Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Autor: Palach (Občasný) - publikováno 16.6.2022 (09:09:59)
Kategorie je správná, protože tahle vakcína je stále experimentem-až do 31.12.2023!

Všem vakcinovaným přeji krásný úsměv, ale bylo by nepoctivé neříci, že tohle je jen předzvěst konečného účinku vakcín na covid, tím je samozřejmě redukce lidí na Zemi, a představte si to jak chcete, třeba, že se stane zázrak a oni se nějak "vypaří"...

CENZOR mi opět vymazal pravdu, a protože je to i covidista a jednou bude potrestán myslícími, tak čtěte, než to smaže"


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 16.6.2022 >
Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.6.2022 >
A že to je už únavné, co po těch letech tohoto nesmyslného teroru, kdy se toto děje kvůli chřipce! Jenom chřipku jim povolila i planeta a GF, dýmějový mor jim opravdu neprojde.
A takový masakr, taková šikana, taková demence!
Už si to vyloženě přeju, ať pojdou, svině.


Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.6.2022 >
<reagovat 
Palach (Občasný) - 16.6.2022 > to říkej těm s křívou hubou, nebo těm statisícům mrtvých po vakcín짧 JSI UBOŽÁK, ZOUFALEJ, PROTOŽE JSI ZE SEBE UDĚLAL NA NÁDRAŽÍ DEBILA, TEČKA!

<reagovat 
Palach (Občasný) - 16.6.2022 > Absolutní souhlas! Tady na Totemu je možné, že hejtr-cenzor a patrně i admin jsou jedna osoba, která je evidentně duševně narušená a vůbec neví co se děje!
Jinde je to opět jen 1-2 placení hejtři-třeba na Novinkách, nebo u Jílkový ty komentáře jakoby od lidí-je to směšný, 99% národa minimálně slyšelo o tom, že vakcína na covid je smrtící zbraň, říká to Pfizer, říká to Gates, Fauci, ale ti, kteří kolaborují, mají z toho prospěch, nebo jsou jen idioti to nechtějí slyšet! No a ti debilové, jako tenhle magor je prostě ze zásady v oponentůře, protože se chce zviditelnit a někoho nasrat, on netuší, že je k smíchu...
<reagovat 
čtenář vždyť - 16.6.2022 > vždyť to je přece úplná blbost.

Je Vám pět let, když máte potřebu uveřejňovat takovéhle vyloženě už debilní příspěvky?

Proberte se.
<reagovat 
 Čtenář - 16.6.2022 > čtenář> 

Vy se taky proberte, lháři.


<reagovat 
 Čtenář - 16.6.2022 > čtenář> CO JE BLBOST, negramote???

Tady máš zprávu z tvého COVID plátku, jelimane.
Jak píše jfj NEINFORMOVANOST NEOMLOUVÁ, ani zasraný covidisty!

https://www.super.cz/903669-jak-je-na-tom-justin-bieber-kteremu-ochrnula-pulka-obliceje-zpevakova-manzelka-hailey-promluvila.html#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=super.sznhp.box&dop_req_id=RUkWEFurShQ-202206161444&dop_id=903669&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
<reagovat 
 Čtenář - 16.6.2022 > čtenář> ALE TADY NEJSI ANI V pARLAMENTU, ANI V čESKÝ TELEVIZI, JESTLI MYSLÍŠ CENZORA, TAK TEN JE UŽ 3x zabodnutej biologickou zbraní, ten už se neprobere nikdy!
<reagovat 
 Čtenář - 16.6.2022 > čtenář> a protože neumíš číst, tak ti to přelítnu Biebr je v hajzlu! Se ženou jsou oba po vakcínách jeden ochrnul, ona měla mrtvici, protože měla sraženinu krve, což je jeden z hlavních vedlejších příznaků vakcíny! Jenomže tohle je jen začátek-do tří let budou na prkně a mě vopravdu těší, že ty taky! ČEST
<reagovat 
Palach (Občasný) - 16.6.2022 > přesně, ona až se jim zkřiví držky, tak jim to možná dojde, hlupákům!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 17.6.2022 > Já vím, to všichni budou hledat chybu jinde, než u sebe! I když to 100x slyšeli, četli, ty informace jsou, taky znám takový. To je jako ze současnou vládou, v podstatě ji NIKDO nevolil...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.6.2022 > nejen vakcínkou...

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/tady-je-afrika-dvoutisicovy-dav-mladych-tyranizoval-italske-mestecko-40400331#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=rQAHw1a0wrz-202206171024&dop_id=40400331&source=hp&seq_no=8&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 17.6.2022 > Dokud ti, keří diskriminovali nedostanou špagát, tak se to na podzim bude opakovat! Já bych jim usekala pazoury zmrdům!

https://www.facebook.com/COVIDzapisky/photos/a.108344570843664/545421170469333/
<reagovat 
Čtenář - 18.6.2022 > tydýt jula
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 18.6.2022 > čtenář> tradá tradá, kolik ti je, máš jednotřídku, zmrde?!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.6.2022 > Myslíte si, že to skončilo?? Tak tady máte svou budoucnost, kterou jste si zavinili svojí hloupostí, nečinností, tupstvím!!! Budete ronit krvavý slzy až vás budou nahánět policajti!

https://fb.watch/dKHO-pzZYW/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.6.2022 > poslouchejte od 20 minuty

https://fb.watch/dLWMN8ML5f/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.6.2022 > https://www.facebook.com/100011357925007/videos/548084756982757/

prý posíláte kačky na zbraně proti Rusku?! Říkal Fiala!
Takže byste chtěli zabít Slovany? Rozumím tomu dobře??
Tak tady vidíte jak ty zbraně končí a POZOR!!!
Jak také můžete skončit VY, když si Putin z nějakého důvodu bude myslet, že VY rozdmycháváte válku, nenávist a genocidu! Zatím to vidíte jen na videu, ale již zítra to může zasáhnout váš domek, vesnici, město!

Jste ignoranti a idioti bez rozumu, když věříte válečným štváčům, zatahujete nás do války a pácháte sebevraždu, což je STEJNÝ jako jít na vakcínu biologické zbraně, no, stejný to není, u vakcíny chcípnete jen VY!
<reagovat 
Čtenář - 21.6.2022 > Protože vláda a Válek se chystají opět VRAŽDIT občany, děti, těhotné, starce, tak se nás zastala advokátka a poslala vrahům tento dopis...



https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1163291457800402/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 21.6.2022 > anonyme, ty jsi nějaký místní kašpar?
Prosím tě, ukaž nám nějaké své příspěvky, díky.
<reagovat 
Palach (Občasný) - 21.6.2022 > ty vole, takže všichni jsou Julián, to už tady bylo... něco nového, anonyme? Takže ty jsi admin!
<reagovat 
Čtenář - 22.6.2022 > https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1164011411061740/

SOROŠ koupil ČR média!!!
<reagovat 
Eaea (Občasný) - 16.6.2022 > Mám kamaráda z práce, 3 dávky v sobě, nedávno začal mít problémy s okem ...ale tvrdil mi, že po vakcíně mu nic není. Vymlouvat mu to nebudu.
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 21.6.2022 > Eaea> ked že nemáš žiadne príspevky, my vieme, že si julián, alebo Mirosláwek
<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 22.6.2022 > čtenář> Vlastně tu jeden mám. Pro tenhle příšernej web je to i tak příliš. Dodnes si vzpomínám na utrpení, co mě stálo sem tu blbou fotku nahrát.
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 16.6.2022 > Já nechápu, jak někdo může napsat, že je to lež nebo blbost. Však u nás veřejně známa osoba Dr. Šmucler měl to samé. Lidi nevidí fakta, ani když jim je ukazuje manistream. I náš slavný SÚKL uvádí mezi vedlejšími účinky tento "úsměv". Ale lidi budou neustále psát, že je to lež🤣🤣 Redukce obyvatel je doprovodná část toho všeho. Další degradací lidstva je, totálně nefunkční pamět. Podle mého, lidé jsou schopni si pamatovat světové dění max tak půl roku dozadu. Jinak si tohle nedovedu vysvětlit. Anebo třeba volby. Když volí neustále dokola zloděje a psychopaty, kteří chrochtají u korýtek nespočet let.
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 21.6.2022 > Kikimora> ked že nemáš žiadne príspevky, my vieme, že si julián, alebo Mirosláwek
<reagovat 
 Čtenář - 21.6.2022 > Kikimora> ked že nemáš žiadne príspevky, my vieme, že si julián, alebo Mirosláwek
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 21.6.2022 > čtenář> Bohuňo, ano, všechno jsem já, tys na to kápla, a teď už ty tvé příspěvky!!
Připomíná mi to 5 sajrajtů-oni kradou, ale může za to Babiš a Putin! Radši drž hubu, když nic neumíš!!

Palachu, díky za avízo, já hovada, co se neumí přihlásit jinak nečtu.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 23.6.2022 > čtenář> Keď že nejsi prihlásený, my vieme že si kokot ujebaný.
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 25.6.2022 > Hele Palach, proč mi do soukromé zprávy píšeš "vymrdej si"?

Nikdy jsme si spolu nepsali, ani jsem nikdy neragoval na tvoje příspěvky ... tak co to?
<reagovat 
Palach (Občasný) - 28.6.2022 > hele delta, netuším co tě kouslo a řešit to nebudu, jestli jsem ti něco napsal do soukromé zprávy, tak je slušnost odpovědět do soukromé zprávy, ale posluž si, jen dokazuješ že jsem měl nějaký důvod
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > Co mě kouslo? Mě nic, jen mě zajímalo, proč si mě obdařil tak hezkými slovy. Jak jsem již napsal, nikdy jsem na tebe nereagoval, tak nechápu proč mi píšeš takto vlídné zprávy. Soukromě jsem ti odepisoval, ale z tvé strany bez reakce, tak jsem se zkusil dotázat ještě zde.

Napíšeš mi bez jakýkoli předchozí komunikace "vymrdej si" a ptáš se co mě kouslo??
Seš dobrej komik bro 🤣
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > Popiš svůj motiv ... co tě k tomu vedlo a neschovávej se za trapácký "ASI sem měl nějaký důvod".

Seš senilní geronta, že si nepamatuješ, proč někomu píšeš?

Nebo trpíš Tourettem v textové podobě?
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > .... jako člověk co bez vyzvání pošle "vymrdej si" chceš mluvit o slušnosti? 😅
<reagovat 
Palach (Občasný) - 29.6.2022 > nebuď hysterka, hledal jsem to a nenašel, takže mi zase někdo ukrad nick-to se tu stává denně, stěžuj si u admina, nebo tam, kam chodíš na injekce... na nádraží!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 30.6.2022 > ne někdo Bohuňa tu krade nicky! Ale tentokrát jí musím dát za pravdu, tvé chování je na facku! Stěžuj si, pochodíš jako já! Nikoho to nezajímá!
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > Jasně kámo ... někdo ti ukrald nick, aby mi mohl napsat "vymrdej si" 🤣

Nemám zapotřebí si někde stěžovat, chtěl jsem vysvětlení od tebe.

Jestli ti někdo ukradl nick, tak se to dá říct normálně. Ale vzhledem k tvému způsobu vystupování si to na 99,9% psal ty.

Injekce ... na nádraží 🤣 ... kolik ti je trapko?

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 

Já se tedy nechci stavět na žádnou stranu vašeho sporu, ale to, co píše Palach, je možné.
Na tomto webu skutečně někdo krade identity, redakce to toleruje.
Je to ten chazarský žid na kokainu, zlo podporované redakcí, která fandí NWO.
Děje se to tu, skutečně nemáš sebemenší jistotu, s kým si píšeš.

J.f.julián i já máme falešné profily, které založil žid a s nimi tu sem tam diskredituje a dělá zločiny.
Tohle je židovsko-černoprdelnický web.
Je tady extrémně moc úchylů a je to redakcí podporované.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 

Když si najedeš na seznam autorů, najdeš jenom jednoho "Palacha" a 2 profily "PřilítliMimozemšťani", kde jeden je falešný židovský a jeden je skutečný, ten co spravuju já.
Jenže!
Ve skutečnosti existují 3 profily "PřilítliMimozemšťani", které založil zřejmě kokainový žid anonym.


http://www.totem.cz/goa1.php?ot1=51&ot2=31305
http://totem.cz/goa1.php?ot1=35&ot2=31295
http://www.totem.cz/goa1.php?ot1=35&ot2=31293

V seznamu autorů ale 2 z nich nejsou.
Stejně tak to může být s Palachem - existuje založený falešný profil, který není k nalezení v seznamu autorů.
Tuto šikanu zařizuje redakce a kryje ji.

Podle mě je to trestný čin a jsou nástrojem NWO.

Proto je tento autor, julian, se svými alternicky, které bezpečně poznáš podle slohu a tematiky, tak šílený.
To, co tu provádí NWO, ten žid krytý redakcí, to je technika, jak rozesrat a rozeštvat všechno a všechny. Je to v malém to, co dělají s celou společností.
Je naprosto šokující, jak to "slušní lidé", fakt většinou jsou to křesťani, takový ten kadetský mortální temný chlad, naprosto ignorují a svým jednáním podporují a jediné, co umí, je pohoršovat se a hlídat "slušnost".
Já jsem svědek toho, co se tady děje, znám to na vlastní kůži.

Takže skutečně může mít Palach pravdu, že tu zprávu ti nepsal on.



<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já bych to bral ... ale vzhledem k tomu, že mě Palach posílá na nádraží, kde se prej nechávám nabodávat 🤣 tak o tom silně pocbybuji.
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 30.6.2022 > DELTA 2> tak to vem a pozdravuj, buď dobrý!
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > Co je na facku ... pověz.

Že jsem se dovolil zajímat o to, proč mi někdo píše nesmysly?

Jestli je někdo na facku, tak je to nedospělej ňouma, co se honosí tak úctyhodným jménem jako je Palach.

Tečka blbe. Jestli jsem na facku, máš možnost. Přijeď, nasaď facky hrdino od klávesnice.
<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > Navíc se slušně propálil tvrzením, že "asi měl nějaký důvod".

Mě kdyby někdo zneužil nick, tak bych napsal, že s tím nemám nic společnýho. A né takovouhle ubohoučkou schovávačku za "nějaký důvod".

Věřím, že se Palach seknul, ale nemá koule na to to přiznat. Tak jednoduché to zřejmě bude.
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 30.6.2022 > DELTA 2> všechno je to jednoduchý! Může za to Babiš a Putin!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 

On hlavně chlastá, takže si asi nic nepamatuje. Psal, že procházel zprávy a nic nenašel.
Je příšerně paranoidní, bohužel není schopný se tu v tom anonymním zmatku orientovat, všichni jsou pro něj "Bohuňa".
Mě už taky X krát považoval za Bohuňu, dokonce si myslel, že jsem z redakce a terorizuju ho já.

To je tím, že tady dlouhé roky vystupuje anonymní úchyl, který imituje identity, terorizuje, šikanuje, nemá zábrany a redakce proti té zrůdě nic nedělá.
A publikum tak nějak divně tu zrůdu taky nevidí - tedy, už se hodně omezil, Bohuňa, ale před rokem a více tu planýroval celý web.

Julián měl mnohem víc identit a se všemi to tady bombardoval svlečenými ženami a další produkcí jako válkou proti Bohuně.

Ten anonym tu do toho taky pod milionem přezdívek každý den vkládal díla bez obsahu.

Děly se tady příšerné věci, šikana, sprostota, ukradené identity, nedalo se vyznat v tom, kdo je kdo.

Co publikum ale vždycky vidí je to, že někdo nadává, ale toho anonyma nikdy nikdo neviděl.
Takže ve výsledku padlo za všechny ty prasárny, co se tu děly, jedno trestní oznámení a to na mě, za židy, že jsem je konečně poslala do hajzlu, kam patří.
Z toho nic nebylo.

Všichni tu pořád jenom řeší slušná slova a pronásledují autory, kteří publikují.
Proti tomu anonymnímu úchylovi nikdo nic nemá, nikdy, jako kdyby neexistoval, jako kdyby mě i juliána dostalo do obrátek NIC.

Já ho nechci omlouvat, on je fakt jetý a je schopný zaútočit na kohokoliv.
Nevím, jestli to psal on, nebo ne, ale zkrátka na tomto serveru nezačal vyšilovat a takhle se chovat jen tak pro nic za nic.
Něco o tom vím.
A nenávidím slušňáčky, co se můžou posrat kvůli sprostému slovu, ale satanistickou zrůdu s úsměvem tolerují.


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já jsem si právě anonyma všiml a reagoval na něj.

Jestli je to jak říkáš, tak vylitej Palach si to vztáhl na sebe a teď neví, jak z toho ven. Stačí napsat "sry bro, sem si to nalitej vztáhl na sebe" ... to se může stát a neni na tom nic špatnýho.

Popř "to sem nepsal já, ser na to."

Taky řešení.

Trapčit tu s nádražim a vaxem ... mlejt tu z cesty o fackách ... tragické.

Nabídka stále platí Palachu ...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.6.2022 > DELTA 2> 


"Keď že nejsi prihlásený, my vieme že si kokot ujebaný."

Jo, tím jsi reagoval na slovenského církevního pikaře, ta slovenština mohla u Palacha spustit agresivní reakci, protože on je přesvědčený, že Bohuňa je jak žid na kokainu, tak tenhle církevní pikař z Liptovského vtáka a občas píše slovensky a občas česky.

Takže jsi mohl záhy spadnout do kategorie "potenciální Bohuňa".

Jo, je to tady magorie.
Dokud tyhle chcípáky satanistický jako je ten žid Bohuňa na kokainu, nepochytáme a nezlikvidujeme, bude takhle rozjebaná neustále celá společnost.

Bohuňa je doopravdy NWO, je to přesně jejich střih práce. Čistý satanismus. Tyranie, podvody, šikana, vyvolávání rozbrojů, kradení identit, vytváření chaosu.
Pikař je církevní hovado, tzn. buď NWO, nebo troska s oddělaným mozkem.



<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > "A nenávidím slušňáčky, co se můžou posrat kvůli sprostému slovu, ale satanistickou zrůdu s úsměvem tolerují."

To bylo adresovaný mě????

Já mám v píči ňáký sprostý slova. Mě zajímalo, proč mi někdo píše bez vyžádání. Tečka.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter