Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pre bezmenného slovenského priateľa (odkaz)
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 24.11.2022 (00:19:38)
























Pre bezmenného slovenského priateľa (odkaz)


Priateľ, do e-mailu Ti zatiaľ písať asi nebudem. Ak máš pocit, že máš niečo v tejto veci robiť, použi napríklad tento formulár z českého internetu (nemusíš teda osobne navštíviť žiadnu inštitúciu, kým Ťa sami nevyzvú):

https://in-ius.cz/





Poznámky k tomuto příspěvku
Mister NS. (Občasný) - 23.11.2022 > (pridám sa možno neskôr iba ako svedok :) )
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.11.2022 >


Jakože nesnáším jezuitský zrůdičky z NWO a satanistický židy? Že jako dělám předsudečné násilí?
Ty vole, vy jste fakt možná umělá inteligence.

Tohle totiž normální lidská inteligence nedělá.
Asi se doopravdy bavím se stroječkem.

Má to velký účinky - tyhle kyber zbraně dokážou dovést až k sebevraždě.
Přitom je to jenom počítačový program, to je síla tohle.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tuto tezi mi někdo řekl, že celá tato divná na hlavičku slovenská mašinérie, která mě chce hnát někam k soudu, je dost možná umělá inteligence, že to vůbec nemusí být živý člověk.
Což je klidně možné.

Už jsem této podivné existenci vysvětlila, o co jde a on pořád jebe a pořád jebe.

To fakt asi není člověk.
To s tou UI je dost dobře možné.

Buď je to kyborg, nebo počítačový program.

Tímhle ovlivňují myšlení lidí, protože zavádí nepřístojnosti a naprosté úchylárny jako normální postoje lidí, je to velice nebezpečné.

To je fakticky k zešílení.

Já nevěřím na ty Slováčky a tyhle zrůdičky, to fakt není lidský.
Je to vyšinutý a úchylný.

Je to celý možná UI.


<reagovat 
Čtenář - 25.11.2022 > Pán NS, mali by sme sa poradiť osobne, čo s tou stvoru. Ste teraz v Prahe?
<reagovat 
Čtenář - 25.11.2022 > No to je neuveriteľné!!!!!!!!! Neuveriteľné!!!!!!!!!!!!!!!! Tá vyšinutá úchylná diabolská nekresťanská, a protižidovská stvora, čo tu už roky terorizuje všetkých normálnych užívateľov, a kvôli ktorej sa sem bojí hlavne veľa dievčat, čo sem len vždy nahliadnu a idú zase preč, ešte bude obviňovať druhých z niečoho?????? ????????????????!!!!!!!!!!!!???????????? Neuveriteľné!!!!!!!!!!!!



Hrleš!!!!!! Hrleš!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 > čtenář> 


"kvôli ktorej sa sem bojí hlavne veľa dievčat,"

To je jak z mateřský školky.,,, neuvěřitelné.
Když jsem sem přišla na konci 2020, vládla tady misogynská tyranie a myslím, že jsem tu byla jaksi "jediné děvče", tady se nedalo publikovat vůbec.
Jen díky tomu, že jsem odvážná, jsem s tím začala.

Ale má smysl tady něco vysvětlovat?
Vždyť tenhle slovák je skoro určitě počítačový program, nic tak debilního nemůže v realitě snad existovat.

Bere to energii a pozornost a odvádí od důležitých věcí.


<reagovat 
Čtenář - 25.11.2022 > Jedine táto zrodná tyranka tu terorizuje
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 >

Tento nick tohoto slováka, který uveřejnil toto dílo, tu na mě jaksi poličuje, s tímto údajně jiným, anonymním slovákem.
Chtějí mě udat.

Tento se vyjádřil, že veškerý teror, který realizoval kokainový žid pod mými díly, je neškodný a já přehnaně reaguju.
Tak jsem mu ty neškodný kousky udělala taky a to je najednou řevu.
Vysvětlila jsem mu to dopodrobna.

Neodpověděl.
Následující reakce je opět výzva k mému lynči.

To je NWO a zřejmě PC program.

Jinak to nedává žádný smysl.
Toto nejsou lidi.


Jsou tu svědci, ti tu byli od začátku a měli by moc dobře vědět, co se tu dělo.

Zenaddrich E.
František Vyrut
Anae
+ nějací další občasní básníci.

Přehled může mít Vyrut, Zenaddrich, anae

Pokud jsou to tzv. "slušní lidé", zřejmě se přikloní k tomu, že já jsem veškerý původce zla na tomto serveru.
Vzhledem k tomu, že jsem málem spáchala sebevraždu, měla jsem toho fakt dost, v únoru 2021, kdy se tu po mě vozil ten žiďák a všem to bylo jedno..

mi není lehko.


Co vy jste tu za zrůdy?

Zlatý julián.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 >






Mě tady někdo terorizoval od začátku a to nikomu nevadilo – byl to kokainový žid.
Zničil mi X děl, buď svými dementními kecy, nebo tím, že mi tam rozvrátil grafiku.
Já pak ta díla publikovala znovu a ta stará ukryla, aby nebyla veřejná.

Viz:

http://www.totem.cz/enda.php?a=352847

http://www.totem.cz/enda.php?a=352871

http://www.totem.cz/enda.php?a=353206

http://www.totem.cz/enda.php?a=353189


Dále mě pod díly obtěžoval, naštěstí mám screeny těch děl, než mi tam redakce vymazala moje komentáře, ač nikdy žádné akce tohoto trola nemazala, na to, aby smazala moje komentáře, si čas udělali.

Třeba tady:
http://www.totem.cz/enda.php?a=352557

A tady screen toho, jak diskuze vypadala, než ji redakce probrala, úchylárna je tam doteď, sice nefunkční, moje odpověď je pryč:






Dále si ten trol udělal kopie mojí identity, se kterými vystupoval, aby ničil moji pověst.
Třeba zde:

http://www.totem.cz/enda.php?a=352549

Tady jsou ty falešné identity:

http://www.totem.cz/goa1.php?ot1=51&ot2=31305

http://www.totem.cz/goa1.php?ot1=51&ot2=31293&ot3=1




A nikdo to neviděl, nikomu to nevadilo.
Připadám si jak ve hrůzném snu, že já tady prý za něco můžu, když jsem se jenom bránila těmto zrůdnostem.

A když se tady tak mažu s tímto vysvětlováním, odmítám akceptovat, aby to někdo ignoroval, neodpověděl, nijak to nereflektoval a následně mě chtěl udat.

To se mi tady děje od začátku se všemi těmi klerofašisty, s těmi slušnými lidmi.

Slyší mě tady někdo????
Nebo se mi to vážně jenom zdá?

To nikomu nedochází amorálnost a úchylnost toho, co se tady děje?




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A pokud na toto ty klerofašistické existence nezareagují jako člověk - tedy, že se seznámí s těmito fakty a zaujmou k nim stanovisko a vyvodí z toho ADEKVÁTNÍ závěr ...

tak to jsou počítačové programy umělé inteligence.

Já odmítám brát stroje jako lidi.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Dlouhodobě se tu děje teror ze strany jakoby jedné osoby, kokainového anonymního žida, který je zřejmě počítačový program umělé inteligence, přičemž proti tomu bojuju zuřivě já a julián, kterému teď někdo blokuje přístup na tyto stránky.
Do toho se děje to, že to ignorují, neřeší a akceptují všichni ostatní uživatelé.

Myslela jsem si, že to je vidět.

No ale pak přišel Slováček a udal mě.
Já myslela, že honí toho anonyma, případně přinejhorším juliána a to jsem ho hájila, že za všechno může anonym, taky to nikdo neslyšel.

Ale ne - oni chtějí oddělat mě.
Klerofašistické NWO, kterému tu jde na ruku skoro veškeré osazenstvo tohoto serveru.

Je to nechutný lynč a puč.
A gratuluji milí vážení, kam se hrabou komunistický křivdy 50. let - splňujete jejich střih, milánkové demokratičtí.

Tehdy se taky děly masakry na nevinných za ticha přihlížejících.

Jste na blití, celé křesťanské osazenstvo tohoto serveru.

Já už se ale nikam stěhovat nehodlám, se svým sdělením, se svými články a komentáři pod nimi, jak vám tak strašně vadí, vy křivdy, co přijdete do pekla.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Evidentně když argumenty zalepím hubu slovákovi, tak je najednou ticho.

On nikdo na tomto serveru neodpoví, to je klasika.

Umí jenom křivdit svině.

Ještě mě napadají primitivní pohnutky typu:

"ona je úplně šílená a patří do blázince a já ji tam určitě musím dostat"

Nejsem zvědavá na omezené myšlení jakéhokoliv stupidního nezodpovedného chlapíka, který táhne svou zbabělostí a dementností svět do sraček. Jsem inkarnace z Galaktické federace na misi.
Nikdo mě nebude otravovat, z těchto hloupých opiček.

Nejdřív ukažte, že v těch shnilých hlavách něco máte.
Zatím jste předvedli jenom udávání a odsuzování, žvásty z Bible a výcvaky z ulice.

Zmrdi odporný.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter