|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
|
Našli jsme jeden zajímavý komentář jfj na síti a protože Kubek a covid vrazi už zase rozjíždí covidpodvod, tak tady je!
MOHL by mi někdo, kdo zastává očkování, tedy patrně informovanější a chytřejší člověk, než zkušený chlap se 2 VŠ, který píše poesii a filosofické knihy, říci, KDO a JAK zjistil, že ti očkovaní na covid jsou chráněni před těžší variantou a průběhem!?!? Skutečně mě to zajímá, nějak to nemohu rozluštit! Copak na jednom a tomtéž člověku proběhla nějaká studie, kdy prodělal covid jako neočkovaný a v té samé chvíli i jako očkovaný? A jestli mi začneš vyprávět o protilátkách, tak jistě víš, že ty nejsou pro covidáře důležité, jinak by k nim přihlíželi, že?! Budeš-li tedy argumentovat nějakou hromadnou studií, tak nám dej ODKAZ, protože jediná studie byla, pokud vím, na krysách a opicích a ty ze 100% do 2 měsíců chcíply. Ale jak říkám, myslím to seriózně, připouštím, že mně chybí nějaká podstatná informace, a vlastní inteligencí na odpověď pro přínos očkování prostě nedosáhnu! Nicméně, když už se ukázalo jako hoax tvrzení o bezinfekčnosti, hadrech na ksichtě, možnosti se nakazit i smrtnosti, o tvrzení, že covid je pandemie, pak že to je pandemie NEOČKO, tak japa jste na to přišli - papouškuje to Babiš, Fiala, Zeman a covid Bílá mafie stále dokola, ale NIKDO mi není schopný dáti odpověď, abych porozuměl i já, patrně omezený a jednoduchý prosťáček. Já ti za to mohu slíbit, že, přesvědčíš-li mě, tak okamžitě půjdu na 3 tečky najednou a přemluvím i svých 10 dětí, které to také nemohou rozlousknout (asi zdědily mé chabé IQ).
A ještě malá poznámka-nyní se nově mezi covidáři argumentuje pro očkování tím, že NEOČKO jsou proti Omikronu zcela nechráněni! AHA, a na to zase přišli jak??? Já mám přeci svoji vlastní vrozenou imunitu, kterou posiluje každá prodělaná nemoc?! Nebo snad nemám žádnou imunitu?!?
Budeš-li té dobroty, tak já ti za to prozradím, jak se pozná hloupý od chytrého... Chytrý o sobě pochybuje, ptá se, a především se pídí po poznání. HLOUPÝ dělá opak, tedy na nic se neptá, nepřipouští jiný názor a NIKDY o sobě nepochybuje... nu, a také odpovídá otázkou, protože ve skutečnosti nemá odpovědi, tak se snaží najít díru na druhé straně!
Tak díky, pouč hloupé covid antivaxery!
|
|
|