Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)






Protože už přes dva roky pozoruji na nebi mimozemské lodě, které jsou zejména v mlze,
či na zatažené obloze doslova nepřehlédnutelné a připadá mi, že je vidím sama a nikdo jiný
to nevidí, rozhodla jsem se vytvořit animaci, která simuluje přibližně moje vidění.
Zkrátka jak vídávám mimozemské lodě na nebi, jak to vnímám, o jakém vjemu mluvím.

Ty objekty jsou éterické, téměř neviditelné a reagují na telepatický signál.

Vůbec nevím, jestli je vidím sama, tuto věc opravdu nechápu, jak to, že je nikdo jiný nevidí.

Naštěstí je ale vidí můj digitální fotoaparát, s kterým se mi tyto lodě podařilo vyfotit.

Napsala jsem o tom článek:

http://www.totem.cz/enda1.php?a=353596
(pod tímto je klikací odkaz, kde nejsem schopná změnit barvu písma)

">>> zde odkaz na článek <<<


Vybrala jsem třetí fotografii z článku, kterou považuji za svůj nezjzdařilejší pokus vyfotit
tyto objekty, které vidím doslova vždy, když se podívám na nebe.
Vyfocené mimozemské světlo jsem rozpohybovala formou animace, bohužel nemám techniku,
která by měla tak dobré noční vidění, aby tento jev dokázala zaznamenat.
Ve dne ty letící objekty sice zachytí, ale tak slabounce, že by to vůbec nikoho nepřesvědčilo.
Ve videu to sice je, ale člověk musí ten jev velice chtít vidět.

Proto jsem rezignovala na autentické video a udělala tu animaci, na podkladu reálné fotografie.



Reálná fotografie:






Animovaná simulace (video uměle vytvořené z reálné fotografie):










Tato animovaná simulace sice dost neohrabaně, ale přeci jen přibližuje, co to vlastně vídávám
na nebi, o čem to pořád mluvím.

Přiznám se, že mě tento jev na jednu stranu uklidňuje, protože vím, že je tu
Galaktická federace s námi a na druhou stranu mě to uvrhává do hrozného zoufalství,
kdy jsem sama, kdo to vidí a kdy vím, jak je skoro nemožné prolomit bariéru lidského zla,
která brání, abychom se s nimi civilizačně kontaktovali a ukončili éru otroctví NWO.







Poznámky k tomuto příspěvku
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.12.2022 > ma.ni.> 


V Kanadě je něco technického, něco nepřirozeného, nikdy se mi nepodařilo najít skutečného ducha té země, je tam něco monumentální, technické, šponované, co pne tu zemi a zbavuje ji duše.
Je to velké, nedá se to jen tak nějak zrušit.
A USA má divoké podloží, je velké, poměrně výbojné, je v tom svoboda plání, v tom přirozeném správném slova smyslu, ale pochopitelně tuto energii dokázali ctít a vnímat ještě Indiáni, Amíci už ne.
Je to necivilizovaný a divoký kus země, s dlouhodobě zneužívanou a neuctívanou kultickou silou, která je agresivní.
Celá Amerika se pne v nebezpečných a hrůzně vypadajících energiích.

Myslím si, že se ten světadíl rozpadne.


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 14.12.2022 > Co to jako má bejt? Energetický útok na zítka

https://www.facebook.com/pavel.zitko.prezidentem/videos/1215182429435657/
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2022 > ma.ni.> 



Je to možný, Zítko systému vadí, svatý asi není, ale systému vadí. Já nevím, co si o něm přesně myslet, je to taková postavička, myslím, že je v pozici lidového buřiče, že nápad být prezidentem už je trochu přes možnosti jeho osoby.
Energetické útoky se dějí běžně, de facto do všeho dost intenzivně řeže 5G a tyto další technologie, které spadají do lidmi vyvinutých technologií.
GF to tlumí jenom tak, jak to jde, největší obranou je zkrátka být přínosem pro budoucnost, být kvalitní člověk, dobrý člověk, orientovat se, nebo naopak být myšlenkově inertní, tedy tak blbý, až je člověk nevinný.
Nejhorší je být ideologicky vzpříčený.

Zítko není ideologicky vzpříčený, tak si myslím, že ty útoky přežije.
Myslím si, že NWO nemá už takovou možnost, jako dřív, jen tak někoho oddělat, těmito zbraněmi.

Protože celá škála zlovolných inteligencí a vrstvy technologií, které jsou už okultní, jsou pryč.
Okultně teď ještě dokulhává Allatra, jinak jsou už totálka v hajzlu.

Ale lidmi vyvinuté technologie nás bombardují.
Je dobře, že to Zítko řekl, je nutné, aby lidi pochopili, že toto je realita.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 14.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Zítko má v něčem pravdu, když nepočítám qanon sem qanon tam, Trump zachránce.

<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 14.12.2022 > Ta allatra u nás, v Československu má bohužel vzestup krom aluska.org, kde má pár článků o této sektě, jinde nejsou žádný články proti nim. Tvořivá společnost, lidi se na to chytají ve stylu, že je tohle dobro, žádná faleš. Ale prostě ti dva na tom videu, ta ženská jak je reptiliánka, falešný úsměv, krásný, falešný kecy, ale je to opravdu ta past promyšlená. Na fb se bohužel setkávam i s jejich příznivci Čechy a Slováky. Jeden mě nařknul, že jediný články proti alatre jsou jen u aluska.org a já vím, co ta Karolína luskotová ( jestli to příjmení jsem napsala dobře) spolu s rené koukalem alias Tomáš Marný, je ten jejich vliv silný. Jo, ten člověk měl pravdu, ale přes allatru nevidí dál.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2022 > ma.ni.> 



Oni se tu asi snaží usadit ve velkém, všechny mocenské skupiny chtějí ovládat naše území a nás kultický systém.
Myslím si, že i celá Křešovka a Aurí a další podivné existence, které se teď na to všechno nabalují, jsou Allatra.

Holt, ještěrkiáda.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Allatra na mě vždycky dělala dojem tak šedých a nenápadných, až se tímto stylem doopravdy zneschopnili.
Jsou tak prkenní a zpomalení, že jsem ty jejich chladné zařezané patrony nějak odflákala "už z jara", jak se říká.

Teď mi přijde, že tak nějak zbyli, po tom všem, tady ještě máme vyšahanou hadí zorničku ještěrkiády Allatry.

Z wikipedie:

"AllatRa
AllatRa bylo nové náboženské hnutí, které se prezentovalo jako tvořivá společnost s cílem podílet se na duchovním a kulturním vyspění lidstva. Postupem času v průběhu roku 2022 se transformovalo v Tvořivou společnost. Wikipedie
Založení: 2011, Kyjev, Ukrajina"

Zvláštní, na Ukrajině, v r. 2011 vznikla Allatra.

Teď chtějí dělat bordel v České republice a na Slovensku.
Auríček blbeček měl nedávno nějaké vysílání, kde figuroval nějaký Hasan. Hned mi neseděl, hned mi naskočila Allatra, taky hned následoval okultní útok a taky to dopadlo jako vždycky s Allatrou.
Uhnul prkenný a zneschopněný.
To je cháska.

Ale říkám si - kdo věří Aurímu, zaslouží si Allatru.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tedy já se tvářím, že je to brnkačka, nějaká Allatra. Ve skutečnosti až tak není, oni mají okultní jednotky, které dokážou být hodně nepříjemné.
Dokázal mi obsadit celé tělo, i mi hýbat rukama, chvilku mi trvalo se ho zbavit, nevím, jestli Hasana, ale něčeho z Allatry určitě. Je to dlouhodobá okultní inteligence, ale jsou to špatní hoši, klika galaktické mafie.

Namu zlikvidovali, jenže Namu si sama podkopla nohy, tím, že ublížila skutečné Galaktické federaci a dostala se tedy do nemilosti toku kosmického zákona. A GF ji tenkrát už nepomohla, protože budete v kruté válce zachraňovat někho, kdo vám tak hnusně podrazil nohy a když ho zachráníte, nic nepochopí a udělá to znova?

Kdo se ale nepříčí kosmo zákonu a nedělá škody na budoucnosti, ten je proti těmto výtečníkům chráněn.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 14.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Ty jo, to jsem ani nevěděla, kde Allatra vznikla. Slušný.

Kolem mě to taky naštěstí jenom prošlo, vždy mi to bylo cítit jako kříženství mezi vnuceným náboženstvím a duchovními naukami - což znamená že možná mají pravdu ale je to rvaný pod tlakem. Trochu jako svědci Jehovovi s ezo příchutí. Taky jsem někde četla nějaké jejich stanovy, nebo co by jejich příslušníci měli vyznávat, jak se chovat atd. Prostě je to náboženství které někdo zase dozoruje a říká kdo co jak má dělat. Zase tam není ta svoboda tvoření, volnost nebo kreativita a flexibilita už vůbec ne. Jakmile nějaká organizace (nebo v tomto případě sekta) musí zasedat než po týdnu rozhodne jaké zaujme stanovisko k té a té věci nebo jaké nové pravidlo budou její členové vyznávat...tak jako v tomhle není božská tvorba ani omylem. Božské je to, když pravá a levá ruka dělají každé to svoje, co je napadne, a když se uprostřed zdánlivě náhodně setkají v naprosté shodě a symbióze. Jedině tak je pak poznat vedení od Boha, a ne že se pravá a levá nejdříve musejí pohádat nebo rokovat co vůbec budou dělat.

Takže proto to šlo mimo mě. Jsou to jen svědci jehovovi s příměsí vykradeného Tesly nebo něčeho takového 🤣.
A že alushka je jediný web který proti tomu vystupuje? No díky aspoň za něj ne? Kolik lidí by se nad tím zamyslelo kdyby je na to nikdo neupozornil?
Alushka má taky občas máslíčko na hlavičce, ale nevím jak moc je to aktuální, tam ta zkušenost s černou magií tutově bude - možná ale spíše ze strany oběti než vykonavatele co jsem tak nějak četla. To se pak ale není čemu divit, že má na podobné šmejdy čich na sto kilometrů že. Na reiki taky notně upozorňuje a pod to se mohu taky podepsat, že 90% lidí tady nezná čisté reiki. Od 90. let to sem někdo tahal, učil se to kdekdo a hned po obdržení diplomu to šel dělat, dával do toho velkou část své zaneseného já, takže reiki tu nadělalo docela paseku. Allatra podle mě akorát přebírala tohle žezlo. Je jednodušší zabrat prázdný prostor něčím uměle vytvořeným, než pak narušovat něco, co bylo čisté a zabralo už prostor samo. Prostě za žádnou cenu se tu nesmí rozjet čistá metoda, to by byl průšvih pro NWO. Proto vždy tvrdím ze své zkušenosti, že ti, kteří to SKUTEČNĚ umějí a chápou, a mají to čisté, nemají nikde vyvěšenou desítku reklam, bannery a stránky na FB, a nejde si je tak jednoduše objednat. Naopak nikde neukazují svůj obličej a nepředvádí se tolik na veřejnosti. Většinou je lze přitáhnout do života čistou metodou skrze náhody - Vesmír vám pošle toho správného učitele, když si to zadáte. Ale sedněte na net a jděte googlit v seznamu egoistických rychlokvašek s diplomy, se pak nesmí nikdo divit co mu ta rychlokvaška předá že.
Až někdo z vás uvidí v časopise Blesk pro ženy zase článek od blond čarodějky Vanesky, tak pochopíte. Zajděte si k ní, nechte se ovinout její černou magií, nastudujte si její ulítlost. To je jeden z těch lidí co nepobrali vůbec nic, ale kde mohou tak se prezentují, protože jim už pšenka taky moc nekvete, dostávají karmicky nazpět ty své průsery a tak si musej prachy vyhonit reklamou aby nahradili zákazníky, kteří jim utekli z lopaty.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 14.12.2022 >

Jo a o tom přitahování si správných lidí do života - bohužel zkušenost je ta, že lidi si je třebas uměj i přitáhnout, někdy je až cítit to smýkání od vesmíru jen za účelem setkání. Ale ti přivolávači se pak leknou a utečou, nebo to zazdí či prostě odmítnou pro naprosto malicherné důvody. Většinou pro své vlastní programy a strachy. Takže ona ta možnost potkat někoho, není tak složitá, ale z 90% to pak pohoří na tom, že ten kdo si do života někoho přitáhne, ho pak pošle ještě do prdele, protože se moc bojí narušení svých vzdušných zámků.

to je jako s fanynkama / nanykmama od ASK. Voláte to Pravdě, chcete chápat jak ty věci do sebe zapadají jak fungují ale pak se objeví někdo, kdo vám řekne že Andrea je černá kráva, kterou patrně má v moci NWO, tak hned "nééé nééé, ona je přeci světelná bytost!"
ASK se nestydí ukazovat pipku před kamerou, bije mladýho hošana než si ho na ulici osedlá a teď se i dozná že vlastně její syn u ní trpí psychickými poruchami a ona ho koupe...no fuj, je mi šoufl, zbytek nebudu rozvádět ale vidíte ten "prosak" jejích energií? Kdyby to byla taková světelná bytost, tak by syn vedle ní přeci prosperoval, byl mužný, svéprávný a odolný vůči této době ne? Ale tak, matrona už zfackovala jednoho mladého bejčka než si ho osedlala... Ale hlavně že nanynky chtěj mít růžové klapky a ještě jděte hlavně toho hocha houfně litovat, to mu fakt pomůžete.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2022 > Kiki_> 



Já jsem věděla, že to je něco z východu, že přímo z Ukrajiny roku 2011, jsem taky úplně nevěděla, ale alespoň je vidět, co to je asi tak za materiál.
Já myslím, že jejich slavné video, kde Zanna divně mrká ještěrčím okem, by mělo odradit každého.
Koho to neodradilo, ten je svolný k plazoidním úchylárnám a mutacím.
Podle mě je to plazíkovatá klika galaktické mafie, která chtěla jako falešná alternativa pomoci NWO, nacismu, klerofašismu a žiďáctví.
Ukrajina roku 2011 zavání vším možným, jen ne "náhodou" a tvořivými čistými iniciativami.

Čarodějka Vanessa je asi taky nářez, prostě toto je výsledek rozbití naší společnosti, hluboké duchovní krize.

Komerční čarodějnictví, to je síla. Pakárna.
Kde jsou klerofašouni od NWO? To jim nevadí, to je dostatečné temno, magie za prachy je OK, šířit zvěsti o GF zadarmo, no to né.

Mě už to i uráží - víme kde je pravda, víme že tyto ničemnosti jsou špatné, ale pořád to snášíme.
Jednou to někde skončí.

<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 14.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

https://www.facebook.com/animanoiracz/posts/pfbid02JdP4684GVu9ULdVcQwWEY2hA2wiBhMvJ3mcbEErjiMCYnnJk5myBVFLUESJxoCcJl

Ony jsou úkaz obě. Noira i Vaneska. Původně byla Nora docela normální, ale Vaneska si jí uzurpovala pod nadvládu, převzala podnikání a je to prostě vidět i z fotek.
https://www.facebook.com/animanoira

A Vaneska už má na svém kontě pár mrtvol, kolem ní to padá jak mouchy. Ale hlavně že se prezentuje taky jako blond hodná bytůstka, která pomáhá lidem, taky se prezentuje že o ví všem všechno a nic před ní není skryto. Samozřejmě že ten, kdo k ní chodí na kartičky a je jí obluzený, tomu se to blbě vysvětluje čím vším tuhle mrchu vyživuje a že odříznout se od ní nebude lehké čím déle u ní bude. Pár lidem se povedlo od ní odloupnout když měli za 5 minut 12 ale ne každej má to štěstí.
A to je bytost, která se neštítí dělat voo-doo panenky na kde koho, dokonce i na toho, po kom je jí úplně hovno že dotyčný existuje, je jí to naprosto jedno. A to vám samozřejmě veřejně nikde nanapíše, že má místnost plnou panenek a že plno lidí tady považuje za otroky kterým může nařizovat, přikazovat a kteří tu jsou jen k tomu aby ostatním sloužili - nebo možná že to přizná ale zároveň dodá, že ona je vyvolená božstvy takže může si takhle zahrávat s lidskými životy.
A světe div se, taky nevydržela "o sobě nedát vědět". Tihle lidé se tím prostě netají, potřebují za každou cenu být vidět, slyšet a přitáhnout k sobě co nejvíce oveček které ještě tápají. Těm se dobře prodávají kurzy o andělech, čakrách a věštění, když na všechno koukají jak z jara a vůbec jim nedojde, že jakmile se za nimi zavřou dveře tak takovýhle potvory si hned dělaj panenky a už jedou.
A nevím co je na tom pravdy, ale tahle bloncka si myslí že ovlivňuje mezigalaktický a mimozemský dohody. Jejím přičiněním možná můžete i děkovat, že máme fialu protože o něm taky neskrývala že je její favorit. Akorát že ona asi ani neví čemu posloužila, odněkud se vyloupla a spíše jí taky něco obsadilo nebo to vyměnila za moc - podobně jako smlouva s ďáblem.


Copak lidi co žerou v televizi kdejaký kecy, to je jen krmení pro ryby, ale TOHLE až se tady bude muset vymýtit, to bude teprve prdel. Všichni ti rouranim, Allatrařani, Vanesky, Andrejky a jiné skvosty... To je velkou měrou neočkované a dokud to budou ovečky dotovat svou energií, tak to bude živé a bude se tomu dařit.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2022 > Kiki_> 


Tak tohle Anima Noira, zvlášť stránka té blondýny, to je vyloženě pokleslé, jednoznačně se to vztahuje k satanismu. Vykloubenosti, zvrhlosti, dekadenci ...

To je kvůli křesťanství, kvůli té dlouhodobé idocii, která posledních 300 let už jenom a jenom překáží. Je to nefunkční mrtvola.

Chybí duchovní řád, proto zase můžou vyskákat černé harpyje a za peníze nabízet služby černé magie.
Jenže ten duchovní řád musí být funkční.

To chce prostě zlomit paradigma materialistického ateismu, aby se v duchovních záležitostech začala hledat nová pravda, úplně nová, protože staré už nefunguje.

Třeba - vesmírný vir je rozložený, archontské vlivy poražené, Jehova je mrtvý.
To jsou velké změny.

GF se po dlouhých tisíciletích konečně vrací do pozice správy této planety, když porazili zločinné galaktické a vesmírné spolčení.

Já si myslím, že všechny čarodějnice, které jsou na straně temnoty satanismu a popření lidského jádra a planetárního prospěchu, zemřou, že je semelou události.


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 16.12.2022 > Kdo z na na youtube kanál kde je pravda, vyjelo mi video, stručný popis současné situace ve kterém se lidstvo nachází.

https://youtu.be/8q_s3lwgNcg

Takže infiltrace ask a její skupiny i do dalších videí. Je to hnus.
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 12.12.2022 > PřilítliMimozemšťani

Politika a správa jsou pro mě dva rozdílné pojmy.

Správa je určitě třeba. Ale rozhodně decentralizovaná a vrácena na regionální úroveň ... a přdevším vrácena lidem.

Politika je u mě ten paskvil, který je tu zakořeněn minimálně 2000 let (pomineme-li manipulace s datováním a dějinami).
Dosazování korumpovatelných a vydíratelných užitecných idiotů.

Takže já žádnou (dlouhodobou) budoucnost v politice nevidím. Všechny ty nesmysly kolem téch "alternativních politiků" viz Zítko apod. .... to je absolutní kokotina.

Progres vidím v naprostém očištění aparátu od tohoto nekompetentního zmrdsva, dosazení odborníků s čistými úmysly, postupné decentralizaci a následném navrácení "moci" na regionální úroveň.

Politika je populistický souboj politických gangů/stran o to, kdo nás tu bude v nadcházejícím období ojebávat.
Je jedno jestli demokrat, či komunista, pravičák/levičák ... všichni maj stejného zadavatele notiček a jen tou svojí pseudopříslušností k té či oné partaji ohýbají narativ předem určeného scénáře.

Proto politika není cesta a nikdy nebyla.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 13.12.2022 > DELTA 2> 
Naprostý souhlas - politika je jenom diplomatické pojmenování přetvářky. Politici si podávají ruce a zubí se na sebe i když vědí, že jeden s druhým chtějí tou dohodou vymrdat. Taková přetvářka není v obchodování jakýmkoliv způsobem nutná. Ani na mezinárodní úrovni, ani na regionální.

Sice je to těžce představitelné, ale taky jsem znala pár obchodníků, kteří sice ojebávali stát na daních - aby měli větší odměny pro zaměstnance, ale komu podali ruku, tak drželi dohodu i když to nebylo na žádném papíře, protože měli svou mužskou čest - což je pojem dnešní generaci prakticky neznámý. A těm lidem se nevedlo špatně, a vlastně nikdy ani neměli problém sehnat zaměstnance, protože jednali s lidmi lidsky a plnili své dohody. Hlavně to musel být člověk, kterej si nehonil ego utlačováním jiných, což dnešní politika má v podstatě jako základ.

Jako dobrého zástupce - nebo představitele, jak by taková správa měla vypadat, jsem viděla třeba i Miroslava Havrdu - vždy věděl, jakou myšlenku chce předat, vždy ví, co je důležitější a v diskuzích se nenechal zahnat ani zastrašit, s lidmi jednal klidně a hlavně je tam cítit, že si je vědom svého poselství a ne aby to dělal kvůli moci. Taky nebylo jak moc ho vydírat nebo pomlouvat v diskuzích a proto z toho Kubek taky vždy skákal do stropu s pěnou u huby a nezmohl se na nic jiného, než opakovat jako zaseknutý gramofon "nechte se očkovat"...
To bylo nejvíc vidět ten kontrast, kdo to dělal z jakého důvodu a z jakých pohnutek a motivací. Z Kubka mluvila politika a z Havrdy zase skutečný léčitel, kterému to nebylo jedno. A stále je z něj taky cítit lidství, Fiala sice taky umí klidně argumentovat a dělat satanistická gestíčka, ale emoce mu úplně vypnuli, z něj zbyla jen taková robotická slupka která stejně papouškuje text.

Navíc, znám i někoho kdo do politiky vlezl taky z důvodu "jim to rozbourat zevnitř". No, ono se toho moc neděje, naopak působí trochu jako blázen, protože ti politici mu nerozumí. V politice mají vlastní řeč - pokrytectví a lež a nářečím je přetvářka. Vždy tam funguje "něco za něco" a i ten kdo chce pro lidi něco skutečně udělat, tak aby byl v tomhle okruhu vnímán, se musí naučit mluvit jejich řečí a vyobchodovat podmínky, které vlastně původně přišel nastavit. No a pokud se nesníží k tomu mluvit jejich řečí, tak stejně ničeho nedosáhne - podívejte na Hamplovou, byla mezi piraňama pár dní a pak to s ní seklo. Měla motivaci a sílu se tam protlačit a stejně je silně cítit, že jí tam nikdo poslouchat nebude, protože nemluví jejich řečí. A v jejich řeči znamená mír, když se někam posílají zbraně. No tak to je pak jasný že s takovými lidmi se nemůžete domluvit, u nich je černá bílá a bílá černá. Takové lidi prostě zavřít někam na pustý ostrov a nechat je tam ať si do dožijou jak chtějí.

Stejně to vidím tak, že tady bude anarchie jako prase, až lidem dojde že jim vládne banda magalomanských šílenců. Nebo by konečně mohla vznikat alternativní vláda - podobně jako je paralelní lékařská komora, tak by mohly vznikat i další organizace nebo úřady, kde už ale pro nějakou politiku nebude místo. Cpát se do úřadů které jsou vlastně od základů protkané takovými energiemi, no už jste zkoušeli něco takového čistit? Je lepší to zbourat a založit novou značku, protože některé věci jsou už nevyčistitelné.
Příklad - někde na Praze 12 tuším, je úřad kde vydávají občanky a prostě správa městské části tam je. A člověk, který mi o tom místě vyprávěl byl fascinován a v šoku jak se tam lidi chovali. Úřednice vstřícné, milé, trpělivé, až dotyčný skoro se styděl, že se už neumí chovat na úřadech slušně, protože tohle neočekával. A recept? Úřad byl v nově postavené budově, která se nestihla ještě zaneřádit nasranými lidmi.

Je škoda, že naši pohlaváři sídlí v tak krásných starých budovách, protože evidentně nejúčinnější recept by bylo skutečně tam nalejt benzín a škrtnout sirkou. A politiky poslat od koryt někam k lopatám a na jejich místo poslat odborníky se svědomím. Do tohohle místa totiž evidentně mohou lidi zkoušet lést horem dolem a stejně nic zevnitř nezmění.

Nová místní správa bude fungovat - když bude i pod novou značkou a nepotáhne si sebou to, co udělala stará správa.




<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 15.12.2022 > Kiki_> 

Přesně tak ... zbořit a postavit znovu!

No máš recht, na 12ce je novej ouřad. Nikdy sem tam nebyl.

Ale taky tam je pracák a socka pro prahu 4 a 10 (ten je tam nastěhovanej kuli rekonstrukci budov na Koh I Noorce) ... ten je ve starý budově .... ze který před pár dny "vypadla" ta pani 🤦‍♂️

Tam musej výřit energie panečku 🙃
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > DELTA 2> 
👀 to jsem si musela jít normálně vygooglit o čem to mluvíš, že o pádu ženy nevím. Polovina věcí jde dost mimo mě, protože jsem telku střelila dokud o ní jsou zájemci, až je lidi budou nasraně vyhazovat z oken tak už jí neudám 🤣. Ajo, koukám novodvorská, tam to znám. Tam je pracák a socka už mnoho let, tedy ale dříve to bylo v té nízké jednopodlažní budově.
Ty kráso, no tak to je tedy něco. Upgrade, no jo, z prvního patra se lidi ani neškrábnou. To už rovnou mohou zpřístupnit Nuselák, pokrytci.

A věříš že občas se potutelně culím nad myšlenkou, hodit přesně na taková místa takovou malou energetickou vysokovibrační bombičku by bylo docela fajn? Takovou lehkou čistku až na dřeň, co by to v tý hmotě udělalo. No je mi to jasný, polovina lidí by se z toho zvencla. To si ověřuji už na maličkostech že lidem pak solidně šíbne. Ono je to možná už docela jedno - jestli nízký energie nebo vysoký, lidem z toho hrábne tak či onak jak to zjišťuji. Na vysokých energiích jsou lidi schopní zmagořit jenom trochu jinak než na těch nízkých, ale v zásadě to dělá stejný bordel - lidi z toho blbnou.

PřilítliMimozemšťani by to určitě taky ráda viděla, co by to udělalo, že? 🤣 odhaduji že jenom v trochu jiném měřítku - celosvětově a pořádnou atomovou šupu. Ta se s námi moc nesere v tomhle ohledu. Rovnou uvařit ve slunečním záblesku 🤣. Mě stačí jenom koukat když se hranice posune o kousek, jako když se cvrnkaj kuličky, i z toho lidi cvokatí a to mají daleko víc času se přizpůsobit malé změně. Kdyby vážně přišel záblesk, tak je to akorát upeče. Mě by to rožnilo asi pěkně taky, už teď se občas připejkám a to si pro to jako cvok chodím dobrovolně. Ale pak mám čas se zase trochu vycentrovat a přizpůsobit.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.12.2022 > Kiki_> 


Jestli se planetárně nějak vzneseme, tak to bude třeskutý okamžik, stejně jako ten případný solární záblesk.

Jak to chápu, tak jde o okamžiky. Jsou to krátké události, kdy vygraduje proces, tak jako v přírodě. Teprve když se naakumuluje dost konkrétní energie, tak pak přijde gradující okamžik a intenzivní transformativní proces, který vše přenese do druhého stavu, kam se celou dobu směřovalo.

Třeba je takový příklad, který jsem někde slyšela ve videu, kde se mluvilo o období Třicetileté války 1618-1648 a období po něm, které bylo pro naši zemi velice krušné a těžké. Zemřela polovina obyvatelstva, byly všelijaké nemoce a hlad, někteří lidi se prý změnili doslova ve vlkodlaky.
Prostě běhali dlouho hladoví po lese, viděli mrtvoly, viděli hrůzy, krutost, pak prý přišel pro ně divný třeskutý okamžik, kdy se jakoby zhroutili, svinuli a změnili se v polozvířata. Už nebyli lidi, už se chovali jako zvířata, na úplně jiných životních základech.

To by byl potom sestupný proces.
Vzestupný proces je pozitivní a zřejmě by zase přišel třeskutý okamžik, kdy se člověk prořeže, narovná a začne myslet v dalších, dosud nevídaných úrovních, taky na nových základech.

Tak uvidíme. Jestli přijde prudký frekvenční a dimenzionální okamžik planetárního vzestupu, nebo třeba ten záblesk.

Vše je ve hvězdách.
Co se týká prudkosti toho všeho, "že se s tím neseru", to je dáno tím, že jsem ztratila náhled na tuto událost, co se děje, jako na nějakou opečovávací věc pro všechny.

Je to kruté, já jsem přežila jen díky tomu, že jsem byla krutá, ale v souladu s kosmickým zákonem. NWO bylo kruté jen tak, prostě si mysleli, že mě svými nepřiznanými technologiemi v tichosti zprovodí ze světa a bude klid. No ale přepočítali se. Ale musela jsem se snažit a musela jsem být krutá.

Proto si myslím, že krutý je tento proces pro všechny a myslím si, že velká část lidstva nepřežije, jednak kvůli vzestupu, dále chemikáliím, toxickému duševnímu i reálnému prostředí, očkování atd.
A když vidím, jak se ta masa chová, už se tomu nedivím a nemyslím si, že bude každý citlivě převeden.
Citlivěji už to nejde a bylo by velice necitlivé, kdybych po takovém masakru, který je většině tak nějak šumák, viděla, jak se tam jiní dostali pohodlnou cestou a suchou nohou a musela bych na ně brát ohledy a oni by dále nechápali, že tu byly poněkud kruté reality, mysleli si, že jsem blázen a že jsem si to vymyslela.
To ne, to nechci.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 16.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Však já to myslela jako žert že se s tím nemažeš. Ale sama díky ověřování docházím k závěru že i když je lidem nabízena pomoc v rukavičkách, stejně jim to rozjitří věci v hlav a v těle takovým způsobem, že je pomalu jedno, jak moc jemně nebo drsně to je. Drsný přechod by možná byl milosrdenství, protože utrpení pro lidi kteří se v tom plácají se jenom natahuje.
Takže rychle nebo pomalu, postupně nebo nárazově, ono je to jedno, ten status quo je neudržitelný a ten jediný vlastně lidi skrze programy chtějí, ale to se nestane, takže oni budou blbnou při doslova jakékoliv výhybce. A za téhle okolnosti bych se taky přikláněla spíše k tomu udělat to jako při strhávání náplasti - prostě rychle ať už to máme za sebou.

Ono stejně, lidská mysl je polovina, a přesně - to jak má kdo zamořené tělo, je věc druhá. Spousta lidí ten přechod nedá vlastně díky tělu si myslím, i když myslí by to asi dala, to tělo je hodně limitované v tom co unese, obzvláště když je tolik zatížené. I náhlý energetický obrat je prostě zátěž na tělo.

Tak on ten nástup zpočátku byl citlivý - od roku 2012 do 2019 bych řekla, že ty nástupy tam byly a velmi jemné, člověk měl dost času si uvědomit o čem ten svět je a začít si to přebírat v hlavě. I když se taky považuju za šťastnou která mohla dospívat v té bublině 1980 - 2000, tak tyhle uvědomění ke mě taky přicházely ještě před covidmánií. A generace po nás dá se říci měla ještě otevřenější instinkt než my, ti to měli ještě jednodušší. Jenom ten, kdo se chytil do pasti počítačů, her a technologií v mobilech, ten si to sám ztížil.
Takže pomalý nástup byl, aby člověk mohl dělat "odvykačku" na systémové myšlení i bez těch extrémních scénářů. A teď už ten jemný probouzecí postrk nepomůže, teď už lidi blbnou takovým způsobem že už ho ani nezaznamenají. Proto taky souhlasím, už bude jenom drsná metoda.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.12.2022 > Kiki_> 


Já fakt nevím, co bude, protože nevím přesně, co se děje.

Jedna věc je nějaký frekvenční a evoluční vzestup, případně nějaká kosmická událost typu měnícího se Slunce, změny zemské osy, nějaký ten metafyzický přechod do jakési vyšší dimenze.

To je ezo teorie, která se obecně jede. Já si myslím, že něco takového se děje taky, ještě k tomu, že se děje spousta věcí dohromady.

Další velice reálná a už ne hypotetická rovina věci je fakt, že jsme napíchnutí technologiemi. Že na nás pořád působí to 5G, či celý systém technologií, kterému zjednodušeně říkám 5G.
Zkrátka nepřiznané technologie, které vyvíjí NWO, nacisti již minimálně od 2. světové války.

A jak to chápu, zachránila mě GF, jinak bych byla mrtvá.
Ve výsledku, v radikálním případě mohou být všechny ty vzestupné události, jak běží v hlavách mnoha lidí, pouze výsledkem duševního chaosu, který vytvořily technologie a příběh o vzestupu je pouze dílo naděje v člověku, který má potřebu všemu dávat smysl.

Ty technologie jsou pravda.
V žádném případě, nikdy, nesmí být povolena jakkoliv jejich legalizace, nikdy se to nesmí začít tolerovat.
Já to nedovolím, radši zemřu, chcípla bych, kdybych viděla, jak to nakonec nějaký vypatlaný kundy uznaj, jako normálka, jako jo, že s tím nějaký nacisti asi někomu ubližovali, ale teď je to dobrý, teď už to má OSN.
Tyto technologie NESMÍ mít lidstvo k dispozici. Je to jako kdyby měly opice granáty. Byl by to konec lidstva.

Jedinou nadějí je, že GF je reálná, že naši společnost dokážou zkorigovat.
Opice nesmí mít granáty.
Ty technologie nejsou lidské.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Nacisti to nevyvinuli svévůlí, prostě jim v tom pomáhali mimozemšťani. Mariu Orsic kontaktovali nějací "Aldebařané" a dali jí nákresy, nebo telepaticky předali a USA údajně dávali technologie šediváci.

Nejedná se tedy o lidský vynález, o nápad lidského druhu, o jeho vlastní technologii.

Takže se to buď předělá na něco, co neškodí lidskému zdraví, pouze to přenáší internet a nemůže to nikoho jakkoliv ohrožovat na tělesném, nebo duševním zdraví a začneme být hodní s Galaktickou federací, jasně se odhalí všechny zrůdné projekty NWO, lidstvo se z toho poučí a dále bude již držet basu s Galaktickou federací...

... no a když to nepůjde, jakože to občas vypadá, že to nepůjde...

.... tak šup zpátky do středověku. Mentálně tam jsme už teď.
Můžeme si znovu hezky vymyslet spalovací motory a dát se vlastním vývojem.
Vlastními silami, vlastním vývojem.

Takže pak by pevná linka byla asi evergreen a internet by dlouho dlouho nebyl.
Vlastními silami, vlastním vývojem, všechno trvá kapku déle, než když to člověk dostane darem.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 >


Jinak ještě k vývoji za oponou.
Elena Danaan ve svém novém videu říká, že hlava plazí struktury tady na zemi je chycená a pod kontrolou.
To mohu potvrdit, to je zrovna pravda.

Skutečně, žoviální nenažraná zrůda, perspektivní macho rozjívené plazí superhovado v nejlepším věku je chycený. Už jsem byla jeho nedobrovolná známá.
Ta plazí držka putuje do nějakého super hlídaného dimenzionálního vězení.

A je od něj pokoj.

Dále došlo ke zlomení psychiky nějakých jezuitsko - nacistických staroušů z Měsíce. Tato satanistická složka je poražená.

Obecně se NWO nedaří jejich plány, věřím, že se jim nepodaří situaci dotáhnout do té jejich vize digi koncentráku a plně mentálně podřízeného obyvatelstva. Do všech jejich plánů zatím šlápla GF.

Co ale nemůže GF udělat za lidi, je nainstalovat jim do kebulí rozum a IQ, takže následky jejich vlastní debility holt stačí na docela intenzivní depopulaci.
Ale to není chyba GF.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jinak poslouchám novou Křešovou u Grunwalda, protože chci zjistit, co leje za jedy, mám před sebou ještě dvě neuvěřitelné hodiny, rozhovory 3h 20 minut s ženskou, co hrála v pornu a je mluvčí mimozemské otázky ... supr čupr, už aby byli satanisti všichni vyřízený, idioti vymřelí a já měla od téhle flundry pokoj.
Žere čas svině, ale kontrolovat ji musím zmiji.

Zatím neřekla nic, ale zdůraznila Elenky myšlenku, která je nyní asi žhavá novinka a zdánlivě nezpochybnitelná moudrost:
pozor pozor, příští dva měsíce budou strašlivě strašlivý a NWO vytáhne všechno, co má.

Hlavně a o to primárně jde, o to, že se něco může objevit na nebi, že to může být hologram nepřátel, pozor pozor, dva měsíce buďte neteční a na nic nereagujte a ničemu nevěřte.

Takže kdo čeká v prosinci mimozemšťany, musí si domyslet, že to asi nebude.
Oni tady jsou, kdo chce, může je vidět, už jsem z toho unavená.
Já je vidím, nechápu, že je nikdo nevidí.

Nikdo je nevidí, ale všichni věří tomu, že kdyby je náhodou viděli, že je to zlý hologram od NWO.

Není.

Protože kdyby to byl zlý hologram od NWO, už to všichni ti vypatlaní dementi vidí a hlavně, už by to dávno zrealizovali.

Nejdřív se musí odkráglovat veškerá temnota, i Elena Danaan i Křešová musí zavřít držku.

Dokud bude pořád někdo lhát, zpanikaření idioti nezaberou, i kdyby jim lítala GF před nosem. Věděli by totiž, že to je "zlý hologram" a že tomu nemají věřit.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Pořád tlačí na spojování, nejideálněji to dotáhla ve svém postoji v komunální politice.
Že prý všichni, kdo jsou ochotní vůbec něco dělat, nemají dělat rozbroje a věnovat svoje síly jí :-D
To je chytračka.

Dále vypráví jímavý příběh, jak neodvysílala protiruskou propagandu 21.8. a to přesto, že když byla mladá, za komoušů, tak na tento datum protirežimně "vždy pouštěla Landu".
Jako nezdůraznila, jestli do obecního rozhlasu, nebo s tím řádila v pokojíčku, protože víc jak 18 jí být nemohlo, pak už nebyl komunismus, po r. 1989.

Rozhodně však, pozor, za tohle ji prý sejmou, že to má jasný.

Takže se snad dočkám, už aby to bylo.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Stěžuje si, že dopadne jak pacient ve svěrací kazajce, protože se svými tvrzeními absolutně společensky znemožnila v jejich vesnici.

Hm. A co?
Udělala všechno proto, aby se znemožnila. Hrála v pornu, zpropagovala Aurorana, atd.

Právěže člověk, který chce takto závažná témata ve velké míře, hodně populární formou a pro velké publikum vynést na svělo, tak nesmí být v žádném případě jakkoliv namočený v morálních poklescích.

Nikoho takového ještě v našem prostředí GF nevyslala, aby působil takto masově a veřejně.
Křešová se toho chopila s cílem to téma poškodit, to přece jinak není možné, že by takovou nezodpovědnou prasárnu kdokoliv udělal.
Kdyby měla sebemenší úctu k GF, nedovolí si kromě titulků dělat vůbec nic.

Protože by jí muselo být jasné, že když se stane více známou, začnou na ni vytékat ty její hříchy, jako porno a buhví, co dalšího a že tím zdiskredituje celou záležitost v očích veřejnosti ještě více.

Asi je to nějaká satanistka, která se snaží se přifařit k "normálním lidem". Solární záblesk ji vysvítí.

Co ale tedy NWO opět poškodilo ve velkém, je ten případný prosincový kontakt.

Nevím, co to je přesně za poselství, ale má jít o přílet mimozemšťanů, myslím, že Annunaki, v r. 2022. Teď nevím, kolik lidí na to čeká, kolik lidí se o to zajímá.
Dejme tomu, že se budou v ten konkrétní den dívat na nebe a když bude zataženo, dost pravděpodobně si aspoň někdo všimne těchto éterických lodí.
Ale řekne se, že to je hologram, protože to oznámila Elena Danaan.

Je to motanice, je to únavné.
Když se objeví natvrdo, taky to bude hologram, nebo rovnou invaze, takový dojem z toho vznikne.

Nyní mi připadá jako jediná schůdná verze prostě soukromé pozorování. Čím víc lidí začne tyto objekty vidět a zjistí, že s nimi komunikuje přirozeně, že ty objekty kooperují s jejich myslí, tím víc se usadí klid a mír a pokojný pocit a zmizí hysterické napětí a panika.
A tím se teprve vytvoří prostředí pro kontakt.

Dokud jede E. Danaan NWO pohádky a Křešovka si hraje na anděla, tak je věc stále ve stejném loji.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


" Nehodnotit, neodsuzovat, nesoudit ... prostě plynout."



To je její moto.
Já s tím nesouhlasím.
Absolutně se odmítám jakkoliv srovnávat, sjednocovat a ztotožňovat se špinavou čubkou.

Já narozdíl od ní spojení s GF skutečně mám a v pornu jsem prostě nehrála a vůbec jsem se nezapojila vůbec do žádných prasáren, perverzí a špinavostí tohoto úchylného světa.
Mám čisté pacičky, čisté svědomí a nemám se za co stydět.
Kromě poničené osobnosti, za kterou může válka o tento svět a dlouhodobý teror ze strany NWO.

A rozhodně nejsem jako každá druhá, protože poselství od GF tu poskytuju já, od Plejáďanů P. Klemm, Válková už s mimozemšťany asi skončila, sestry Podhrázské se nedají brát jakkoliv vážně a jakási paní Renata na exopolitika.cz to nespasí.

Víc toho není.

Takže jako člověk, co nelže a ve spojení s GF doopravdy je, odmítám Křešovou a odmítám být jakkoliv spojována s jejím hnojem.
Odmítám, aby byla komunita lidí zabývajících se mimozemšťany spojována s touto porno nestoudnou osobou.

Žádný nesouzení, nehodnocení.
Nakopat docela odsudečně do prdele.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Křešová mimozemské otázce ještě nikdy ve skutečnosti nepomohla, vždy je jenom poškozuje.

Nejdřív odsoudila mimosmyslový projekt GF k datu 28.12.2021

Poté nasadila tvrzení ED o technokratické blond GFS a základně "Aštar Command", (ti si na planetu, ani na etiku nevzpomenou, jak je rok dlouhý)

Vnutila lidem představu, že Elon Musk spolupracuje s GF a že je dobrý

Potom zpropagovala totálního vyšinutce a podvodníka Aurorana

Nyní znejisťuje náhled na mimozemšťany a vyvolává o nich pochybnosti a varuje před hologramy, aby ztížila jakékoliv snahy se s nimi reálně domluvit.



Jakože to fakt není těžké.
Stačí chtít vidět.
A chtít tuto situaci řešit.

Je bizarní a směšné, jak je to jako daleko, jak to jako nejde.
Jde to, je to velice velice snadné.
Stačí přestat lhát, stačí vidět, stačí CHTÍT.

Jenže, vládnoucí garnitura a ti, co udávají, co je "pravda a rozum" nechtějí. Musí nejdřív kvůli tomu vychcípat tato garda, co všemu brání.
Je mi jedno, jestli kulkou, nebo na covid.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Okopírováno, svět podle eleny, její nwo:
E.Danaan-jak bude vypadat svět za 20 let

Byla jsem znovu pozvána na palubu mateřské lodi Proxima Centauri a to, co jsem viděla, bylo tak krásné… Vrchní velitel Metonu Haben mi ukázal aktualizace týkající se blízké budoucnosti lidstva Země a technologií, které jsou v současnosti masově vyráběny, v příprava na tuto slavnou dobu. Má také zprávu pro vás všechny, stejně jako Thor Han.

https://www.youtube.com/watch?v=SCvJkF8HIG4
...
Co to jako má bejt? Ať si táhne pod ty svoje satelity a muskem, a jeho tzv milé čipy ( ironicky myšleno ), tahle ještě tahá zprávy? Poslouchá to někdo?
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 30.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tak o tom, jak strašně kecá, by mohlo snad už dojít každému kdo má mozek v hlavě.
za 1) ten den D ještě ani nenastal, tak jak může o něm tvrdit to či ono? neví NIC! na FB už od roku 2012 běhá dokolečka jedna zpráva o deseti dnech temna a ty jsou kde? nevim, asi jsem je prospala...tak 20x... protože jsem si toho nikdy nevšimla.
Tolik tedy o tom, něco takto předvídat. A zrovna na těch zaručených zprávách o tom a tom dni kdy už to bude biblický se stejně nejvíc lidí probere - jak je spolehlivý zdroj kterému to časově nevyjde a zároveň tvrdí že to propočítává nějaký kvantový počítač že? prostě hovadiny pro lidi kteří tomu nerozumí

2) zrovna Chvátal nebo jiný solventní zdroj označoval tuším i rok 2021 - možná i prosinec jako zaručené datum přistání, taky nic, a dělal na to přednášky. Ten člověk ale aspoň ví o čem hovoří, věnuje se tomu seriozně a ne aby si tam leštil ego. A i když jemu taková předpověď nevyjde, tak se spíše zaobírá otázkou "proč" - místo toho aby hned začal do toho šít

3) Křešovka není ani vědma, ani kontaktérka a už vůbec si nemůže dovolit tvrdit něco s absolutní jistotou. To vlastně nikdo tady na téhle planetě (bez urážky) - protože naše pozice i pozice našeho DNA bylo po tisíce let v elektronickém ohradníku, a říkat lidem, co si mají myslet, o události, která ještě ani nenastala...? no wow, ovečka verze 2,0



důvody, proč před touto událostí spíše varovat, než jí opatrně jenom očekávat ve vší neutralitě (jak by teoreticky probuzená bytost se zpracovanými strachy měla asi udělat) jsou docela zjevné - Křešová sice o mimozemšťanech káže, ale zase se moc děsí toho pravého kontaktu, té skutečné události, ve skutečnosti o kontakt vůbec nestojí, protože by pak přišla o své fanoušky kteří se k ní modlí jak ke zlatému praseti. Proto před ním raději varuje, straší lidi a odrazuje od toho. Ono by totiž vyšlo najevo, že to co o nich plácala, je z 50% všechno o těch negativních rasách, v celé GF se sekla úplně, a místo toho jejího světélkování zavádí lidi do programů NWO. Proto ona bude stejně jakýkoliv kontakt mařit a vždy před ním bude varovat. Pak to samozřejmě dopadne jako s tím pokusem o plošný kontakt skrze zprávy.

Pokud jsou nějaké pochybnosti, na čí straně skutečně je, tak prostě položit si pár otázek "proč milovnice a propagátorka mimozemšťanů před plánovanou událostí varuje?"
"do teď byly kontakty nebo spatření spíše náhodné a nečekané, odkud vzala to datum s takovou jistotou? A pokud od nějakého člověka, co je to za člověka, měl někdy pravdu? Co má v hlavě za programy jako člověk? Jakou má energii, jaký mám z něj dojem???"
a další a další otázky, při jejichž zodpovězení si člověk musí uvědomit, že ta žena tvrdí s absolutní jistotou něco, o čem si nemůže být vůbec jistá. Ale tak, na tomhle si postavila monopol i církev že ? Propagovat na Zemi něco, co je pro obyčejné lidi nedotknutelné, nedosažitelné, neověřitelné...hlavně se tvářit jak je chráníme a jak to myslíme s nimi dobře...jo mysleli to s námi tak dobře, že upalovali bylinkářky, léčitelky a porodní báby na hranicích a dodnes znásilňují děti v sakristiích. V klášterech je rovnou zahrabávaj na zahradě.

Křešovce se prostě skvěle propaguje něco, co se lidi bojí si ověřit, o čem jsou přesvědčení že ona ví víc než oni, protože ona je ta odbornice a ona zná elenu atd atd. Ona ví prd. A každej se musí naučit myslet a cítit hlavně sám za sebe. Tohle je akorát někdo další, kdo používá praktiky, které se už používaly tisíce let zpátky, jenom téma je tu nové. Kdo jí následuje jak slepá ovce, se vůbec neprobral a triky na něj zabírají úplně stejně, jako triky systému ze kterého si myslí že "utekl"...
... ono, nemusím být génius, ale koukat na nebe s představou že neuvidim ty správné z GF, že se mi ukážou jenom zlí...tak co si přivolám? hmmm? no ty hodné asi těžko že?





A ano, jak píšeš - juknout na oblohu a i kdyby ke kontaktu nedošlo, nebo nebyli vidět, tak si zkusit na krátký okamžik představit, že je skutečně vidíme a pak akorát sledovat, jestli to v nás vyvolává paniku, strach, nadšení nebo něco neutrálnějšího. Ona to bude aspoň příležitost si vůbec vyzkoušet, jestli jako jednotlivec vůbec jsme připraveni na kontakt, i kdyby to tahle kráva tou propagací strachu zvrzala. Ono se to může stát každý den, nejen tehdy když to někdo řekne - že se nalepíme na něco, co není tak úplně clear, nebo ono na nás. Běhá toho tady pořád dost. A vibrace / esence strachu odděluje zrno od plevele.

A logicky - příprava na kontakt určitě nevypadá "strašně se bojte, to nejsou ti správní" - ale rady o tom, jak to vnímat jako normální, být v klidu, nepanikařit a nevkládat tam nějaké vlastní domněnky. Udělat si názor můžete jedině až PO zážitku, ne před ním. Howk.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 18.12.2022 > ma.ni.> 
pečený holuby do huby...však něčím se ty ovce nakrmit musí ne? v bibli se furt mluví o obětování beránka. Na to doporučuji literaturu od Jana kozáka, hezky rozebírá jak bible vlastně programuje že zlo je dobré a lidstvo by ho mělo vyznávat. Kdo se nezbavil programování z bible, tak ten na podobný kecy vždy naletí.

Tak co jiného lidem nakázat / naslibovat než další hromadu blbostí? _Ono se dobře láká hlavně na cukr, na bič nikoho nenalákáte. A pohádky o tom že někde staví pro naše líné prdele medBeds a kvantvý telefony se tak dobře a pohodlně poslouchá a čte...tak proč tomu nevěřit že?



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > Kiki_> 



Oni vlastně lidi čekali 2012 nějakou převratnou událost a spojili si to s příletem mimozemšťanů. Já jsem to tehdy příliš neřešila, nebyla jsem aktivně zapojená do žádných těchto aktivit.
Jak jsem to zažila ve svých dějích, tak 2012 spíš teprve nabíhaly události do stavu příšerné divoké dimenzionální války, které pro mě vygradovala 2019, 2020.
2021 už se dal taky očekávat přílet mimozemšťanů, ovšem vše je pořád relativní vzhledem ke stavu války a mentality lidstva a 2021 na konci roku nebyl klid, gradovala covid agenda.

Já vídávám GF na nebi v těch podobách, které jsem popsala, vyfotila a tady animovala, už od 2019.

Já jsem přesvědčená, že ta problematika "hologramu" je už zažehnána. Ty neustálé termíny, kdy už se mimozemšťani konečně ukážou, můžou sloužit i jako psychologie oddalování nějakého mezníku a zároveň taky, řekla bych, že vzhledem k tomu, že hlavní "boom" mimozemské otázky byl 2020 a 2021 a na nebi se žádné hologramy neobjevily a mimozemšťani úporně zůstávají v těchto neinvazivních, éterických a nenápadných podobách, že už se to nestane.
Přece by NWO už využilo tyto možnosti, doby, kdy této otázce bylo nakloněno plno lidí.

Na internetu bylo k vidění ledacos, všelijaká videa. Symetrické přelévající se světelné obrazy, obrovská pyramida špicí dolů na Kremlem v r. 2009 atd.
To zaznamenali lidi na nebi, ty hologramy se dřív používaly, ale dnes, řekla bych, podle stavu temných a GF, jak to pociťuju, už by neměli mít vůbec možnosti něco takového zrealizovat.

Proto podle mě GF zůstává v těch éterických formách a objevují se lidem na vyzvání, při jejich aktivním zájmu.
Takže taky až tak moc nevěřím tomu příletu 2022, GF tady je už roky a myslím si, že se na nějakou speciální delegaci se úplně nečeká, ač se třeba pletu.

Ale vzhledem k vyhrocenosti situace, kdy se nutně zradikalizovala nenávist mezi ezo ufo lidmi a těmi starého typu, kdy se zesílila šikana a otevřely se bestiální pravdy, tak si myslím, že se naše realita nebude řešit terapií tvrdou fackou, protože by to způsobilo nepokoje.

Musí povolit ta tvrdá skála složená ze satanistů a davů, kteří jim věří a to povolí asi vlivem umírání na následky jehly.
Tím povolí skála a změní se paradigma.

Ten datum teď v prosinci může posloužit tomu efektu, kdy se bude více lidí zaobírat oblohou a všimnou si těch éterických objektů.

Doufám, že Křešová nemá až tak radikální vliv, že těch lidí, co ji mají prokouklou, je více.
Ale jsem v tomto už dost skeptická, protože lidi mají tendence uvěřit manipulacím.
Hlavně ono je dost těžké některé manipulace jakkoliv odlišit, protože to třeba dokážu v některých případech jenom já, když jsem do věci aktivně namočená a něco vnímám, z mimozemského a kultického prostředí.

To tvrzení, že nyní se máme 2 měsíce něčeho střežit, je řekla bych opět manipulace namířená proti pozorování a kontaktu. Jinak ten fakt, že NWO do všeho nepříčetně a neopatrně mydlí a snaží se použít svoje nejlepší kalibry, je samozřejmě pravda. Ale už dlouhodobě.
Už covid nasadili předčasně, protože začali prohrávat. Jejich taktika je opatrně opatrně, ať si ničeho nevšimnou a natvrdo sklapnout past, až když je oběť bezmocná a tam se teprve odhalit. To se jim úplně nepovedlo a jsou dále rozkládáni.

Takže nyní je to podle mě skutečně o racionálním a klidném přijtí mimozemšťanů a nemůže se to dít cestou, kdy to bude proti velkému tlaku.
Nějak násilím.

Naše rasa je v podstatě rukojmí, naschvál vytvořená zpotvořená rasa, zparchantělá lidská rasa podvraťáků a otroků, této povahy se musíme zbavit a stát se loajálními GF, nikoliv Drakoniánům. Naše přirozená loajalita k Drakoniánům je způsobena násilím a terorem, loajalita ke GF je dána vztahem k Stvořiteli.
Jako k autoritě, nikoliv jako služebníkovi.



Jinak ASK nedělala vyloženě nějaké proroctví, ale tlumočila zprávu Eleny Danaan, že po 2 budoucí měsíce hrozí nenadálé akce ze strany NWO a že je třeba ničemu nevěřit a to se časově kryje s předpovědí, kterou tlumočil Chvátal, že myslím že konkrétně 28.12.2022 přiletí Annunaki Elohim.

Křešová je prostě celá špatná - existují lidi, kteří šíří videa a titulkují je, s všelijakými Aštary atd., taky si kolikrát říkám, šíříš blbiny, ale nenapadne mě jakkoliv nenávidět šiřitele toho videa. To je prostě něco jiného.
ASK je podle mě ze satanistických NWO vod a už to, jak "legalizuje" to, že hrála v pornu, se slovy "neodsuzuj, každý má minulost", je nehoráznost. Prostě nás chce všechny utopit v močůvce a napáchat co nejvíc škod.



<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter