Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Môj prastrýko, a Hlinkova garda
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 19.11.2022 (08:38:49)



















Život má zmysel pre humor :) - predminulý týždeň mi tu niekto nadával do slovenských fašistov - a včera som našiel fotku (tuším z archívu brata môjho deda) z prehliadky Hlinkovej gardy z roku 1938...

Omyl je ale v tom, že Hlinkova garda bola fašistická!

Môj prastýko by mal byť ten druhý zľava (v pozadí)



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 19.11.2022 > Ufoni, fašisti a kovid, toť dnes ústřední témata věhlasného kulturního serveru totem. Keep it up!
<reagovat 
Čtenář - 19.11.2022 > Hezký bahno
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 >


Zabila ho veverka svou magií.

Kdo se v tomhle má orientovat?
Hlinkova Garda, to byli fašouni, jak se dali na stranu nácků ne??

Jakej omyl?

Já jsem z poslední generace, která se snaží se v tomto bordelu pojmů ještě na vlastní pěst trochu zorientovat, ti, co věděli, o co jde, už jsou po smrti.

To nám teď klerofašisti chtějí fakt udělat velkou revizionistickou akci s výkladem dějin????

Hlinkova garda:

Zakladatel Jozef Tiso
Vznik 8. října 1938
Zánik 8. května 1945

Po druhé světové válce byla Hlinkova garda rozpuštěna a zakázána, její představitelé byli z větší části postaveni před soud.
Jozef Tiso (13. října 1887 Veľká Bytča[1] – 18. dubna 1947 Bratislava) byl římskokatolický kněz, po válce byl československým Národním soudem odsouzen k smrti za vlastizradu a popraven.
Jako příklady klerofašistických režimů se uvádějí Slovenský stát Jozefa Tisa,...




Takže co jako?


Odpověď autorovi:

Je evidentní klerofašista.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 >


Když si uvědomím, co se mi tu stalo, z mého individuálního pohledu, už začínám být pořádně nasraná.

Nejdřív mě tu čtvrt roku tyranizoval, deptal a snažil se dovést k sebevraždě ten žid na kokainu. Já jsem to vydržela, všechno jsem odpublikovala a pak jsem chtěla vypadnout.
V tu dobu, Zenaddrich, ke kterému jsem se celou dobu chovala slušně a kterýmu jsem milostpánovi nestála za jedinou odpověď, uveřejnil dílo, které legalizovalo šikanu proti mě, tím, že použil jméno "magda".
Bylo k MDŽ - takže mi se sadistickým úsměvem popřál, co nejlepší šikanu k MDŽ, že se tady panstvo skvěle pobavilo a já se mám jít zabít.

Zoufale jsem se proti těm zmrdům tady začala bránit, vybouchla kvůli židům a okamžitě vyskočil udavač Slováček a podal na mě trestní oznámení.

Načež mě tu neustále posílal do pekel tenhle klerofašistickej zmrd, který má obdiv k Hitlerovi v rodině a ještě se s tím nestydí veřejně chlubit, vyhrožoval mi vězením a vůbec se snažil zvednout inkviziční vlnu proti mě.

Tohle JE organizované nacistické spiknutí.
Jsou to fašisti, židi a křesťani.
Ne všichni, pouze odnože extrémně zkažených zrůd.

Ale tady je jádro.

SS, židi a církev.
To je NWO.

Nebo tyhle zrůdnosti, že se tady budou producírovat takovýhle chcípáci, co chtějí lhát o dějinách a pokračovat ve středověké inkvizici proti nevinným lidem, to se tu hodlá tolerovat?

Děláte si srandu?

Tohle myslíte vážně?

Co vy SLUŠNÍ LIDÉ ????

Už pojděte vy zrůdy.
I ty píčo kolemjdoucí.





<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 >


A stejně jako julián absolutně nechápu, jak tuhle nacistickou zlovůli a židovský satanismus tady může Martin trpět.
Vždyť už to začíná být fakt na úrovni oficiálního zločinu, tedy za předpokladu, že je nacismus a jeho propagace stále ještě zločin. Na Fialovi vidíme, že už dávno ne, no ale podle papírů to je pořád zločin.
To, že Martin podporuje žida na kokainu, který tu deptá lidi a ničí všechno a všechny, to je na úrovni satanismu a je z toho smutno, co to je tady za svoloč, ale nechat tady fašounka aby propagoval svýho nacistickýho prastrýčka, to už je trošku příliš ne?

Nebo ne?

Já už se ve vás tady fakt nevyznám.
Slušní lidé jsou hrozný zrůdy.


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 20.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Už som tu písal opakovane - ak niekto hovorí po slovensky, nemusí to byť stále len tá jedna osoba...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2022 > Mister NS.> 



Já s váma tuhle vaši zvrácenou hru hrát nehodlám.
Jestli jste Hlinkovec, máte se stydět.
Že tu řádí víc klerofašistických zrůdiček ze Slovenska, to mi nenakecáte.


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 20.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ja som tu od októbra, tuším
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 20.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> A fašista rozhodne nie som, ja som pre demokratickú, farbistú a rozkošatelú spoločnosť, kde si každý má právo hľadať (a nájsť) svoje miesto
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2022 > Mister NS.> 


Hm.
Mě to už nezajímá, už se slovenským odpadem na tomto serveru odmítám zabývat.
Jak se někdo může prezentovat výcvaky a hlinkovským nacismem?
Kdybych nevěděla, že existují i normální Slováci, považovala bych vaši zemi za zrůdnost a fakt chtěla proti vám válku.
Že se nestydíte, zrůdy odporný.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tohle mě napadlo už dřív, že Slováci jsou pěkný svině, protože za druhé světové války zradili, pak tedy bylo Slovenské národní povstání, to jo, ale de facto se zachovali jako Ukrajinci, stejná nacistická pakáž. Po válce bylo socialistické Československo a problém nacifikovaného Slovenska se pak už nikdy neřešil. Pak jsme se rozpadli a slovenský klerofašisti už nebyl náš problém.

Evidentně je to v nich pořád a možná bychom se i dost divili, kdybychom se s nimi chtěli spoojovat.
Jejich náboženský fanatici chodí otravovat sem a je to fakt nářez.

Nejdřív ať v obou zemích vychcípá očkovaný materiál.
Pak se můžeme znovu spojit, když bude vůle.



<reagovat 
Čtenář - 20.11.2022 > Íťa má každýho Slováka za klerofašistu, a pak se diví, že jejich víc než jeden
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2022 > čtenář> 


Tak tenhle zasranej jezuitskej chcípák je určitě jeden a ten samý zmrd.

Miluje Zendříška a je fašoun.

Určitě se znáte osobně z vašich schůzí NWO.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A každýho Slováka nemám za klerofašistu, pořád si k té zemi ještě uchovávám pozitivní vztah, ale je fakt, že o nich nic nevím a čeho je schopná tahle jezuitská chcípácká zrůdička, co tu řádí, to mi vztah ke Slovensku skutečně dost zakaluje.
Je známo, že jejich kněžstvo je středověký extrém, že to tady neznáme, ale jejich zaschlý sračky jdou prostě hodně hluboko.
Doufám, že jsou zrovna ty očkovaný a pochcípají a Slováci ožijů.


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 19.11.2022 >



A copak Hlinkova garda nespolupracovala i přímo s německou brannou mocí?




<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 20.11.2022 > Zeanddrich E.> Myslím, že počas vojny len dočasne, povrchne a účelovo. Mnohé dokumenty dosvedčujú, že Hlinkovci fašizmus (alebo povedzme radšej nacizmus) viackrát, aj zdokumentovane, aj v prvej časti vojny, odmietli.
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 20.11.2022 > Mister NS.> Možno len Šaňo Mach mal isté fašizujúce tendencie, a to vrhá nedobré svetlo na celé Gardy... Je otázkou, či by niekto iný na jeho mieste mohol postupovať radikálne inak - treba brzdiť deportácie Židov, apod. Treba nezabúdať, že Ma'darsko bolo ďaleko bližším spojencom Nemecka, a že hrozilo, že Hitler kývne na opätovnú ma'darskú anexiu celého Slovenska - nielen častí na východe a juhu...
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2022 >


On i wermacht sestával vlastně z docela normálních Němců, Slováků, atd., že. Který kdyby tehdy možná vlastně no ale ono.....

Že byli na východě nejhorší nacisti místní, že germáni nemuseli skoro nic dělat, známá věc.

Zřídlo zla plynoucí z dávné Chazarské říše a jezuitského impéria toxického jedu křivdy, zla a nevědomosti.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2022 >


Já jsem o tom absolutně přesvědčená

Je tady snaha o revizionismus dějin a legalizaci nacismu.
A aby se to dobře povedlo, budou kolem toho vřískat klerofašisti s židama.

Klerofašoun, který měl předky v Hlinkově gardě tu bude dělat vlny kvůli židům.

Všechnu tuhle pakáž - židy, křesťany, SSáky vypráskat z Evropy navždy.
Teprve potom bude pokoj.

Jinak se s těmito sráči budeme mordovat každé století, v opakující se události, pořád dokolečka dokola.

Přijetí křesťanství před 1.000 lety byl hluboký zlom dolů, pokud se nezvedneme, to svinstvo nás zadusí.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A je naprosto nepřípustné, středověké a bizarní, aby bylo křesťanství nadále legalizováno jako oficiální statutární duchovní instituce s mocí na veřejné sdělení.

Křesťanství je nefunkční ideologie.
V současné době s naprosto už jiným myšlením, kdy je tu snaha vrátit vše do zdravých kolejí, kdy je mystika a věda spolupracující, kdy se zvažují funkce vesmíru, je znám fenomén černá díra, červí díra, existují pokusy s časoprostorem a kolem země působí mimozemšťani ... nemá křesťanství co dělat.

I nacismus a komunismus má funkčnější ideologii, než křesťanství.

Křesťanství je ZLO.


<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter