Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)






Protože už přes dva roky pozoruji na nebi mimozemské lodě, které jsou zejména v mlze,
či na zatažené obloze doslova nepřehlédnutelné a připadá mi, že je vidím sama a nikdo jiný
to nevidí, rozhodla jsem se vytvořit animaci, která simuluje přibližně moje vidění.
Zkrátka jak vídávám mimozemské lodě na nebi, jak to vnímám, o jakém vjemu mluvím.

Ty objekty jsou éterické, téměř neviditelné a reagují na telepatický signál.

Vůbec nevím, jestli je vidím sama, tuto věc opravdu nechápu, jak to, že je nikdo jiný nevidí.

Naštěstí je ale vidí můj digitální fotoaparát, s kterým se mi tyto lodě podařilo vyfotit.

Napsala jsem o tom článek:

http://www.totem.cz/enda1.php?a=353596
(pod tímto je klikací odkaz, kde nejsem schopná změnit barvu písma)

">>> zde odkaz na článek <<<


Vybrala jsem třetí fotografii z článku, kterou považuji za svůj nezjzdařilejší pokus vyfotit
tyto objekty, které vidím doslova vždy, když se podívám na nebe.
Vyfocené mimozemské světlo jsem rozpohybovala formou animace, bohužel nemám techniku,
která by měla tak dobré noční vidění, aby tento jev dokázala zaznamenat.
Ve dne ty letící objekty sice zachytí, ale tak slabounce, že by to vůbec nikoho nepřesvědčilo.
Ve videu to sice je, ale člověk musí ten jev velice chtít vidět.

Proto jsem rezignovala na autentické video a udělala tu animaci, na podkladu reálné fotografie.



Reálná fotografie:






Animovaná simulace (video uměle vytvořené z reálné fotografie):










Tato animovaná simulace sice dost neohrabaně, ale přeci jen přibližuje, co to vlastně vídávám
na nebi, o čem to pořád mluvím.

Přiznám se, že mě tento jev na jednu stranu uklidňuje, protože vím, že je tu
Galaktická federace s námi a na druhou stranu mě to uvrhává do hrozného zoufalství,
kdy jsem sama, kdo to vidí a kdy vím, jak je skoro nemožné prolomit bariéru lidského zla,
která brání, abychom se s nimi civilizačně kontaktovali a ukončili éru otroctví NWO.







Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 >


A přiznám se, že kdyby se klerofašisti postavili plánu na kontaktní událost s Galaktickou federací, osobně bych se chopila jejich popravování.
Tento život, co tu žiju, není lehký, jsem ráda, že jsem přežila válku proti NWO, ale nenechám se nakonec umlčet a zašlapat nějakými křesťanskými, nebo židovskými sviněmi, kterým prostě existence mimozemšťanů nevyhovuje.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 >


A není to nijak výrazné a bombastické, snažila jsem se skutečně o co nejrealističtější zobrazení, jak to vnímám. Je to samozřejmě hrubě nedokonalé, ale myslím, že se mi hezky podařilo vyjádřit jejich běžný manévrovací potenciál.
Zpomalují, zrychlují, přetáčejí se, mění směr.

Když se podívám na nebe, jsou tam, často se pohybují jakoby ve dvojicích, většinou se spíš jenom tak pohupují, než že by někam vyloženě letěli rychle.

Jsou vidět vždy, za všech meteorologických podmínek. Většinou jsou malé, někdy však vídám na této éterické úrovni i dost velké lodě, různých tvarů.
Nebo je vidět, jak z velké lodě vycházejí malé.

Je jich tu plno, u některých se dají rozlišovat i barvy, většinou žluto-zlaté a modré.

Jsou vidět tak, jak jsem je nasimulovala, tak je vidím, tak je schopný je zachytit i foťák a ta fotka, co se mi povedla, je pro mě hyperealistický zázrak, protože v této intenzitě je běžně vidím a když to světlo rozpohybuju, odpovídá to mému reálnému vidění.

Nejsem jasnovidná, nevidím auru, nevidím duchy, vidím éter, ve smyslu základního vitálního elektromagnetického obalu kolem živého. Tedy vidím mírné světlo kolem živých bytostí, u živých namodralé, u neživých slabší a spíš nažloutlé.
Což není žádný nadstandard, to vidí de facto každý, když se na tuto záležitost začne soustředit.


To, že si těchto jevů všímám jenom já a nikdo jiný to nevidí a ani se o to nesnaží, mě velice frustruje, na druhou stranu je to v něčem i dobré.

To totiž dokazuje, že tyto jevy nejsou na nebe promítaný hologram, protože jinak by to viděli všichni.

Co se zatím jeví nejvíc pravděpodobné a jak to mám i od mimozemšťanů, v tomto je rozhodující psychika a faktor uzavřenosti a strachu.

Ač už jsem pro tuto věc ztratila jakoukoliv citlivost, stále jde o mytologický převrat a pro mnoho lidí je toto naprosto těžko stravitelný fenomén.
Vyrostli v tom, z čeho se mi ježí srst, totiž ve všech těch tradovaných děsivých ideologiích, jakože jsme nejvyšší forma života a jsme sami ve vesmíru a mimozemšťani jsou pro blázny a dimenze nejsou a posmrtný život není a když ... tak jedině že v kostelíčku by prý něco věděli.

Já jsem ročník 1984, vyrostla jsem po revoluci s Lobsangem Rampou, já už prostě na tyto žvásty absolutně nejsem zvědavá a nechápu, co na tom má kdo za mystérium, které je dokonce nepřekonatelné, že jsou tady nějaký mimozemšťani a už vůbec nedokážu pochopit, že je pro ně schůdnější křesťanská a žiďácká křivárna.

To nepochopím nikdy a doufám, že ani nebudu muset.
Že ta zatracená stará éra už prostě nějak skončí.

Že jako davy konečně přijmou realitu, po dobrém a nebo to půjde po zlém, válkou a kataklizmatem, ale skončí.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 >




Jinak k avizovanému předvídanému datu 28. 12. 2022, kdy se mají na obloze objevit Annunaki Elohim, jak na to celý svět nadšeně dlouho čeká, alespoň tak to říkal J. Chvátal, jsem docela skeptická.

Když vidím, jak jsem automaticky za debila, když mluvím o mimozemšťanech, jak je tento server "slušný", plný bestiálních zrůd, křesťanů a židů, jaký jsou lidi křiváci a svině, kteří nevidí skutečné hodnoty a jediné, co je zajímá, je nějaká zasraná špinavá Bible a zeblitý kostel,,,, jak nějaký zkurvenci židi mají mít přednost před domácím obyvatelstvem této země ... (kdo je Žid a ne Ćech, ať táhne do Izraele svině jedna)

tak jsem si jistá, že společnost absolutně není připravena k tomu, aby byla schopná se s mimozemšťany bavit.

Co mi říkali, tak že podle okolností by zkusili k tomuto datu, nebo spíš období, udělat nějakou zkušební menší akci, aby viděli reakce.

Co se dá očekávat?
Já očekávám, že v případě, kdy by se GF objevila na nebi v nějakém větším počtu, okamžitě začnou hystericky vřískat a dělat sabotáže křesťani a židi, satanisti napnou síly a místo nějaké radosti zbude jenom hysterie a strach a všechno dobré bude zmařeno.
Protože lidi se jednoznačně chovají jako naprostí idioti. Na každou špatnou a vyloženě debilní myšlenku nabíhají a ještě ji hájí (viz. zločinné očkování), zlo vyloženě vyznávají (nenávist k Rusku, láska k ukrajinskému nacismu) a cokoliv dobrého a pravdivého je téměř nemožné jakkoliv dostat do povědomí lidí.

Hvězda ASK (Andrea Křešová) prohlásila, že těch 70% populace je nutné "nějak" změnit.
Není to třeba, je třeba počkat, až zemřou.
Opici nezměníš na člověka, tak to je.

Takže myslím si, že se kontaktu s mimozemšťany určitě dočkáme, ale nevěřím tomu, že to bude nyní v prosinci 2022. Lidi jsou hnusný dobytek, jak jsem to poznala a vše by zhatili.
Mimozemšťani nelhali, proroctví nelže, ti neselhali.
Lidi selhali.

Pravděpodobně nejdřív musí zemřít hodně lidí a pak, když už bude jasné, že 70% jsou dementi, co mají držet hubu a 30% je budoucí lidstvo, tam někde se začne otevírat tato příležitost.

Každý si to musí srovnat v sobě.
Kdo je cenný a kdo ne.
Na tomto serveru vidím, co jsou lidi zač, hlavně co je zač křesťanstvo a židi, že je to čirý satanismus.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Málokdo chápe, že tento proces, který se se světem děje, je krutá záležitost.

Já vyrostla ve světě, který je patriarchální, stále svou podstatou, kdy u skutečné moci byly nelidské Drakoniánské misogynní zrůdy, obtočené kolem vesmírného viru, dále měli svoji rotu satanistických vůdců společnosti a celý tento kolos je mohutně podepřen IDIOTY a ZFANATIZOVANÝMI KRETÉNY, kteří veškeré nadějné lidi zlikvidovali už v mládí, tak, že skončili jako blázni a feťáci na okraji společnosti.

Materialističtí ateisté zvládlí všelijakými politickými ideologiemi, v našem prostředí dále křesťani a židi, jako protěžovaní v pozici "tradiční duchovní inteligence".
Prakticky je to odporná omezená křivdící a vysoce debilní pakáž s nulovými duchovními vhledy, vše úporně drží ve falešných kolejích.

Duchovnost je mezi obyvatelstvem rozdělena na dementní srdíčkové fráze s esoterickými krystálky pro ženy + křesťanství, nebo židovství a chlast, materialistický ateismus, křesťanství, nebo židovství pro muže.
Ženy i muži jsou pak nesnesitelná hovada a společnost se štěpí a rostou psychické choroby.

Jakákoliv reálná spiritualita je věc vysoce experimentální, na vlastní pěst.
Chápat nové náhledy na realitu, lámat si hlavu s časoprostorem a vidět mimozemšťany a chápat dimenzionální a kosmické zákonitosti je pro pár dobrodruhů.

Takže - pnutí je velké a holt rovnice výslednice říká, musí zemřít idioti, aby pokroková populace mohla dýchat.

Všichni ti slaďouši s mimozemšťany, jak slibují ráj pro všechny, buď ignorují realitu, nebo záměrně lžou.
Ti, co jsou na nebi a se kterými mluvím, říkají, že očkovanci zemřou.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


No a protože když jsme tu válku vyhráli, chceme být spolu, tak prostě idioti UHNOU.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Hezké a útěšné je, že vím, že mám pravdu, že budoucnost mi přeje. Sled událostí je dá se říci svým způsobem i načrtnut, máme jasná fakta, co je třeba.

Co je třeba:

Pochopit systém 5G, co to umí a po prozření to chtít odstranit

Pochopit mimozemské civilizace a jejich principy bytí

To je pro normální lidi s mozkem a standardním mystickým rozhledem.

Pro křesťany a fanatické židy není pomoci. Je jim určen oočkovaný skon, až v nich doroste parazit, s mrzkým pocitem marnosti a hlubokého chaosu a zmatku.
Nic nestandardního, to se děje normálně a nikomu to nevadí.

Až se prokáže, že očkování je zabiják, konečně dementní dav prozře, že je fakt úplně vypatlaný stádo dobytka a začne umírat, kam by měli dle vlastních propagandistických slov spadat i valná většina materialisticko-ateisticko-křesťansko-žido struktur u výkonných odpovědných funkcí, všelijací politici, rektoři, doktoři, právníci, profesoři a inženýři .... a rndrsscssphdrprrr.
.... tak najednou přestanou překážet a ti, co byli vždy utlačováni a na okraji si přiznají 3 zásadní reality a to nás dostane ze sraček

1. NWO je skutečné a magické reality hrají roli
2. 5G škodí a je krajně nebezpečné kvůli manipulování myslí
3. Na nebi jsou mimozemšťani a jediný způsob, jak jít dál, je mluvit s nimi

Mezitím bude různě probuchovat Slunce a naše planeta a soustava bude přecházet do vyšší dimenze.

Vždycky do toho může přijít cokoliv jiného a zábavného.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Takže vlastně vůbec nehrozí takový ten scénář, jak přistanou mimozemšťani, objasní mystickou pravdu a pak se bude konat odstraňovací proces, kdy všechny ty zašlé zlé, křivdící, tupé a dementní existence, s pružností ostsoporozy, humorem ledovce a zcepenělým ksichtem, které nám nyní dělají "vědu" a korigují naše myšlenkové proudy skrze "ministerstvo pravdy", budou muset uznat, že jsou přesně to, co popisuju.

Nenastane okamžik, kdy se půjdou nějací rozjívení idioti omlouvat lidem, kterým zničili život svoji bezohlednou šikanou a cíleným ničením.

Ne.

Oni všichni pochcípají dřív, než tahle věc nastane.
Oni nedřív musí začít umírat, aby se oslabili.
Kdo je zvědavý na jejich ksichty, až se dozví pravdu?
Já ne, jen ať zdechnou bez pozornosti.
A nějakých tyátrů.


Až jich bude méně a bude chaos, tak se doba plně přetransformuje a až budou všichni chcíplí, tak bude na světě tuze moc zajímavějších věcí, než aby na ně ještě někdo myslel.

Vyroste generace, která tenhle hnus "tradičních inteligentů" prostě nezná.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



O tom, jak byla vakcína nakoncipovaná kosmologicky, jsem napsala už fůru komentářů.

V r. 2019 se nám s GF podařilo odvrátit plánovanou válku proti Íránu a NWO začalo prohrávat, proto nasadili covid.

Byla to chřipka a měla zabrat vakcína. První debilita.
Absolutně nátlaková mediální masáž, která se velice brzy začala ukazovat jako nápadně lživá, povinné nošení roušek, nesmyslné lockdowny atd., televizní vzrůšo bylo hodně nápadné.
Když věci vygradovaly tak, že v prosinci 2021 vyhlásila naše vláda POVINNÉ očkování v určitých oborech, kdy se jednalo o podezřelou, experimentální, neověřenou a hlavně podle všech dostupných dat absolutně nefunkční vakcínu, .... to už muselo probrat i hovado.
Koho to neprobralo, je dobytek.
Tečka.

Během let jsem pochopila, že temná strana má své kosmologické právo ubližovat lidstvu, nikoliv však planetě.
Měli obrovské právo ublížit lidstvu, vím to.

Proto ač je jehla projekt NWO, mě nevadí depopulace.
Souhlasím s tím.

Ukázalo se, co ten dobytčí dav umí, co ta satanistická verbež ve vedoucích nižších rozhodovacích pozicích dokáže, co je to za pakáž.
Doktoři a inženýři lžou do očí, o vakcínách, o 5G, akademici učí dál absolutní nesmysly, všude sedí nějaká škrobená jezuitská infiltrovaná držka, která udržuje hrozivé zlo, satanismus je všude, naprosto všude a lidi?
Papinkaj náplň TV - teď si vem roušku, teď zahajluj.

Jen ať to pojde, tohle stádo dobytka.

Evidentně na to lidstvo nemělo, kdyby se NWO trapnému covidu vysmálo a rychle přijalo situaci, která se reálně děje, nemusela být žádná depopulace.

Ale doopravdy se dokážeme se všemi těmi žido-křesťansko-bezvěreckými jezu ksindly zvednout do galaxie?
Ne.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > koukool> 


Doufám, že jsi 3x očkovaný a půjdeš si pro booster, ty omezené debilní hovado, které nepatříš do nového věku. Zmiz při solárním záblesku, ničemo.


<reagovat 
koukool (Občasný) - 30.11.2022 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > koukool> 

Jo, vy omezený debílkové jste fakt schopný si myslet, že tohle je o drogách.
Už abyste pochcípali.


<reagovat 
koukool (Občasný) - 30.11.2022 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > koukool> 

Vyhrát proti NWO boj o tuto planetu a definitivně vyřešit tuhle pitomou rasu, že se nechá jen základ, který je lidský, je počin čisté duše.
Já se smrti nebojím, pro mě je to vysvobození z pekla obsedaného kriply, jako jsi ty.
Možná se ale dočkám čistých zítřků, bez šmejdů, jako jsi ty.
Už zhebni zrůdo.
A nehraj mi na pocity viny - já to z dobytka nejsem schopná cítit.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > koukool> 


O čem to mluvíš? Co to meleš?
Asi pro mou nervovou soustavu bude nejlepší, když si připustím, že doopravdy ještě existují nešťastné nihilistické vykořeněné osobnosti, které se válí v dekadenci, apatii a lítosti, jsou agresivní, bezdůvodně napadají lidi, co mají na starosti jiné věci, než řešit jejich ufňukané apokalyptické pocity.

Že na druhé straně je nějaký nekňuba, co se neumí vyjadřovat, vyjadřuje se jak idiot formou nějakých stupidních nejasných narážek ...
velký táta má být pánbíček?
co je kokos netuším....
pak nějaký žvásty...
pak Nick Cave, což má vyjadřovat koukoolovu ztracenost tipuji...

prostě nějaké apatické posmutnělé dekadentní ufňukátko mi tady píše, že lidi, co se narozdíl od něj umí vyjadřovat, patří na psychiatrii

ahá


Tak to jo.

Chci se dožít doby, kdy se budou dělat státnice z mystiky a kosmických zákonů a tyhle dekadentní fňukny, co neumí psát, ani mluvit, prostě budou bez šancí.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > koukool> 


Tady je ještě šance, že tento konkrétně není od NWO, ani umělá inteligence.
Šance, ne jistota.

Zkusím to tedy jako na člověka:

Milý koukoole, uvědomuješ si, že nejsem zvědavá na anonymní krátké útočné zprávy od někoho, kdo se neumí vyjadřovat?
Že máš-li proti mě něco, bylo by vhodné, kdybys použil celé věty, ne jen stupidní narážky. Ideální je sepsat myšlenku, podepřenou argumentem, když chceš komukoliv oponovat.

Trapná doba, kdy můžeš stokrát chytřejší a schopnější lidi, než jsi ty, sprostě dehonestovat a posílat je do blázince, protože mluví o věcech, na které tvůj chaboučký rozum nemá, pomalu končí.

Nauč se principům nové doby.

Pokud chceš oponovat, začni se učit obratnosti, zatím působíš jako totální idiot.
oponent, který se nereprezentuje žádnými díly a pouze anonymně napadá, je v běžné řeči a chápání označován jako trol, nebo ubožák.

Už jsi mi několikrát něco nejednoznačně a nečitelně napsal pod díla.

Nikdy to nedávalo smysl.

A poslední - nejsi toono?
/ten tohle přesně dělá, ale pod svými díly/

Já jen, že si to trochu myslím, ač neschopnost se přes obrovské pozerství vyjadřovat je tu "in" dlouhodobě, tato vlna stupidního pozerství a úpadku lidství se razila v nultých letech tohoto století a některým to zdá se vydrží celý život. Nemusí to být jen toono.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Etika obecná a etika veřejného prostoru
Mimozemské civilizace
Mystika, esoterika, okultismus
Pokusy spojit mystiku přes magnetické pole, kvantové teorie atp. s vědeckými principy
5G a další technologie s nepřiznanou mocí ovlivňovat mysl

5 takových základních témat, kvůli kterým je umožněno naprosto malým nickám, které nejsou schopné argumentace, ani nemají žádné další projevy jakékoliv schopnosti, intelektu, nebo schopnosti myslet, či kreativně tvořit ... ničit, hrubě dehonestovat, šikanovat, tyranizovat a terorizovat inteligentní, oduševnělé, pro společnost přínosné lidi.

Fakt mi to už kapánek leze na nervy.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


On byl tento server vždy charakterizován oploštělým pozerským křiváctvím, to bylo dobou.
V nultých letech zavedli jezuiti, globalisti do škol čistý hnusný satanismus, tzv. postmodernismus.
Na uměleckých školách se učili chápat, jak jsou vyloženě odporné věci estetické, jak neschopnost se vyjadřovat je um, že to je koncept, každý oploštělý debílek bez lidských vlastností, který významně mlčel u nějaké plísně na stěně, byl považován za inteligenta.
Když přilepil krabičku na stěnu, byl to koncept :-D
Běda, jestli člověk uměl malovat, nebo něco takovýho, to si tady nikdo dovolovat nebude.
Dnes tento odporný umělecky vzdělaný odpad společnosti obdivuje skřeky a psychiatrické představení Pussy Riot na náměstích, kupuje mastné fleky od smažených vajec na omítce galerie a volá "slava ukraini", je naočkovaný a na internetu není schopný sepsat větu, která dává smysl.

Inu, tam jsme to dopracovali.
A proto, ať už to zhebne.
U takového materiálu je nulová pravděpodobnost, že se z toho ještě stane člověk.

Když je dneska někdo inteligentní, ať proboha nechodí na humanitně zaměřená VŠ studia.
Tam běží už jenom satanistické NWO programy na rozložení zdravého rozumu, nejvvětší oploštělci, úchylové a nuly jsou dosazovány jako vyučující . najdete tam chásku podobnou naší vládě. Je to na blití.
Maximálně možná ještě naučit se cizí jazyk, víc ne.

Technika, medicína, přírodní vědy a i tam to bude boj.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Přesně tito lidé by šli samozřejmě klovat do jiných, kdyby se náhodou přenastavila situace ve společnosti, že by bylo nevýhodné mluvit o Darwinově teorii, o zpochybnitelnosti významu etiky, materialistickém ateismu, křesťanských tezích, o teorii výjimečnosti židovského národa, nebo přínosnosti technokracie ... jistě by šla tato pakáž terorizovat je.
Protože by to bylo výhodné.

Do nového věku potřebujeme i teoretiky, kteří rozumí své myšlence a umí ji obhájit.
Takže všichni, kdo si budou stát za nějakou myšlenkou, budou pro ni mít argumenty a srdečně ji budou věřit, i kdyby byla celá dočista pitomá, jako je evoluční teorie, nebo křesťanská vize spirituality, tak ti se dostanou do nové doby.
Protože jsou živí.

Umřou apatické teroristické nicoty, které jdou jenom tam, kde to mají lehké a nic neumí.

S magnetickou sulcovatou krví s tlustými elastickými vlákny a ucpanou srdeční tepnou tímto sajrajtem to asi nezamává, kdo to v sobě má, tak s vysokou pravděpodobností v rámci několika let zemře.
Ale jeho posmrtný život nebude ohrožen.

Kdyžtak se půjde vyvíjet do podobně blbého světa, jako byl ten dosavadní tady, kdyby mu tyhle idiocie ještě nestačily.


<reagovat 
Čtenář - 4.12.2022 > Há, tá stvora!!!!!!!!! -Možno naozaj nastal čas, aby sa sily Dobra začali viac biť so vzmáhajúcim sa Zlom, a nenechávať ich voľne pôsobiť v médiách, a na internete, a pod. Nie ich zabíjať -nie sme ako oni - ale je potrebné ich súdne zavrieť do ústavov, preliečiť lieky, a hlavne rýchlo odstaviť od internetu, apod.!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2022 > Čo to môže byť za človeka, ktorý je proti Židom, kretanstvu, Eu, Amerike, demokraticke vláde, EÚ, apod.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????? ???????????????!!!!!!!! Tá stvora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2022 > Veď tu už ide o budúcnosť celého nášho sveta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.12.2022 > čtenář> 


Milý slovenský programe UI na totemu, budu ti odpovídat a následně nechám nezaujaté publikum možnost sledovat tvé budoucí reakce, jak prospíváš, jak se ti daří, jestli ještě pořád fetuješ a vůbec, jak se máte ve vaší klerofašistické dědině.


" Veď tu už ide o budúcnosť celého nášho sveta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!"

Ba právě, jenže tobě to dochází až teď, po velkém nevídaném tlaku mě tady na totemu. Galaktická federace to ví celou dobu a mě to došlo roku 2015, kdy se valila uprchlická vlna a já byla tehdy odhodlaná nastoupit do dobrovolnické brigády k rekonstrukci Železné opony, následně se bezodkladně spojit s Ruskem a Blízkým východem a jejich džihádem a nasměrovat veškerý hněv proti USA.
Jenže, naše vláda se k ničemu neměla a na internetu akorát sprostě držkovali ničemní chlapi totální debility.

Proto bylo mé spojení s Galaktickou federací na spadnutí, až jednou v listopadu 2015 skutečně přilétli, jako velká bílá neslyšná podle telepatické mluvy pulsující světlice v údolí, kterou vidělo vícero lidí. Domluvila jsem se tehdy s nimi, že sejmeme NWO a USA.
Skutečně tu jde o osud celého světa a GF nakontaktovala k takto zodpovědným kouskům mě, ne tebe, milý kleromagore.

Tímto se dostáváme k bodu dva:

" Čo to môže byť za človeka, ktorý je proti Židom, kretanstvu, Eu, Amerike, demokraticke vláde, EÚ, apod.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????? ???????????????!!!!!!!! Tá stvora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!"

To je člověk, jako já, který je tímto za celou Afrikou, dále Rusy, obecně Slovany, Arábií, Persií, stepí střední Asie, Kavkazu, Himalájí, Indie ... zkrátka Euro-Asijský spolek + Afrika, dále existuje na světě Čína, Jižní Amerika, to jsou vskutku oblasti, které nijak neřeším a nechávám je osudu a věřím, že se o ně někdo hezky stará.

Je fakt, že vašemu spolku nějak moc nefandím, nicméně, když tak trochu tušíme jejich zhruba osud, již se tomu nedivím a jsem ráda, že jsem se spojila s dobrou, větší, výraznější, perspektivnější a životaschopnější částí světa, která je budoucnost a vehementně se tam snažím nacpat i naši zemi se Slovenskem.

Pořád jde o ten celý svět.


"Čtenář - 4.12. > Há, tá stvora!!!!!!!!! -Možno naozaj nastal čas, aby sa sily Dobra začali viac biť so vzmáhajúcim sa Zlom, a nenechávať ich voľne pôsobiť v médiách, a na internete, a pod. Nie ich zabíjať -nie sme ako oni - ale je potrebné ich súdne zavrieť do ústavov, preliečiť lieky, a hlavne rýchlo odstaviť od internetu, apod.!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


No, aby tě to nedostihlo, milý slovenský kleromagore. Vykazuješ prvky daleko větší psychotičnosti, než já a to do mě NWO od 2015 narvalo takový volty, že zkrachovali.

Hezky si rozmysli, jaká bude tvoje další reakce, protože Bůh tě vidí.


<reagovat 
čtenář Slovenský priateľ Totema - 4.12.2022 > A ja som v živote žiadny kokaín nebral, to je ďalší výmysel tejto stvory, tak čo by som sa k tomu priznával !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(len trávu zdravotne, ale to je liek, nie droga)
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2022 > A autor Heroický nie som ja, takže heroín tiež neberiem, aby som predišiel nejakým špekuláciám!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.12.2022 > čtenář> 


Kokain bere anonymní žid, to je někdo jiný, než ty. Že nejsi Ian Heroický slyším poprvé.
Inu dobrá, nebereš drogy, alespoň víme, co je u tebe nového. Skvělé. Ještě chceš nějak okomentovat to, co jsem napsala?

Víš ty chytráku, GF má zkrátka jiné vidění světa a tvoje snaha zabíjet a ničit lidi jako jsem já, je směšná.

Odpověděl ti konečně někdo?

Našel jsi na tomto serveru plném zlých bytostí konečně někoho, kdo sdílí to tvoje vyšinuté stanovisko?

Ty si zajdi na psychiatrii, protože tam narozdíl ode mě doopravdy patříš a přestaň mě otravovat.


<reagovat 
čtenář Slovenský priateľ Totema - 4.12.2022 > Rozumnejší ustúpi
<reagovat 
Marianna24 (Stálý) - 4.12.2022 >
To je absurdné, aby sa na Totem chodil vybručat ako tur nejaky exot, ktory hovorí tou istou rečou ako ja, (čo je mi dost nepríjemné).
Cely posrany z budúcnosti o svet vyrevuje na Toteme ako zmyslov zbaveny - haha, tá predstava je komická 😀
Bud je fakt zmyslov zbaveny, alebo si len nevinne pomylil cvokhaus.
Ešte dodám, ze píše ako Jajíša 😀 (jedna moja internetová kámoška). Tá tiez vykričníkmi nešetrí.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.12.2022 > Marianna24> 


Jajíša asi nedělá inkviziční nábory, protože je uječený slovenský klerofašistický pošuk, co ho chytá hysterie z představy že z "židov a kreténov" není Galaktická federace nijak unešená a že jestli nepřestane nepříčetně nacisticky ječet, dostane doma na Slovensku po papuli.
Potřebuje, aby na Slovensku vyhráli Hlinkovci a jeho úchylnost se zlegalizovala.
No a já a GF to zase nechceme.

Tak z toho nepříčetně ječí a snaží se místní křivácké inťouše zaktivovat proti mě.
Zatím se jim do toho nechce.

A to se Peslov (Slováček) snažil zapřáhnout i mrtvého nemrtvého Filipa Sklenáře, který je vytahován ze skříně kostlivců vždy, když se to hodí, že jako za jeho smrt můžu já.

Neřekla bych.
A přísahám, že kdyby ožil, zabiju ho.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.12.2022 >




Něco velkého se děje, v poslední době se veškeré kultické energie v podloží mohutně přerovnávají, děje se nějaký slučovací proces, velké celky se aktivují.
Nyní se zaktivovala celá Amerika, Severní i Jižní zároveň, je tam velice divoká a zlá energie, která je typická pro středo-americké kultury, je to druh zla, které tu nechceme a aby se to tu nemohlo roztahovat, dělá tomu vyrovnávací protisílu sibiřský kult, který je aktivovaný již delší dobu.

Jedná se o manipulaci´s největšími a nejnebezpečnějšími silami na této planetě, má to obrovský dosah.

Údajně se mění magnetické pole planety a vracíme se do stavu, v jakém byla planeta v době před Atlantickou katastrofou. Takže se dá skutečně očekávat, že v budoucnosti nastanou větší změny klimatu.

I kdyby se celá planeta nějak přerovnávala, nakláněla, měnil se severní pól, kolem planety něco obřího letělo, nebo něco takového - tak nám pravdu nikdo neřekne.
Věda bude určitě tvrdit, že se nic neděje a kdyby jo, tak za to může CO2.

Zbývá jen doufat, že se vše povede, jak má.

Možná už konečně ustaly primitivní hony na čarodějnice na tomto webu, to bych byla ráda.
Věci by se mohly vrátit do klidných kolejí.

Zdá se, že jedna fáze celé této "srandy" už je pryč.
Z toho, co jsem dříve zažívala, už skoro nic není, vše už je jinak a o něčem jiném.

Starý zlý šupinatý slizký a zlověstný svět mizí, začíná se pomalu objevovat nový svět.

Je klidně možné, že vymřou očkovaní, moře zaplaví velké kusy pevniny, planeta se vrátí do polohy, v jaké byla před kataklizmatem, GF se zkontaktuje s lidmi a doslova začne nový věk.

Protože potom, co zemřou očkovaní, už nebude možné říkat cokoliv o "konspiračních teoriích", atd. Věda se bude muset úplně změnit, všechny složky společnosti, omezenost bude muset ustoupit, daleko více se začnou konečně prosazovat slovanské hodnoty civilizace, protože už si nás nebudou vodit jak otroka západní kurvy ... je to na spadnutí.
Do 10ti let to může být finálně a komplet zařízené.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Do 10ti let to chtěli mít pod palcem i NWO. Uvidí se, kdo tedy vyhrál.
Máme štěstí, že GF stojí za Ruskem, spolupracuje s ním nejúžeji ze všech světových mocností, takže díky tomu jsme jako Slovani chránění a máme nad sebou ochrannou ruku.

Takže nacíčci si můžou se svými pocity vůči nám odpočinout.

Kdyby to tak nebylo, tak nás ty odporný hyeny vymlátily.
Ale když pro toto nikdo nemá vidění a veškerá ta zločinecká politika západu byla tolerována, obhajována a podporována, proč to rozvádět :-D
Tady je možné, aby se někdo divil, že někdo nemiluje Amíčky a že je může nenávidět. To mi přijde na hlavu a něco víc bizarního už snad není možné zažít. Někdo se diví, že někdo jiný nenávidí židy a amíky, to je šílený.
Hlavně, že to dopadne pro nás dobře.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.12.2022 >





https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pribehy/729879/prusvih-hasicu-z-prackovic-v-ceskem-svycarsku-hasili-zadarmo-kvuli-chybe-starostky.html?fbclid=IwAR2OXiqb86R8lBaA-uluHE54SBYd5mpXK1C1JixzebR1gC_DSxiXQ5hPy2I


Hvězda z Galaxie ASK Andrea S. Křešová má další průser, tentokrát už je doopravdy i v médiích, jak si stěžovala. Má průšvih s hasiči své obce, kteří hasili ve Hřensku, 7.10.2022 ji dle svých slov dali nějaké lejstro, nebo elektronický formulář k podpisu pro náhrady od státu. A Křešovka? No podělala to pochopitelně. Nic nikam neposlala, nepodškrábla to, hasiči přišli o 100 000 a teď má ostudu a napětí v obci.

Určitě bude vyvádět, že to po ní prostě jdou, že to je tím. Že to je kvůli Zítkovi, jak je jeho hvězdná láska, jak to říkal přece Aurí a ona ho přece s Jajíšou musí chránit, pronásledovat a propagovat.
A protože tomu činila tak pilně a zodpovědně, nyní po ní jde nemilosrdně NWO!

Tak jaká já jsem zlý annunacký záškodník a celou dobu, organizovaná v obrovské organizaci (GF a my, co nechceme NWO), ji neuvěřitelně, tady z totemu ničím!!!!
Stejně jako skupina na FB zaměřená proti jejímu spiknutí s Aurím.

To my jsme totiž to strašlivě strašný nejstrašnější NWO, hajtry a annunačtí záškodníci, co po ní jdou!
A teď po ní jde i Blesk, že zvorala papíry za sto tisíc!!!

To je jasný, tohle bude show.

Co dělala ASK 7.10.2022?
Povídala si s Aurím o všem možném:


15 (ze dne 7.10.2022) - Auroran Dift Lavus - povídání o všem možném
https://www.youtube.com/watch?v=nU40W6cqbGA

Ty hasiči je musí milovat oba, mocinky mocinky moc.
Ještě víc, než Zítko :-D




<reagovat 
čtenář Slovenský priateľ Totema - 4.12.2022 > No nech si tu každý sám urobí názor, či je šialená, alebo nie je
<reagovat 
 Marianna24 (Stálý) - 4.12.2022 > čtenář> 
Každy vie, čo má robit aj bez tvojich tupych rád.
Ty ju čítaš, alebo pozoruješ?
Podla tej tvojej tupej rady by som tipovala, že psychológ nie si a ani psychiater. Si len pozorovatel, čo neudržal zvierač na ksichte a vypustil svoju potrebu sem.
Teda si nechaj svoje diagnózy pre niekoho u teba doma, to bude snád jediné miesto na Zemi, kde sú ochotní ta počúvat.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.12.2022 > čtenář> 


A i kdybych byla šílená, tak co ty klerofašistický hovado?
Aspoň jsem nastínila tezi, proč se ve slovanských zemích dějou nehoráznosti a vyslovují se provokativní myšlenky, které tu nebyly prostě NIKDY.

Abychom byli nuceni oslavovat nacismus.
Abychom byli připravováni na válku proti Rusku.
Aby na Ukrajině nesměli mluvit rusky a nesměli se kamarádíčkovat s pravoslavnými.

To má za význam jednu jedinou věc, ty klerofašistický zasraný hovado.
Rozpoutat válku mezi slovanskými národy, abychom vymřeli ve válce a naši zemi si vzali kamarádi tebe, klerofašistickýho hovada, nějaký zjebaný zápaďáci.

Hezky číhat a neumírat je skvělá taktika.

Až bude po nebezpečí a západ pod vodou a my pořád tady, najdem si tě, ty zasraná špinavá vlastizrádcovská svině.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ono se ukáže, co se bude dít. V případě, kdy USA zavelí, že se Polsko, Slovensko a Česko POVINNĚ zúčastní války proti Rusku, protože si to tak prostě Amíčci přejí, a my do toho půjdem, no tak potom asi je to už podle kosmického zákona, ten náš zánik.

Ale já věřím tomu, že ve skutečnosti je tak zfanatizovaná do Ukrobanderismu, fašismu jenom tak desetina obyvatel, z důvodu svého přirozeně zlého nastavení.

Dalších dvacet procent tomu může upřímně věřit, protože jsou to prostě vylízaní zpracovanci.

Jedna třetina s tímto absolutně nesouhlasí a je čím dál více radikální a čím dál více vidí, co za svoloč nám vládne a že se dějí zločiny.

Třetina vyznává ukrofašismus, protože to je výhodné. Nemají názor, jsou prázdní a bezpáteřní, vždy budou dělat jen to, co je pro ně výhodnější.
Jakmile zjistí, že mají nasazovat vlastní krk, půjdou jinou cestou, protože toto je pro ně nevýhodné.


Takže prakticky, když se profackuje 20% důvěřivých debílků co doopravdy věří, že Majdan 2014 byl o demokracii, tak oni začnou reagovat jinak.

Požene se do toho jen 10% totálního nacistického odpadu a ti klidně pochcípat můžou.

Stejně naše národy vymřou na očkování, ale západ daleko víc, než my. Bůhví, jestli se zápaďáci vůbec toho zatopení dočkají ještě dřív, než umřou. Mají asi 5 let života, takže třeba ani ne.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Bylo by to milé. Ideální by byl solární záblesk, který by vymizel kvanta očkovaných a zkažených lidí, to by bylo úplně nej.
Nechci mít pole pohnojená substrátem z mrtvých očkovaných, jak teď umřou na tu zimu, nenávist k Putinovi a pití čaje.
To ať se radši vypaří.

No a potom bude u nás cca třetina, v dalších slovanských zemích 40 - 50% lidí.
Na západě kolem 15 - 20% lidí, no a ty chudinky jedny si už nastěhujeme k nám, v míru, humanitárně.

Protože to už budou ti lepší, dokonce ti ještě lepší, než lepší, protože vydrželi být neočkovaní mezi svými úplně vymletými národy.
Ty tady budeme chtít, místa bude dost.

Jde jen a jen o posloupnost dějů, o nic víc.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 5.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Věřím, že to budou sotva 2 procenta, kteří poletí na UA, zbytek se na to výborné, mezi nimi i já.
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 5.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Věřím, že to budou sotva 2 procenta, kteří poletí na UA, zbytek se na to výborné, mezi nimi i já.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.12.2022 > ma.ni.> 



Já tedy doufám, že se scénář, "zopakovat 2. světovou válku", jak jsi nastínila, neuskuteční.
Je otázka, nakolik rozšiřovat tuto tezi o tom, že západ bude zatopen.
Západu to bude již na nic, ale nás to může spasit, protože myslím si, že svým způsobem o toto jde. Teprve z této perpsektivy je plně pochopitelně vidět, co se skutečně děje.
Chtějí nás vehnat do války.

Já si myslím, že mobilizace u nás je nesmysl, že to nenastane, že každý, kdo má rozum, se jim na to vykašle. Snad to ani nenastane. Že se podaří tuto vizi války mezi Slovany odvrátit.
Je potřeba pochopit, že se dějí nehoráznosti naschvál. nějký úchyl si někde otevře hubu, protože je zaplacená banderovská, nebo klerofašistická huba a nejde kvůli tomu nenávidět celé národy.

Je to uměle podněcované, je to schválnost.

Chtějí nás prostě vybít a pak si vzít naše území, to je logické, to by jim vyhovovalo.
Snad to dopadne tak, že po krizové období se podaří udržet základní klid a že včas nastane umírání očkovaných, které tyto plány zhatí. Mrtvoly už nemůžou jít někam na frontu.

Kdo tuto hru jako Čech nevidí a věří, že má mrznout kvůli Putinovi, nebo že možná bude muset narukovat proti Rusku a věří, že za správnou věc, tak už musí být úplný idiot.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.12.2022 >


Jinak v součanosti dochází k fázi vysvěcování. Tzn. konečné rehabilitační, uzdravovací fázi po dlouhých bojích se satanisty, Drakoniánským NWO.
Po tom zbylo přes nejrůznější fáze otřesené čpící bojiště, které je nyní vysvěcováno.
Silnými uzdravovacími proudy informací a energií, které mají moc definitivně uzavřít kapitolu satanismu, uzdravit se a jít dál.

NWO je poražené, jsou slabší a slabší.
Do kultických otřesených energií a z toho vyloučeného hnusu začala silně působit energie Slunce.
Magnetické pole se mění, prochází nějakými procesy změny. Mizí surové energie.
A probíhá fáze vysvěcování.

Společenský vývoj se dá těžko předvídat, platí v tom 4 základní rovnice, křivky toho, co ovlivňuje skutečnost

Jedna křivka jsou umírající očkovaní, zastánci starých pořádků.
Druhá křivka je sílící, stále živá alternativa, která pohlcuje tu třetinu, jak je neočkovaná
Třetí křivka je dimenzionální vzestup a jeho projevy
Čtvrtá křivka je slábnoucí NWO a jeho odcházející procesy řízení

No a pátá je velká neznámá, Stvořitelova vůle, změny časových linií, jevy Slunce, zázraky atd.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Časem to dopadne třeba nečekanými ději tak, že se vymění stará civilizační deska za novou, tedy ve smyslu energeticko - informačních struktur, těch kultických center v podloží, těle naší planety.

V současnosti se tento proces utváří u nás, v kultu Bohemie, v Čechách a v přímé návaznosti se Slovenskem. Jsme v tomto procesu první, kdo to musí zvládnout.
Naše národní kultická energie, opravdu v něčem ryze česká, má centrum, které má velkou programovací schopnost pro celý svět. Je to jedno z nejvíce civilizačních, inteligenčních center vůbec. A zároveň není obrovské, je malé, ale velice vyspělé a vnitřně velice kvalitní.

Proto je na nás zaměřována pozornost veškerých satanisticko-židovsko-církevně-nacistických struktur NWO, u nás s extrémně propracovanou agitkou, extrémní podlostí, extrémním psychickým násilím, prostě veškerá satanistická urputnost se snaží veškerými bestiálními metodami dusit zrovna nás, Čechy, hned v závěsu se Slováky.

Protože jsme v centru dění, pohybů a výměn kultických sil.

Expertně česká kotlina, to je centrum programů, intelektu, civilizačního uvažování, zacházení, intrik, podlostí, chytrostí, manipulací a cest z toho ven, u nás je toto nejintenzivnější.
Velice silně skrze nás prochází kosmické proudy, velice silně máme podnícený duch.
Proto se u nás ozvala alternativa proti nacistické debilizaci a vlastizradě.
Nás kult Bohemie je v současnosti dá se říci hodně odblokován od instalací židovstva, křesťanstva, satanistů obecně, zůstává v něm trvale duch "Blanických rytířů", což je velice bojová a agresivní síla. Patří slovanským čarodějům, ti jsou nejnebezpečnější na světě, protože mají silná kosmická práva.

Slovensko nese pozitivní jiskřivou energii, mají trochu jinou povahu, než Češi, více slovanskou, v její pravé podstatě. Jsou křehčí a temperamentnější, obě země mají trochu jiné okruhy problematik, ale je zde jistá kultická provázanost obou těchto národů, která trvá.

Naše dvě kultické síly se mají očistit od nánosů satanismu jako první.
Teprve poté mohou následovat další. Jak jsme relativně malí, dlouhodobě pod obrovským tlakem debilit a vlastizrady, které produkují nacisti v našich vládách, tak se naše energie vyčistily a jsou připravené na definitivní výměnu podloží.

NWO a jejich vedení je zajaté a na konci. Původní terorizační struktury nefungují, nyní vnímám, že plazí příšery jsou chytány a satanisti někde zavření čekají na svůj osud. Bojuju proti nim, zabíjím je magií, jako vždy, je zajímavé, že k satanistům jako takovým dokážu cítit neuvěřitelně krutou nenávist.
Protože člověk je v kosmickém řádu nadřazený nějakým debilním nenažraným plazím příšerám. Člověk se může zlobit na debilní rozežranou krokodýlí, dračí, nebo ještěrčí držku, může ji zničit, svrhnout, zašlapat, ale pořád je to ničit debilní přerostlý zvíře.
Satanisti jsou jiné kafe.
To jsou zrůdičky, dávám je ničit do posledního dechu, ničím je kosmickými silami, vím, že skončí rozemletí na zvířátka, v lepším případě.
Je to odporný nelidský odpad, toxicita z vesmíru svedená do lidských podob, nezaslouží si to jediné odpuštění, jediné odpuštění.
Zaslouží rozemlít na nicotu.

Ať nikdo nezkouší odpouštět satanistům, hledat pro ně omluvu a tím prodlužovat životnost starému systému. Neví, co jsou zač.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já mapu naší republiky vídávám často. V podobě skvrn, kaluží, jídla, mraků ... a teď se objevila na odřeném návodu na kýblu od primalexu.

Ve velice zvláštním významu, který mi připomněl můj sen, který se mi zdál, když jsem byla malá a to sice, že řeka neteče hluboko desítky metru v údolí, ale kousek pod naším barákem...

Inu, kdyby se náhodou, čirou náhodou, zvedly ty hladiny oceánů o desítky metrů, nedopadlo by to tak nějak podezřele podobně, jako je zobrazeno Stvořitelovým počinem samovolně vzniklé mapy ?




pro srovnání satelitní snímek





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Já vám říkám, rozlučte se s belgičánky, frantíky, němčoury, hlavně jim proboha nic neprodávajte, baráky, půdu, nedělejte si s nima moc vztahy a zaplaťte jim letenky do USA.
Živíme je dlouhé roky, na tohle ještě máme.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Malilinkato se i vnucuje důvod, proč tak strašně najednou potřebuje NWO s NATO táhnout zrovna proti Rusku, proč jsou najednou v pořádku nacisti z Ukrajiny atd.
Protože potřebují, aby se Rusové, Poláci, Slováci a Češi navzájem vymlátili ve válce.

Proto milánkové.

Takže neválčit, neočkovat a počkat, až vychcípá na covid a následně bude zalita mořem západní Evropa.
A a ... a prostě se k tomu váže ještě spousta dalších dobrých nápadů.

Býti prozíravými.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Taky to plně odpovídá mému prožívání v dimenzionálních světech, protože bráním naši zemi proti západu a západ jakoby vůbec nevnímám, jakoby nebyl.
Napojuju se na východní systémy a odpojuju západ, ignoruju zápd, nevidím západ, jakoby neexistoval.

Když jsem naposledy ještě v mysli kooperovala s USAa jako spřátelenou zemí, to tam byl ještě Trump, tak s USA byly non stop nějaké problémy, protože najít tam jejich kultickou sílu dalo vždycky dost zabrat.

Prostě západ je slabý, po té kultické rovině.
To je předzvěst úplného zániku.

Proto se do nás tak strašně serou, do Slovanů, chtějí naši zemi.
Chtějí nás zabít a ukořistit si naši zemi.

Sami zemřou a utopí se v mořských vodách.
Do 5ti let budou očkovaní všichni mrtví a do 10ti let klidně může mapa vypadat jako na obalu Primalexu.
Když se vezme, že voda má tepelnou roztažnost a když se vezme, že stačí určitý práh něčeho, aby se spustilo něco jiného ...
může být velice zajímavě na světě.

Ale to by taky mohl být nový věk - svět bez Belgičanů, Italů, Francouzů a Germánů ... komu by se to nelíbilo.

Asi je to jistá budoucnost.
Taakže musíme ubránit naši zemi, ty svině nás nesmí dostat. Jen ať se utopí a pochcípají na Moderna a Pfizer léčbu, je to jejich karma, zaslouží si to.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ale musíme probudit sílu našeho ducha, musíme podpořit národní vlastenectví a slovanskou soudržnost.
Všechno to, proti čemu jebou slovenský klerofašisti, ukrajinští banderovci, polský nacisti a čeští vlastizrádci.
Protože v tom je naše jediná možnost, že uhájíme naše země pro další generace NAŠICH lidí, ne nějakých flunder a špín ze západu.

O tom to je.

Kdo to nevidí, je nehorázný kripl.

Pokud je mezi našimi lidmi víc kriplů, než je únosná mez, tak nás váleční štváči ze západu doženou do příšerných občanských válek.
Nakonec se sem naserou na naše území hnusové ze zemí, které přijdou pod vodu.

Potom bych proklela tuto zem do posledního dne bytí, žádný Belgičani se tady roztahovat nebudou.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 5.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nebo to může být opakování historie. Můj známý, rodný Srb, fandící Rusku, neočkovaný mi říkal, že je teď jako rok 1937,pospedni vánoce. Říkal mi, že UA se na něj vytahovali, že nám oni budou velet, budou nám nadřazeni. Opakování historie. Válka 1939 - 1945, Němci - teď UA, vlastizrádci tehda, vlastizrádci teď ( politici a našinci podporující válku - jestli chtějí bojovat, odvezla bych je na UA a nechala bych je tam, takový našince nepotřebujeme ). Lidi mají dost milodarů bohatým UA, kteří si jezdí od kraje ke kraji a berou z pseudo státu peníze a pak napakovaný táhnou k nim domů. My si to máme vybojovat zpátky, prostě vypalovat UA zpátky, hlavně ty bohatý a nagelovaný frajery. Prostě ze sebe dostat vlastenectví, lásku, ty dobře vlastnosti. Je nás jen hrstka, když nepočítám očko a zmanipulovaný a druhou část neočko a zmanipulovaný ze zprávy Galaxie.
Okupace probíhá, poblitici pouští sem rádoby chudý UA, českým lidem jsou odebrány čím dál více svobody. Na SK, dříve to byl slovenský štát, hlinkovci, ještě jejich potomci žijí. Ale i v této zemi cítím větší moc církve, víc než u nás. Myslím, že tom je i karma v obou našich zemích. Máme si odžít, prožít co by válku 1939 - 1945. I když je to teď mnohem horší a těžší.
Někde jsem četla, že část Maďarska mají DNA slovanskou.
Body: 4
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 6.12.2022 > ma.ni.> Můj známý ví o těch zrůdách viz rotschild a spol, agendy... Prostě mi říkal, že to jsou poslední vánoce, pak od 6 nebo 7.ledna 2023 to prý začne, nevím, co tím myslel, jestli běsnění UA tady u nás, nebo blackouty. Prozradil mi, že zažil i málem hladomor, a že je on připravený, na to, že si udělá že lanku, že bez elektriky umí žít, je to trampík. Cítí se jako Slovan, říká že nikdo z našinců nepůjde bojovat. Neptala jsem se jestli ví něco GF. Jen ví o této agendě, nelidský agendě. Jen povím, že nigérijci zatocili s digi měnou u nich ( přesně si to nepamatuji ).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.12.2022 > ma.ni.> 


Jo, já si taky myslím, že jsou před námi náročné časy, ale myslím si, že by věci mohly povolit v příštím roce. Je to zkrátka válka a většina lidí se pořád tváří, že vůbec nic nechápe. Asi doopravdy nic nechápe.
Jestli propukne nějaká plánovaná válka, těžko říci.

Myslím si, že něco propukne určitě, vše je tak nastavené. Dokud lidi nechtějí přijímat realitu, věci se budou jen horšit.

V první polovině roku 2023 by mohlo přijít nějaké rozuzlení a projasnění.
Pořád doufám, že NWO končí, ale jejich manifestace, kdy jsou na konci, nemusí být vůbec pěkná. Nevěřím ale v jejich skutečnou sílu, že skutečně můžu zavést tento svět do absolutní zkázy.

Všechno má náběh na kolektivní celoplanetární zvednutí do vyšších stavů, opravdu je otázka, co se skutečně stane.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 6.12.2022 > ma.ni.> Hlavně od Qtardů je zase zvelebování muska. Týhle hnusný transhumanistický zrůdy, která si hraje na člověka, který osvobodil Twitter a jeho kamarádíček a Jezuitská loutka Trump hrají divadlo pro qtardy. Qtardům je jedno, že by sami chtěli mít nad hlavou slty super satelity, tu super gesaru, nesaru a s trumpem na trůně. Tohle prostě není ta správná, dobrá cesta. Tohle qtardi, díky jejich myšlení jdou do fantomového Matrixu. U nás je to ask, kterou jsem naposled poslechla, kdyz začínala propagovat toho reptoše aurorana, byla to část druhého videa. A Elena mi neseděla, prostě strojena ženská, nic, prostě necítila jsem z ní žádnou lidskost. Jen rádoby sladké řeči obalené ve falši a ve lži. Jestli existuje fantomový matrix, a lidi se nrpobudi správným směrem, viz ask.... Půjdou do fantomového Matrixu, spolu s jezuitskými loutkami, s jejich gesarou. Jejich Q svět nechci, gesara zavání s tím jejich nepodmineny příjem. Muskovy satelity a 5g? Prachy budeš mít, ale hlidany budeš. Takže Q, běžte s tou svou modlou muskem někam pryč! Byla bych ráda, kdyby se někdo, jako já probudil z Q spánku a začal konečně myslet.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter