Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 19.6.
Leoš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke včerejšku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.3.2023 (10:37:53)


Včera došlo pod mým posledním příspěvkem, který jsem vymazala, k prudké hádce. Tento výron
všestranných emocí mě přesvědčil, že již tancuji za hranou toho, co si mohu dovolit veřejně
sdělovat a opadly ze mě staré, již nefunkční tlaky a ideály. A musím opustit zónu experimentu
a naivní víry v lidi a přijmout více roli zasvěcence, který zkrátka nemluví o věcech, které lidem
musí zůstat skryty. Pořád mi to moc nejde.
Pochopila jsem, že nemusím „pro ně“ psát, nebo že můžu revidovat, co bylo dříve psáno, což jsem
dříve nedělala, pro co nejpřesnější záznam reality, toku času, co bylo vyřčeno, co bylo myšleno.
Čímž se mi značně ulevilo a skryla jsem další příspěvky, nikoliv vymazala, ale skryla, (tedy jsou
dohledatelné, přes komentáře atd), které byly dejme tomu za onou pomyslnou hranou.

Z hranou ne jen tzv. slušného chování, ale i všeobecně sdílené etiky a náhledu na otázky humánní.
Se kterými mnohdy velice skandálním způsobem nesouhlasím a v něčem jsem jak zlá Sparta.

Nechala jsem veškerou starou sadu příspěvků a z těch novodobých nechala ty dejme tomu z mého
pohledu důležitější a méně diskutabilní a hlavně, mou osobu méně ohrožující.

Během hádky došlo k vyvstání tří základních otázek.

Solární záblesk a 5G
Žena bojovnice
Jsem temná, dostali mě

Zkusím se k tomu vyjádřit.

Po dlouhé peripetii, kde jsem již jakkoliv vzdala, že by byl kdokoliv schopný ji pochopit, o co tam
šlo, jsem dospěla k deziluzi nad lidstvem a přijala jsem myšlenku a výsledek, ke kterému došla
Galaktická federace – tedy, že lidská populace bude zredukována zhruba na třetinu, kdy by měli
zůstat ti více duchovně rozvinutí a rámcově neočkovaní.
To provedení by mělo být simulovaným solárním zábleskem, při kterém zmizí ti, co nemají přežít.
Vlastně to není nic nového, to říkal i léčitel Davídek atd., jenom se nikdy nemluvilo o technickém
provedení. Technické provedení by mělo spočívat v něčem, co si velice zjednodušeně představuji
jako veliké množství konkrétního druhu energie, původem z vesmíru, v technologické režii
mimozemských ras GF, které bude probíjet skrze technologické systémy, kterým zjednodušeně
říkáme 5G a HAARP, přičemž díky této technologii bude možné konkrétně zaměřit lidi, kterých
se chce GF zbavit a tím je nechat zmizet. Zároveň ale dojde k přepálení technologií 5G a HAARP
a ty budou tímto simulovaným solárním zábleskem ve výsledku zničeny také.
Výsledkem bude planeta v přírodním stavu, na které žije třetina kvalitnějšího lidstva,
svět bez technokracie, kde nastává další rozvoj, hlavně spirituálního rázu.

Možná jsem fakt divná, ale mě se to líbí a vidím na tom mnoho pozitivního.

Zní to dobře, padl podrážděný dotaz, čím se to liší od NWO, myslím si, že zásadně.
Protože NWO taky plánuje depopulaci, ale myslím si, že tito satanisté to nebudou řešit co nejvíc
bezbolestně a rychle, ale co nejvíc sadisticky, aby vygenerovali co nejvíce hrůzy a utrpení a jejich
cílem je pouhá půl miliarda lidí a určitě nemají sebemenší zájem jakkoliv ničit 5G a HAARP,
protože to je jejich hlavní nástroj teroru proti budoucím otrokům.

O solárním záblesku mluví třeba i Jaroslav Chvátal, ale jinak, než já, myslím si, že vzhledem ke své
profesi si nemůže dovolit říct cokoliv jiného, než co říká. To si mohu dovolit já, které jde nyní už
doslova o sprosté slovo na h.
Nicméně, on tvrdí, že Galaktická federace jakýmsi způsobem pozastavila přirozený solární záblesk
našeho Slunce. Jakože si ho dala nějak do kapsy a vytáhne ho, až se to bude hodit. Což mi připadá
jako hodně ujeté, ale vzhledem k časoprostorovým motanicím, které jsem v psýché zažila,
se již nedivím ničemu. Ale – pointa je, že to stejně bude technicky upravený záblesk. A myslím si,
že je úplný nesmysl, aby to jakkoliv nezasáhlo a nespolureagovalo s technologií 5G a HAARP.

Tolik k záblesku, který nyní nahradil moji naději, protože jsem ztratila víru, že lidská rasa v tomto
stavu je schopná komunikace s Galaktickou federací a jakéhokoliv odhalení.

Další věc je fenomén bojovice, ženy bojovnice, já o sobě říkám, že jsem bojovnice, že jsem prošla
válkou. Byla jsem tu ale vyzývána, že když jsem taková Xena, ať se zvednu a přestanu fňukat….

Víte, mě se z Xeny dělá špatně, to opravdu není ten typ bojovnice a jsem dost vyděšená, že čtenáři
si mě třeba představují jako Xenu. Ne, to byl jiný druh války, já jsem naopak využívala všechny
schopnosti, které Xena ne – tedy takovou éterickou psychotičnost, schopnost se zmenšit a nechat
skrze sebe působit kosmickou sílu, byly to okamžiky, kdy jsem vypnula Já a překlápěl
se časoprostor v podivuhodném vesmírném procesu, skutečně se to nedá připodobnit k ničemu,
co jsem kdy předtím viděla, zažila, slyšela. Podařilo se mi získat propojení se spirituálními
strážnými vlivy atd., z mého pohledu. Myslím si, že je to skutečně jakási specifická funkce DNA.
Celou dobu jsem válčila spravedlivým vesmírným hněvem, případně jsem spolupracovala přímo
s mimozemšťany na konkrétních menších věcech, třeba i v rámci jiného času … nevím,
těžko se to vysvětluje. Napsala jsem toho spoustu, ale zdá se, že to zkrátka nejde vysvětlit.
Určitě mě děsí připodobnění k čistě racionální, upocené, čistě fyzické, na fyzické násilí zaměřené
Xeně, upřímně jsem zděšená, že se mě někdo snaží „motivovat“ takovým přirovnáním.

A žasnu, jak moc si se svými čtenáři vlastně nerozumím.

No a k otázce, jestli jsem temná. Těžko říci, můj zážitek je skutečně takový, že jsem musela opustit
rigidní a náboženské náhledy na to, co je „světlo“ a „temnota“. Co mohu poctivě říci, že se stále
bavím se svými, s těmi, se kterými jsem byla od začátku, ti, se kterými jsem bojovala ve válce.
Jsou dva, doslova mi zbyli, protože předtím jsem měla vícero mimozemšťanů, kterým jsem věřila,
ale ukázalose, že jsou protistrana. Tihle dva mi zbyli, těm věřím, s těmi jsem prošla válkou,
jsou to mí dva hlavní spojenci.
Jistě, že na mě působí extrémní vlivy, jako na každého jiného.
Ale zkrátka není to tak, že by u mě bylo vyměněno velení.

Rozhodně mě ale obvinění z temnoty vyděsilo, protože znovu zvládat hon na čarodějnice nehodlám.
Já jsem spustila hon na Křešovou, protože z mého pohledu je zločinná, napáchala příšerné škody
ve věci mimozemské otázky, hrála v pornu, s Aurím dělá další hříchy… jenže tu nikdo nehoní,
do toho se nikomu nechce, jde to ztuha.
A já jsem ze svého pohledu nevinná a nemám zapotřebí zvládat šílenou pověrčivou populaci
a její děsivý návrat do středověku.






Poznámky k tomuto příspěvku
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nebo si nedokážeš vyhodnotit, že nemáš žádnou racionálně opodstatněnou motivaci k tomu se tady chovat tak, jak se chováš?
Že to není normální?


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jéje ... ty se hlavně vyjadřuj k soucitu.
To je dycky takovej kameňák 😅

Ke zbytku pohádky ... škoda písmen.

Reakce na ty tvý nesmyslný kokotiny jsi mi už ani nezvládla rozporovat ... ne že by je rozporovat šlo, ale čekal jsem aspoň ňákou sérku tý tvý demagogie.
Ale jaksi už ti zřejmě dochází pára.

Už se vzmůžeš jen na ty ohraný písně o mágovi a vesmírný mafii ... jak to všechno znáš.

Znáš akorát tak ten dvorek co máš pod okny a 3 roky starej příběh o "válce".

Tak aspoň zopakuj to s tou válkou ... ať je to komplet.


Vlastně ještě to, jak moc si vyšinutá schizofrenička psychopatická ... tak to bude celistvé 🙂
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


"Vykopla jsem je v lednu 2021"


A kam si je vykopla, když já k nim podle tebe patřim?

Nechceš si to vždy radši dýl promyslet, než napíšeš ňákej nonsens?
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Reaguju v duchu tvého chování v příspěvku který si zcenzurovala.

Zkus si vzpomenout. Já vím, že schizofrenický psychopatce to jde hůř, ale třeba to zvládneš.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 > DELTA 2> 


Vyliž si demente, stejně splaskneš při záblesku, jak z toho máš hysterák -D



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Buď vám tady s Mata Hari Ezo scény a její oduševnělou dcerou NWO už před 3 dny zmáčklo mozek a nasadilo program a mrkáte jak o život, nebo jste tajný služby, resp. ani ne tajný služby, ale banda satanistických perverzních žido-zednářů


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Z čeho mám hysterák prosim tě 🙂

Pověz mi to, ať vim, co si mám myslet 😃
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Protože ta vaše záminka, že jsem hrubá a zlá na děti s ADHD, je jenom záminka. Kdyby vám o ně šlo, tak jste mě tady umlátili daty a argumenty, dokumenty a školskými osnovami o ADHD dětech.
Ne, ty jsou vám u prdele, vám jde o to moct jebat do mě.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nebo jste bandička MK Ultra naci psychiatrie a politici pětikolky.

Vždyť je možný všechno.

Jen ne že jste normální lidi.


<reagovat 
 čtenář Stvořitel_tě_vidí - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

aneb, když ti někdo chce sdělit svůj názor, svůj úhel pohledu tak není normální - pokud se neshoduje s tvým samozřejmě. OK.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ale to mi víme, že jen ty jsi letadlo.

Ovšem politikům pětikolky si se svým cenzorstvím nejvíce přiblížila ty 🙂

Jako je docela zajímavý, vidět tě takto dumající. Ještě kdyby si do rozmýšlení dokázala nasměrovat k těm hodnotnějším "tématům" ... to by bylo fajné.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3.2023 > DELTA 2> 


No tak já teď můžu akorát připravovat lidi na posmrtný život a teoretický zázrak.

Vy, zlý zlý stejně splasknete a vaše duše shoří, tak ti to bude k hovnu, s tím už nic nenaděláš.

To víš, prošla jsem válkou a jsem už z takových ubohých nicek jako jsi ty poněkud unavená.
Tak věřím, že my, lidi a mimozemšťani z galaxie si už zasloužíme povznést se z toho vašeho područí.

Do světla a lásky. A taky poznání a to nejvíc drhne.

A když jsem zatížená takovým sadistickým magůrkem jako jsi ty, těžko se mi rozvíjí téma.

Ale to téma je - neměj strach ze smrti, vždyť je to hezký a o čem je asi tak teoreticky záblesk.
Když to tady hodně dlouho nikdo neviděl.

A odborník je na to Chvátal, který je sice dobrý odborník, ale rozhodně nemůže s úsměvem a až nadpřirozenou lehkostí říci: Taky u toho zmizí ze světa žiďáci, satanistům shoří duše a vůbec nás tu potom bude asi jenom třetina, protože lidi jsou strašný dobytek....

ne ne ne, ten musí říkat věci, aby i tys měl naději hochu.


<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 6.3.2023 >

A co Mariánka?

Ta se dlouho neozvala ... neukáže nám ještě nějaký úryvek soukromé konverzace, kde se nějaký bastard opovažuje slušně požádat o členství ve skupině?
<reagovat 
Kikimora (Stálý) - 3.3.2023 > Tvé slovo nemá žádnou váhu ani už pro mne nic neznamená. Neumíš dostát svých slibů, kterým ses zavázala a tudíš ti nelze věřit. Věřim, že víš moc dobře o čem je řeč.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3.2023 > Kikimora> 

Nevím?
Jaký sliby?





DODATEK ZE DNE 5.3.2023


Samozřejmě, že mi tato černá důra už neodpověděla. Celá tato událost, která se tu stala je prosím pěkně černomagický satanistický puč NWO.

Prostě se DELTA, černomagická svině od NWO, nasazená do těchto diskuzí, pokusili s tou Astearrou a její zlou maminku Kikimorou udělat atentát na moji psychiku, abych ztratila hodně psychických sil a nakonec mi mohlo NWO hacknout, nebo vysmažit mozek. K tomu reálně došlo, ale ten útok se podařilo odrazit. Byl to projekt na dva až tři dny. Odstartovavala to zdánlivě nevinná poznámka tady Kikimory, že ji srdéčko souží z mých postojů vůči spratkům s ADHD. U příspěvku "Český lev a změny světa". Brzy se k nespokojené Kikimoře přidal DELTA a pak její zhysterčená vyšinutě na mě řvoucí Astearra.

Jak mi poradila Galaktická federace, smazala jsem dílo Český lev a změny světa, které bylo plné mých inteligentních, ale nepohodlných vhledů do této společnosti, které vzhledem k síle, kterou nesly a běžné průměrné idiocii esoterického publika, by bylo extrémně snadné otočit proti mě a vyvolat inkvizičiční hon na čarodějnici, proti mé osobě.

Vždyť už teď víme, že přece "nesnáším Slováky", "chci zabíjet děti" atd., to stihnul vyprodukovat DELTA se svými nanynkami.

Nicméně, nehádala jsem se a smazala to dílo. Vzala jsem jim vítr z plachet. Chtěli mě vytočit do bezvědomí a donutit mě napsat nějakou blbost, extrémně mě vystresovat a pak mě nechat odpálit, nebo hacknout přes systém 5G a HAARP.

Jenže já jim vzala vítr z plachet, poslední, co by čekali, je to, že se nebudu hádat a vymažu to.

Přesto se tady jednoznačně pokusili mě přesto vytočit do bezvědomí a použili k tomu starou debilní techniku od NWO. Nejdřív se ty malý mrdky nenápadně vetřou, pár měsíců dělají, že jsou jako kamarádi, spojeci, že tomu jako věří a vyznaj se.... a když si myslí, že jim žeru jejich hry a dokonce, že k nim ke všem CHOVÁM RESPEKT, tak se tuto důvěru a údajný respekt pokusí definitivně zašlapat v šokujícím náhlém útoku, který má za cíl dokonale zdeptat, zmást a dezintegrovat. Že jako oni, ti, které respektuju a které věřím, mě nyní hromadně odsuzují a zavrhují a označují mne za zlou čarodějici určenou k veřejnému pronásledování.

A že si to zasloužím, protože jsem byla zlá na Andrejku a odmítám jet úchylácký satanistický agendy kolem ADHD spratků.


3., před půlnocí, nebo 4.3. po půlnoci mi přistálo do hlavy nějaká síla a vyboulilo se mi oko, byl to mikrookamžik a jsem si jistá, že buď šlo o snahu mi dát šleh do mozku a zabít mě, nechat mi třeba prasknout oko, nebo mi rovnou hacknout mozek a obsadit vědomí.

To, co se tady dělo, nebyla žádná náhoda.
Prostě to byl satanistický černomagický puč a pokus mě zabít, dostat.

DELTA pořád píše těm píčenkám tady soukromé zprávy, prostě manipulátor jede, ty debilky mu to žerou, protože mají v hlavě nasráno .... a to je ještě ta laskavější verze. Třeba jsou kočinky černý Madony, co dělají pro NWO taky a ani to není hra toho, že by jim někdo zmáčknul mozek a spustil se jim program, ale prostě jsou zlo samy od sebe.

Rozhodně STUDUJTE, ojedinělá příležitost.


<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Tie “sliby”, ktoré si od teba verejne vyzaduje, je presne tá istá podpásovka, ako to, ze ja ta za tvojim chrbrom ohováram.
Mater a jeho birobot sa nezaprú.

Ked píše “tvoje sluby, ty uz vieš, o čom hovorím” robí sa dôlezitou a snazí sa navodit dojem, ze vie o tebe viac, ako ostatní a ze vie niečo, co by si nebola ochotná verejne priznat. Tak ti to podlo naznačuje a nastoluje dojem, ze tak ty, ako ona, viete o čom je reč.

Ten šplech jedu od biorobotky, ze ta za chrbtom ohováram, sa snazí navodit presne ten isty dojem: biorobotka sa tvári, ze ma dobre pozná a vie o mne viac, nez som ochotná verejne priznat. Tak mi to podlo naznačuje a nastoluje dojem, ze tak ja, ako ona, vieme o com je reč.

Ani tvoje záväzné sluby, ani moje ohováranie ta za chrbtom, neexistujú.
Sú to temné taktiky na oslabenie protivníka, na jeho zneistenie a na vyhecovanie jeho emócií.

Tymito podlymi a krivymi trikmi chcú preniest argumentačnú váhu konfliktu na ich stranu.

Pre mña uz nie sú nikajkym tajomstvom.
Mater je naivné, infantilné a umrnčané zlo, ktoré si o sebe myslí, ze je dobro a jej potomok je biorobotka s naprogramovanou lebeñou. Ved sa pozri na Terezku…Správa sa ako 5 ročny spratek v škôlke.

Takto čestní ludia nejednajú.
Takto jednajú len podlí zbabelci a bioroboti, prepozičaní na besny hon na čarodejnicu.
Presne ako inkvizícia: ked nemali dôkazy proti obvinenému, vymysleli si ich. Navyše, ak ma bude Terezka nadalej srat, zverejním na tomto fóre tak jej reálnu fotku, ako fotku jej nepodareného biorobotického spratka, kedze ani ona, ani jej spratek, nemôzu dolozit jediné krivé slovo, ktoré by som bola na teba kedy byvala povedala. Tak pravdu o nich dvoch teda zverejním ja. Ukázem, kto sú a ako podlo a sproste prílezitostne klamú.
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 5.3.2023 > Marianna24> 
Aha biorobotka aka mám tedy podle tebe i biostroj - takže razíš Auroranovo terminologii a celkové smýšlení. Ten kdo se mnbou nesouhlasí je temný, je to biorobot, atd... Tak to úplně krásně bohatě stačí a je vidět za jaký tým vlastně kopeš.


Já jsem dospělá žena se svojí hlavou. Kdybych byla dítě, za který mě tady prezentuješ, tak ještě krásně potvrzuješ jaká jsi odporná bytost vůči dětem - po tom co jsi mi sprostě nadávala a vyhrožovala, taky budeš asi matka roku. Stejně tak jako autorka příspěvku, vyhrožovat dětem násilím a přáním nemoci je opravdu světelné chování.

Těším se, až bude vše řečeno a pak autorka svůj celý content bude vytvářet jenom na nás, ale pravda je v reálu mnohem jiná. Když někdo neodpovídá, neznamená to, že umřel nebo byl ztřískán v nějaký černý díře. Aspoň si budete mít o čem vypisovat, nebo autorka sama se sebou. To budou zase výmysly co se ti budou hodit do vínku, tak aby z toho autor vyšel jako osvěta. Takže až tady přestanu reagovat, protože mám svůj vlastní plnohodnotný život, tak si nenamlouvejte, že jsem byla nějakou z vás uškvařená, nebo co vlastně máte na mysli, v nějakém jiném mlutidimenzionálním prostoru.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 5.3.2023 > Marianna24> 


Ty musíš bejt ale hrozně křivá svině, když chceš vyzrazovat soukromou identitu vč. fotek, kterou ti někdo svěřil 😅
<reagovat 
 Kikimora (Stálý) - 5.3.2023 > Marianna24> Takto čestní ludia nejednajú.
Takto jednajú len podlí zbabelci a bioroboti, prepozičaní na besny hon na čarodejnicu.
Presne ako inkvizícia: ked nemali dôkazy proti obvinenému, vymysleli si ich. Navyše, ak ma bude Terezka nadalej srat, zverejním na tomto fóre tak jej reálnu fotku, ako fotku jej nepodareného biorobotického spratka, kedze ani ona, ani jej spratek, nemôzu dolozit jediné krivé slovo, ktoré by som bola na teba kedy byvala povedala. Tak pravdu o nich dvoch teda zverejním ja. Ukázem, kto sú a ako podlo a sproste prílezitostne klamú.


Jestli to tak cítíš, tak to tak udělej, v tomhle ti bránit nemůžu.
Ano, čestní lidé zveřejní jméno a i fotku, aby tím dokázali jak moc jsou oni čestní a ti druzí špína. Pokud moji fotku máš, tak je to nanejvýš podivné a to z čeho jsem tě po zprávách obvinila, by tedy pak byla pravda.
Já na to důkazy mám. A jestli se bojíš zavržení ze strany Přilítli..., tak nemusíš. Jsi jediná, kdo jí zůstal.
Nikdo netvrdil, že jí "ohováraš" neboli pomlouváš, ale že máš dvě tváře....tady jí bráníš, důrazně mě na venek usměrňuješ, krotíš a upozorňuješ a poté mi píšeš zprávy ve stylu "vlídné kamarádky"


Ked píše “tvoje sluby, ty uz vieš, o čom hovorím” robí sa dôlezitou a snazí sa navodit dojem, ze vie o tebe viac, ako ostatní a ze vie niečo, co by si nebola ochotná verejne priznat. Tak ti to podlo naznačuje a nastoluje dojem, ze tak ty, ako ona, viete o čom je reč.

Jaký slib dala, o tom nevíš vůbec nic. Rozhodně to neni zabití ASK!!!
Já ani netoužim po smrti ASK, takový slib bych si nikdy nevyžádala a ani sama Přilítli by takový slib nedala.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2023 > Marianna24> 


No, já právě přemýšlím, o čem to mluvila. Byl to hodně divný výštěk.
Neodpověděla.

Ale potom Astearra napsala tohle:

" Křešovka taky zatím furt žije, opravdu jsi mocná :)"

Takže možná mysleli tohle.

O tom bych mohla napsat příběh "Jak jsem zabíjela Andrejku, až jsem došla k depopulaci"

Já jsem ji fakt poctivě asi čtrnáct dnů pronásledovala, ověřila jsem si, že jí dokážu všelijak zasahovat do vysílání třeba formou nějakých poruch, nebo toho, že se zasekne, jenže zuřivá nenávist vůči tý stvůře se mi samozřejmě brzo zahákla o vojenskou technologii a pole a pozornost se mi velice intenzivně přenesla na podpůrnou činnost pro "vojenský", spíš kultický prostor Ruska a slovanského prostoru, kdy jsme vystěhovávali NATO a jejich energie.
To je normální kosmický zákon. Pokud je rasa dementní, Aurí řekne, že chemtrails nejsou a dav dementů to po něm začne opakovat, bez ohledu na veškeré snahy všech lidí za poslední desetiletí, kteří proti tomuto svinstvu zoufale a bez účinku bojují .... pak prostě nemám jako jednotlivec ani právo takovou ochechuli oddělat. Lid ji chce.

Prostě jsem byla pozorností odvedena k více geo-politickým zájmům a práci v kultickém poli, pak to přešlo do místních, národních sil.
No, ale na Křešovou a svůj "slib", že ji magicky oddělám, jsem trochu zapomněla, ale skutečně jsem mezitím, přes toho půl roku, musela přijmout nové vidění, resp. vyrovnat se s tím, že depopulace JE dobré řešení.

A Křešová aspoň hodně sešla a vypadá debilně.

Pokud ty dvě si stěžují, že Křešová není mrtvá, no tak je aspoň vidět, co to je za matroš.

Ne, že by mi na životě Andrejky nějak záleželo, to ne, al prostě doopravdy není možné, při takové podpoře od českého publika, aby ji mohla zabít jedna, co vidí ty její lži o mimozemšťanech.

Navíc, Křešová je figurka západního NWO a u nás je plno nacistických lidí, kterým se to prostě líbí, tento směr. A já s tím nic nemůžu dělat.
Jakmile jsem se do ní pustila, na osobní bázi, brzo jsem skončila zaháknutá v sítích NATO.
To je vše propojené.

A co tady budu vysvětlovat nějakým omezencům?

Jsou to prostě dvě černý svinský vrány a jeden černošmejd.
Už se ukázali, přesně.
Jsou to satanisti.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2023 > Kikimora> 


Jednak já mám trochu pocit, že tu jaksi nedochází k porozumění toho, o co tu jde.

Myslím si o tobě i dceři svoje a svým způsobem jsem taky pro to, aby Marianna vaše podoby nezveřejňovala. Řekla to ve vzteku, protože na ni i na mně tu útočíte jak jeblý slepice, úplně iracionálně.

Mě vaše podoby popravdě nezajímají.

A to je ono - dcerka mě zvala na schůzku.
Já nechci.
To je to, já vás nepotřebuju. To vy máte pocit, že já vás potřebuju.
Přitom já vás nepotřebuju, protože jediný, kdo získal můj respekt z těch, co jste tu na mně začali mluvit, je právě Marianna. Díky jejím vlastním, autentickým zážitkům a náhledům, které jsou skutečně její, ona je nezveřejňuje, protože si netroufá být otloukánkem pro debily, jako já.
Jsou to příliš křehké a posvátné zážitky, než aby se o nich dalo mluvit, abyste po tom mohly vy, vaše stupidní drsná zlá energie, tupá a primitivní, abyste po tom mohly dupat a deptat ji, jako mě.

Protože se vám to nelíbí kočičky.


Takže.

Vy nemáte můj respekt, ani ty, ani dcerka, ani Delta jste nikdy nic neřekli z mého pohledu, ať veřejně, či soukromě, co by získalo můj respekt vůči vám.

Takže se nemusíte starat, že jako jsem na vás nějak závislá.

Já si ani nemyslím, že jste nějaký mý typický čtenářstvo. Spší jste na mně nasazený svině, chováte se tak od začátku.

Vtíravý, až zázračný a hned tahání soukromých info a hlavně, pojď se mi ukázat, pojď, chci vědět, která ty jsi.


No nic.

V tomhle si trošku nerozumíme.
Já se vás chci zbavit, takových zlých stupidních debilek pověrčivých a primitivních, který nejsou schopný z toho, co píšu, pochopit vůbec nic, postrádají smysl pro humor, proto ho nechápou a jsou ochotny překroutit cokoliv, co napíšu.


Tak se vymáčkni, co jsem slíbila a nedodržela?
Já to upřímně nevím, o čem mluvíš, tak mi to řekni.



<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 5.3.2023 > DELTA 2> 
🙂
Ano, ty máš v krivych sviniach prax, si jednou z nich.
PS: krivé svine sú najlahsie porazitelné ich vlastnymi zbrañami.
😘
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 5.3.2023 > Kikimora> 
🥱
A kde sa podela tá vyrehotaná agresivita?
Zrazu si nejako stiahla chôst, Terezka. Nevidím ani jedovaté zvásty, ani vyrehotanych smajklíkov.
Naopak, uvedomelo mi pripomínaš moje vlastné slová.
Nie je treba, viem čo píšem.
Kedze si ty a ten tvoj bioroboticky spratek o mne púštate hubu na špacír, zasvietite tu.
Ja o vás pravdu zverejnit viem.
Vy tie špinavé vyprsknuté lzi o mne dolozit neviete.

Uz nijaky hon na nikoho nebude.
Ste len taká patetická svorka bezzubych zbabelcov.
Viac na mña nereaguj.
Môj prispevok nebol ani pre teba ani pre Deltu, ale asi sa naozaj voláš Tereza a máš spratka biorobota, ak máš pocit, ze sa ta moje slova tykajú.

Striehnete tu na kazdé slovo, akoby vám išlo o zivot.
Trápni chorí patetickí hajzli. A Delta impotent ako hrom, asi vykastrovany, aby ho nič nebolelo, ked ho kopú do neexistujúcich gúl.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 5.3.2023 > Marianna24> 


"A Delta impotent ako hrom, asi vykastrovany, aby ho nič nebolelo, ked ho kopú do neexistujúcich gúl."


Tak to nebyla infantilní rádobyurážka ...
Jak dospělé 🤣

Je vidět, že už seš fakt v koncích, když vytahuješ impotenci😅🤣😅
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Zajímavé, když jsi taková vědma, proč jsi se tedy s námi bavila, když jsme dle tebe NWO černí mágové atd...Takže tedy tvoje "napojení" je dosti pofidérní.

O tvůj respekt nikdo nestojí, celý vesmír a naše životy se okolo tebe taky nemotají i když si to namlouváš.

Nezapomeň pak napsat příspěvky a komentáře, jak jsi nám to hrozně "nandala" aspoň se nějak zabavíš.
<reagovat 
 Kikimora (Stálý) - 5.3.2023 > Marianna24> Môj prispevok nebol ani pre teba ani pre Deltu, ale asi sa naozaj voláš Tereza a máš spratka biorobota, ak máš pocit, ze sa ta moje slova tykajú.

Víš moc dobře kdo jsem, známe se i mimo Totem, nedělej ze sebe ještě většího hlupáka.

-------------

Kedze si ty a ten tvoj bioroboticky spratek o mne púštate hubu našpacír, zasvietite tu.

Ona je dávno dospělá i když z ní tady děláte nedochůdče, jestli si myslíš, že nás držíš v šachu s tímhle že jsme rodina a platí na nás tyhle vyděračský praktiky a rozsypeme se z toho, tak se pleteš.

-------------

A kde sa podela tá vyrehotaná agresivita?
Zrazu si nejako stiahla chôst, Terezka. Nevidím ani jedovaté zvásty, ani vyrehotanych smajklíkov.


Jestli máš potřebu, dej to sem, klidně s adresou kde bydlim, mě je to jedno.
Vaše titulování ostatních od vás dvou: špína, spratek, svině, kunda, píča, zmrd...., to jste hrdinky a pak tě vytočí do běla i smajlík, na který reaguješ 3x napsanou otázkou, čemu se směju a rozjíždíš tady tyhle vyděračský šarády.🤦‍♀️



<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 5.3.2023 > Marianna24> 


To máš pravdu ... ani nevíš jakou.

Aby se ti to brzo nestalo 😘😅
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 5.3.2023 > Marianna24> 


Zkus tu "prax" rozvést. Zatim jsem si nevšim, že bych tu někomu hrozil tak ubohejma činama 🙃
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2023 > Astearra> 

Ty jsi fakt pipina.
No hele, protože jsem slušný člověk a byla jsem zmanipulována, nemohla jsem ti tenkrát říct, ne, rasa tvojí maminky je zotročená, pokleslá rasa zlých okultistů, kteří podléhají Drakům .... promiň, tenkrát mi to přišlo drsný, protože jsem věřila, že jsi křehké děvče a ne nasazená svině a když jsi vytáhla, že za každou cenu chceš tu rasu kontaktovat, tak jsem tě varovala, ať to neděláš, že takhle to není dobrý, že já bych do toho nešla, takhle někam násilím strkat nos a vynucovat si nějaký kontakt, varovala jsem tě, že je to nebezpečný, dokonce tvojí podivný mamince jsem o tom psala, že mi tohle píšeš, se stejným doporučením, ať ti v tom zabrání, že tohle není dobrý nápad....

když jsi mi potom napsala, žes to stejně udělala a připadalo ti to dobrý, tak jsem ti už odpovídala plytce.

Nebo máš snad pocit, že jsem nějaká léčitelka a mám povinnost si o tobě vlastní mentální energií mám povinnost něco zjišťovat?

Hele i já musím mít nějakou taktiku. Když mi GF řekne o vás, co mi řekne, můžu jim věřit, nemusím, stejně mají vždycky pravdu, o vás dvou řekli svý, ty jseš fakt blbá, maminka fakt svině.... všechno sedí.

Tehdy jsem ale neměla tu odvahu se podle jejich sdělení o vás tak hned chovat, víš, je tady pořád možnost, že mi hrabe,.... ale ne, není to tak.
Vždycky mají pravdu.




<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 5.3.2023 > Kikimora> 
Ja ta už nečítam, Terezka.
Už sa nesnaž.
🙂
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 5.3.2023 > DELTA 2> 
🙂
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 5.3.2023 > DELTA 2> 
😃😃😃
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Jenomže ty to napojení nemáš, netrefila jsi tady nikoho z nás a ani do nikoho nevidíš, takže lži, jak moje máma spadá do nějaký zotročený rasy draků si vykládej jak chceš, nemá to žádnou váhu. Cucáš nesmysly z prstu a zjednodušuješ, protože právě do toho nevidíš.

Aha, takže přetvářka, já myslela jaká jsi drsná bojovnice a říkáš věci naropvinu. Jak se s "NWO sráčema" nepatláš, dobré napojení ano.

Na tvoje rady bych tak jedině dala pokud bych chtěla být ještěří přidržtaška a technokratická Muskovská obdivovatelka.


Ano je mi jasný, že tvým NWO nacistickým a fašistickým našeptávačům se určitě nelíbíme, ještě že tak. Nestojím o přízeň bytostí, kteří podporují násilí na dětech, eugeniku, krvelačnost a umělý záblesk přes Muskovské technologie.


<reagovat 
 Kikimora (Stálý) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> Takže, když jsi za Marianu orodovala, abych ji vzala na milost po prvním konfliktu, tak jsi jí s klidným srdcem dávala do kontaktu s osobou ze zotročené dračí rasy, která praktikuje černý okultismus a to i přesto co tě tvoje GF varovala přede mnou? Velmi podivné.
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 5.3.2023 > Kikimora> 
hahaha
Aby si ma ty brala na milost, ty úbožiačka???
To ja som vzala na milost teba, ty pitomá blbka, kedže si u nás v skupine mala ban a vyplakávala si tu na Toteme, že nemôžeš prispievat. Po včerajšku si zo skupiny vyrazená nadobro, ty podlá špina. Tak ty, ako tvoja biorobotka. Aj za tú si prosila na kolenách, aby som ju prijala do skupiny, že ma pekne prosíš, že už čaká Terka 😀

Poprosila som ta o prepáčenie, ked ta zabanovala byvala adminka a ja som bola ochotná ti ban zrušit a vziat ta naspät.

Neprekrúcaj a neklam, srágora.
Na to, aby ma také hovno ako ty bralo na milost, musíš najskôr “navyšit vibrace” 🙂

Skús doma provokovat tvojho starého.
Tam to bude mat väčší účinok, ako tu, na Toteme. 🙂

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2023 > Astearra> 



Myslím si, že máš zjednodušené myšlení a že nemáš kapacitu, abys pochopila, jak co myslím.
Pokud máš pocit, že vaše rasa je super, tak jo, třeba je, třeba do tebe nevidím a ve všem se pletu.

Pokud máš pocit, že víš mnohem více, než já, máš rozhled, vhled a že je potřeba toto poznání dát, prosím do toho.

Zoufale postrádám ve veřejném prostoru znalost, vědění, skutečný vhled a kontakt s mimozemskými rasami.

Já se prostě bavím s těmi, co jsou vidět na nebi a ti na vás mají tento názor.
Třeba jsou to ti strašně zlí, tak ať sem do toho vlítnou ty tví a pořádně nám tady vyjeví to spasení.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2023 > Kikimora> 



Já jsem vás tenkrát tak neřešila. Marianna mě poprosila, ať z tebe vytáhnu, která jsi v té skupině, protože sis tady veřejně postěžovala, že jsi byla z té skupiny vyhozená. Tak jsem ti to napsala, tys mi napsala, že tu identitu nechceš zveřejňovat. Že Marianně nevěříš, protože tam mezi vámi došlo ke konfliktu. Já jsem za Marianu orodovala, že je ve skutečnosti dobrý člověk, protože jsme si psaly svoje zážitky a já věděla, že ona je poctivá a její motivace je prostě tě dostat zpátky.

No, pak jsi mi ukázala ten konflikt, při té příležitosti jsi mi vlastně odhalila tu svou FB identitu. Já jsem ti k tomu řekla svoje, Marianně jsem nikdy tu tvoji identitu nesdělila, jak jsem slíbila.
Až s tímto konfliktem tady jsem se ujistila, že ona už ji dávno zná, zřejmě z vaší soukromé komunikace, prostě jste si to už řekly. A Marianna mi včera psala, že na ni dorážíš, že ona mně prý vyzradila tvoji identitu, což není pravda a divím se, že máš tak krátkou paměť.
Marianna mě, ani já ji jsem nikdy nevyžvanila tvoji identitu.

Marianně jsem tenkrát napsala to tvoje stanovisko, že prostě nechceš odhalit tu identitu a potom jsem jí napsala tvoje stanovisko, že jestli něco chce, že ti má napsat sama.

Od té doby si komunikaci mezi sebou řešíte soukromně.

Nepovažovala jsem tě za tak zásadně nebezpečnou osobu, abych tím, co jste obě po mně chtěly, měla pocit že jakkoliv ohrožuju Mariannu.
Ani teď tě nepovažuju za zásadně nebezpečnou osobu, jen si o tobě myslím svoje galaktický myšlenky.


<reagovat 
 Kikimora (Stálý) - 5.3.2023 > Marianna24> Ban jsi mi dala ty. O přijetí zpátky jsem se nikdy neprosila ani u tebe ani u Přilítli, nikdy jsem nenapsala, že bych se tam chtěla vrátit, ani jsem nevěděla, že jsi na Totemu, dokud mi to Přilítli neřekla. Byla to tvoje iniciativa, jak sama Přilítli potvrdila. Za ban ses mi omluvila, že byl neoprávněný a já tvoji omluvu přijala i s pochopením, proč jsi tak jednala.

Neuvěřitelný, jak dokážeš věci překrucovat.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2023 > Kikimora> 


Jako víš co... fakt jsem i tehdy trochu lhala, když jsem ti psala svůj dojem z té diskuze.

Snažila jsem se být diplomat, neurazit tě svým skutečným názorem, který jsem ti na své zvyky až ultracitlivě podala.

Chovala ses tam jako tady, jako drsná zobavá slepice, proti druhý drsný ženě. Empatie zkrátka není tvoje doména. Marianna tě ve skutečnosti už tehdy vyrazila právem, nebo někdo jiný z nich.

Tobě se nikdo omlouvat neměl. Ty milostivé přijetí.

Rozhodně jsi mi dala lekci, jak to vypadá, když podceníš hodně velkou krávu a chováš se k ní nepřiměřeně uctivě.

Díky za lekci.
Už žádnou diplomacii a ztrátu času.


<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 5.3.2023 > Kikimora> 
Ban ti najskôr dala byvala adminka, na mesiac ti zavrela hubu.
Ked som si na Toteme čítala tvoje vyplakávanie, ako u nás nemôžeš prispievat, ban som ti chcela zrušit a mrzela ma aj vaša hadka s prvou adminkou.

Ked si dostala prvy ban, boli sme adminky 3. Jedna z nás ta uz mala plné zuby a nemohla ta vystát. Ty si ju v komentároch verbálne napadla a začala si drzo pchat ten tvoj šnopák do chodu skupiny, čo tebe vôbec neprináležalo.
Po tvojom expozé v komentoch ta dotyčná adminka navrhla zabanovat a to som urobila ja.

Neber si ma viac do tej tvojej jebnutej papule, Tereza, neprovokuj, nestojí to za to ani takému špinavému parazitovi, akym si ty. Na mne sa nenažerieš, skôr naopak, otráviš sa mnou. Bavit sa s tebou je ako hrabat sa v hovnách a to naozaj nie je moja parketa. Nemám problém ta kedykolvek odpálit, ty špina, ale necítim sa konfortne v tvojom jedovatom smradisku. Ostañ si v ñom sama, ty ezoterické prasa. Prosila si o prijatie tvojej biorobotky Terky “Už čeká na prijetí, Mariánko, dekuji.” 😀
<reagovat 
 Kikimora (Stálý) - 5.3.2023 > Marianna24> Jsi politováníhodná lhářka, ale já ti odpouštim, stejně jako tenkrát. Chápu, že tě sžírá vztek a s tím se těžko bojuje.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Mně se líbí, že člověk, který si hraje na humanistu a který je sám konfliktní, hašteřivý, furt někde čumákuje a intrikuje, hovno si pamatuje ... se diví, že někde dělá vyloženě ZLO.

Já jsem milánkové doopravdy vlastně paranoidní schizofrenička, já jsem v šoku, že mě tady nakonec můžou úplně zlikvidovat a zničit psychickou energii nějaký haštěřivý kundy z facebooku a sadistickej úchyl, co je mág, i když pak zase není mág.

Jděte do prdele.

Máte v hlavě nasráno a já jako skutečný psychopat mezi vámi, jediný skutečný, se musím chovat mezi takovým vyjebaným odpadem zodpovědně.


<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 5.3.2023 > Kikimora> 
Tvoje odpustenia si strč do prdele, ty mi nemáš čo odpúštat, špina.
Ja viem doložit každé moje slovo. Každé jedno.
Ty tie tvoje prekliate a jedovaté žvásty a vymysly na moju osobu NIKDY doložit nemôžeš, lebo si obyčajná sviña a nijaké dôkazy o tom, čo žvástaš, nemáš..
Manipulátorská, prolhaná a sofistikovaná čierna ezo-sviña. A viac ma neprovokuj, Tereza. Nestojí ti to za to.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Kdo z těch humánních chcípáků, jak chrání ty chudinky děti, jakkoliv zareagoval na fakt, že mě chtělo předevčírem odprásknout, nebo hacknout NWO?

Tomu říkám empatie a pochopení, co se děje.




<reagovat 
 čtenář Stvořitel_tě_vidí - 6.3.2023 > Marianna24> 


wow, usvědčující materiál jako stehno 🤣👍🏻

zatím nejslušnější komunikace pod tímto příspěvkem a má to být předmět doličný o tom že je někdo hajzl jo? hmmm
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Nikdy na to nemôžu zareagovat súcitne a empaticky, lebo sú súčastou útoku.
A zrejme ti prajú len to najhoršie.
Teda tym, že si to ustála tak elegantne a statočne, napriek všetkej tvojej krehkosti, si ich vôbec nepotešila..
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 5.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nikdy jsem neřekl, že jsem mág .... to tu točíš pořád dokola jen ty 🙈


Ale aspoň si můžeš udělat další čárku za opětovné sdělení o tvé schizofrenii 🙂👍

Už jsem se bál, že to neřekneš.

Ještě si zapoměla říct, že si byla ve válce 😅

Čekáš empatii od lidí, kterejm říkáš chcípni, kundo, zmrde?

Máš to tam fakt porouchaný 🤦‍♂️
<reagovat 
 Marianna24 (Občasný) - 6.3.2023 > čtenář> 
Nie, má to byt dôkaz toho, že nie som nijaká lhárka.
Bola som označená za sprostú lhárku po tom, ako som Terezke pripomenula, ze prosila o vstup svojej dcery do skupiny a ona to poprela a “odpustila mi”.. Dokazuje to to, že ma Tereza nebrala na nijakú milost a sprostá lhárka, prekrúcačka, manipulátorka, štváčka a profesionálna provokatérka je ona. Dokazuje to to, že som brala na milost ja ju a aj jej dcéru.

Aká komická provokácia z tvojej strany.
Dokazuješ ñou jedine to, že si blb a nevieš, o čom žvástaš.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.3.2023 > čtenář> 


No 😅

To sem se tu málem pochcal smíchy 🙈
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3.2023 > DELTA 2> 


DELTA 2 (Pravidelný) - 3.3. >


Tvoje bába je galaktická jehovistka 🤣

Opravdu jsem silně rozčarován, že mi schizofrenička co ani nedokáže nacítit mága nadáva do schizofreniků ... to je víc než schizofrenické 😅

K tobě že bych se měl upínat? Proč bych to dělal. Z těch tvejch asfaltovejch energií by mi slezly nehty.

Moc si fandíš princezno 😉

Na co by si mě chtěla upozornit ty "psychopate" ... pověz, to mě moc zajímá.





takže to tam je, že "nepoznám mága"


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter