Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 28.9.
Václav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde je podstata teroru od NWO?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2022 (18:50:56)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2022 > ma.ni.> 


To vkládání obrázků tu jde do komentářů pouze přes html příkazy



Takže musíš do toho příkazu, co je nahoře, vložit obrázek, který je na samostatné stránce.

Do příkazu tedy musí přijít tento odkaz:


https://i.ibb.co/fpC1HHF/FB-IMG-16720794249233741.jpg

https://i.ibb.co/fpC1HHF/FB-IMG-16720794249233741.jpg

Tedy obrázek zobrazený v samostatném panelu, já to mám na funkci pravého tlačítka myši, když kliknu na obrázek pravým tlačítkem, mám tam možnost "zobrazit obrázek v samostatném panelu".

Ten klikací odkaz je taky html kodem. Já nejsem žádný programátor, prostě jsem se naučila dva html kódy.

Takže ten samostatný obrázek na samostatné stránce vložíš do toho hmtl kodu pro vkládádání obrázků. Nejde napsat normálně do textu, to hmtl, protože se naformátuje a výsledkem je z toho nic, nebo ikonka špatně vloženého obrázku.
Jako text by se to dalo napsat dalším hmtl kódem pro psaní html jako textu a to neumím, i když bych se to možná byla schopná naučit :-)




Ještě taková technická poznámka - rozhraní této typické stránky totemu má na šířku asi 1000 px, jakmile se vloží na šířku větší obrázek, tak to rozbíjí stránku s tím příspěvkem,
v případě 2 000 a více pixelů to vlastně obrázek odsouvá do neviditelnosti, kdy je někde ve středu dlouhé a roztahané stránky.

Nevím, jak toto funguje na chytrých mobilech, jak se to dělá, protože tu rušičku a špehovačku a duševní narušovačku nepoužívám a všude, kde jsem, jsem bez GPS i orientačního smyslu.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter