|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
|
Z deníku průměrné české rodiny ( bez průměrného příjmu, ten je pro většinu nedosažitelné sci-fi ). Táta vstává ve 3:50, v půl páté musí být v prvním zaměstnání. Mezitím mamka na MD připravuje snídani pro staršího syna a kojí toho mladšího. V 8 je táta zpět a vystřídá mamku která se chystá na brigádu. Rodina cizinců v bytě zdarma má ještě půlnoc. Ve 12 hodin další střídání. Táta jde do druhé práce, máma vaří těstoviny s kečupem, také jídlo...Rodina cizinců se právě probouzí a přemýšlí do jaké kavárny půjdou na snídani. Odpoledne je česká máma s dětmi na procházce a jen pozorují koupaliště kde čeština zní jen sporadicky. 120 za dospělého a 100 za dítě si nemůže dovolit. Mezitím rodina cizinců nasedá do SUV a vyráží na nákupy, jeden košík nestačí. Táta se vrací domů a z posledních sil otevírá poštovní schránku ze které se opět vyvalí několik složenek a upozornění o dalším zvýšení cen energií. Jen mávne rukou, už dávno rezignoval. Však Fiala nás padnout nenechá, tedy slíbil to. Nejspíš se ale zapomněl zmínit že mluvil o tom, že nenechá padnout cizince, na čechy nějak pozapomněl. Večeře, dnes super, masová konzerva s brambory. Rodina cizinců objednává pro všech svých 8 členů pizzy. 21:00 konečně spánek, ráno zase na novo. Cizinci se chystají obejít místní bary a podniky, však noc je ještě mladá. V noci má česká i cizí rodina noční můry. Ta česká z toho že Fiala signalizoval, že za 5 let už by mohlo být lépe a ta cizí z toho, že je zítra prvního a musí strávit hodinu na ČSSZ kvůli další podpoře. No 40.000 za to stojí. Je 3:50, táta vstává do první práce a rodina z ciziny se právě vrací z tahu domů....ČR 2022.
|
|
|