Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ospalec
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 26.9.2000 (15:19:44), v časopise 4.10.2000

Tyto fotografie pochází z letošního jara. Vltava se rozvodnila natolik, že jezy pod její mohutností zmizely někde v hloubce a ven vykukovaly jen hrbolky nadýchané vody. Jakoby snad někdo vyspával pod přikrývkou na dně řeky a jeho nohy jen peřinu vod zespod nadzvedaly. Někteří vodáci se vydali na kajacích bojovat s živlem, jiní se z mostu kochali tou ospalou krásou a čekali, který ospalec se to vynoří. Pak ten někdo vstal, bylo to léto. Poodhrnul peřinu a dnes, dnes při pohledu z okna vidím, že utekl zase někam pryč. Peřiny nechal rozestlané a jezy, jak pelestě staré postele, opět vyčnívají bolestivě nad hladinu. Sbohem léto …



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 4.10.2000 > Hezky fotit a ještě krásně psát......Hochu, Ty jsi šťasný muž.
Krásné.....
Body: 5
<reagovat 
origo (Občasný) - 4.10.2000 > Hmm, LIAN měla svatou pravdu... vážně krásně popsané.. moc pěkné fotky.. jo, tam musela být atmosféra:))
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 5.10.2000 > Tyhle náladovky mě nikdy moc nebraly... Snad je to na mě moc lyrické...;)

Škoda těch reflexů (slunko je holt sfiňa ! )
Body: 1
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 6.10.2000 > Nádhera, mě se naopak líbí ten Martinův popis, člověka to pěkně přenese do toho pocitu, kteŕy jsi během focení prožíval, takže klidně prominu ty reflexy...myslím si, že některé fotky opravdu někdy potřebuje takovýto komentář, aby alspoň trochu nasměroval...Tohle mi právě chybělo u těch fotek psů...takže paráda, jen tak dál, budu se těšit na další foto zamyšlení :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter