Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 28.9.
Václav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.12.2022 > Kiki_> 



Nevím, je to šílené, skutečně se to dá již pozorovat v realitě, degradace a degenerace očkovaných.
Mě připadají non-stop v takovém tom povrchním, zasněném, nesoustředěném, těkacím a "uvolněném" stavu, kdy plácají jednu hloupost za druhou.

Tihle nemají kolektivní vědomí, ti nejsou schopni jakkoliv dimenzionálně tvořit a používat kolektivní vědomí. Oni už nevládnou duchem, jim vládne 5G a informace, které jsou programovány do toho mikrovlnného kolosu.

Nevím, co to je, ale za volantem to musí být strašné. Ta bytost může nejenom kdykoliv udělat chybu, protože její vypatlané vědomí není schopné zodpovědné soustředěnosti, ale taky může kdykoliv toho člověka "hacknout", tedy mu napadnout mozek a donutit ho udělat jakoukoliv šílenost a další věc je ta, že je může kdykoliv klepnout, protože určitě i řízení auta zvyšuje riziko infarktu.

Jinak já nyní vidím velkou naději v záblesku.
Velký solární výbuch zabije očkované, protože jsou elektronika. Mají magnetickou krev, prostě je to vyžahne.
Zůstane příroda.
Hej, to je krásná smrt, kdo by to nechtěl.

Z vesmíru, zvenku, spravedlivé jako facka, rychlé, bez nějakých blbých keců a zbytečného mučení.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter