdyby byla takhle povznesená a opravdu by byla výhradním kontaktem GF, tak by se ňákýmu Auroranovi leda tak zasmála. A to je taky další kravina .... lidí co jsou v kontaktu není málo, akorát (jak si psala) málokdo se takhle veřejně projevuje a prezentuje. Když už, tak jsou to takové menší "komunity".

Čímž nechci říct, že by si ostatní "kontaktéři" na YT vymejšleli, ale oni prostě "chytají" jen něco, kolikrát je to i ne úplně dobře pochopeno a do toho sem jim ještě přivsíraj různý "dezinformační" entity a vlivy. ( To je strašný slovo ... dezinformační... ale nic lepšího mě nenapadlo :D )
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > čtenář> On je reptilián jak vyšitý, stačilo by ho dát do terárka ještě s Bartošem, bratříčci. :D :D :D

Kdysi dávno jsem chodila s reptiliánem a vydrželo to rok. V té době mi bylo 17 a o vesmírných rasách jsem neměla páru, neuměla jsem je poznat, řešila jsem jiné věci.

Oni umí být opravdu velmi ale velmi charizmatičtí, přitahují materiální blahobyt a většina lidí jim to sežere, protože se umí dokonale přetvařovat. Falešná empatie, zájem apod. Sledují pouze svoje vlastní zájmy. Milují být středem pozornosti, je pro ně důležitá určitá pozice ve společnosti, hlavně aby oni vypadali co nejlépe v očích ostatních. Když jim v něčem oponujete a máte pádné argumenty, tak to proti vám obrátí, pokusí se obrátit i okolí a nemají záklopku, jsou vyloženě zlí. Mají v sobě silný pocit nadřazenosti.

Mají potěšení, když si najdou bytost, kterou můžou psychicky deptat a umí vycítit, když jdete vibračně vzhůru a začnou vás shazovat. Nemají absolutní soucit, chyby nedělají, jsou hodně animální a pudoví. Kolikrát se jich ani karma netýká. Ten se kterým jsem byla já neměl ani srdeční čakru. Jo a mimochodem na to že by furt lezli jenom do postele tak v ní stojí za hovno... :) :D :D

Je ale velmi důležité si uvědomit, že ne všichni reptiliáni jsou zlí. Jsou mezi nimi i hodní s čistým úmyslem, nejspíš jich není moc, ale jsou tam. Proto já osobně apeluji na to, že temnota se ne vždy rovná reptiliánovi, nebo šedivákovi či annunakovi. Existuje tolik ras a reptiliáni s annunaki a šediváky se stali oblíbeným terčem. Hlavně neukazujme na sebe ale na ostatní.

Beztak náš světelný osvícený a všemocný Aurí dostal od Anubise na prdel za ty bludy a co tam vymýšlel. Takže já říkám...Team Anubis :D :D :D
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Jsi měl pobavil :D Ten jeho zpěv ala TV Šlágr, je to uplně směšný, fakt mi to hlava nebere. A Andrea ať má jakékoli vysílání tak tam strčí na začátku tu jeho odrhovačku ala Duo Yammaha, culí se tam jak puberťačka. Ve vysílání řiká, že nebude mluvit o tom uzdravení jejího zetě, že se před nim stydí!!!! A on jí pobízí, že v pohodě,že má stejně seklý obraz a nevidí ji, ať to řekne. Pokládali tomu člověku ruku na korunní čakru, jako to dělají Jehovisti často při křtu. Mě tohle hlava nebere, fakt. Nejsem to schopná pochopit, že lidi tak jednoduše zblbnou. Já ve vysílání slyšela jak jí řiká, no to jsi pitomá...ale pak jsme se dozvěděla, že jí zařadil do "rodu Pitema":-)) Vždyť on se tim lidem vysmívá. Ty názvy rodů jsou snůška keců. Ona mu řiká, ve vysílání jestli neni nějaká vadná a on jí odpoví, že ne, že je z hoooodně vysokého rodu. No a dílo dokonáno, je jak démon, dá ti co si přeješ. A lidé si přejí být neobyčejní, protože obyčejnost je asi pro ně sprosté slovo.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.5.2022 > DELTA 2> 

Celá Elena je plánovaný podraz proti veškerým kontaktérským výsledkům, proti lidem se skutečným kontaktem.
Těch falešných hodnot a kroků, co ona dělá, je spousta.
Tento krok, jak všechny s kontakty očernila jako oběti "Nebu", to byla obrovská derda. Kohokoliv v nejistotě a bez dostatečných zkušeností s vyjebávkami NWO to mohlo snadno sejmout.

Auroran je taky ze špatné strany.

Pak v okamžik, kdy to vážně bolí, hadice čarodějnice zasyčí a tisícovky lidí navázaných na Křešovku jdou duševně ke dnu.
A všechno s mimozemšťany vypadá jako totální kravina.

Největší potenciál, jak se z toho dostat, jsou diskuze lidí, co jsou nějak napojení. Ovšem těch dezinformačních vlivů v tom je fůry, protože to byla válka a kdekdo mohl zůstat ve spojení s těmi, co škodí.

V diskuzi na tom FB Zprávy z Galaxie jsem zahlédla, že ing. Tichý chystá petici, aby lidi vyzvali armádu, ať zastaví tuto věc. To je další blbost a past, mi přijde. Udělá se z toho rarita, bude to zesměšněno a ještě se začne společensky řešit "co s těmi cvoky, začínají být nebezpeční".

Tuto událost, kdy se armáda, odborná veřejnost pohne, může podle mě nastartovat jen GF, až bude doopravdy vyřešeno.
Nevím, třeba se pletu a bude to dobrá inciativa, ale myslím, že to mají nedomyšlené.
Oni to třeba vědí - od určitých úrovní té armády, ale pokud nedostanou příkaz, zevnitř systému, který musí být nejdřív bezpečně ovládnutý Galaktickou federací, tak se nehnou a radši vyvolají celospolečenskou diskuzi, co s těmi blázny, co na ně takto naléhají.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5.2022 > Astearra> 

Taky mi reptilián zamotal život, byla jsem do něj dlouhodobě technicky uhranutá. Taky se mi stávalo, že když jsem ho viděla, najednou mě popadla těžko vysvětlitelná hrůza. Psychický popis dokonale sedí, krásně jsi to vystihla. Asi mi technicky vyžahli půl mozku, protože byl ohákovaný signem 666, v čísle telefonu i SPZ a já do něj byla stále blbá. Když jsem si jednou řekla "a dostanu ho z hlavy stůj, co stůj", tak se odstartoval velký proces, který později vyústil v Armageddon, dimenzionální válku :-D

A s Anubisem - já mám s tímto božstvem spíš negativní zkušenost, jenže to můžu říct o skoro všech božstvech. To je z dob, které byly v tomto fofru dřívější, prvotnější, chaotickou fází. Vůbec nevím, na koho jsem se naladila a jestli to byl ten Anubis... vlastně se mi podařilo z tohoto božského blbince včas vystoupit a přestat se horečně seznamovat se všemi, kdo kdy vstoupili do dějin skrze nějakou mytologii. Od egyptských božstev jsem dala brzo ruce pryč, tam je vždycky nějaká zrada. Starý Egypt byl dost prohnaný a komplikovaný.
Tento labyrint nejrůznějších bohů mohla být psycho-operace, nejen ze strany "normálního" přízemního nacistického NWO, ale i ze strany infiltrovaných mimozemšťanů.
Takže se vůbec nechci hádat, co je vlastně Anubis.
Záleží na tom, co v tom člověk vidí, na jakou kvalitu ducha se naladil, kterého mimozemšťana kde popotáhl.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter