|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Příroda počátkem května zázračného a šťastného roku opravdu na všechny strany rozkvetla. Právě jsem se svými spolužáky a spolužačkami na před-státnicovém oslavném pobytu v jedné romantické oblasti.
I když mám svou diplomovou práci dávno už odevzdanou, stále v mé hlavě přibývají nové vlastní myšlenky, nápady, metodiky, prostě výskyt dalších projektů.
Ve mně tyhle myšlenky natolik sílí, když nám jsou promítána venkovní video-plátna našich zážitků a trapasů z domovů, studia, na univerzitních akcích atd..
Často jsem tam uváděn, jak něco přednáším, málem padám před řečnický pult ve své rétorské vášni a dalších humorných okamžicích a příhodách.
Kolem mě láskyplné vztahy před státnicemi, kdy se všichni těšíme, že to uděláme. Všechno souznívá s nádhernou přírodou - bílé, růžové a červené květy okolních stromů a keřů nám dodávají příznivou atmosféru romantických dnů, večerů a nocí.
Všude harmonie, láska, přátelství, vzájemné podpora, porozumění i věrnosti.
Jednou však musel přijít den našeho odjezdu z rajské lokality univerzitního pobytu.
A já zjišťuji, že jsem dostal od svých přátel jako dárek dvě mladé hnědé agamy vousaté v přenosné nádobě, o něž se ve svém příběhu budu pečlivě s láskou starat.
Pomalu odpočítáváme období, vidíme sami sebe na státních závěrečných zkouškách, též na naší úspěšné promoci a dalších příznivých životních, přátelských, harmonických, profesních i láskyplných etapách svých životů.
Václav Kovalčík, Zlín
|
|
|