Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozdíl mezi Čechy a Slováky
Autor: Palach (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Palach (Občasný) - 24.5.2022 > https://www.facebook.com/100043980340177/videos/534087981605829/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 24.5.2022 > inteligence Slováků přesahuje i fašisty Fialovo vlády! Tohle bych pustil ve smyčce po celou noc tomu zasranýmu fašistickýmu slovákovi co tu obtěžuje!

https://fb.watch/dcVtZA-uR2/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 25.5.2022 > mám pravdu čobole, že? A jestli ne, tak nám dej svoji fotku i s rodným číslem, šmejde!!

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 25.5.2022 > přesně, tenhle pablb NIC NEUMÍ a závidí nám juliána i dlouhý tlustý péra!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Palach (Občasný) - 24.5.2022 > BOMBA! KONEČNĚ to z nich vypadlo!!!

https://fb.watch/dcWr6KQ2ra/
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 25.5.2022 > Palach> Dezinformace je opak cílené pravdy :D To snad neni možný ani :-)
<reagovat 
Palach (Občasný) - 24.5.2022 > https://aeronet.news/exkluzivne-ceske-drahy-se-pripravuji-na-vyhlaseni-valecneho-stavu-v-cr-zamestnancum-je-prave-rozesilana-nova-smernice-s-ucinnosti-od-23-kvetna-ktera-stanovuje-casove-limity-a-lhuty-pro-svolavani/?fbclid=IwAR1A2uJEkzSeIT9-POJ8qsNo4AF5UnrzkFHmO5ROR9WOVGU0YSp9HCPQ_oE
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 25.5.2022 > Palach> Andor Šándor včera hodil na FB, že 26.5. v 11:00 bude důležitá bezpečnostní výzva občanům ČR, jež bude součástí konference. Na FB dávají lidi příspěvky, že nad Prahou létají vrtulníky a stíhačky, vojáci dělají výsadky s padáky. A u Přeštic jsou od minulého pátku vojáci, prý hlídají rozvodnu vysokého napětí. Maďarsko prý vyhlásilo stav válečné nouze.
<reagovat 
Palach (Občasný) - 25.5.2022 > ano, neuvěřitelný blábol!
Připomíná mi to, když fašistický slovák říká jedinýmu, který bojuje proti fašistům nejenom na Totemu-fašisto

Co vyvozuješ z toho cos napsal a říkal Šándor? Já nevím co si o tom myslet...
<reagovat 
Čtenář - 25.5.2022 > No veď áno, Česi sa spoznajú podľa bielych ponožiek - aj v Tatrách
<reagovat 
Čtenář - 25.5.2022 > No veď áno, Česi sa spoznajú podľa bielych ponožiek - aj v Tatrách
<reagovat 
Čtenář - 25.5.2022 > No veď áno, Česi sa spoznajú podľa bielych ponožiek - aj v Tatrách
<reagovat 
Palach (Občasný) - 26.5.2022 > PETICE ZA DEMISI VLÁDY PĚTIKOALICE
Sdílet na Facebooku (97188)
Petice
Oznámení 2
Podpisy 28 526
Komentáře
Statistika
Zvláštní viditelnost
ZÁSADNĚ NESOUHLASÍM se snahami vlády omezovat základní práva a svobody lidí šikanózními "opatřeními" a účelovými návrhy zákonů, které jsou v rozporu s Listinou základních práv a svobod.

NESOUHLASÍM ANI s apriorně nepřátelským postojem současné vlády k Rusku a stojím za právem obyvatel DNR, LNR a Krymu na sebeurčení. Právo státu na 'územní celistvost' i veškeré zájmy států a korporací musí ustoupit lidským právům.

UŽ VŮBEC NESOUHLASÍM s válkou na Ukrajině. Cítím obrovský smutek, soustrast s rodinami obětí, s poškozenými na obou stranách, a žádám okamžité ukončení války jednáním, nikoli vojenskou cestou.

VÁLKA Ukrajiny, NATO ani ČR proti Rusku NENÍ v zájmu Rusů ani Ukrajinců a není ani v zájmu českých občanů, naší republiky a ani obyvatel žádného jiného státu EU či světa. Válku, válečnou rétoriku, násilí, nátlak, sankce, hry typu win-loose, které se hrají do vojenského "vítězství" jedné a "prohry" druhé ze stran nepovažuji za dobré, moudré a civilizované řešení, a vlastně ani za důstojné "řešení" sporů vůbec.

Civilizovaným řešením je jen diplomacie, konstruktivní a nikoli nátlakové jednání, se vzájemným respektem k obavám, potřebám a oprávněným zájmům všech zúčastněných stran. Hlavně ale také s plným respektem k základním právům a svobodám všech dotčených lidí - jak obyvatel Ukrajiny, tak obyvatel Donbasu a Krymu kteří se už před lety referendem důvodně rozhodli z Ukrajiny vystoupit. A také s respektem k oprávněným zájmům obyvatel třetích, válkou potenciálně ohrožených či dotčených zemí, což se dnes velmi snadno může stát i České republice.

Ani ze strany obou válčících zemí a ani ze strany politiků a států NATO, EU nebo jiných zemí, včetně vlády a politiků České republiky, není patrná snaha potlačit vlastní ega, upozadit své vlastní parciální zájmy a důsledně hledat jiné než silové řešení.

Česká vláda pětikoalice, vedená premiérem Petrem Fialou, se svěřenému mandátu zpronevěřila svým dlouhodobě apriori nesmiřitelným postojem k Rusku, svými vědomě nepřátelskými kroky, svou válečnickou rétorikou, svými smyšlenkami o Vrběticích, vyhošťováním diplomatů, mařením hledání konstruktivního a konsensuálního řešení, posíláním dělostřeleckých granátů do oblasti konfliktu a podněcováním útočné války Ukrajiny proti obyvatelům Donbasu a vtahováním ČR do této války.

Čím dál více se pětikoalice zpronevěřuje svému mandátu viditelným zanedbáváním svých povinností péče o zájmy občanů vlastní země, se současným zjevným upřednostňováním zájmů nějakých jiných, třetích zemí, stran, skupin a osob.

Kroky vlády působí tak, jako by zastupovala nikoli občany České republiky, ale kohosi dočista jiného. Vláda posílá do konfliktu zbraně, hovoří o vyslání českých vojáků, o mobilizaci, o zapojení České republiky do válečného konfkliktu a šíří kolem sebe nenávist, zlobu a zášť. Není podstatné zda tak vláda činí z důvodů zištných, svého osobního vnitřního přesvědčení a nebo z důvodu potřeby splatit nějaký osobní závazek, třeba za velmi nestandartní způsob zvolení do vládních funkcí. Podstatné je jen to, že činnost vlády Petra Fialy škodí oprávněným zájmům lidu České republiky.

Pan Petr Fiala dne 27.2.2022 dokonce veřejně a prostřednictvím médií fakticky vyhlásil válku Rusku, aniž by měl k tak závažnému kroku potřebný mandát. Válku přitom pan Fiala nepodněcuje poprvé, jako válečný štváč vystupuje dlouhodobě.

Opomněl se přitom ale optat na názor také nás, všech občanů, kteří jeho vládě propůjčili mandát. Zapojuje Českou republiku dodávkami zbraní i rétorikou do vleklého, už osm let trvajícího konfliktu který začala vést Ukrajina proti svému vlastnímu ruskojazyčnému obyvatelstvu. Zapojuje naši zemi jakoby naším jménem, za naše daně, a přijímá závazky, které zatěžují naši zemi nepřijatelnými a s námi nedohodnutými riziky, náklady a potenciálními fatálními škodami na majetku, zdraví i na životech našich občanů.

Mám důvodně za to, že dodávky zbraní Ukrajině, posílání vojáků na Slovensko a zvaní vojsk NATO na naše území ze strany vládních politiků a dalších významných ústavních činitelů České republiky jsou způsobilé naplnit skutkovou podstatu trestného činu podněcování a příprava útočné války se zapojením České republiky podle §405, 406 a 407 tr.z

Takové kroky vlády představují pro Českou republiku fatální bezpečnostní hrozbu: zvyšují riziko zažehnutí třetí světové války s pravděpodobným zapojením nukleárních zbraní a ve svém důsledku s naprostým zničením celé naší vlasti.

Vláda se také prokazatelně podílí na zkreslování informací a zpráv, na válečnické propagandě, na šíření dezinformací, na cenzuře informací z jiných než oficiálních zdrojů a na vytváření falešných, přinejmenším částečně nepravdivých narativů a zpráv pro nás.

To vše považuji za fatální selhání české vlády, českých a i zahraničních politiků z EU, zemí NATO a také politiků Ukrajiny i z Ruska. S takovým přístupem politiků nemohu souhlasit, protože nenaplňuje zájmy lidí, kteří je zvolili a kteří jim propůjčili mandát k vedení a řádné správě státu.

Mandát současné vládní koalice vnímám jako nepřesvědčivý, nevěrohodný a neodrážející skutečně zájmy lidu České republiky. Navíc mám za to, že je tento mandát vládou opakovaně, svévolně a prokazatelně nezákonně překračovaný.

Stejně tak výkon vládních povinností vládou Petra Fialy shledávám být nedostatečným a celou pětikoaliční vládu shledávám být nedůvěryhodnou.

Vyzývám také politiky ČR a všech ostatních zemí, aby ukončili svou válečnickou rétoriku, válečnou propagandu, vzájemné nepřátelství, sankce i vojenské kroky, aby ihned zasedli k jednacímu stolu a seděli tam tak dlouho, dokud nenaleznou společné, konsensuální řešení všech sporů a nedohodnou se na novém, spravedlivém, odpovědném, nedělitelném bezpečnostním uspořádání světa.

TÍMTO VYZÝVÁM premiéra pana Petra Fialu a celou jeho VLÁDU K REZIGNACI!

Požaduji také vypsání předčasných parlamentních voleb, bez pětiprocentní hranice diskriminující statisíce voličů malých stran, kteří dnes nemají ve sněmovně své volené zástupce. Mám důvodně za to, že existence takové hranice umožňuje převzetí vlády mafiím.

Děkuji vám za podpoření petice a prosím Vás o její sdílení prostřednictvím sociálních sítí, a taky všem politikům a politickým stranám co jich jenom v Česku máme.

Jen ať denně vidí, že karma je zdarma a jak odpor Čechů k fašizaci politiky roste.
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 26.5.2022 > Fotky jsou to hezké
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.5.2022 > Peslov> 

...ale na trestní udání za zájmy NWO to nestačí, že pane doktore? I když věřím, že na vaší politologické fakultě nyní nacismus frčí. Furt to nestačí kruci.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.5.2022 > Peslov> 

Fotky jsou plné odpornosti, ale co chtít od poskoka NWO? Znesvěceně zasvěceně.
Pane doktore, pomohlo by vám k vaší oblíbené činnosti udavačství z pozice doktůrka na politologické fakultě, že jsem vás nakreslila?


<reagovat 
 Čtenář - 26.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> to je lepší než seroucí dáma
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.5.2022 > čtenář> 

Fakt si představuju všechny ty církevní homosexuální zprzněné a zfetované trosky se ctnostnou vizáží na veřejnosti, jak tady šikanujete lidi, jak se připravujete na své satanské rituály. Inu, všeho máte do času. Planeta se prozáří, vy zajdete na choroby a co nepojde samovolně, to bude souzeno veřejností s podporou GF.


<reagovat 
Palach (Občasný) - 26.5.2022 > chacha a SLOVÁCI se poznají podle malého péra! Radši budu mít bílé ponožky než prcka, kterýho nevpravíš ani do ovce, ty bačo fašistickej! PUDEŠ!!!
<reagovat 
 Čtenář - 26.5.2022 > Palach> Teraz už ste ale skôr fašisti vy!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 26.5.2022 > Palach> Teraz už ste ale skôr fašisti vy!!!!!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 27.5.2022 > já jsem o tvém pomýleném tiketování přemýšlel...
Ono někoho nazvat fašistou je v podstatě pozitivní hodnocení pro dnešní dobu! Zatím ještě nevisí na státních budovách háken krojce, ale už se objevují v dalších zemích, které tak hodně chce napodobit naše skrytě fašistická vláda! I slovenská, tam ještě víc i s Čaputovou!
Je to na dlouhý rozbor, ale on ten fašismus, jako všechno, není zas tak špatný, bude-li směřovat správným směrem-teda na židobolševika, šmejda jako je místní slovena (ta už by visela, což je ta správná cesta!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 27.5.2022 > já už vidí jak blafe ty svý teplomilný žáky!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter