Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ježeček při cestě,..., koncept
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 1.7.2023 (00:23:41)


„Podívej, moje milá, támhle ježek se Ti zrovna docela podobá,.. :). Toho bych ovšem musel dokonce držet za všechny čtyři nožičky najednou, aby se přede mnou nestočil do ..obranného ježatého klubíčka!; .. :):).“


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 1.7.2023 > Ses opravdu po lobotomii nebo to jen hrajes, nebot neco tak hloupyho, a jeste se tim chlubit.......
<reagovat 
 Čtenář - 2.7.2023 > čtenář> To ses asi ty, co tu publikujes pornofotky, že , ty prudéristo
<reagovat 
Čtenář - 2.7.2023 > Jó, obranné klubíčka holek a manželek jsou známý - to sou i naše mámy...
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.7.2023 >


Fuj.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.7.2023 >


Jakmile Zeanndrich vytáhne cokoliv, co souvisí se sexem, je to odporně slizké a křesťansky pedosatanistické.

Už aby byl od těchto odporných obtěžujících úchylů ve společnosti pokoj.


<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí 2 - 4.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Zendrich ale dělá karikatury, ne vědecké popisy, to je přece rozdíl...
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2023 > čtenář> No to by si po nej chcel veľa, rozlišovať medzi žánrami
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2023 > čtenář> 


? No já nevím, já jsem taky nekomentovala žádný vědecký popis, ale to, že je úchyl.
Nevím, toto dílo bylo už tak úchylné, že mě donutilo k reakci.

Jinak kdo milujete tohoto fanouška Mosadu, židovstva a úchyláren, prosím, hajte si ho.
Já ho nemusím, protože je úchyl.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2023 >


"Držet nožičky" je velice úchylně vyřčené synonymum pro sexuální násilí.

Já nevím, jak to dělají křesťani, ale tuším, že je to odporné.

Ženy jsou dementně naučené, že mají držet nohy u sebe jak panenka Maria a ten jejich slizoun, co se modlí k mrtvole, jí má násilím roztáhnout a pak "držet nožičky".
Co se z toho asi může narodit?

Chuj s touhle špinavou kulturou.


<reagovat 
čtenář kolemjdoucí 2 - 5.7.2023 > Jinak taky: Zeanddrichu, velice hezký styl kresby
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2023 > čtenář> 


Jasně, už vzdal to, co ještě mělo nějakou formu a dopracoval se k cyklické dementní ztrátě kvality své tvorby.
Bravo idiote!

Na tomto webu fungují fakt jen trolové a zlí lidi od křesťanů a židů.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.7.2023 >


Tak aspoň víme, že Zeanddrich přišel na svět znásilněním a jiného sexu evidentně není schopný - ještě mu žádná nikdy dobrovolně nedala.
Zajímavé.


<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> No áno, najzlšia čarodejnica Totemu (pretože asi dlhodobo neuspokojená) nás tu bude učiť o zdravom sexe
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2023 > čtenář> Neviem si predstaviť chlapa, ktorý by s takou vydržal
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2023 > čtenář> 


Tak zase mám ale praxi v obcování s ďáblem, vím, jaký jsou v posteli reptiliáni, židi, arabové i hodný modrý džinové.
A ďábel taky, pochopitelně, i když s tím jsem spala asi jenom 2x, paradoxně.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nejhorší jsou židi, nejlepší arabové a z nadpřirozených bytostí vedou modrý džinové, i když kocouři taky nejsou k zahození.
Absolutně nejhorší jsou západní židozednáři.

Kdyby to někoho zajímalo.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já si taky "neviem predstaviť chlapa, který by se mnou vydržal", proto žádného nehledám.
Pro mě to bylo krajně nepředstavitelné vždy, se s takovou duševně ochrnutou opicí pářit.
Byla bych jak ježeček se všema nožičkama u sebe, to se prostě nedá.

Takže jsem raději využila, jakožto kočka z galaxie, velkolepší nabídky na vysokodimenzioální sex s profíky z tajných služeb a mimozemskými génii.
Jsem přesvědčená, že jsem měla za život víc orgasmů a extatických sexuálních zážitků, než běžná vdaná žena.

Říkám, já nejsem ve skutečnosti z téhle rasy, já se tu nepotřebuju usadit.

Jakožto členka galaktické ligy spravedlivosti mám prostě odmalinka vlastní vývoj.
Ve všem.

Nebo je tu někdo další, komu se věnovalo NWO a Galaktická federace odmalinka?
Je tu někdo další, komu lítaly nad barákem pulsující paprsky už když byl kojenec, budil se s hlavou a nohama obráceně, než si lehnul, byl odmalinka zneužíván NWO psychotronickými programy, atd.?
Někdo kdo se někdy vyspal s džinem, nebo džinkou? A podílel se na dimenzionální válce o tento svět?

Ne?

No jo no, tak však jste omezený, z dementní rasy.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Popravdě mě i baví jekot uskříplých rigidních náboženských blbečků - je to sice obtěžující a pohlavní orgány mají tendenci se odhmotnit, ale je to zábavné.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Kreativita, plodnost, fantazie, spiritualita, vše to pochopitelně souvisí.
Nic z toho rigidní křesťani nemají.
Proto mě tak pobuřuje Zeanddrichův nadprůměrně slizký příspěvek, kdy přiznává, že považuje za normální, aby ženské při sexu násilím roztahoval nohy.

Jako vlastnice schopností několikanásobných orgasmů vím stoprocentně, že schopnost dosahovat orgasmu je přímo závislá na energii partnera, tedy jeho náboje, nikoliv na vzhledu, nebo velikosti penisu.

Prostě tupé hovado člověka nevzruší.

A taky vím, že takový partner, který je mocný, ví si rady, navíc je propojen se Stvořitelem a jako bojovník a vládce planety je prostě neodolatelný, nikdy, ale doopravdy nikdy nemusí násilím roztahovat nohy.

Zato jsem zažila znásilňování a snah mi "držet nožičky" od židozednářských satanistických lóží na straně NWO.

Lituju každou ženu, která se vdala za tupé hovado a není zajímavá pro vyšší dimenze, ani si nepořídila milence.
Chápu, že sexuální rigidita a zaseklost populace je problém, ale já neoblejzám mrtvoly, ani se k nim nemodlím, takže to nehodlám jakkoliv dále psychologicky řešit.


<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Úchylnosť čitateľa sa pozná podľa toho, čo si predstavuje za obrazy... . Ja keď som to tu čítal o tých nožičkách, tak ma primárne napadol stav, kedy sa partner (tu žena) niekedy stiahne do netýkavého klbka psychicky... . Pri nadpriemerne ntelektuálnom a kresťanskom psychickom zázemí Zeanddrichovom by som si dovolil predpokladať, že to myslel obdobne.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2023 > čtenář> 

Né, já tohle nechci rozebírat, ani o tom nějak polemizovat... prostě je to slizký a odporný.

To je o tom, že ženy nejsou upřímné a jsou zvyklé tyto debility trpět a nechat téct ten sliz až hluboko do útrob, .... héééé ... bléééé

Když se nějaká ozve, že tenhle sliz nepatří na veřejnost, tak je divná, jasně.

Normální je říct tak dementnímu partnerovi, že by se měl zamyslet hlavně nad sebou, proč se z něj všechno zavírá a nebo mu věnovat dlouhý tvrdý pohled a pak utéct.

Ne, není normální tohle trpět, je to prostě sliz, co nepatří na veřejnost.

Když si není schopný přesvědčit ženskou, ať mu dá ráda, ať to aspoň necpe na veřejnost.

<reagovat 
 Čtenář - 5.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ja si nemôžem pomôcť; ja len zopakujem, že si myslím, že každý si do rôzne vysvetliteľného výroku primárne projektuje svoje predstavy - a ty práve za tú svoju predstavu napadáš ľudí okolo seba...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2023 > čtenář> 


Já si zase nemůžu pomoct, ale křesťani jsou prostě úchylný hovada a dobytek.

"Toho bych ovšem musel dokonce držet za všechny čtyři nožičky najednou, aby se přede mnou nestočil do ..obranného ježatého klubíčka!; .. :):).“


Jen úchylný hovado tohle napíše, dokonce se smajlíkem.
To není žádná moje představa, to je normální sexuální násilí.

Nazdar bastardi.

Už aby ta vaše zkurvená úchylárna byla postavená mimo zákon, to je snad jediný, s čím s NWO souhlasím.
Bastardi hnusný úchylácký uslintaný.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Když se někomu ženská v posteli stulí do obranného ježatého klubíčka, tak to je hodně špatné znamení při páření, řekla bych.
Normální postup je pohladit a pusinkovat a vlídně hovořit a když ani to se nesetká s pochopením, tak toho asi nechat a ne jakkoliv "držet za nožičky".

Já nevím, kam až odporný úchylácký křesťanský bastardi hodlají zajít, při proklamaci svých úchyláren na veřejnosti.
To jako stačí říct, já jsem křesťánek debíleček a toto slintám ve jménu Pána a má to být považováno za normální?

Jděte do hajzlu vy vošoustové hnusný obtěžující.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Zeanddrichovy debility většinou nechávám bez komentáře, ale někdy to nevydržím.
Je dementnější a dementnější.
A sexuálně víc a víc obtěžující.
Ta malá prožidovská svině od pánbíčkářů vždycky vysere něco z pozice rádoby morální autority, ale vždycky je to toxické a vytáčí to.
Většinou to vydržím a nereaguju, většinou to ani nečtu, abych vydržela nereagovat, ale zrovna tohle už se vydržet nedá.
Je to sexuální obtěžování a provokování.

Vy dementi od křesťanů si myslíte, že jsme povinný vám tohle obšournictví tolerovat.

Já si to nemyslím.

Běžte obtěžovat se svými debilitami o pánbíčkovi už někam do prdele.



<reagovat 
 Čtenář - 5.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ja asi zle vidím, ale napríklad slovo posteľ vidím iba u teba... . Prečo stále podsúvaš svoju úchylnosť niekomu inému?!
<reagovat 
 Čtenář - 5.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> Můj názor je, že psychicky nemocní lidé by v ústavech by měli mít omezenější přístup k internetu. Dokdy máš dneska vycházky?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2023 > čtenář> 


Můj názor je, že psychicky nemocní lidé nejsou schopni cokoliv produkovat.
Jestli si myslíš, ty píčo, že jsem psychicky nemocná, podej si na mě stížnost.
To, že je většina lidí omezená mrzácká duchovně nevyvinutá grupa není můj problém, Galaktická federace rozhodla o vaší likvidaci.
Snad se toho dočkám.

Jinak kundo poslouchej:

"Držet nožičky" je synonymum pro sexuální násilí.


<reagovat 
Čtenář - 5.7.2023 > A kto uráža kresťanstvo, nemôže byť dobrý človek - to je spoľahlivý lakmusový papierik... .
<reagovat 
Čtenář - 5.7.2023 > Ja asi zle vidím, ale napríklad slovo posteľ vidím iba u teba... . Prečo stále podsúvaš svoju úchylnosť niekomu inému?!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2023 > čtenář> 


Na slovu postel není nic zlého, ale pojem "držet nožičky, aby se neschoulil/a" jasně vyjadřuje sexuální násilí.

Ale proč se bavím s debily proboha?

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2023 >



Zase se mi objevila mapa ČR s jasným vyzněním:




Tam, kde je temnota a jak funguje v naší zemi.
Jediné dobré oblasti jsou SZ Čechy, Karlovarsko, Plzeňsko a jižní Čechy.

Zbytek je odporný hnus, nejvíc temnoty je v Praze, dále na Moravě a to Slovensko doufám a opravdu upřímně doufám je náhoda a neznamená to to, co tam je.

Fuj hnus na blití.

Jo, jsem proti křesťanstvu, fuj co to je proboha.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Takže křesťanský klub IQ+-80 mi odpustí, ale já jsem uvažovala, jestli bych vůbec dostala papíry na hlavu, kdybych tedy chtěla a zjistila jsem, že asi ne.

Protože bych tomu psychiatrovi vyrovnaně řekla, co se mi stalo a že si vlastně teď jenom povídám s kamarády z Galaktické federace, které mám vyfocené a nejevila bych symptomy šílenství, ani vykroucenosti, nejistoty, vyplašenosti ... přišil by mi poruchu osobnosti a poslal by mě do práce, jsem si tím dost jistá.

To je tak jednoduchý, pro debílečky říct - no ale ona je psychicky nemocná.

Jo, jsem, z vás vy hnusný zmrdi.
Co vy jste kurva za pakáž?

IQ to má jak po makovým nálevu, nic to neumí, jenom šmudlat úchylárny a nábožně se tvářit a anonymně napadat.

<reagovat 
čtenář Mirek O. - 5.7.2023 > Zase tady začala řádit tá Juliánová parta? Já sem myslel, že je všecky už dávno zabanovali
<reagovat 
 Čtenář - 6.7.2023 > čtenář> Celá parta je pravděpodobně jedna osoba, ťulpo
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter