Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


Zvláště poslední dobou jsem na tomto webu pronásledována jakýmsi slovenským anonymem,
který tu píše neuvěřitelné hlášky a štěky a snaží se proti mně všechny poštvat.
Pokud nejde o umělou inteligenci, která se mnou hraje zábavnou hru, kdy mi to dojde, že je umělá
inteligence, tak jde o vyšinutého magora s typicky středověkým typem náboženského myšlení.
Je zábavné, že když jsem dostala tuhle docela velkou nálož debilit tohoto chytráka, začala jsem
psychicky nabíhat do stavu apatického ohromeného otřesu úmornou blbostí, při kterém jsem začala
rezignovat a začala plánovat svůj návrat domů, ke galaktické inteligenci, protože jsem podlehla
krátkodobému sugestivnímu dojmu, že jsem tady špatně v čase a nevychází mi konstanta důvodu
mé přítomnosti na zemi.

Tady jsou nejlepší ukázky práce „Slovenského přítele Totemu“, jak se anonym sem tam označuje.


Čtenář - 12.10. > PřilítliMimozemšťani> Há!!!!!!!!!!!!! Zase už tu je tá stvora!!!!!!!!!!!!!! Koľko už
ľudí vyštvala z Totema??????!!!!!!???? Čo sa s ňou budeme musieť urobiť???!!!!!!????? Zakliať????!!!!?????

Já popravdě vůbec nevím o nikom, koho jsem vyštvala z Totemu. Jediný, kdo doopravdy zmizel,
byl jakýsi „neandrtálec“, před dvěma roky, kdy jsem označila jeho slátané koláže za nevkus NWO.
A vůbec nevím, proč by se mnou musel něco „urobiť“ nějaký vyšinutý úchyl
a doopravdy mě to dost obtěžuje.


Čtenář - 8.12. > Zeadddrichu, na tú svoru vôbec radšej nereaguj !!!!!!!!!!! Veď tu jasne vidíš. že tu
tá stvora je nielen psychicky šeredne chorá a sprostá, ale aj nebytočne tupá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tento výjev pochopitelně následoval poté, co jsem ho argumentačně roznesla na kopytech.
Zeanddrich na něj skutečně nereaguje, ten nereaguje na nikoho, kromě Františka Vyruta.
Provokuje, ale nereaguje, ani na něj.
Přesto pro vyšinutce představuje Z. přístav naděje a spolčení.

Čtenář - 7.12. > Ako to tu mohla nájsť??!!!?????
To je ďalší dôkaz, že má nejaké diabolské schopnosti !!!!!! (v stredoveku by ju za to možno aj
upálili, no ja by som bol len pre kriminál, alebo stráženú liečebňu)

Našla jsem to přes stránku s novými poznámkami, což je vychytávka, kterou vyšinutec nezná.
Dokonce jsem mu to i vysvětlila, tu ďábelskou schopnost. Nesklapl a držkuje dál.

Čtenář - 19.11. > Keď MOSAD mal uniesť z Ameriky Eichmanna do Izraela, nebude sa vedieť
vysporiadať sa aj s touto protižidovskou a protikresťanskou stvorou???!!!!!!_???????!!!!!!!!!??? ?????

To je kapku vyšinuté, že?

Čtenář - 4.12. > Čo to môže byť za človeka, ktorý je proti Židom, kretanstvu, Eu, Amerike,
demokraticke vláde, EÚ, apod.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????? ???????????????!!!!!!!! Tá
stvora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!

I tuto problematiku jsem již vyšinutci vysvětlila, že zkrátka celou dobu dělám
pro GF a Euro-asijský spolek a že prostě ani židy, ani kretény nijak zvlášť nemusím a to,
že chci z EU a nemám ráda Ameriku taky myslím pořád není nelegální.
Ne, nezareagoval a vyšinutě metá svoje perly dále.

Zároveň, jen tak pro zajímavost, není jediný Slovák, který sem dává vyšinuté komentáře:

Mister NS. (Pravidelný) - 6.10. > Česi, prečo ste nám zmazali príspevok??!! Bojíte sa snáď
slovenského náhľadu na vec???!

….ale přesto tvrdí, že to není on a je to jiná osoba.


Ať je to, jak je to, je velice zajímavé sledovat míru hysterie, omezenosti, náboženského bludařství,
středověké ideové zaostalosti a dalších kousků, které nám tento klero fanoušek nejhorších
církevních zvrhlostí ještě přinese.

Velice mi to obecně připomíná současný vyjevený jekot všelijakých iluminátských, nacistických a
dalších satanistických struktur, které slýchávám v pozadí dějů, které prožívám.

V současnosti v mém prožívání dochází k zesilování, čištění, projasňování a vysvěcování našeho
územního, českého kultického systému spirituálních sil, až k jádru srdce, v napojení na vesmírnou
a kosmickou čistotu, přes střed planety a její vůli. Zažila jsem při tomto čištění a zesilování našeho
podzemí bitku s nacistickými skupinami, které zázračnou vzmáhající se přírodní a kosmickou
událost okomentovali slovy : „Á, to dokáže to černé slunce?!“
Jsou úplně mimo, jejich hloupost by položila vola.

Tyto struktury, ať jsou to ilumináti, nacisti, zednáři, a další výtečníci, jsou naprosto kosmologicky
hloupí. Oni skutečně věří na nějaké symboly, technologie, archaické síly, eminence, konkrétní zlé
mimozemšťany, jako je Jehova, Černá slunce, ceremoniální kultické ubíjející debility.
Oni totiž absolutně neznají skutečné vstupy a metody při zacházení s těmito kultickými realitami,
které jsou svázané s duchem naší živé planety a plně podléhají tokům kosmického zákona.
A proto věří úplným nesmyslům, sami nemají do kosmických dějů, které se tu dějí, žádný vhled,
veškeré okultní magické záležitosti za ně vždy realizovala vyšší vrstva tohoto zločinného spolku
NWO, to byli archonti a mimozemští a vesmírní zločinci a protože nyní tu již tato vrstva není,
jsou jen užaslými vyděšenými svědky svého konce a sem tam z nich vypadne nehorázná debilita,
kdy si třeba myslí, že aktivace našeho kultického systému v souladu s planetou a vesmírem je
nějaká jejich omezená VRIL povídačka o Černém slunci.

Prostě satanisti v tom všem plavou, nestíhají, co se děje, všechny jejich mentálně opožděné
koncepty starého věku se ukazují jako nefunkční.

Okultisti temné strany nyní mají ve svých silách pouze systém 5G, který je ale kosmickými silami
limitován více, než si tito omezení chytráci mysleli. Oni totiž ve skutečnosti velice podcenili vliv
a sílu planetárního a kosmického vědomí. Nejlepší vrstva těchto temných okultistů byli Drakoniáni,
jenže ti ve skutečnosti nevyhrávali na bázi kosmických zákonů tak, že by jakkoliv dělali něco
promyšleného, oni jenom hazardérsky zkoušeli, kam až mohou zajít a jakmile zjistili, že se řízli
o kosmický zákon, tak všeho nechali a zmizeli. Oni sice nejsou hloupí, ale jsou to jen hazardéři,
kteří hrají svůj věčný vyděračský boj proti Stvořiteli, nesou si zodpovědnost jen sami za sebe
a myslí zásadně jen sami na sebe. Kosmologicky jsou chytří, mazaní, na rozdíl od satanistů jako
takových. Ve výsledku tedy nemají okultisti NWO nic magicky ošetřené podle kosmického zákonu,
byli pouze navedeni nezodpovědnými Drakoniány, kteří už zdrhli, do kolizního kurzu s kosmickým
zákonem a nyní jsou nedobrovolnými svědky svého děsivého konce.

A nepříčetně vyvádí a ječí.

To by byla okultní rovina věci.

Je tady ale ještě další důvod, proč může strana, kterou reprezentuje slovenský anonymní vyšinutec,
(velice dobře jdoucí na ruku plánu NWO, tedy např. na Slovensku povzbudit klerofašistické
choutky), chtít co největším křikem a řevem, byť by byl naprosto iracionální, povzbudit průběh
reality, jak je nám servírováno vládou a kam jsme programováni mainstreamem.
A to sice, jít do války s Ruskem. Vyvolat velkou válku, která by se uskutečnila mezi příslušníky
slovanských národů, která by ve výsledku způsobila velkou zkázu a depopulaci těchto slovanských
národů. A proto tyto síly, které reprezenuje vyšinutý slovenský anonym, mají takový zájem
legitimizovat zájmy, které vyhovují „Židom, kretanstvu, Eu, Amerike, demokraticke vláde, EÚ,
apod.“

Jak jsem si tuhle všimla mapky, která vznikla sama na obalu od Primalexu, kterou vytvořil a seslal
sám Stvořitel, jako nápadné a vemlouvavé znamení, vlastně možná docela reálně i hrozí,
že západní Evropa skončí pod vodou a to by dokonale vysvětlovalo, proč je vyvíjen tak obrovský
tlak na naše vybití ve válkách mezi Slovany, ze strany našich „západních přátel“.
Zkrátka protože budou potřebovat naše území:










pro srovnání teze přikládám satelitní snímek terénu Evropy

















Poznámky k tomuto příspěvku
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



A samozřejmě, že když USA armáda vytvoří psychotronický vir, jde to zkoušet na Slovanech, na nás.

Nebo co řekla Angela Merkelová:

"Po nezákonné ruské anexi ukrajinského poloostrova Krym byla v běloruském Minsku uzavřena dohoda o příměří. Klíčové body, včetně odzbrojení a mezinárodního dohledu, však nebyly naplněny. Merkelová tvrdí, že svým postojem při jednání v Minsku dala Kyjevu čas, aby se mohl lépe připravit na obranu proti ruské armádě."

Prostě zápaďáky zajímá jediné - zničit Slovany, zničit Rusko, jít proti nám.
Jsou to naši nepřátelé, ne spojenci.

Celou dobu dimenzionální války jsem proti západu.
Věřím, že GF je realita, že to není jen další psychotronický vir.
Ty svině nesmíme pustit přes práh, doufám, že západ zničí přírodní katastrofy a že ty země vychcípají na očkování.

Pokud není GF GF,, nemá smysl se už o nic snažit.
Pokud má eticky zaostalé lidstvo v rukách takové technologie, které si dokážou hrát v mozku "na boha" a dobrým lidem, kterým podle kosmického zákona náleží štěstí a prospěch udělají ze života děsivé peklo, protože na ně pošlou nějaký psychotronický vir...

tak z toho není cesta ven.

Já jsem eticky vyspělá, já bych to neudělala. Ale protože jsem eticky vyspělá, tak po mě jdou.
Chtějí zabít eticky vyspělé lidi, do jednoho.
Já ale už na víc nemám a nikoho nezajímám, vůbec nikoho z těch, který by mohli něco dělat.

Takže zbývá jediná naděje - že GF je GF.

Jinak naděje není.

Ať si to všechny ty ezo debilky "zvládnou samy", ty armádní projekty.
Jistě je slyšet ten paradox, jak to zrovna tyhle naivní blumy nemají šanci zvládnout.
Takový by šly možná páchat sebevraždu, když by musely konečně pochopit, že ten randál v hlavičce není duchovno, ale armáda.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 




Křešová říká, že "mainstream" jde po Elonu Muskovi.

Co píše mainstream aktuálně o Elonu Muskovi?

Elon Musk prodal akcie Tesly za 3,58 mld. USD, už není nejbohatším na světě - včera
Twitter odstřihl účty elitním novinářům, sdíleli data o poloze šéfa sítě Muska - dnes
Musk podnikne právní kroky proti majiteli účtu, který sleduje pohyb jeho letadla - včera
Má Elon Musk komplikované vztahy se ženami? Co stojí za jeho divokým převzetím Twitteru? - dnes
Elon Musk nastěhoval do sídla Twitteru postele pro tvrdě pracující zaměstnance - před 10 dny


Narozdíl od Trumpa, kterého mainstream skutečně nenáviděl, je Elon Musk tiskem brán nezaujatě, racionálně, žádná honba po něm.

Zato nějaká Michele Fielding, spirituální koučka, která má na FB asi 1200 sledujících, když se jí něco nelíbí na Elonkovi, tak to je strašný, jak to NWO jde po Elonkovi.

Ta baba je fakt úplně jetá.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


I když jistě, asi se někdo bude smát, že se považuji za eticky vyspělou, když chci vyhladit západ ....

Jo, holt jsem viděla realitu, ty země musí skončit.

Stejně už se to nedá a nebude řešit mírově.

Tohle lidstvo musí skončit, je to etický odpad, je to napůl, asi jako před potopou, zkažené debilní lidstvo.
Dá se očekávat, že to rozčísně gigantická válka, gigantické přírodní pohromy, gigantické vymírání lidí, gigantický Sluneční výbuch atp.

Rozhodně to neskončí žádnou mírovou dohodou a lásečkou mezi Ruskem a USA. To už se nestane.
USA je zločin, obývaný idioty.
Idioti i zločin musí skončit.

Potom, jednou, už bude lidstvo jiné, pokud nějaké zbude, možná začne ten nový věk
Za žádnou cenu se toto svinstvo, co se děje teď, nesmí jakkoliv legalizovat, třeba skrze Muska.

Nevěřím, že vyšší síly tohle dovolí.
Lidi ty technologie nevyvinuli, jsou to emzácké zbraně.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nejsou to ty Amenti, od ayshayana Deane? Četla jsem sotva jeden díl, ale je to na mě krapet složitý. Ale v některých větách mi zase vše dává smysl, i když jen intuitivně. A od té ask o muskovi, jo tohle psala od přelom ledna / února 2022. To se pořád opakuje.

No já nevím, ono, když se člověk Podolí a na instagram nebo fb rozšířené vědomí nebo českou ovci, prostě ti dva Trump a Putin prostě nejsou pro lidstvo dobří, plno důkazů ukazují. Že prostě co se teď děje na UA je odvedeni pozornosti od agendy 2030,fdigitalni průkazy, pseudovláda nás zaprodala UA, i majetky státu.
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ono je pravda, že bohužel my lidé se neumíme spojit. Ani v té duchovní sféře, však je to známé, ezo scéna v Československu je snad nejhorší na světě, odpad. Já jsem měla štěstí, že jsem u ask byla sotva měsíc ( konec ledna, únor) , kdy jsem to žrala, ale ta videa od eleny mě prostě neseděla. To jsem v té době nevěřila Q a vše kolem toho. Potom přilezl auroran, sotva dvě necelá videa jsem viděla, to stačilo. Pak to začalo mít grády, od 3 videa až dosud. Auroran, Mojmír ( na fb czechaslavakia ) zneuctili nás Slovany, tím hnusný rádoby jazykem čahínština, teď jsou silně infiltrováni do deržav, je to opravdu past. Ten Mojmír měl celkem dobrou myšlenku, ale prostě spadl do spár aurorana. Něco se musí stát, aby se tato ezo scéna vyčistila, je to opravdu zákeřný spolu s allatrou, která má postupně zde u nás i vzestup. Lidi, neví jak dál, tak prostě jdou k allatře. Já nemohu najít stejně smýšlející lidi v mém okolí, mám jen toho známého, jak jsem o něm psala i v komentářích, pak kamarádku, ale jinak nikoho.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 18.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak za tohle co napsala, by měla jít do vroucího oleje. To má už úplně vyzkratovanej mozek nebo co? Tak ona na jednu stranu tvrdí jak nám tady "vládnou ti zlí" se zlou mimozemskou tajnou technologií a na druhou stranu dělá reklamu na čipy do hlavy, superčlověka a jak je to prospěšné pro lidstvo?

Prodělala mozkový potrat ne? Ať už se pár lidí nad jejími výroky zamyslí, vždyť je to strašný.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



No jo, ale já se vlastně nedám brát vážně, vždyť jsem přece blázen.

Vždyť mimozemšťani nejsou, Američani jsou moc hodný, žádný elektromagnetický zbraně nejsou, demokracie je to nejdůležitější na světě, duchovno přece není, nic není možné slyšet, kdo slyší, nebo vidí něco za realitou, je přece BLÁZEN.

No, evidentně, tento postoj většinové populace a oficiálního sdíleného světonázoru není možné překonat.

A přiznám se, už to ani nechci překonávat.
Chci, aby pochcípali.
Ne, aby změnili názor, ale aby zdechli.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > ma.ni.> 


Já nevím, řekla bych, že Trump byl v opozici proti NWO, mainstream ho těžce nenáviděl, stejně jako Putina, toho nesnáší celou dobu, minimálně od těch 2014.
Bylo to kvůli tomu, jak jsem to pochytila z dimenzionání války, kvůli tomu, že už od 2015 existuje světová válka a Putin se dal do nějaké spolupráce s GF, to tam zkrátka je, spolupráce s GF. A Trump se trhl ke GF až během svého prezidentování, což vygradovalo 2020.

Ale že by byl Musk jakkoliv lidstvu prospěšný a proti NWO, tak o tom jsem vůbec nic nezažila.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > ma.ni.> 


Naopak, ezo scéna v Československu je nejlepší na světě, poklad. Ale já do ní surově kopu, protože to obsadily programy NWO.

Samý usměvavý cukrouš s láskou, hlavně k Elonu Muskovi.

Jinak nikde jinde nemají tak živý zájem, tak velký potenciál pochopit situaci, nikde jinde na světě. Proto do nás pálí vojenské psychotronické viry všech mocností na světě.

Auroran a spousta dalších vyšinutců s Annunaki, Arkturiány a Plejáďany, Aštar Command, mohou být prostě zmáklí nějakým vojenským programem.

Všechno může být úplně jinak, než jak si myslíme.

Popravdě - ďeržavy mě nijak neiritují, jsou mi volný, vraťte se ze středověku, bych řekla všem, co to prožívají, tohle je mi fuk.
Pokud byla Tartárie, tak byla.
To už asi jiný nebude.
Bude něco jiného a jistě, pokud existují strážci dávných tajemství, existují nějaké utajené záznamy, ideálně se vyvine chronovizor, bude fajn zjistit, jak vše bylo.

Ale teď je třeba pochopit, že všechny tyto hrátky s kebulí vedou přes kolos 5G.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2022 > Kiki_> 


Jo, křešovka prodělala mozkový potrat :-D To bude ono. Někdo to stále nevidí, má své lidi, kteří ji věří cokoliv.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A jedinou solidní nadějí, že se to stane, je to očkování.
Přívrženci západu jsou očkovaní, tak ať už to pochcípá.

Nebudu se tady rodit v marných inkarnačních kruzích, kvůli nějakýmu zabržděnýmu vypatlanýmu stádu zvířátek s IQ tykve.

To, co se mi stalo, neodpustím, pro mě to není brnkačka, pro mě je to nehorázný amorální megazločin, který musí někdo zaplatit.

Chci ručně podříznout aspoň jednoho nacistického NATO generála.

Chci vidět USA zničené.

Chci vidět západní Evropu pod vodou.

Chci vidět, že nic nebylo zbytečné, že problém lidstva je vyřešený, že odpad pochcípal a zůstali jen ti lepší.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Že hrátky s kebulí vedou přes kolos 5G, je pro spoustu odborníků tak nějak nepochopitelné.
Přitom já to chápu, to je divný. Máš v elekrice kebuli? Máš. Máš v kebuli elektriku? Máš. Tím pádem vše, co souvisí s elektrikou, má vliv na tvojí kebuli.
Nic složitýho.

Když máš nad kebulí ohrádku satelitů a pulsů odrážejících se z ionosféry na povrch, opět, má to vliv na tvojí kebuli. Když pošleš násilný signál obsahující degenerativní, stresové pulsy, tvoje kebule vygraduje hororový příběh.

Už mám toho, že to nějaký inženýři popírají, dost plný zuby.

Jenom, co se píše o 5G na wikipedii:

"Technické řešení by mělo být založeno na používání milimetrových vln (frekvence 30–300 GHz přinesou podstatné rozšíření kmitočtového pásma pro mobilní komunikaci), malých buněk (kompenzuje menší dosah a horší šíření milimetrových vln a zároveň umožní zvětšení hustoty tj. počtu účastníků na jednotku plochy), používání mnoha antén (massive MIMO – kratší vlnové délky umožní zmnohonásobení počtu antén základnových stanic), tvarování vyzařovacího diagramu (dovolí komunikaci s nižší spotřebou; umožněno masivním MIMO a sofistikovaným zpracováním signálu) a plně duplexní komunikaci přímo na úrovni rádiové komunikace.[7]"


"milimetrové vlny" neboli MIKROVLNY neustále prořezávají a prokmitávají svoji rušivou, nepřirozenou frekvencí všechno živé a pokud do toho NWO nasere vysílání obsahující degradaci, jako prvním to začne vadit senzitivním, spirituálně založeným lidem.

Jak dlouho se tu budeme o tom jenom bavit?
Je nějaká šance, že s tím taky někdy začne někdo něco dělat?


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já vím, že to vidím ze svýho pohledu, proto moc nesleduji videa, prostě nevím, raději si vše přečtu. Nemám tolik zkušeností jako máš Ty. Bohužel jsem taková, že něco plánu řeknu a pak myslím, bohužel jsem to několikrát zkazila. Je toho tolik, nevidím do všeho. Ale prostě jakmile vidím videa, článek ask a auroran, Elena, tak to nečtu, prostě to bere energii. Jo s tím aštarem, jo i sekta vesmirni lidé od Bendy. Ale myslím, že byli silní tak v druhé půlce 90 let a trochu i po roce 2000. Informací je tolik, že se v tom nevyznám. 🤷🏻‍♀️🤔🙄🤦🏻‍♀️ Ach jo. Mám pocit, že tady občas, nebo často kecám blbosti.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 




Prostě dav debilů, kterým tento jev, co se mi děje, připadá v pohodě, nijak je to nerozrušuje, případně si myslí, "že to není možné" a že jsem blázen ... to nemá sebemenší hodnotu.

Lidstvo nemá žádnou hodnotu, je to úplně vypatlaný, debilní zvíře.
To jsem si poprvé uvědomila, když jsem viděla a byla svědkem toho, že lidi byli informováni, případně sami viděli, že na místech vpichu drží magnety a mince ... a stejně šli a nechali si to do sebe píchnout.

Tak co to je za matroš, to lidstvo?

To nepochopím, mezi čím to žiju, vždyť je to totální odpad.
To nemá žádnou omluvu, to se nedá omluvit.
Tam je jediný závěr - jsou to úplně vypatlaný dementní hovada, kterým nefungují ani instinkty.

Přeju si smrt, buď pro sebe, ať nemusím s tímhle odpadem trávit další čas na stejné planetě a nebo pro ně, ať konečně zmizí z této planety.

O tom, jak jsou mužský amorální zrůdy, když tomu, co říkám, většina z nich nevěří, nebo tomu dokonce ještě fandí a ještě mě tady chtějí pronásledovat a ničit, že dělám výpověď, jo, to už je taky dávno žitá bestialita.

Patriarchát stojí na mužích a ti jsou hloupější a morálně zaostalejší, než ženy.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Myslím, že ta šance, že s tím někdy někdo začne něco dělat, je malá a proto bude lepší, když lidstvo vychcípá.
Nedokážou ani pochopit mimozemšťany, tak co chci?




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > ma.ni.> 



V tom maglajsu není možné se vyznat, neboj, nejsi jediná, kdo plácá občas blbosti. Já s tím počítám, že třeba polovina toho, co plácám, jsou možná blbosti. Je ale třeba jít dál, zkoumat to.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Bylo třeba být militantní, neboť to byla válka.
Tak doufám, že to nebylo zbytečné.
Hodně elektriky vyvolalo zapojení člověka do dimenzionálního programování.

A to je, jak jsem pochopila, to nejdůležitější.

Hodně času jsem trávila zabíjením a umlčováním viru a likvidací západní Evropy a USA.
Tak doufám, že se mi sny splní.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Zvláštní, že to šlo tak samo, jakoby to podvědomí vědělo, odkud to jde, či co.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A pokud z toho přežijí jednou i nějaký vědci, mohli by pomalilinkato začít započítávat konstantu "zpětného čarodějného odpalu" při vojenských operacích.

Amíček vyvinul a poslal, amíček zdechnul.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A kdyby byla Galaktická federace ruský vir, který mě zachránil před NATO virem, pomohl mi ho porazit a naprogramoval mě k nespoutané nenávisti k USA a západní Evropě, tak asi Rusové potom vyhráli kybernetickou válku.

Ale není to tak.

Tak chytrý nejsou, doopravdy ne.

A USA tak hodný nejsou, doopravdy ne.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Prostě tuhle úchylárnu pustili ven USA, primárně.
Ruská technika viru byla dost filosofická, oni to jinak neumí a brzo se jim to odstavilo samo. Léta Páně 2016.
Udělat takovou kosmologickou debilitu, to je možné donutit udělat jenom Američany.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.12.2022 >

Slovenský mamlas se zase ozval:

"U příspěvku:Rasistický útok na Totemu.cz
Čtenář - 11.12. > čtenář> Pán doktor, vy sná'd vidíte, že by tu niekto písal o tejto stvore - ja som tu len predsa písal o Dobre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na tú sa jednoducho musí tvrdšie, ja tento prípad možno prednesiem aj u nás vo farnosti"

Už jedou ty programy, jak mě dostat z totemu. Tady středověk poklábosí o mě na farnosti.

Se poseru už z takový demence.

Já tady musím zvládat zabijácké 5G, s mimozemšťany seřizovat časoprostorové toky, magicky bojovat proti satanistům, mimozemské verbeži a vesmírnému viru a klub IQ 80 je v úzkosti a kvičí.

Neskutečný.

Opravdu - církev je potřeba zrušit, všechny ty chcípáky z těch farností normálně nakopat do prdele, ty babky, co tam lozí, už stejně brzo natáhnou brka.

Mě to uráží, aby náš stát platil církev, aby se u nás ještě jakkoliv vydržovalo křesťanství.

Ať jde ta demence už hluboko do hajzlu. Před tisíci lety to tu nikdo nechtěl, proto tady tu mentální opožděnost prosadili vyvražděním původního obyvatelstva.
Nechceme to ani teď. Historie našeho národa je o tom, že to nechceme. Nechceme křesťanství, ne nechceme.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 





A 2021:



Jsem z nejméně náboženskou idiocií postiženého kraje.
Já jsem duševně připravená na boj s ideologií materialistického ateismu, který se tváří jako exaktní poznání reality a věda se podle této idiocie řídí.

A to je to idiocie, která má i nějaké logické východisko, i to má nějaké argumenty, celá věc je víceméně pouze otázkou víceméně filosofickou, zejména jak nahlížet na realitu a jak zohledňovat etiku. Jestli je vesmír mrtvá rovnice, planeta kus šutru a můžeme se chovat jako dobytek, nebo je to naopak všechno živé a vnímavé a bůh nás vidí.

Ale nejsem připravená na nějaké opožděné hysterické idioty z nějakých zašlých farností.
To už měly vyřešit století před námi.

Kde maj kurva toho jejich debilního Pánbíčka?
Kde je Ježíšek?
Jak můžou oživnout mrtví při posledním soudu?
Proč má člověk pouze jeden život a pak věčnost ve dvou polohách?
Co mají z toho, že přemílají modlitby na kolenou, kromě artrozy?
Proč ty úchyláci oslintávají kamínky na nějaký sošce?
Proč se modlí před mrtvolou na kříži?
Proč skladují staré hnáty v ozdobných krabičkách?

Prostě je to úchylný, mortální, nekromanský kult.
Nechci to tady a absolutně mě pobuřuje, aby nějaká taková zhovadilost, jako je křesťanství, měla jakékoliv místo ve společnosti.
Když ty hnusný zpomalený chcípáci chtějí pořád zabíjet čarodějnice, tak tentokrát vyhrajou čarodějnice a definitivně zničí je.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 11.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

na to existuje jen jednoduchá odpověď:


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> O tom křesťanství jsem četla knížku. Třeba, jak jedí ty sušenky, co by Kristovo tělo, tohle je fakt satanismus. Nejhorší na tom že největší procenta církve je na SK, ale i v Polsku. Má kamarádka má dceru, dospělou na SK. Tam má rodinu, takže její dcera je automaticky krestanka. Můj přítel jezdil pracovně na SK. Říkal mi že krásný vesnice, čistý hřbitovy, ale všude kostely. Největší moc církve bylo do první světové války, naší předci byli sice chudí, ale uměli žít skromně, věděli co a jak mají dělat, nebo ne. Ale prostě moc církve, křest, svatba, poslední pomazání, poslední rozloučení.
Byla jsem se svou partou v želiveckým klášteře. Je tam hnusná energie, jako kdybych cítila i venku, že se tu něco dělo v 50 letech minulého století. Na co potřebuje bůh nějaký kostely, plno obrazů a klecici lidi? Restituce, vrátili jim baráky, lesy, pole. Můj nebožtík děda jim říkal černoprdelníci. Neměl rád církve. A že jim při křtu uzavírají třetí oko, znám tři lidi, co jsou křtěný, necítí ani třetí oko, já křtěná nejsem, takže to mám celkem dobrý. Tamhle že vyleze z honosnýhi paláce z Vatikánu ta zrůda papež, v čem to sedí, ten barák, sál je hadí - reptiliani. My jsme byli slovní, než přišli ti dva hajzlove Cyril a metoděj a zprznili jazyk, změnili písmo, prostě všechno zničili. Námořní právo, proč máme rodný listy, obchodování s námi, co by s otroky. Vše pochází z Vatikánu. Na fb je ti česká ovce, profilovka ovce, ale píše o Vatikánu - námořní právo. Máme pocit, že jsem svobodní, ale bohužel ten systém, co je tady několik tisíc let hlídá každý nás krok. Sice duše jsou naše, ale tenhle zpropadený systém je bohužel tak silný, a jak je tu dlouho, proč máme OP? i v přírodě, vím, že jsou zvířata, potřebují povolení na hnízdo, mají rodné listy, když se narodí 5 mláďat. Než sem přišli tyhle zrůdy, prostě jsme si tu žili v symbióze, uměli jsme plno věcí, otevřená srdce, telepatie... Pak přišli ty zrůdy, všechno to tady překroutili, zničili. Vím, že je tu nebezpečí různých zbraní, před dvěma dny ani jedna čára chemtrails nad mou hlavou, bylo jasné nebe. K čemu jsou tady meteorologové? Ovládání počasí je tady pomalu 70 let, takže počasí můžou říkat jak chtějí, ale ty čáry na nebi málokdo ví, co je zač, generace po mě už je tak vymletá, že čáry na nebi berou jako normalnost. I generace přede mnou jsou taky někteří vymletý. Já toho tolik nevím o GF, takže nemůžu o tom nic moc psát, ale ty konspirace o nich vím více.
<reagovat 
 čtenář ahoj - 25.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mě se nejvíc líbí ostatek svateho: předkožka z Krista.
Bohužel neví, která je ta pravá, je jich několik desítek. otázka, tak čí potom je?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.12.2022 > Kiki_> 


Kéž by na tohle existovala jednoduchá odpověď.
V ČR náboženství nefrčí, říkám, jsme na planině Bohemie, tudy probíjící kosmická energie, jakékoliv rigidní debility se tady nechytají.
Prvního pánbíčkáře chytneš až za Brnem. Mimochodem, je vtipná ta mapka, jak je vidět, jak moc v Praze dělají napětí Moraváci, v té kotlině Bohemie prostě křesťanství nefrčí a já jsem ještě z oblasti, kde už vůbec ne. Jediní, o kom vím, že chodí do kostela, jsou cikáni, ti tam někteří chodí.

Jinak nikdo nikde, ani omylem, jedině že by zakopl přes práh, nebo je tam výstavka ZUŠ, jinak tam nikdo nechodí, kostely taky máme, jo, ale dost prázdný. My na tyhle zpomalený kokotiny prostě nejsme.
Zavedli jsme kvůli tomu svéráznou revoluci, husitství, my rádi myslíme sami, nepotřebujeme k tomu omezence....

Já si tady tak lebedím na českým serveru viď, Československo jsem slyšela někde v minulosti, brát ohledy na naše vyšinuté bratry na Slovensku jsme se neučili, ani jsme si v dějepisu nikdy nepovídali o jejich bratrozrádné klerofašistické vlastizradě.

Zatímco je u nás nejstrašidelnější Zlínský kraj, tak Slovensko, to je věru tundra.
76,2% věřících, z toho 55,8% katolíků.

No ale ať se tihle fašističtí vyšahanci ze Slovenska uklidní, protože jsme prostě jiný stát a jestli je Slovensko plný takových zmrdů, tak se s nima bratříčkovat nechci.

Ty čísla jsou fakt strašidelný, to je skoro jak Polsko.





<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 12.12.2022 > Kiki_> 


🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 15.12.2022 > ma.ni.> Tady je něco o živým člověku, je to sice první díl, ale těch dílů je tam více. Má to spojitost s církví

https://www.slovanskakosile.cz/2022/11/06/zivy-clovek-a-oppt/
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > ma.ni.> 
Když jsem se pokoušela "studovat" nějak křesťanství, vůbec jsem nepobírala jak tomu může někdo věřit, proč tenhle systém vyznávají, proč tomu věří a proč dělají plno věcí, jenom protože to řekla nějaká kniha. Kde se vzala ta motivace to dodržovat? Z téhle strany jsem to nepochopila vůbec. Musela jsem jít "na druhou stranu" abych to pochopila jak to pracuje. Tj. studovat zase čarodějnickou praxi, teze, pohanství atd. A to jsem se nedostala ni ke konspiracím ani k zakázané historii! Jen si stačí nastudovat ty jednoduché praktiky a už je to dost informací, aby si to člověk přebral v hlavě.

A výsledek? pak mi to došlo aniž bych o tom něco četla. Oplatky, pití vína / krve, to je viditelná symbolika pouze pro ty, kteří znají i tu čarodějnickou praxi - pak je totiž vidět, že mezi pohanskými / čarodějnými oltáři a oltářem v kostele, není vůbec žádný rozdíl. Kalich, nůž, energetická hole, symboly živlů. "Velekněz" v plášti provádí rituální obřad každou neděli a banda otroků kteří k tomu dávají svou energii poslušně zpívá. Jediný, co je v tom rozdílné je, že u starých národů nebo čarodějnic, každý věděl, co přesně dělá, k čemu se propůjčuje a dělal to se svolením - proto se taky obřady děly v kruzích. Tady to postavení kostelů jasně ukazuje kdo je ve středu a kdo pouze krmí.
Svěcená voda je to samé - pohanské kněžky jí znají taky. Když člověk ví, jak se dělá, tak si u dveří kostela zákonitě pokládá otázku, čím je ta voda programovaná když dělají tihle zlořádi. To samé pověstné Betlémské světlo - je to zvláštní ale taky se mu podvědomě spíše vyhýbám když ho sem vozí, párkrát jsem se nad tím zamýšlela, utkvělo mi v paměti ale nikdy jsem neměla cílený popud si ho jít vzít. Kdoví kdo ho zapaluje a kde, nevím jestli je ta ceremonie vůbec někde natočená a puštěná do světa, možná by bylo zajímavé to vidět, určitě by se tam našlo dalších pár satanských prvků.

Ironiíí také je, že jak křesťanství zakazovalo čarodějnické praxe, jak zvráceně po tom šli, že si ani sami církevníci nějak nespojili, že jejich oltáře jsou složením úplně stejné jako oltář kterékoliv čarodějky že? Ti mají sami tak vymleto, že si nedali jedna a jedna dohromady a nedošlo jim, že oni sami se propůjčují k největšímu satanismu. Ale on to taky byl možná účel - to vymýtit aby si toho lidi nevšimli. Že podobnost není náhodná. Lidstvo je prostě pod hlubokou hypnózou tisíce let, tomu se nedivím že jim to nedošlo tehdy ale nyní? Se vším tím přístupem k informacím? no WOW

-> a proto, lidé nemohou pochopit, k čemu se propůjčují, dokud to neuvidí "z té druhé strany"
-> jako u 5G, ten kdo si sám neověří, jak fungují technologie, vlnění, vibrace, jak se programuje, ten nikdy nepochopí čím by 5G mohla být nebezpečná. Neinformovaným lidem se jen nakecá cosi o nutnosti zesilovat signál a ti jim to baštěj. Málokdo si asi všimne, že rychlost internetu je už řadu taková, že není vůbec nutné ji navyšovat? Je rychlejší než lidské reflexy, tak co víc lidi ještě chtěj?
-> a tenhle vzorec bude platit i pro věci mezi planetou a zbytkem galaxie. To informační embargo tady neumožňuje 99% lidí se dát dvě a dvě dohromady i když si astrálně cestují, poletují si s ájou kde se jim zachce, ale tam kam by měli nakouknout, to je už nenapadne. Proto NWO jede reklamu na minulé životy atd. Jak zabavit ovečky které trošku rozlepily očička? No řekne se jim že mají za sebou miliony zajímavějších životů než které žijí nyní a oni se budou moci přetrhnout, aby si každý z nich šli hned v meditacích projít. Geniální! Mají práci do konce života a mezitím jim nedojde, co se děje za jejich současný životů. O zábavu postaráno.

Takže Dianka, Mlask, a studování té hatmatilky kterou smolí nějakej zfetlej rouran (už jsem zapomněla jak se ten jeho smyšlenej jazyk jmenuje, jenom někdo řekne Gána a mám chuť mu poblít boty), studování ras v té a té prdeli galaxie - hlavně že víme že jsou všichni blond, a hlavně čekat a dívat se, a žrát popcorn - věřte plánu že.


A vážně mi nikdy nešlo do hlavy, že se ženy propůjčují k tomu, jít se zavřít někam na zbytek života a celé dny jen se modlit. Že jim to připadalo jako lepší život než mít rodinu, děti, svobodu. Ale tak církev pro ně měla řadu zajímavých úkolů že, třebas starat se o chudáčky dětičky a sirotečky, vymejvat jim mozečky (někde doslova vycucávat brčkem) a je super, jak to zvládli dělat pod přetvářkou, že jim jde vlastně o blaho nemocných a zraněných. Ve skutečnosti církev měla perfektní výmluvu, jak být u každého neštěstí obyvatel. Kde se tedy bere motivace žít život podle knihy psané satanisty? Prostě vymytí mozků s obrácenou psychologií. V lidech bylo vždy zabudováno spojení s bohem, tak jim honem honem nakecat že černá je bílá a bílá je černá. Pak lidi dělají nelogické věci aniž by jim to došlo - myslí si že jedí oplatky a pijí víno, ve skutečnosti je to energeticky stejné, jako kdyby hodovali na lidském mase a pili krev. A nikdo si nemusí lámat hlavu s tím, že by jim to neřekl, oni jim to ještě řeknou! A pohoda. Tak křesťani kanibalisticky hodují na těle Krista, a vyznávají Antikrista. Výplach mozků a funguje to, budou papat klidně i hovínko když se jim řekne že je to čokoláda.

A vtipné je, že všichni mají dostupné techniky o vymývání mozků, nebo je vědí, znají, učíme se o tom i ve školách, není to tajemstvím. A nějak nevím, že by bylo všeobecně dostupné poznání nebo návod, jak se dá vymytý mozek zase zvrátit, nebo se toho zbavit. Je tolik vědeckých postupů které jsou i na youtube - jak přecvičovat lidi elektrošoky, a kolik je dostupných pokusů o nápravu? To asi není nějak žádoucí aby vůbec se tím vědci zabývali na větším množství lidí.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A navíc, jestli chce na mě podávat kleroblázínek občanskou žalobu, trestní udání, musí být občan ČR a to asi není...
Tak jedině že by chytil nějakého retarda z Moravy.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já jsem z krásného Posázaví, středočeský kraj. Krásná příroda, řeka, skály.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > Kiki_> https://www.clovekavira.cz/detail-galerie/e2a23425-e68f-4c9b-ba2b-cb9976aca778

No jo, že mě to nepřekvapuje... hezky vlaječka EU a jedééém...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2022 > Kiki_> 


Já to taky nechápu. V nabídce všeho, co je k dispozici, je křesťansví jedna z nejvíc logicky vyšinutých tezí, která nedává smysl. Obecně člověk zná základní poučky - jeden život je třeba strávit dobrým životem, aby se člověk usebral nějak do nebe, či do pekla, přičemž, na konci věků, bude vzbuzen pro Armageddon, kde se definitivně rozhodně, jestli půjde do Království nebeského, nebo do Věčného zatracení.

Logický nesmysl, jeden život, proč taková ptákovina, co všechny ty zemřelý děti atd.? Nespravedlivost, proč je někdo nemocný a někdo chudý, někdo zažije válku a hlad, vidí hrůznosti a někdo jiný si může v pohodlí myslet nesmysly atd.

Je ponižující do detailů rozepisovat všechny vykotlané nelogičnosti této víry, protože tyto argumenty jsou církví odmlčovány, nezodpovídány a stejně se ta chcípácká černomagická drzost drží dále.

Jednou jedinkrát jsem se pokoušela číst Bibli, jde o malý kapesní výtisk, který hodili do kaslíku Jehovisti, jinak to doma nemám. Na první stránce je popis nějakých Gedeonů a jejich společnosti a pak začíná samotný text té slátaniny.
To se prostě nedá číst, přečetla jsem první dvě tři stránky a vzdala to.
Mě furt připadá, že si ze mě někdo dělá prdel.
Začíná to evangeliem podle Matouše a padají tam jména, jako Maňas, Zorobabel, Amínanad, Oběd z Růt ... mi přijde, že si někdo šlehnul. To jsou prý předci Ježíše.
To se nedá číst.

Stejně tak o té jejich vykotlané víře nejsou schopni mluvit ani ti věřící, s křesťany jsem mluvila víceméně jen na internetu, v nějakých kratších konfrontacích, nikdy z nich nevypadne nic, co má hlavu a patu. Protože té víře není možné rozumět, vždyť je to úplně na hlavu blbost postavená.

Protože kněz není schopný po depresivních mších odpovídat na všetečné otázky případných lidí, kteří by se nějak skutečně zajímali o podstatu těch duchovních záležitostí, tak zavedli oplatky.
Věřící musí držet zobák, protože musí cumlat na odchodu z kostela oplatku.
Nemůže se ptát, je klid, žádný diskuze, žádný vědění, vždyť o tom to je ne, tohle náboženství asi.
Jedině tak to dává smysl, jako velká dusivá idiocie.

Podle mě už není možné, aby něco tak vyšinutého ještě oslovovalo nové lidi. Podle mě už se to jenom dědí jako soustava nějakých uměle udržovaných tradic a zvyků. A jako místní sdružení zpomalenců.

Jinak souhlasím, že katolická magie s nějakými amulety a předávaným těstem na vatikánský chlebíček, nebo jak se tomu říká, že to je extrémní svinstvo, jenže v tom jsou naprogramované černomagické kletby přes nějaké těžkotonážní systémy, technologie a galaktické mafie.

To si můžeme tady tak jako povídat.

Když většina lidí nevidí to upínání se ke smrti, k utrpení, k oběti, ke kříži, k mrtvolám ... jé.
Má smysl mezi takovou chátru nosit poznání?


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 11.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
no, myslela jsem to tak, že ty lidi už nebaví tyhle kecy po nedělích poslouchat. To možná tak platilo ještě za středověku, když makali od úsvitu do soumraku a doufali, že u kostela vyžebrají nějakou tu zlatku od bohatších. A dneska? Lidi makaj ještě před úsvitem a po západu, sotva je to uživí, v neděli jsou rádi že jsou rádi natož si přivstávat a poslouchat nějaký kecy od někoho, kdo se živí akorát tlacháním. Tohle lidi omrzelo, to je pravda, bohužel podobnost s politikou nevidí a ta je doposud neomrzela. Ale tak, řekla bych že stejně jako kdysi bylo husitské hnutí, tak to zavání něčím podobným na politický scéně. A lidi odváděj víc energie svým věznitelům jenom když chodí na fotbal, sledují televizní noviny nebo poslouchají rádio, už jim nezbývá energie ještě živit kostely.

Taky ve středověku neměli lidi tolik byrokracie a buzerace, max. si oběhli to své políčko, pár zvířat ze kterého odvedli daň a měli klídek. To měli pak čas i hřešit a proto měli asi pocit že ten kostel potřebují. Dneska? kdo má čas se zaobírat nějakým svědomím když je schválně moderní doba dělaná tak, aby člověk neměl čas se nad tím ani zamyslet. Věčná buzerace kdejakýho úřadu, reklamy, služby... proto taky jsou kostely prázdné.
A netřeba zmiňovat fakt, že kdybychom chodili do kostelů, blbě by se nám vnucovalo 40 pohlaví, sexystické LGBT duhové průvody s lidma lezoucí na vodítku a vystrčenou prdelí. Bylo by divný poslouchat jednou týdně cosi o morálce a pak jít pokračovat do průvodu kde jsou lidi převlečený za latexový koně a tvářit se, že je to normální. I když...v Japonsku se jim to vlastně povedlo, tam je normální být sexuální prase a zároveň se tvářit jak je pobožný.

Na jednu stranu dobrý i škoda, že jsou kostely prázdné - protože kostely se stejně stavěly na silových místech a mnohé z nich stále mají docela slušnou energii, průšvih je, když se dělá mše, protože to se ta energie shrábne a pošle archontům nebo kam. Ale turisticky se dá ta energie z krajiny ještě občas kolem kostelů docela sbírat. Asi proto není ani moc žádoucí aby lidi na taková místa chodili. Mohlo by je to probrat z reklamní narkózy.
Místo toho stejně lezem do stadionů, které vlastně mají z energetického hlediska naprosto stejný účel jako kostely, takže statisticky se jenom změnila forma odevzdávání energie. Je to jedno, že jsme národ ateistů, stejně jim plníme stadiony, chodíme na koncerty a odevzdáváme energii.

Tak určitě pak lidi předělají ty místa znesvěcený církví, budou se muset ty energie buď opravit nebo pár věcí pobourat - až tedy lidi budou vědět co dělaj. Dneska čuměj na symboly na kostelech a vychvalují si jak je to pěkná práce - přitom tam jsou koruny otočené vzhůru nohama, symbolika černého rituálu a odevzdání moci jako prase. Přitom i kolem Karlova mostu je chytrá energetická pastička - most sice vyzařuje a nabíjí lidi, ale ti pak projdou kolem jedné specifické sochy a ta jim tu energii zase sebere a odvádí pryč.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2022 > ma.ni.> 

V Posázaví je příliš vysoká vibrace, aby se tam udrželo křesťanství.
Já už z těch debilit kapu po stěně, nemůžu.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak Bibli jsem se taky vyhnula obloukem, jen jsem měla to štěstí / smůlu? že jsem měla kamarády kteří to studovali, podobně jako latinu atd. no brali to hodně do hloubky takže jsem se s nimi o tom docela bavila. Jasný, I tihle šprtálisti si uvědomují, že současná bible už je ztracena v překladu, a nejen samotným jazykem ale i napříč opisováním, zkrátka a dobře že byla mnohokrát "přepisována" - zatímco oni to omlouvají tím že byla blbě opisována, blbě přeložena...no my víme že se tam věci vyměňovaly spíše schválně.

Pro ně se dalo prý najít i mnoho "moudrého" v těch tezích, no když jsem jim pokládala logické otázky kde vidí tu moudrost při popisování vražd, incestů a jiných brutálních činností kterých je tahle pohádka na dobrou noc plná, tak dokázali ze sebe občas vysouknout nějakou morální poučku která působila jako náplast na vyhřezlý střeva. Tak je jasný že tam nějaké to programování skrze poučky je, jinak by v kostelech neměli o čem kázat. A je tam občas trochu i vidět, že tam prosakuje ta vědomost si těch vyšších principů, vesmírných zákonů nebo jak věci fungují, to kniha ale v zásadě nevysvětluje, odklání od toho pozornost. Proto i spousta ezo světlušek v té bibli vidí nějaké relevantní věci, samozřejmě že tam jsou - protože to psal někdo, kdo si byl těchto věcí vědom, ale zbytek je tak nabobtnaný, že od toho opětně odvádí pozornost na nesmysly a překrucuje to tak, jak to má programovat lidstvo. A opět, kdo neví, pro koho a za jakým účelem to bylo napsané, ten to tam neuvidí, proto i ezo světlušky tam vidí dobro.

A došla jsem k závěru, že rozebírat tyhle věci s někým, kdo studoval latinu se zlatou lžičkou v prdeli a je přesvědčen, že on je chytrej protože to VYSTUDOVAL, nemá smysl. Tomu totiž nikdy nepřiznali pravdu, za jakým účelem to bylo napsané a proto se motá v tom filozofování jako Jarda Grűnwald když si šlehne tabáčku a převaluje různé významy slov sem a tam. Takovým pohledem se ta bible na školách učí, studuje a přebírá zprava zleva, hledá se tam moudrost v podružnostech.

Proto není možné se s těmito lidmi bavit nezaujatě, už jim bylo ukázáno jak to mají číst a interpretovat a jejich programy dvacetiletého biflování striktně zakazují jakoukoliv jinou interpretaci a běda tomu kdo se pokusí jim to nabourat, toho by sežrali a ukamenovali argumenty, jsou na to dobře cvičení převracet ty teze sem a tam - jako Jarda, ten si vždy obhájí svůj pohled na věc, protože to celé otočí skrze zdánlivou pravdu. A že se motá nad detaily to mu uchází. Na bibli se lidi prostě dívají lupou - kdežto ono je nutné udělat odstup a podívat se jaksi z dálky, z nadhledu, z toho pohledu vyšší dimenze, jako ta bytost co to psala. A ona to dělá celá věda, místo toho aby vzhlížela nahoru, tak se dívá stále víc a víc dolů - víc atomy, víc přibližovat víc a víc se nimrat ve struktuře papíru. Ale když se ty fraktály zjednoduší a podívá se zdálky, tak je bible vidět v úplně jiném světle. Proto jsme multidimenzionální, ale neumíme to používat.

A bohužel, křesťani jsou naprosto alergičtí na nejlogičtější námitku - v USA nebo i jinde na světě, je to nejrozšířenější kniha i víra, tak jaktože se to na světě podepisuje že žijeme ve stále větších sračkách? Logicky, čím více lidí v to věří, by přeci mělo být větší dobro ale ono se to neděje, spíše naopak. Jak to vysvětlit? V USA není taková svoboda jako u nás že nám to necpali do výuky, tam to do těch lidí perou prakticky od chvíle kdy je přestanou kojit. Na bibli tam přísahá každej lhář. V Polsku to pojímaj taky sportovně - všichni jsou pobožní až na půdu, když se jdou zpovídat, ale pak doma se chovaj jak hajzlové protože věří že zpověď je očistí a cajk, zeptejte se polských nanynek jak to berou, věděj že to jsou krávy, bezostyšně se kurvěj, rozvracej klidně manželství a co, pohoda ne? Se vyzpovídaj a mohou jít hřešit dál. Svůj hřích přehoděj v kostele na kněze jak horkej brambor a maj vystaráno. Proto tam taky furt choděj, vyprat špinavý prádlo, je to pohodlnější než se poučit a nebýt hajzl. Některým to prostě vyhovuje, bejt tupej jak tágo a chovat se jako zločinec. Mafiáni jsou taky pobožní (což mě vždy fascinovalo, jak nám tohle kultura taky cpe). A taky je podle toho energie Polska cítit - před pár měsíci jsem na pár desítek minut překročila čáru a hned jsem zase mazala zpátky k nám. Tam se nedalo dýchat, samotná energie té země, toho národa, je jako kdyby tam už pobývaly jenom nějaké zdechliny, zombie země. Divim se, že tam s tou energií vůbec něco roste, mě ty energie vůbec nepřipadaj slučitelný se životem.


Tak tady je asi něco celosvětově blbě ne? Ta kniha asi nefunguje tak jak si jí lidé interpretují ...

Až nám bude zima, chtělo by to udělat vatru z biblí. Nebo jako trhací kalendář na suchej záchod. Stejně je to kniha na hovno...


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.12.2022 > Kiki_> 


Já nevím, já Slovensko neznám a když jsem viděla to děsivé číslo, spadla mi čelist. Naše území je specifické, popravdě, vím moc dobře, že jenom z tohoto území je vůbec možné zvládnout tu dimenzionální válku, jak jsme ji odvedli. Jenom odsud. Toto území není zatížené žádnými těmito debilitami. Ani na Slovensku bych to nedala, právě kvůli zatíženosti vymatlanou debilitou křesťanství. Veškeré evropské země mají strašnou karmu, zvládnout takovou věc v příslušnosti k národům západní Evropy je nemožné.
Celé to vyžadovalo smysl pro nekorektní, nevšední myšlení, otevřenost kosmu, rychlé chápání a minimální zatížení. To naše země splňuje. Proto jsem to taky vůbec mohla zvládnout.
Já už teď myšlením překračuju dobu a každá konfrontace s takovou úmornou debilitou, jako je křesťanství, mě doslova vypuzuje a zabíjí, mě pak přestává vycházet konstanta, proč být na tomto světě.

Evidentně pro zaostalého člověka 21. století ještě nejsou dimenzionální reality k pochopení, Galaktická federace je ještě neúměrná realita pro křesťanství .... a teď co bude dělat takový islám, když křesťanství je už mrtvé náboženství a jejich děsivý zrůdy před mimozemšťany úplně šílí? I dneska. Už takových dvě stě le vůbec nemají být, ta víra je stupidní, mrtvá, proslavila se idiocií, ale stejně v této věci dělají nehorázný bordel.

Za První republiky bylo asi to debilní křesťanství ještě tak nějak normalizováno a tolerováno, ač moji předci do kostela nepáchli, ani v neděli a to byli prostý vesnický lid, zkrátka nebyli nábožní.
Za socialismu se černoprdelníkům prostě zavřela násilím držka a byl klid.
Jak by fungovalo dnes spojení ateistického, případně ezo-ufo Česka a Slovenska plného lidí, kteří se oficiálně hlásí ke křesťanské církvi, to fakt netuším. A vůbec by to nemuselo být dobré.

Já takovou idocii nestrpím, prostě na toto nejsem časově připravená. Já se jen tak tak držím naživu, protože evidentně myslím tak o několik set let modernějším myšlením, než co se tady provozuje. Jen tak tak. Jestli mě nějaký středověký hovado začne zatěžovat problematikou 13. století, tak to už fakt nedávám.


Jinak nevím, jak to bylo za středověku, ale myslím, že byla robota, tedy panstvo zneužívalo lid a považovali ho za svůj majetek, nemám přehled, jestli to tak bylo vždy, nebo třeba až později, nakonec to zrušil Josef II.

"Morálka" církve je zlo, křesťanské pojetí morálky je zlo, stejně tak jsou zlo afektované průvody úchylů s vystrčenou prdelí, kteří takto excentricky reagují na svázanou debilitu totálních mlčících idiotů, co čumí jak zařezaný svině, je to stejná reakce, co tu dělám já. Proti těm kurvám tady.

Ale oba tyto extrémy jsou manipulace rozjetá dlouhodobými programy všelijakých šmejdů, kteří tyhle hry připravili na staletí dopředu, všechny tyto úchylárny, od církve po LGBT jsou jejich manipulace.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2022 > Kiki_> 


Já jsem ještě nikdy neviděla křesťana argumentovat, celé křesťanství mi připadá jako archaismus, středověk. Ale mně celé lidstvo a populace už připadá středověká.
Jaký je rozdíl mezi tím, že ve středověku chtěli upalovat čarodějnice a poslouchali kněze v kostele a dneškem, kdy opět křesťani a NWO chtějí upalovat čarodějnice, jenom pulsy, ne na hranici a dav poslouchá televizi?

Pořád je to jedna a ta stejná verbež.

A přitom kolem nás poletují mimozemské lodě a existuju třeba já. Jaký to má smysl? No nemá, to je na tom to absolutně nejhorší, že nemá.

My jsme sem museli, mezi středověkou populaci zvládnout extrémní válku o tento svět.
Ještě byl učiněn pokus jim to vysvětlit.
No ale středověká populace to prostě nechápe, je to pro ně příliš složité.

Jinak, jak vznikla Bible vskutku netuším, já jsem viděla, že spadla na cestu, je to obraz, který vyjadřuje, že šlo o kompaktní, uměle vytvořené dílo. Tedy to někdo sepsal jako autor, ale nepodepsal se, není to nějaké souhrnné sdělení apoštolů a pamětníků Krista.
Od začátku je to vyjebávka, neexistuje žádná pravá Bible, je to souhrn debilit, lží a podvodů, které není třeba brát absolutně nijak vážně.

To, že tato společnost pořád jakkoliv toleruje tuhle idiocii, je projev zaostalosti a duševní méněcennosti.

Křesťanství a přesně ten systém zpovědí a modliteb atd., to je výsměch lidskému duchu a ubíjejícím způsobem do společnosi nainstalované čisté zlo, křiváctví, udavačství, pokrytectví, prolhanost a nikdy neodpovídanými otázkami udržovaná debilita.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2022 > Kiki_> 



"A bohužel, křesťani jsou naprosto alergičtí na nejlogičtější námitku - v USA nebo i jinde na světě, je to nejrozšířenější kniha i víra, tak jaktože se to na světě podepisuje že žijeme ve stále větších sračkách?"

Ono se to takto nedá generalizovat, protože hmotně se vyvíjíme, technicky také a etika je přímo závislá na hmotné prosperitě a technice.

V něčem je nám určitě lépe, než před dvěma tisíci lety.

Dokonce by se dalo říct, že jsme se eticky vylepšili, protože jsme třeba odbourali otrokářství. Jenže je třeba taky prostudovat, jakto - je to kvůli tomu, že vznikl parní a později spalovací motor, není to z lásky a nemůže za to křesťanství, nemá to vůbec nic společného s duchem.
Jenom se lidstvo dostalo do situace, kdy se zjistilo, že už není třeba mlátit lidi, aby veslovali přes moře, protože se dá jezdit na naftu.
Je to rychlejší a je s tím méně starostí.

Ale duševní vývoj, spirituální už je silně pozadu za technikou, protože tu techniku jsme nevynalezli my, lidi, ale prostě nám to nacpali mimozemšťani.

Bestii - a v tom je myslím si hlavní jádro pudla, proč Bible dlouhodobě neprospívá.
Protože obsahuje Zjevení Sv. Jana, které předpovídá Apokalypsu, utrpení, znamení bestie a populace se již dva tisíce let o tuto událost neustále snaží.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> V našem městě máme dva kostely, jeden římskokatolický a druhý evangelický. Když se podívám do historie, máme dva hřbitovy. A jak byl mor, tak ty mrtvý pohřbívali kolem kostela. Ale co ti staři zemřeli, tak tu byli 4 pohřby spolu s kostelem a s farářem. Ale jinak podle mě v našem malém městě není tolik věřících. Spíš tak maximálně tisícovka, nebo možná ani ne. Já bych ty kostely spíš zbourala.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Popravdě řečeno, je až urážející, že je možné tuto věc s mimozemšťany zvládnout pouze z českého území za specifických podmínek, kdy se vytvořila dvě desetiletí bez cenzury toku informací, takže jsem to okýnko stihla a využila.
Stihla jsem v tom vyrůst, stihla jsem do sebe nasáknout dost pravdivých informací.

Už jsem nevyrůstala s nějakým Bardonem v poloilegalitě, ale se všemi zdroji z celého světa, ve velice nadějné a otevřené době, byť to byla jenom iluze, tenkrát jsem to nevěděla, že je to celé jenom podvod a přijala ty hodnoty za své.
Nebyla jsem konfrontovaná s žádným typem středověké omezenosti, pouze s všeobjímajícím ubíjejícím materialistickým ateismem a amorální vykotlanosti, která se k této ideologii váže.

Návrat příšer minulosti, žiďáctví, nacismu a církevní demence, která si nárokuje jakákoliv práva ve společnosti, tak tento středověk se vrací okatě až v poslední době.
Nejsem na to zvyklá.

Když si uvědomím, že jsem jenom já, dítě 80. let, mohla vyrůstat a nasávat atmosféru kulturně nabušených 90. let a následně jako mladá prožít ještě jakž takž kulturně bohatá nultá léta a že toto bylo jediné okno, kdy se dala připravit osobnost na nový věk a aby měla základní výbavičku do války proti NWO, je mi na zvracení, nechápu.

A těžko nesu, že se tato příležitost už minimálně 15 let zatahuje do čím dál zakaboněnějšího středověku, kde opět mají slovo žiďáci, nacisti a církev, to je neskutečný.
To je jak strčit zablácený kaďák do nového letadla.

Možná, že tady v Čechách je ještě možné zažívat krátkodobě pocity civilizace, ale třeba v Polsku středověká církev zakázala potraty a dokonce si prosadili, že za urážku církve tam hrozí 3 roky vězení.
Co je za století, nespletla jsem se? Jsem tu dobře?

Nějaký pedofilní úchylové, co okrádali, strašili, manipulovali a zabíjeli lidi celá staletí, mají úchylný mortální kult, jehož učení nedává sebemenší smysl a jsou evidentní zlo, si dělají jakékoliv nároky???

To je neuvěřitelné.

A to jsou to naši sousedi.

Ježíš, kterého znám já a je z GF, církev samozřejmě nesnáší a zasazuje se o její definitivní zrušení.
Toto samozřejmě je tak jasná realita, že už to ani nikoho nerozesmívá, tak to prostě je.
Ježíš není NWO. Církev je NWO.

Za každým ječícím úchylem od církve je nějaká černooká mimozemská potvůrka, něco nelidského, nekromanského a odporného.

Jinak církev se samozřejmě ve věci Covid očkování dala jednoznačně na stranu ZLA (koho to šokuje že, jsme snad Poláci?) ... a vakcínu doporučila.

Takže se dá očekávat, že z poloviny očkované Slovensko si konečně, po dlouhých staletích oddechne, až klerofašisti prostě vymřou a v Polsku to samé + voda.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Hej, já to takhle generalizovat klidně budu, protože souhlas - otroctví se akorát trochu změnilo koncepčně ale nezaniklo úplně. Otroci si nyní jen neuvědomují že jsou otroci, to je celé. A že máme stroje - přesně, kolik z toho je zásluhou lidstva? A důkaz toho že otroctví zmizelo přesně v době, kdy už lidstvo začínalo mít tu technologii aby otroci nebyli potřební... no to je prostě důkaz že to bylo načasováno.
to celé s duchovnem nemá nic společného, je to jenom nějaký technologický plán, nebo plán vývoje technologií pro veřejnost. Teď se taky náhle vynořují všude záhadné články o novém objevu čisté energie. Jaká to náhodička že? Ale už musej začít s instalací těchto strojů - dokud žijí lidé kteří to ještě umějí instalovat, než to pochcípe. Pak už se to může jenom udržovat a to bude sranda.

Tedy o nějakém "etickém vylepšení" skrze bibli bych vážně asi polemizovala. Ono je až citelně vidět v dnešní společnosti, že prakticky nic nedonutí lidi zvednout prdele a začít nějakou vlastní revoluci, ani sametovou ani žádnou jinou, pokud NWO neurčí nějakou loutku za kterou se ten dav potáhne. To samé určitě probíhalo i kolem války o otroctví atd. Lidi asi takhle samovolně nefungují, zato loutkaři moc dobře vědí jak dělat obraty v listech historie - chtějí-li obrátit list a psát novou kapitolu, nejdřív udělají ve společnosti tu správnou náladu, pak vychovají nebo vypěstují nějakou loutku, nějakýho krysaře, loutkovodiče za kterým se potáhne dav a kterej zburcuje tu změnu ve společnosti. Ale protože vidím jak lidi dřepí na prdeli ještě i teď, když už je po covidu, tak je vidět jak se neumíme semknout a nastolit změnu samovolně - když se společnosti nenastaví nějaký krysař, tak se společnost plácá ještě i když ta vlna covidová je už dávno v trapu a vůbec jim nedošlo že to byla ta chvíle, kdy se měli samovolně zvednout a nečekat až jim někdo předhodí zase nějakýho Havla. A taky je vidět jak "daleko" to dotáhnou lidé kteří by chtěli vzejít z davu a vést, ale NWO jim to nedovolí - no však prezidentské volby tohle skóre podporují. Nějaká blond čaputka Nerudová vypěstovaná v kravském nálevu se vyloupla z kdovíjaké prdele a má desítky tisíc hlasů že bez problémů projde do voleb jo, a těm co jsou z lidu, nasbírali podpisy nějakým zázrakem to jenom prostě neuznaj a šmitec. A tu krávu před dvěma lety nikdo neznal pomalu, tak kde vzala takovou podporu?

A však to je taky v programování bible - čekat na spasitele. Kdyby se v tý slaďoučký bibličce furt nezmiňoval důraz na to, že nás někdo příjde spasit, tak lidi na nikoho ani nečekaj a uměli by jednat sami za sebe, také by neodevzdávali moc do rukou někoho jiného.


Mě by spíše vážně zajímalo, jak by lidstvo vypadalo, / se chovalo, kdybychom tu nikdy žádnou bibli neměli. Kdyby programování, které známe z téhle knihy srágor, společnost prostě nikdy neměla naprogramovanou ani v mozku, ani v krvi. Byli bychom schopní vidět celistvý obraz? Protože bible nás učí se nípat nad podružnýma blbostma. Byli bychom schopní posílat kdejaké nájezdníky a uzurpátory hned u dveří do prdele? Asi ano, protože by nikdo neznal heslo "nastav druhou tvář". Neznali bychom spasitelský komplex, ani komplex sebeobětování - i tohle by bylo zajímavé. Protože ezo spasitelky jakou taky solidní poskoci pekla, dělají víc bordelu než užitku co se svobody vůle týče. Sebeobětování za někoho jiného, to asi taky není ok - vidíme to v partnerství jak si lidi šlapou po štěstí i vlastním charakteru, nebo i duši, jenom za účelem uspokojení malichernosti toho druhého. Tady nikdo nezná kompromis formou WIN - WIN, jenom formou WIN - LOOSE, nebo že ztratí oba - prostě heslo "nebudu mít já, tak nebudeš mít ani ty".
Proto si myslím že bible naší společnost nenaučila nic dobrýho.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2022 > ma.ni.> 


U nás je stále vytvořená síť, která vznikla po třicetileté válce, tehdy se ta hrůza zaplácla idylickou, sice ne slovanskou, ani českou, ale po té válce jednoznačně idylickou krajinnou, barokní, křesťanskou katolickou sítí.
Mnohé ty kostely stojí a hlavně tady v Čechách už jsou dost prázdné.

Ale potřeby společnosti se mění. Nedostavěná katedrála Panenský Týnec je narvaná a kostely zejí prázdnotou.

Prostě to už nefunguje. Další síť, která se vytvoří, by měla být v ideálním případě už vystavěná bez křesťanství, možná z té ideologie zbude něco, co zůstane, jako pozitivní hodnota i do budoucna, ale už to bude jiné.
Měl by to být spirituálně vědecký náhled na krajinu, s vědomím, že krajina a planeta jsou živé, ideálně by měly být nějak zhodnoceny, parapsychicky i vědecky některá místa, jaká energie na nich je a co s tím dělat.

Třeba jenom někde zbourat kostel a to místo nevyšetřit a neošetřit nějakým zásahem může zalknout a zaklít další duše, nebo vyvolat hněv kosmického zákona.
Jenže, to nejdřív musí být vůle, chtít vjemy racionalizovat. Zatím se to řeší tím, že někdo prohlásí, že něco vnímá a není zpětná vazba, jestli mu třeba jenom nehrabe.

Věda se staví k mystice prdelí.
Radši udržujeme církev, než poznání.

Lidi bivakují v Panenském Týnci a jede se dál.

To je prostě na palici.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2022 > Kiki_> 



V pravém slova smyslu otroctví, tedy že je člověk jako bytost svržen na užitkové zvíře bez práv, kdy je plně závislý na libovůli svého majitele, jestli a kdy bude jíst, kam a kdy může jít, jestli dostane, nebo nedostane lékařské ošetření atd., to už je až na výjimky, ze severní polokoule relativně vymeteno.
Ale je to doopravdy technickým vývojem.

V širším slova smyslu, že jsme všichni jako otroci, je to spíš přenesený význam, který by lidem minulosti absolutně nijak nedával smysl, o čem to tady meleme a nedává to smysl ani velké části dnešní společnosti.

Je to hodně o tom, že už si nechceme hrát hry.
Nechceme si hrát už na demokracii. Už víme, že to nefunguje, že je to iluze, že je to blbost.
Že národní vlády jsou iluze, že nám vládnou korporáty. Po tisíciletích je to vidět, že to tak je.
Chceme doopravdy vládnout, sobě, lidi jako společnost. Ne na ně dělat.
Chceme transparentnost, chceme vědu, chceme ducha, chceme dělat věci podle zdravého rozumu.
Jenom nás musí být dost.
Spíš si uvědomujeme, že jsme systémem zneužíváni, že nemáme vlastní zemi a společnost vůbec nijak pod kontrolou.

A s tím souvisí i nějaká ta angažovanost, jenže je otázka, jak ji vůbec realizovat, nejvíce to probíhá vlastně tím, že o všem mluvíme, v rámci té informační války.
Protože násilným převratem se to nedá sejmout, právě kvůli všem těm manipulacím a tisíce let udržované davové psychologii, přesně jak to píšeš.
V křesťanství je zapsaná taková duševní a magická apatie, veškerá síla je někomu odevzdaná. A tato ideologie obsadila naše země na tisíc let.

Taky by mě zajímalo, jak by naše společnost vypadala, kdyby byla tehdy ponechána svému vývoji a nikoliv vyvražděná.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 15.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


No, říkám to jenom jinými slovy, ale jo, absolutní souhlas!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.12.2022 > Kiki_> 

No právě, že to tak hezky chápeme a v těch akademiích, sněmovnách, radách a konsorciech sedí šmejdi, kterým to, že to tak hezky chápeme, vadí.
A všichni ti vydudaný natvrdlý, naprogramovaný mužský, co jsou buď křesťani, nebo materialisti, jim slouží a udržují status quo, že to tady tak hezky chápeme a běží to, co udržují chlápci.

Nevím, co se musí stát, aby tahle demence praskla.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 16.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


https://www.youtube.com/watch?v=JjEazyg871Y

Jo, tohle je plus mínus můj pohled na věc - proto říkám že některým světluškám to dává smysl ta bible, protože nějaké pravdy tam jsou, ale řečeny někým jiným, v jiné době a s jiným nábojem toho poselství
židi by měli zaplatit za uzurpování autorských práv


https://www.youtube.com/watch?v=v9ty4wnmsNE



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.12.2022 > Kiki_> 


Jo, to je zajímavý pohled.
Kdo to má číst, všechny ty texty.
Tomuto vysvětlení bych věřila.
Má to sice výrazně antisemitské vyznění, ovšem s antisemitským vyzněním křesťanství a vůbec všech těch zbytečných debilizačních ideologií posledních 2 000 let se to má tak, že židi v tom hrají roli a že ten antisemitismus tak nějak nevzniká z ničeho.

Já bych tomu věřila, říkám, ten výjev, jak Bible spadla na cestu je obraz, který vyjadřuje, že ta knížka vznikla naprosto uměle, že spadla hotová.

Prostě nějaká svině z těch struktur Babylonského spolku tajných rodů zinscenovala něco jako 11. září.
A řekli tomu Bible, kniha čistého zla, útlaku a nenávisti.

Strašně jsme to odskákali my, Slovani a už je tomu prostě třeba dát stopku.



<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter